coinex
otetmarket
propification.com

راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی

با پیشرفت تکنولوژی و علم سبک زندگی انسان ها دستخوش تغییراتی شده است که نمی توان از آن چشم پوشید. در این نوشته راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی مانند کوادکوپتر، اسکوتر برقی و ماشین کنترلی برای شما قرار داده شده است.

با پیشرفت تکنولوژی و علم سبک زندگی انسان ها دستخوش تغییراتی شده است که نمی توان از آن چشم پوشید . چه بخواهیم چه نخواهیم محصولات تفریحی سرگرمی مدرن در زندگی ما مخصوصا در بین نوجوانان و جوانان رخنه کرده است .

در راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی نکاتی را پیرامون خرید این محصولات به شما کاربران گرامی گوشزد کنیم تا بتوانید متناسب با نیاز و بودجتان بهترین انتخاب را داشته باشید .

راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی

1- راهنمای خرید کوادکوپتر (هلی شات)

یکی از محصولاتی که امروزه زیاد صحبت از آن است کوادکوپتر می باشد . کوادکوپتر یک پرنده عمود پرواز 4 موتوره است که بر مبنای یک باتری الکتریکی قابل شارژ می تواند حرکت کند .

حس شیرین پرواز برای بسیاری از کاربران لذت بخش است لذا خرید کوادکوپتر می تواند مهارت پروازی را درون شما تقویت کنید اگر دوست داشته باشید به یک خلبان Drone های بدون سرنشین مبدل شوید .

برای خرید کوادکوپتر در وهله ی اول باید به نیاز و هدفتان و در وهله ی بعدی به بودجتان و قیمت  کوادکوپتر توجه کنید . یعنی دقیقا هدفتان از خرید یک کوادکوپتر چیست و اصلا چقدر میخواهید هزینه کنید ؟!

بررسی درست این مسائل می تواند شما را به یک خرید درست سوق دهد . کوادکوپتر ها معمولا به یک دوربین برای عکاسی و فیلم برداری هوایی ( هلی شات ) مجهزند.

تمامی مدل های پروازی در یکی از سه دسته بندی اصلی یعنی کوادکوپتر های هابی ، نیمه حرفه ای و یا تخصصی قرار می گیرند . اگر به دنبال تفریح و سرگرمی هستید و برای آخر هفته و سفرهایتان به یک هلی شات نیاز دارید می توانید مدل انتخابی خود را از میان کوادکوپتر های هابی و یا نیمه حرفه ای برگزینید .

اما اگر به دنبال انجام یک کار و یا پروژه ی تخصصی هستید می توانید در میان هلی شات های تخصصی انتخاب خود را نهایی کنید . انتخاب یک فروشگاه و مجموعه ای تخصصی نیز از فاکتور های بسیار مهم است .

شرکت جهان آرسی jahanrc.com با سابقه ای بسیار طولانی در این زمینه تمامی کوادکوپتر های برند و موجود در بازار جهانی را به کاربران گرامی به همراه آموزش رایگان ، گارانتی سلامت ، ضمانت اصالت کالا و همچنین خدمات پس از فروش جامع و کامل شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات ارائه می کند .

می توانید از وبسایت و یا فروشگاه حضوری این مجموعه بازدید به عمل بیاورید . از دیگر فاکتور های مهم برای خرید کوادکوپتر انتخاب سایز و ابعاد مورد نظرتان ، کیفیت دوربین ، آپشن ها و قابلیت های پروازی و همچنین برند آن مدل می باشد .

مهم است که کجا می خواهید پرواز کنید . اگر در محیط های داخلی و سرپوشیده می خواهید پرواز را تجربه کنید یک نانوکوادکوپتر نیز می تواند کار شما را راه بیندازد اما اگر در فضای بیرونی و غیر مسقف می خواهید پرواز کنید دستگاه شما باید حتما دارای ابعاد و وزن استانداردی برای مقاومت در باد باشد .

پس از انتخاب می توانید با کارشناسان مجموعه مد نظر صحبت کنید و از آن ها راهنمایی بخواهید . شاید به هر دلیلی مدل انتخابی شما برایتان مناسب نباشد . اگر مبتدی و تازه کار هستید حتما باید پس از خرید آموزش ببینید تا به دستگاهتان آسیب نزنید . بی شک اگر مشتاق و عاشق پرواز باشید روز به روز در صدد خرید مدل های جدید پروازی خواهید بود . این روزها کمپانی ها و مجموعه ها در صدد طراحی و تولید مدل های جدیدی هستند که بی شک همین امر در پویا بودن این صنعت تاثیر گذار است.

راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی

2- راهنمای خرید اسکوتر برقی (شارژی)

یکی دیگر از محصولات تفریحی سرگرمی که این روزها بر روی بورس است و بسیاری از کودکان و نوجوانان به دنبال آن مخصوصا در فصل تابستان هستند اسکوتر برقی است . خرید اسکوتر برقی می تواند برای اوقات فراغت هر خانواده ای وسیله ای بسیار سرگرم کننده تلقی شود اما برای خرید اسکوتر برقی فاکتور هایی وجود دارد که باید آن ها را بررسی و سپس برای خرید اقدام کنید .

اولین و مهم ترین فاکتور تعیین مشخص هدف و بودجتان است . برای چه می خواهید یک اسکوتر برقی بخرید ؟ آیا فقط برای بازی ؟ یا ورزش ؟ و یا برای تردد های درون شهری ؟ پاسخ به هر کدام از این سوال ها می تواند در انتخاب نهایی شما بسیار تاثیرگذار باشد .

از طرفی باید ببینید می خواهید چقدر هزینه کنید ؟ بازه ی قیمتی اسکوتر ها همانند سایر محصولات تفریحی بسیار گسترده است . لذا بدون هیچ تعارف و رودربایستی به فروشنده و یا کارشناس فروش بگویید که می خواهید چقدر هزینه کنید ؟!؟

اسکوتر برقی ها در سایز و استایل ها متعددی طراحی و تولید می شوند . سایز چرخ آن ها می تواند از 4.5 اینچ شروع شود و 6.5 ، 8 ، 10 ، 12 و یا حتی 14 اینچ باشد . اسکوتر برقی شما می تواند 2 چرخ و یا تک چرخ باشد . اسکوتر برقی شما می تواند دسته داشته باشد و یا نداشته باشد .

به قدری تنوع در دنیای اسکوتر برقی وجود دارد که اغلب اوقات خریدار برای انتخاب نهایی گیج می شود . اما اصلا نگران نباشید کارشناسان مجرب جهان آرسی آماده خدمت رسانی به شما هستند . جهان آرسی دنیایی از محصولات تفریحی سرگرمی مدرن و لوکس است لذا اسکوتر برقی هم در این مجموعه برای فروش موجود است . با کارشناسان مجرب مجموعه جهان آرسی دردودل کنید و معیار ها و نیاز هایتان را بیان کنید . آنها تلاش میکنند تا بهترین گزینه را با توجه به شرایطتان به شما پیشنهاد کنند و در تمامی مراحل از پیش از خرید تا آموزش و پس از خرید صبورانه در کنار شما باشند . بله درست شنید محصولات بسیار متنوعی در این شرکت برای فروش عرضه می شود.

راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی

3- راهنمای خرید ماشین کنترلی

ماشین های کنترلی نیز یکی دیگر از آن هاست . ماشین های کنترلی نمونه های کوچک شده ی مدل های واقعی هستند و به کمک یک رادیو کنترل هدایت و کنترل می شوند .

قیمت ماشین کنترلی نیز یکی دیگر از آیتم های بسیار مهم در انتخاب و خرید این محصول است . اگر تمرکز ما بر روی بودجه ی شما کاربران است به این دلیل می باشد که رنج قیمتی تمامی محصولات تفریحی سرگرمی بسیار گسترده است و زمانی که شما قصد خرید دارید نمی توانید به فروشنده بگویید مثلا من یک ماشین کنترلی می خواهم پیشنهاد شما چیست ؟ اولین سوال فروشنده از شما این است که بودجه و نیازتان چیست ! لذا با خودتان روراست باشید و با فروشنده و یا مجموعه انتخابی تعارف نکنید .

ماشین های کنترلی در دو گروه گسترده الکتریکی و سوختی طبقه بندی می شوند . ماشین کنترلی الکتریکی بر مبنای یک باتری قابل شارژ حرکت می کند و بسیار سرعتی و ایمن هستند . ماشین کنترلی سوختی نیز بر مبنای سوخت به حرکت در می آید که معمولا دارای رنج قیمتی بالایی هستند و هزینه سوخت و نگهداری آن ها نیز بالاست .

ماشین های کنترلی دارای استایل های گوناگون هستند که بی شک می تواند پاسخگوی همه ی علایق باشد . سه دسته بندی استایل در این زمینه به این صورت است : ماشین کنترلی باگی ، ماشین کنترلی آفرود و ماشین کنترلی تراک .

ماشین های باگی دارای چرخ های کوچک و ارتفاع کمی از سطح زمین هستند چرا که در جاده و خیابان های صاف باید با آن ها بازی کنید . البته می توانید به اجرای حرکات نمایشی و دریفت با آنها بپردازید که بسیار مهیج است . دسته بعدی ماشین های آفرود می باشد که دارای چرخ های بزرگ و ضخیمی است . هدف از طراحی این گروه بازی و ماشین سواری در جاده های ناصاف و صعب العبور است . به دلیل طراحی هوشمندانه جلوبندی به ماشین شما هیچ آسیبی وارد نخواهد شد . و دسته ی آخر نیز ماشین های کنترلی تراک هستند که شبیه به کامیونت می باشند و دارای سرعت کمی هستند و باید در محیط های صاف و ایمن با آن بازی کنید .

تنوع در استایل ماشین کنترلی کمک کرده تا هر کسی متناسب با سلیقه و نیازش بتواند بهترین گزینه را برگزیند . البته در خرید ماشین کنترلی وجود خدمات پس از فروش شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات بسیار حائز اهمیت است . چرا که امکان بروز حادثه در هر لحظه وجود دارد . جهان آرسی با ارائه ماشین کنترلی های متنوع تضمین تامین قطعات و تعمیرات را نیز به کاربران می دهد . لذا می توانید هر وسیله تفریحی سرگرمی مهیجی را با خیالی آسوده از این مجموعه تهیه کنید .

دنیای گسترده محصولات تفریحی سرگرمی مدرن روز به روز در حال ارتقا و گسترش است و نمی توان بر روی این موضوع چشم پوشید . بی شک در آینده ای نه چندان دور محصولات بسیار جدیدی طراحی و تولید خواهند شد که هم اکنون در فکر نمی گنجد . بهتر است کودکان و نوجوانان تان را به صورت منطقی با این محصولات آشنا کنید تا متناسب با نیاز و بودجتان خرید نهایی را انجام دهید . وجود همه ی این وسایل بازی و تفریحی نیز در هر خانه ای واجب و لازم نیست . چرا که باید به فکر هزینه های نگهداری و در صورت نیاز تعمیرات آن ها نیز باشید .

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (83 نظر)

    من از خارج از کشور یه دونه اسپارک اوردم ولی بعد متوجه شدم که برای استفاده داخل ایران باید پلاک بشه و قوانین و شرایط خاصی داره . نمیشه بدون تهیه پلاک از دستگاه استفاده کرد ؟

    پاسخ

    من یه اسکوتر برقی از این مجموعه خریدم و یکسال گارانتی هم داشت اما خب چندماهی استفاده نکردم و باتریش ظاهرا خراب شد وقتی برای استفاده از گارانتی رفتم گفتن مقصر خودتونید چون به شرایط نگهداری اسکوتر توجهی نداشتید . گارانتی بی قید و شرط یعنی هیچ حرفی توش نباشه . نه اینکه آخر سرم خود مشتری مقصر بشه

    پاسخ

    سلام هر گارانتی ای شرایط و ضوابط خاص خودش رو داره بی شک . باتری قسمت خیلی مهمی در اسکوتر برقی هست . باتری های اسکوتر برقی باتری های عادت پذیری هستن یعنی هرجوری باهاشون رفتار کنید عادت می کنن اگر دستگاه رو مثلا 6 ماه بگذارید کنار و شارژ نکنید باتری خشک میشه . حتی اگر استفاده هم نکنید باید هر هفته شارژ کنید و بزارید کنار . بی شک اگر خودتون برای یه مدت طولانی دستگاه رو شارژ نکردید مقصرید و این موضوع به ارائه گارانتی خوب ربطی نداره .

    پاسخ

    دوستان سلام من برای اولین بار یک کواد خیلی ارزون و معمولی خریدم چون واقعا دوست داشتم پرواز رو یاد بگیرم اوایل کار خیلی سخت بود و پرنده دائما به درو دیوار میخورد اما کم کم قلقش دستم اومد و خیلی مسلط شدم الانم یه اسپارک دارم میخوام بگم که برای یادگیری پرواز به هیچ کلاس و اموزشی نیاز ندارید و فقط باید تمرین کنید

    پاسخ

    با اینکه تجربه ی استفاده از پهباد هارو ندارم اما فکر می کنم دیدگاه و نظر شما درسته . دقیقا مثل رانندگی که همه همیشه توصیه میکنن رانندگی رو با ماشین دنده ای شروع کن . به نظرم اگر یک پهباد فاقد قابلیت ها خاصی باشه و به دانش و مهارت و تمرین خودمون اتکا کنیم پروازمون ارزشمندتره .

    پاسخ

    سلام دوستان من شنیدم و تحقیق کردم که اسکوتر برقی های تک چرخ خیلی عملکرد سختی دارن و خریدشون منطقی نیست آیا کسی تجربه ای در این زمینه داره ؟

    پاسخ

    دوستان خوبم سلام . من چندی پیش از مجموعه معرفی شده در این مقاله خرید کردم و از مشاوره و اطلاعاتی که در حین خرید بهم داده بودن خیلی راضی بودم . اتفاق خوبی که برای من افتاد این بود که من به دنبال قابلیت های خیلی مهمی مثل بازگشت به خانه و پرواز استیبل توی مدل های پروازی ارزون قیمت بودم که کارشناس فروش آب پاکی رو ریخت روی دستم که اگر واقعا این موارد براتون مهمه باید بالای 2 میلیون هزینه کنید . آخه برای تولد همسرم میخواستم براش کادو بخرم . خلاصه این ور اون ور بودجه ام رو به میزان استاندارد رسوندم و سایما x8 pro رو بهم پیشنهاد کردن و منم همونو خریدم . کلا الان همسرم خیلی راضیه و خیلی مسلط پرواز میکنه . در حین خرید حتما به حرف کارشناسای فروش گوش کنید مخصوصا در زمینه ای که تخصصی ندارید . اونا خیر و صلاح شما رو میخوان .

    پاسخ

    Salam marahel sabt helishot v akhz mojavez raygane ? V inke kasi az marahelesh etelaati dare ?

    پاسخ

    سلام دوست عزیز کاملا رایگان هم نیست چون باید توی یه دوره ای شرکت کنی و بعد آزمون بدی . میتونی فرم ها و مراحل رو از سایت خود اتحادیه پیگیری کنی . همه چیز رو به صورت کامل توضیح دادن . اما باید پیگیر باشی تا ان شالله کارها انجام بشه درضمن ارسال مدارک به صورت غیرحضوری هست .

    پاسخ

    ماشین روبومستر دی جی آی کی وارد بازار ایران میشه ؟ کسی خبری داره ؟

    پاسخ

    سلام این مدل تازه رونمایی شده و فک کنم تعداد محدودیم که برای ارائه به فروش میرسید تموم شده باید منتظر تولید مجددش باشیم . فک کنم 2/3 ماه دیگه سروکله اش پیدا بشه . اما به نظرم خریدش منطقی نیست .

    پاسخ

    من باتوجه به تجربه ای که دارم به نظرم هزینه برای وسایل بازی رادیوکنترلی فقط پول هدر دادنه چون لذتش برای چند دقیقس و اگر آسیبی به دستگاه وارد بشه به هر دلیلی باید دنبال تعمیر و قطعه و این داستانا باشید همیشه . واقعا اگر از نظر مالی مشکلی ندارید هزینه کنید چون پس فردا به یه داستانی میخوره باید هزینه کنید توی ذوقتون میخوره

    پاسخ

    سلام دوستان کسی میدونه توی هلی شات های هابی و اسباب بازی چه برند و مدلی خوبه ؟ که بشه هدیه داد ؟ چون هلی شات های تخصصی خیلی گرون هستن .

    پاسخ

    دوستانی که از اسکوتربرقی استفاده میکنند ، کنترل کردن مدل دسته دارش راحت تره یا بدون دسته ؟! آخه کنترل کردن اسکوتربرقی های بدون دسته سخت به نظر میرسه . ممنون میشم اگر تجربه ای دارید در این زمینه راهنماییم کنید .

    پاسخ

    سلام اسکوتر برقی های دسته دار به این صورت عمل می کنن که اون دسته در حکم فرمون هست و با چپ و راست کردن دسته دستگاه براحتی به چپ و راست میره . البته برای حمل و نقل میتونید دسته رو از دستگاه جدا کنید اما برای استفاده خیر و این یه خورده قضیه رو سخت می کنه . اسکوتر برقی های بدون دسته این طور هست که فقط با فشردن جایروسکوپ ها حرکت می کنه و جهت دادن دستگاه با خودتونه . قدرت مانور بیشتره و این به نظرم لذت بخش تره . البته امنیت اسکوتر برقی های دسته دار بیشتره و برای بچه های کم و سن و سال بهتره .

    پاسخ

    من یه کوادکوپتر سیما خریدم فک کنم مدلش x5uw هست . خیلی خیلی با کیفیته . آقا اینقدر که این خورده به در و دیوار و هیچیش نشده من تعجب کردم . کلا برند سیما خیلی خیلی خوبه و من راضیم .

    پاسخ

    دوستان عشق پرواز سلام
    بالاخره بعد از کلی پول جمع کردن الان میخوام یه هلی شات بخرم تا 6 ملیون تومان که هم بتونم باهاش تفریح کنم هم کار فقط نمیدونم چی بخرم هر مدلی رو که انتخاب مبکنم تا برم یه کم در موردش تحقیق کنم و بخرم 2ملیون گرون میشه واقها نمیدونم که باید چه کرد.و از همه مهم تر اینه که نمیدونم از کجا بخرم که جنس دسته دوم یا رفرش یا فیک بهم ندن جای اصلی چون من اصلا نمیتونم تفاوتشون رو تشخیص بدم.اگر کسی میتونه منو راهنمایی کنه تا باز گرون نشده و العان که پولم میرسه منو راهنمایی کنه

    پاسخ

    برای استفاده و پرواز هلی شات و انواع مختلفی از کوادکوپتر ها باید دوره و یا کلاس آموزشی دید ؟ کلا یادگیری پرواز این مدل ها کار سختی هست ؟ میشه با تمرین بهشون مسلط شد ؟

    پاسخ

    سلام مهران عزیز . پرواز یک مهارت تخصصیه اما این به این معنی نیست که نتونی یاد بگیری کافیه علاقه مند باشی و حسابی تمرین کنی . وقتی کوادکوپتر مورد نظر خودت رو انتخاب کردی معمولا مجموعه فروشنده کلاس آموزشی یک روزه هم برگزار می کنه که میتونی توی اون کلاس ها شرکت کنی و تمامی اصول پایه رو یاد بگیری اما این اموزش مثل اموزش دادن الفبا هست و باید خودت حسابی تمرین کنی تا به یک هلی شات کار حرفه ای تبدیل بشی .

    پاسخ

    من یک هلی شات فانتوم 4 خریدم . الان مدتی از استفاده ی من می گذره و تا حالا دستگاهم سقوطی نداشته اما توی تصویر نویز افتاده . کسی میدونه کجا باید ببرم برای تعمیر و علتش چیه ؟

    پاسخ

    مشکل از فلت دوربین و گیمبالت میتونه باشه . چون میشه گفت فلت یه تکه و قطعه ی مصرفی هست . هرچقدر هم از دستگاه خوب استفاده کنی شاید این اتفاق براش بیفته . حتما حتما به یه تعمیرکار نشون بده احتمالا باید تعویض بشه .

    پاسخ

    دوستان من شنیدم برای استفاده از کوادکوپتر ها باید مجوز تهیه کرد ؟ این تهیه مجوز کار سختیه و آیا برای همه ی مدل های پروازی صادقه ؟ آیا کسی تجربه ای توی این زمینه داره ؟

    پاسخ

    سلام برای همه ی مدل ها خیر . یه سری مدل های خاص و تخصصی که دارای برد رادیویی طولانی هستن باید برای استفاده هرچه بهتر براشون مجوز تهیه کرد که کار سخت و پیچیده ایم نیست . ولی مدل های هابی و نیمه حرفه ای نیازی ندارن ولی خب برای استفاده باید دقت کنی که توی مکان های عمومی برای مردم عام مزاحمتی ایجاد نکنی .

    پاسخ

    دوستان عشق پرواز کسی خبر داره که فانتوم 5 کی قراره بیاد ایشالا . چشم انتظاریم !

    پاسخ

    دوست عزیز شما خیلی عجله داری . خود کمپانی برنامه ای فعلا برای فانتوم 5 نداره چون توی این چند وقته ی اخیر مدل های مثل روبومستر و یا اسموپاکت رو ارائه کرده . به نظرم اگر میخوای دائما صبرکنی که مدلای جدید بیاد باید همش صبرکنی . سعی کن بهترین گزینه را برای نیازت انتخاب و خرید کنی .

    پاسخ

    سلام دوستان امروز dji از جدیدترین محصول خودش رونمایی کرد . ماشین کنترلی دوربین دار روبومستر 1 . به نظرم به سایت dji یه سری بزنید و این مدل رو ببینید . تا به امروز کمپانی ماشین بیرون نداده بود . باید جالب باشه .

    پاسخ

    سلام من این ربات رو بررسی کردم خیلی چیز جالبیه مخصوصا برای طرفدارای رباتیک ولی خیلی گرون درمیاد حدودا 600 دلاره :((

    پاسخ

    من میخوام برای دخترم که ۱۰ سالشه یه هاوربرد بخرم ؟ چه مدل و مارکی خوبه دوستان ؟ آیا کسی تجربه داشته ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    پاسخ

    سلام دوست عزیز
    بله من هم برای دخترم یه اسکوتر برقی خریدم به نظرم سایز 6.5 اینچ بخر چون هم برای یه دختر مناسبه هم حمل و نقلش براش راحته . سبکم هست . اما دقت کن داری میخری حتما اتوبالانس داشته باشه و اینکه کیف هم برای حمل و نقلش بخری .

    پاسخ

    من یه کوادکوپتر از جهان ارسی خریده بودم 3/4 سال پیش الان یه قطعه اش رو که میخوام میگن نیست چرا چون تولید اون محصول متوقف شده اخه نمیشه که این وضع خدمات رسانی نیست و الان دستگاه من یه گوشه افتاده بیکار !!!! رضایت بخش نیس

    پاسخ

    من جهان آرسی رفتم و عکس بالا عکس واقعیه فروشگاه خودشونه . تنوع خیلی خیلی بالاس و کلا وقتی میری اونجا انرژی خوبی میگیری . به نظرم فارغ از سن و سال یه سری بزنید حتما بهشون .

    پاسخ

    سلام من میخوام برای همسرم هدیه تولدشو بخرم خیلی دوس دارم براش اسکوتر بگیرم که وقتی مسافرت میریم ازش استفاده کنه راستش بیشتر خودم دوس دارم:))اما متاسفانه هیچ اطلاعی از این دستگاه ها ندارم نمیدونم اصلا برای یه مرد 32 ساله مناسب هست یا نه اصلا میتونه سوار شه؟ اخه همسر من یه کمی توپوله نمیدونم براش بخرم خوشحال میشه یا باید کلا بیخیال خرید اسکوتر بشم و برم سراغ یه هدیه دیگه لطفا اگه کسی میدونه از کجا باید برای خریدش راهنمایی بگیرم بگه البته من من محدودیت بودجه هم دارم.ممنون میشم اگر کسی اطلاع داره راهنماییم کنه.

    پاسخ

    به نظرم مذخرف ترین محصول رادیوکنترلی ماشین هست . یعنی اینقدر که این ماشین ها حساسن باید دائما دنبال تعمیر و قطعه باشید . من ماشینم توی همون درایوینگ اول خورد به دیوار و جلوبندیش اومد پایین . فقط خرج و هزینه بیخود کردنه و آدم هیچ لذتی نمیبره . اگر جیب پر پولی دارید دنبال این جور بازی ها برید .

    پاسخ

    خب عاخه دوست خوب من هر چیزی به تمرین نیاز داره شما الان برو 1 میلیارد پول یه ماشین خفن بده گاز بده بزن به دیوار خراب نمیشه ؟ میشه دیگه ! پس احتیاط لازم رو باید بکنی . برای شروع باید توی یه محیط کاملا باز میرفتی که ماشین به جایی نخوره حتی اگر خیلی گاز بدی تا اینطور متضرر نشی . به هرحال برای استفاده و خرید چنین وسایلی باید به فکر هزینه های بعدشم باشید .

    پاسخ

    سلام دوستان اسکوتر برقی هرچقدر چرخش بزرگ تر باشه قدرت مانور باهاش بالاتر نمیره توی پستی و بلندی ها ؟ اخه من اسکوتر برقی هایی که سایز چرخشون 6 و یا 8 هستن رو از نزدیک دیدم اما فاصله اش از زمین خیلی کمه ! فک میکنم دائما باید به جایی گیر کنن .

    پاسخ

    سلام نه لزوما . من خودم اسکوتر برقی 6.5 اینچ رو توی یه پارکی که کرایه میدادن نیم ساعت سوار شدم . خیلی فرز و تیز و کاربردی بود . چرخ هاشم به هیچ جا گیر نمی کرد . ببین هرچقدر سایز چرخ بزرگ تر باشه اسکوتر سنگین تر میشه و حمل و نقلش برات سخت میشه . راستی سایز های 10 اینچ به بالا چرخای بادی داره یعنی احتمال کم باد شدن و پنچری براشون هست . به دردسرش نمی ارزه 🙂

    پاسخ

    سلام ولی از نظر من ادم میخواد هلی شات بخره یا مدل هایی مثل مویک و فانتوم خرید کنه یا کلا از خریدش منصرف بشه چون این مدل ها حداقل یه کیفت تصویر خیلی خوبی دارن ولی محصولات دیگه فقط برای بازی کردن مناسبن.

    پاسخ

    من کاملا با رضا موافقم یا نخر یا میخری بهترین بازار رو بخر . قاعدتا چنین طرز تفکری برای خرید موبایل و یا ماشین هم وجود داره . کوادکوپتر های اسباب بازی توی رنج های قیمتی پایین و یا متوسط فقط به درد بازی می خورن !

    پاسخ

    البته برای کسی که بودجه اش رو نداره شاید یک مدل قیمت مناسب تر هم خوب باشه . من خودم پرواز و عکاسی رو با یه مدل ارزون قیمت شروع کردم و خیلیم راضی بودم چون پرواز رو متکی به دانش و تمرین خودم یاد گرفتم

    پاسخ

    سلام من تجربه شخصیمو براتون از مینویسم شاید واقعا اونقدر هم که میگن این دستگاه ها جذاب نباشن چون به نظر من برای هدایتشون یه مهارت خاصی لازمه و اگر شما این مهارت کافی رو نداشته باشیدمثل خود من دستگاهتون اسیب میبینه. من که از استفاده کواد کوپتر هیچ لذتی نبردم و به شما پیشنهاد میدم اگر مهارت کافی برای استفاده ندارید کلن سراغ این دستگاه ها نرید.
    میتونید به جای پرداخت هزینه زیاد برای کواد کوپتر با هزینه کمتری سراغ دستگاه های دیکه رادیو کنترلی برید که من خودم خیلی خیلی ماشین کنترلی هارو پیشنهاد میکنم که خیلی جذاب ترن و مهارت خاصی هم نیاز ندارن.
    فقط اگر خواستید متشین کنترلی خرید کنید حتما از جای معتبر بخرید.مثلا مثل مجموعه جهان ارسی که کارشون تخصصی باشه و خدمات پس از فروش کاملا پشتیبانی بکنن.

    پاسخ

    هدایت و کنترل دستگاه های رادیوکنترلی به تمرین و مهارت نیاز داره . البته علاقه و اشتیاق هم هست . شما باید برای شروع پرواز در یک محیط باز شروع میکردید تا به دستگاهتون هم آسیبی وارد نشه ! نمیشه تجربه یک نفر رو به همه تعمیم داد . پرواز من حیصل مجموع کار سختیه وگرنه همه میتونستن خلبان بشن .

    پاسخ

    اگر برای آتلیه و کار عکاسی حرفه ای بخواییم یه هلی شات تهیه کنیم چه دستگاهی مناسبه و حداقل چقدر باید هزینه کنیم ؟ کسی میدونه

    پاسخ

    برای انجام کار های تخصصی باید یه هلی شات تخصصی بخری . مدل های پیشرفته الان دیگه حداقل از پایه 10 میلیون تومان شروع میشن به بالا . با صرف چنین هزینه ای علاوه بر دوربین پرواز و کاربری خیلی آسونی داری . بهترین هلی شات های دنیا امروزه از کمپانی dji هستن . مثل اسپارک ، مویک ایر ، فانتوم . با یه سرچ میتونی اطلاعات خوبی ازشون تو گوگل به دست بیاری

    پاسخ

    سلام من برای آتلیه خودم و بخش هلی شات دارم از مویک ایر استفاده میکنم عروس و داماد ها خیلیم راضین . کیفیت دوربین ۲۱ مگاپیکسل 4k هست

    پاسخ

    فقط و فقط مویک ایر . اصلا شک نکن البته اگر بودجه اش رو داری مویک 2 پرو هم خیلی خیلی خفن و حرفه ایه . کلا برای کار تخصصی باید خوب پول خرج کنی تا اون چیزی که میخوای در بیاد .

    پاسخ

    عایا فروشگاه معرفی شده در مقاله مورد اعتماد برای خرید محصولات تفریحی سرگرمی رادیوکنترلی هست ؟ کسی تجربه خرید داره از این فروشگاه ؟

    پاسخ

    میتونید راجع بهشون تحقیق ، وبسایتشان را بررسی و به صورت حضوری مراجعه کنید . اگر توانستند نظر شمارا جلب کنند که بسم الله . ولی تا جایی که میدونم عضو رسمی اتحادیه هوافضا هستن و وبسایت هاشونم دارای نماد اعتماد الکترونیکه .

    پاسخ

    سلام بله شرکت پیشگامان رباتیک جهانیان عضو رسمی اتحادیه هوافضا و دارای فروشگاه حضوری متشکل از کارشناسان و واحد فروش و تنوع بالا محصولات آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است . من از این مجموعه بازدید کردم و الحق یک تیم حرفه ای هستن .

    پاسخ

    توی این گرونی ها و افزایش قیمت ها این وسایل و محصولات همه واردتی هستن و به نظر من اصلا خرید اونها هیچ توجیه اقتصادی نداره من بچم هم از این وسایل بازی خوششم بیاد پولشو ندارم هزینه کنم . به نظر چندان دستگاه و وسایل واجب و مهمی توی زندگیمون نیستن !

    پاسخ

    من اصلا با شما موافق نیستم . بچه باید تو دوران بچگیش بچگی کنه . اتفاقا من چند وقت پیش واسه شوهرم یدون از این کوادکوپترا گرفتم خیلی هم خوب بود . هر وقت که میریم بیرو یا مسافرت کلی ازمون هلی شات میزنه و فیلم و عکس هاش هم خیلی خوبه . من به همه توصیه میکنم که حتما یه کوادکوپتر خوب واسه خودتون بگیرین . جالب هم اینجاست که ما هم از همین فروشگاه جهان آرسی گرفتیم که واقعا شرکت و مجموعه بزرگی تو این زمینه دارن . از سایت خوبه تکراتو هم ممنونم که با معرفی این مجموعه به من فهموند که دستگاه خودم رو از فروشگاه حرفه ای خرید کردم .

    پاسخ

    دوست عزیز دید شما خیلی منفی هست اما خب بعضی از قسمت های صحبتتم درسته . رنج قیمتی محصولات تفریحی سرگرمی این چنینی بالاست و شاید برای همه ی اقشار جامعه قابل تهیه نباشه . اما خب دارندگی و برازندگی چه میشه کرد . یه کسی پول داره و میتونه برای تفریحش 20 میلیون هم هزینه کنه . اگر شما یا قشر خاصی توانایی خرید ندارید نمیتونید بگید این وسایل و یا محصولات چیز خوب و جالبی در کل نیستن .

    پاسخ

    سلام دوستان واقعا به بودجه و مبلغی که میخوایید هزینه کنید خیلی دقت کنید . من میخواستم برای خرید کوادکوپتر 2 تومن هزینه کنم رفتم 10 تومن پیاده شدم و یه دستگاه حرفه ای گرفتم و اومدم :))) چرا که فروشنده ازم پرسید چقدر مدنظرته ولی من تو رودربایستی حرفی نزدم کلا میخوام بگم خجااااااالت نکشید . بودجه و نیازتون رو صادقانه بگید وگرنه مثل من جیبتون خالی میشه 🙂

    پاسخ

    چرا دادش خجالت ! قطعا یه کوادکوپتر خوب و حرفه ای داری الان که میتونی باهاش عکس و فیلم حرفه ای بگیری حالش رو ببری دیگه !
    خوش بحالت کاش منم میتونست یه هلی شات حرفه ای بگیرم .
    البته من یه ماشین کنترلی خفن دارم که کلی باهاش مسابقه دادم تاحالا
    اگه کسی اطلاعات در رابطه با ماشین کنترلی خواست بهم پیام بده تا راهنماییش کنم .

    پاسخ

    بین ماشین کنترلی الکتریکی و سوختی کدوم بهتره ؟ خیلی ها میگن ماشین های سوختی گرونه و هزینه سوخت و تعمیرات و نگهداریشم بالاست اما خب در مقابل ماشین های الکتریکی هم بعید میدونم توی سرعت و شتاب به پای ماشین های سوختی برسن !!! اصلا جون گاز خوردن دارن ؟

    پاسخ

    دوستان الان بهترین کوادکوپتر موجود توی بازار چیه و چه ویژگی هایی داره ؟ رنج قیمتشیم اگر کسی میدونه بگه عالیه !

    پاسخ

    سلام از نظر من بهترین دستگاه های هلی شات حال حاضر کوادکوپتر های کمپانی Dji هستند . مثل میک ایر ، اسپارک ، اینسپایر و فانتوم که جز بهترین ها هستند . البته نکته ای که باید توجه داشت اینه که این هلی شات ها همشون در کلاس حرفه ای هستند و قیمتاشونم بالاست . شما می تونید بر اساس نیازتون مثلا از مدل های تفریحی مثل سایما x8pro , کوادکوپتر باگز 5w ، کوادکوپتر باگز ۳ پرو و… استفاده کنید . البته اگه یک سلفی درون خوب بخواهید میتونید از مدل تلو هم استفاده کنید .
    ممنون از سایت خوب تکراتو که مطالب جدید در ارتباط با این موضوع ها منتشر میکنه . خوبه که اگه بشه مثلا همین فروشگاه جهان آرسی رو که معرفی کردید رو ازش عکس های بیشتری بزارید تا مردم بیشتر با این فروشگاه ها که در سطح کشور بسیار کم هستند آشنا بشن .

    پاسخ

    این سوال خیلی کلیه چون نیاز و فاکتور های شما میتونه در انتخاب بهترین دستگاه تاثیر گذار باشه اما با توجه به مطالعه و بررسی وبسایت های خارجی الان رتبه اول بهترین هلی شات دنیا مویک ایر هست از کمپانی دی جی آی . کیفیت دوربین 4k هست و 21 دقیقه مداومت پروازی داره . جلو و عقب دستگاه هم سنسور برخورد با موانع داره و برد رادیویی مفیدش 500 الی 1000 متره تو ایران . بازوهاشم جمع میشه و جای کمی رو اشغال میکنه . در سه رنگ سفید و قرمز و مشکی هم تولید میشه . پک کاملشم 1000 دلاره !

    پاسخ

    بهتریم کوادکوپتر موجود در بازار فکر میکنم این روزا DJI باشه چون من واقعا توی دستگاه های این شرکت هیچ کمبودی نمیبینم و نه از نظر دوربین و نه پرواز

    پاسخ

    کوادکوپترهای شرکت dji که ما به صورت کامل معرفیشون کردیم.

    پاسخ