;
coinex

فروشگاه تیم آپ: خرید تیمی با تخفیف فوق العاده

تیم اپ اولین فروشگاه اینترنتی معتبر مبتنی بر خرید تیمی است که با ارائه پایین ترین قیمت از کالاهای موجود در بازار امکان خرید بیشتر با قیمت کمتر را فراهم می‌کند.

با گسترش اینترنت و دسترسی افراد به شبکه‌های آنلاین، تحولی در فرایند خرید به وجود آمده و پای خریداران و فروشندگان را به عرصه‌ شبکه‌های آنلاین باز کرده، گسترش شبکه جهانی اینترنت باعث بوجود آمدن تجارت الکترونیک و گسترش صدها فروشگاه اینترنتی با فروش انواع و اقسام محصولات شده است،  تفاوت این فروشگاه‌ها در قیمت، نوع محصولات، خدمات و روش خرید از یکدیگر است.

امروزه با افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تاثیرگذاری آن بر روی افراد، نوعی از مدل تجارت الکترونیک بوجود آمده که ترکیبی از مفاهیم تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی است که به آن social ecommerce (تجارت اجتماعی) می‌گویند.

در ادامه قصد داریم تا درباره یک فروشگاه آنلاین با رویکرد Social Ecommerce که در روابط ایرانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار صحبت کنیم.

تیم آپ چیست؟

تیم آپ اولین فروشگاه آنلاین خرید جمعی مبتی بر ایده Social ecommerce است که فعالیت خود را از سال 97 آغاز کرده است. تیمآپ معتقد است ارزش‌هایی مانند کار تیمی باید تقویت شود و برای گسترش آن باید به این قبیل کارها پاداش داده شود.

تیماپ با ارائه محصولات موجود در بازار با پایین‌ترین قیمت به شما اجازه خرید بیشتر با پرداخت  هزینه کمتر را می‌دهد. در فروشگاه اینترنتی تیم آپ امکان خرید تک نفره و خرید تیمی (دو نفره یا چند نفره) وجود دارد که در خرید تیمی شما از تخفیف ویژه برخوردار خواهید شد.
برای اینکه بتوانید در خرید تیمی از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید باید دوستان و افراد خانواده را با خود در این خرید همراه کنید.

توجه داشته باشید، تخفیف‌هایی که برای خرید به شما ارائه می‌شود، به همه‌ی افرادی که ثبت سفارش می‌کنند، به‌طور یکسان تعلق می‌گیرد و این به این معنا نیست که کسی که دعوت کننده دیگران است، تخفیف بیشتری نسبت به بقیه افراد دریافت می‌کند، نفر دوم و سومی و… که از لینک نفر اول خرید می‌کنند، به یک اندازه تخفیف دریافت می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی تیماپ و فرهنگ جمع گرایی در ایران

دلایل مختلفی وجود دارد که میتوان ادعا کرد ایران یکی از کشورهایی است که به شدت دارای فرهنگ جمع‌گرایی است. این دلایل شامل: توجه به خانواده، وجود رابطه مستحکم با اعضای خانواده و حمایت از افراد حتی در سنین بعد از جوانی، اهمیت به خانواده‌های گسترده، الهام گرفتن از رفتارها و الگوهای خانوادگی و وجود رسومات درون خانوادگی است که مهر تاییدی بر وجود فرهنگ قوی جمع‌گرایی در ایران دارد.

در فرهنگ‌های جمع‌گرایی، اهداف و منافع گروه‌ها اولویت بالاتری نسبت به منافع یک فرد قرار می‌گیرد.

ویژگی خرید تیمی فروشگاه اینترنتی تیم اپ باعث می‌شود تا به صورت ناخودآگاه در یک حرکت خیرخواهانه قدم بردارید. به این صورت که شما در جایی کالایی را با قیمتی ارزانتر از فروشگاه‌های دیگر پیدا کرده و سعی می‌کنید تا دوستانتان را برای آگاهی از این تخفیفات با خود همراه کنید.

وجه تمایز تیم اپ نسبت به فروشگاه‌های آنلاین دیگر

وجه تمایز تیم اپ نسبت به فروشگاه‌های آنلاین دیگر

ویژگی اصلی تیماپ که این فروشگاه اینترنتی را نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی دیگر متمایز می‌کند، امکان خرید جمعی است، که کاملا همسو با فرهنگ ایران و مردم ایرانی است.

تیم آپ یک فروشگاه اینترنتی بزرگ است که دسته بندی محصولات آن شامل کالای پرمصرف خانوار، کالای دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی و … است، درست مانند یک فروشگاه و یا سوپرمارکت بزرگ در شهر با این تفاوت که فروشگاه تیماپ با تخفیفات ویژه خود دست شما را برای انتخاب و خرید بیشتر باز می‌گذارد. تیماپ اصالت و قیمت مناسب کالا را تضمین می‌کند.

محصولات بخش گیم و کنسول تیماپ به دلیل قیمت مناسب انواع کنسول، به خصوص قیمت ps4 مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

از محصولاتی که در تیماپ مورد توجه مشتریان قرار گرفته محصولات گیم و کنسول است که به دلیل مناسب بودن قیمت ps4 در سایت تیماپ است.

چگونه از فروشگاه اینترنتی تیم آپ ، خرید یا ثبت سفارش کرد؟

https://www.aparat.com/v/oeSxV/تیمآپ،_پلتفرم_خرید_تیمی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر