;
coinex

اهمیت طراحی سایت برای داشتن یک کسب و کار موفق

طراحی سایت کار کوچکی است. سایت های اینترنتی بیشتر برای معرفی و تبلیغات کالاهای مختلف و یا خدمات اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند. این سایت ها به دسته های مختلفی مانند سایت فروشگاهی و سایت شرکتی و غیره تقسیم می شوند. با این نوشتار در تکراتو همراه باشید.

سایت فروشگاهی برای معرفی کالاهای مورد نیاز افراد مختلف ساخته می شود تا کسانی که به علت مشغله کاری و دوری مسافت نمی توانند به فروشگاه های خیابانی بروند اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه نمایند. در سراسر جهان سایت های فروشگاهی یکی از پربازدیدترین سایت ها در میان سایت های اینترنتی است. یکی از دلایل موفقیت این گونه فروشگاه ها شیوه نوین عرضه کالاها و مزیت رقابتی مناسب است.

در ابتدا فروشگاه های اینترنتی تنها برای عرضه کالاهای دیجیتالی به وجود آمدند اما کم کم و با شناخته شدن سایت های فروشگاهی این سایت ها به عرضه کالاهای دیگر نیز روی آوردند. برای موفق بودن در ایجاد سایت فروشگاهی باید ببینید که جامعه هدف شما چه نیازهایی دارد.

برای ایجاد یک سایت فروشگاهی موفق باید به دو نکته مهم توجه کنید:

یکی داشتن طرح که ارزش پیشنهادی بالایی داشته باشد و دیگری دانستن نحوه راه اندازی سایت فروشگاه که بسیار مهم است. در این مقاله سعی داریم که نحوه راه اندازی یک سایت فروشگاهی را برای شما بازگو کنیم:

کسانی که با دنیای اینترنت آشنایی داشته باشند می دانند که هر شرکت و موسسه ای دارای یک وب سایت مخصوص برای خودش است و هر کدام از این وب سایت ها بر اساس طرح و نظر آن شرکت و موسسه ساخته شده است. این طرح ها اگر به صورت درست و اصولی به کار گرفته شده باشند می‌توانند آن شرکت‌ها و موسسات را به رشد برسانند.

در واقع طرح مناسب بزرگترین سرمایه برای افراد در این زمینه است. حتی اگر پیشرفته‌ترین سایت را برای خودتان و یا شرکت تان طراحی کنید اما طرح و ایده مناسبی نداشته باشید نمی‌توانید در کارتان موفق شوید. پس در ابتدا باید یک طرح و یا ایده مناسبی برای ارائه به جامعه هدف داشته باشید تا بتوانید به هدفتان که کسب درآمد از ارائه خدمات و یا کالا از وب سایت تان است برسید.

توجه داشته باشید که طرح شما نباید کپی برداری از طرح های دیگر سایت ها باشد. می‌توانید با بررسی در عملکرد سایت های دیگر ببینید که آن سایت ها چه مشکلاتی را در ارائه خدمات و یا کالا به مشتریان خود دارند و چگونه این مشکلات را برطرف می کنند.

نکته دیگر در راه اندازی سایت این است که قیمت خدمات یا کالا باید مناسب تر از فروشگاه های معمولی باشد تا کاربران رغبت بیشتری برای خرید از این فروشگاه ها داشته باشند و تمام تلاش تان را داشته باشید تا قیمت ارزان تر و مناسب تری را از سایت های دیگر و یا فروشگاه های واقعی داشته باشید. این نکته همیشه در سایت های فروشگاهی بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

اصلی ترین ویژگی سایت های فروشگاهی این است که پس از انتخاب کالای مورد نظر به وسیله پست، به درب منزل فرستاده می شود پس  روند ارسال بسته ها و یا ارائه خدمات باید بهتر از سایر سایت های فروشگاهی باشد تا بتوانید با فروشگاه های دیگر رقابت کنید و مشتری های بیشتری را به سایت خودتان بکشانید.

طراحی سایت فروشگاهی با امکانات و توانایی خوب بسیار مهم است یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک سایت تماس با شرکت طراحی سایت است. باید توجه داشته باشید که شرکت های طراحی سایت با یکدیگر متفاوت هستند البته این کار هزینه بر است و شرکت های طراحی سایت برای طراحی اختصاصی سایت شما هزینه ی بالایی دریافت می‌کنند.

راه دیگر، استفاده از قالب های آماده برای طراحی وب سایت است مانند وردپرس این سامانه یکی از از سامانه های سایت ساز بین المللی است که به صورت رایگان در اختیار شماست. استفاده از این سامانه نیاز به دانستن برنامه نویسی دارد اگر برنامه نویسی بلد نیستید بهتر است از سامانه های سایت ساز داخلی استفاده کنید که به شما کمک می کند نیازی به تخصص برنامه نویسی نداشته باشید و هزینه های طراحی سایت مورد نظرتان هم بسیار پایین می آید.

اگر می خواهید از سامانه های سایت ساز داخلی برای طراحی وب سایت مورد نظرتان استفاده کنید باید مراحلی را نیز طی کنید:

اول انتخاب پکیج مناسب است اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی داشته باشید باید از بسته تجاری یا پیشرفته استفاده نمایید. مسئله دیگر انتخاب قالب از یک وب سایت موفق دیگر است. مثلاً شما می توانید از قالب فروشگاه های معروف استفاده کنید پس از آن باید در صفحه ثبت نام اطلاعات فروشگاه و اطلاعات مدیر اصلی فروشگاه را وارد نمایید.

پس از گرفتن رمز ورود به پنل کاربری وارد می شویم ارائه اطلاعات شخصی به این دلیل است که اگر شما رمز ورود را فراموش کردید بر اساس آن اطلاعات بتوانید دوباره وارد پنل کاربری تان بشوید پس از آن دیگر شما صاحب یک سایت فروشگاهی هستید و می توانید پکیج خود را فعال سازی نمایید. می‌توانید ثبت سفارش انجام داده و حتی پرداخت وجه نیز داشته باشید پس از اتمام طراحی سایت، طراحان با شما تماس می گیرند تا جزئیات و مراحل سایت فروشگاهی را به شما یادآوری نمایند تا در استفاده از آن مشکلی برای شما پیش نیاید.

اهمیت امنیت سایت در طراحی سایت

مسئله دیگری که در طراحی سایت بسیار مهم است تامین امنیت سایت است امنیت سایت به شرایطی گفته می شود که در آن سایت با وجود ارائه خدمات و کالا امنیت خوبی داشته باشد و آسیب پذیری سایت پایین باشد. مهمترین عامل برای فعالیت سایت فروشگاهی و ثبات و اعتبار برای آن است. مدیران و مسئولان سایت ها باید اهمیت زیادی به امنیت سایت خودشان بدهند چه این سایت ها بزرگ باشند و چه این سایت ها کوچک تفاوتی نمی کند راه های تامین امنیت سایت مراحل خاص و مختلف خود را دارد.

مرحله اول آن این است که میزبانی سایت مورد نظر را بر روی یک هاست امن قرار بدهید. بهتر است برای این منظور سایت خود را بر روی هاست هایی که از طرف شرکت های معتبر پشتیبانی می شود قرار دهید. استفاده از سیستم های امنیتی مانند آنتی ویروس ها آنتی اسیدها آنتی شل ها فایروال سخت افزاری و نرم افزاری و کانفیگ حرفه ای سرور می‌تواند در جلوگیری از حملات هکرها بسیار موثر باشد.

استفاده از اینترنت امن هم یکی دیگر از راه های تامین امنیت سایت ها است به دلیل اینکه اتصال به اینترنت در ایران به صورت adsl است و از طریق وای فای انجام می شود و هدایت آن از راه مودم است اتصال اکثر دستگاه ها دیجیتالی و هوشمند از راه وای فای صورت میگیرد. پس باید همه جوانب امنیتی را در این رابطه و از این راه ها در نظر گرفت تا هکرها نتوانند از این راه ها به سایت شما صدمه بزنند.

برای امنیت هر چه بیشتر اینترنت شما بهتر است از مواردی مانند محدود کردن مودم به Mac Address دستگاه ها، غیر فعال کردن wps ، فعال کردن فایروال مودم و از این قبیل کارها را می توانید انجام دهید. یکی دیگر از راه های تامین امنیت سایت استفاده از سیستم عامل و نرم افزارهای معتبر و اصلی می باشد این موضوع برای عموم قابل درک است که با استفاده از این نرم افزارها امنیت بسیار بالاتری برای سایت به وجود می آید.

طراحی سایت در اصفهان

شرکت طراحی سایت آروند در شهر اصفهان با بهره گیری از متخصصین فعال در این حوزه با بیش از 7 سال سابقه حرفه ای، می تواند نیازهای شما را در طراحی انواع سایت ها با بهره گیری از مهندسین مجرب در این زمینه به شما یاری رساند. از مزایای کار با تیم آروند می توان به داشتن سرعت عمل، استفاده از تکنولوژی های بروز در طراحی و برنامه نویسی، راهکارهای بروز و هوشمندانه در سئو و بهینه سازی وبسایت، انجام پروژه ها با حداکثر کیفیت طراحی و پشتیبانی منحصر به فرد گرافیک اشاره کرد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر