;
coinex

قابلیت ice breaker در توییتر ؛ ویژگی جدید توئیتر برای افزایش سلامت مکالمات عمومی

ویژگی جدید توییتر کاربران این پلتفرم را به صحبت کردن بیشتر با یکدیگر تشویق خواهد کرد. توییتر این خبر را در نمایشگاه CES 2019 اعلام کرد. قابلیت ice breaker این ویژگی جدید است که در سال گذشته توسط این شرکت مورد آزمایش قرار گرفت. 

این شبکه اجتماعی در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی CES اعلام کرد به زودی به کاربران خود اجازه می دهد در یک برنامه آزمایشی شرکت کنند که طی آن می توانند ویژگی های مختلفی را تست کنند.

قابلیت ice breaker و تعامل هر چه بیشتر کاربران با یکدیگر

این قابلیت جدید توئیتر در چند هفته آینده اجرایی خواهد شد و کاربران می‌توانند درخواست خود را برای انجام این ویژگی جدید ارائه دهند؛ هرچند که توئیتر فقط این برنامه را برای چند هزار نفر اجرا خواهد کرد.

در آینده تمام کاربران می توانند ویژگی هایی مانند آیس بریکر (icebreaker) یا نشانگرهای وضعیت را استفاده کنند. نشانگر وضعیت به بقیه افراد نشان می دهد کاربر چه زمانی در تایم لاین خود آنلاین است. توییت های ice breaker به کاربران اجازه می دهد یک سوال را درباره موضوع مورد نظرش در پروفایل خود پین کرده و به این ترتیب سوال و جواب هایی  را با کاربران دیگر آغاز کنند.

کاربران انتخاب شده توسط توییتر، این قابلیت جدید را آزمایش کرده و بازخوردی از آنها ارائه می‌کنند. در مرحله بعد توئیتر بازخوردها را بررسی و درباره اجرای قابلیت ها تصمیم گیری خواهد کرد.

جک دورسی مدیرعامل و بنیانگذار توییتر گفته است که تمرکز اصلی آنها “افزایش سلامت مکالمات عمومی” در این سایت است و توییتر سعی دارد تا با قابلیت های جدید روش هایی را ارائه دهد تا کاربران هر چه بیشتر با یکدیگر در تعامل باشند. ویژگی یخ شکن یا همان ice breaker می‌تواند به گفتگوی بیشتر و سالم تر بین کاربران این پلتفرم منجر شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر