;
coinex

بهترین سریال های 2024 ؛ معرفی 30 سریال‌ برتر جدید خارجی

اگر می‌خواهید با بهترین سریال های 2024 که در سال جدید میلادی منتظرشان هستیم آشنا شوید، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

دنیای سریال و دنبال‌کردن سریال‌های متعدد طرفداران خاص خود، جدا از طرفداران سینما و فیلم‌های جدید دارد. سریال‌بازان همیشه فهرستی طولانی از آثاری دارند که می‌خواهند ببینید و فهرستی از آثاری که در حال تماشای‌شان هستند.

سال 2023 با چندین عنوان جذاب، از سال‌های خوب سریال‌سازی بود و گمان می‌رود که 2024 هم سال خوبی باشد. با این اوصاف و در مطلب بهترین سریال های 2024 قصد داریم لیستی از آنچه که برای پخش در سال 2024 برنامه ریزی شده و گمان می‌کنیم همگی آثار قابل تاملی هستند به شما ارائه کنیم تا از الان برای تماشای هر یک برنامه داشته باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین سریال های 2024

علاوه بر ونزدی و The Last of Us که دو مورد از محبوب‌ترین و موفق‌ترین سریال‌های سال 2023 بودند، مارول نیز در 2023 با فصل دوم لوکی و چند عنوان دیگر حضور موفقی در بخش سریال‌ها داشت.

حال و در سال 2024 قرار است دنباله شماری از سریال‌های سال‌های قبل پخش شود. همچنین چند عنوان جدید نیز منتشر خواهد شد. دنیای ابرقهرمانی و دنیاهای فانتزی چون جنگ ستارگان نیز حضور پررنگی در فهرست بهترین سریال ها در سال 2024 دارند.

اکو (Echo)

بهترین سریال های 2024
بهترین سریال های 2024

احتمالا بهترین سریال 2024 محصول دیزنی پلاس و مارول همین سریال اکو خواهد بود که داستان آن درباره ابرقهرمان برجسته‌ای است که در سریال هاکای و در سال 2021 معرفی شد.

با توجه به استقبال طرفداران از بازیگر آمریکای الاکوآ کاکس، او در سریال اکو که از جمله سریال های برتر 2024 محسوب می‌شود بار دیگر نقش خود یعنی مایا لوپز یا اکو را تکرار می‌کند.

کاکس که خود اهل منومینی ویسکانسین است قرار است نقش اکو را در داستانی ایفا کند که از نیویورک آغاز می‌شود و با توجه به هیاهوی پیرامون اکو و مهارت کاکس، انتظار می‌رود این شخصیت به سمت حضور گسترده‌تر در دنیای مارول حرکت کند.

کارآگاه حقیقی: سرزمین شب (True Detective: Night Country)

بهترین سریال های 2024

سریال کارآگاه حقیقی: سرزمین شب هیچ ارتباطی با نیک پیزولاتو ندارد و داستان آن نیز در مناطق سردسیر آلاسکا جریان دارد، با این وجود از جمله بهترین سریال های 2024 محسوب می‌شود.

سریال کارآگاه حقیقی پیزولاتو که شروع بسیار قدرتمندی داشت و از بهترین سریال های خارجی از نظر ایرانیان محسوب می‌شد در دو فصل بعدی نتوانست در جلب نظر مخاطبان و منتقدان خوب عمل کند و همواره به تزریق خون جدیدی نیاز داشت.

در سرزمین شب که از برترین سریال های 2024 است جودی فاستر در نقش کارآگاه لیز دانورز ایفای نقش می‌کند. او بعد از یافتن اجسادی که به شکلی مرموز در یخ محصور شده‌اند تحقیقات خود درباره قتل‌ها را آغاز می‌کند.

در تریلر این سریال می‌بینیم که کارکوزا در آلاسکا است و در جریان تحقیقات قتل، کارآگاهان دانورز و ناوارو با بازی کلی ریس پیگیر راز ماجرای نماد مارپیچ فرقه‌ای هستند که در فصول قبلی عامل فجایع زیادی بود.

باید دید آیا ایسا لوپز، سازنده جدید سریال می‌تواند از ضعف‌های فصول قبلی دور شود؟ تریلر سریال که حداقل اینطور نشان می‌دهد که لحن سریال تیره‌تر از قبل است و این شاید خبر خوبی برای طرفداران سریال های 2024 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های خارجی

بهترین سریال های کمدی خارجی

موسیو اسپید (Monsieur Spade)

بهترین سریال های 2024

در تمام سال‌های اخیر شخصیت سم اسپید ساخته داشیل همت تجسم‌های سینمایی زیادی داشته اما بعد از نسخه دهه 80 رادیویی با بازی تام ویلکینسون، این شخصیت دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد.

برای مدت‌ها نمی‌شد کسی جز همفری بوگارت را که در فیلم شاهین مالت نقش اسپید را بازی کرد تصور کرد اما حالا کلایو اوون نسخه 60 ساله اسپید را در سریال موسیو اسپید که یک سریال جدید در سال 2024 محسوب می‌شود، ایفا خواهد کرد.

اوون از وقتی که در فیلم کارت پخش کن با بازی خاص خود معروف شد، همیشه به ژانر نوآر علاقه داشته و از این نظر با همفری بوگارت مشترک است. در این سریال که از جدیدترین سریال های 2024 محسوب می‌شود، اسپید نقش یک مهاجر را در جنوب فرانسه بازی می‌کند. جایی که خطر به سراغ او می‌آید و او را از دوران بازنشستگی که واقعا هیچگاه با آن کنار نیامده بود، بیرونش می‌کشد. تماشای این عنوان از بهترین سریال های خارجی 2024 را از دست ندهید.

گریزلدا (Griselda)

بهترین سریال 2024
بهترین سریال 2024

گریزلدا از جمله بهترین سریال های 2024 خواهد بود که در آن سوفیا ورگارا نقش اصلی یعنی گریزلدا را ایفا می‌کند. سریال کوتاه نتفلیکس حول محور زندگی و فعالیت گریزلدا بلانکو، قاچاقچی بدنام کوکائین ساخته شده و نکته جالب درباره این سریال جدید خارجی 2024 اینکه سوفیا ورگارا علاوه بر ایفای نقش اصلی، تهیه‌کننده سریال هم محسوب می‌شود.

اولین بار این مستند کابوهای کوکایین بود که توجه بسیاری را به داستان بدنام‌ترین قاچاقچی فلوریدای جنوبی جذب کرد. داستان او از یک نبرد برای حذف رقبا و معشوقه‌های سابق آغاز می‌شود و به زندانی می‌رسد که او در آنجا هم دست از کارهای جنایت‌کارانه‌اش برنمی‌دارد. تماشای این سریال خارجی جدید 2024 را از دست ندهید.

اربابان آسمان (Masters of the Air)

بهترین سریال های 2024

سریال اربابان آسمان درباره گروهی از خلبانان بمب‌افکن است که در جنگ جهانی دوم علیه ارتش نازی‌ها جنگیدند. در این اثر که یک سریال برتر دنیا 2024 محسوب می‌شود آستین باتلر در نقش سرگرد گیل کلیتون ایفای نقش خواهد کرد.

داستان سریال به طور دقیق درباره صدمین گروه بمباران نیروی هوایی آمریکا است که به خاطر نبردهای خونین خود در آسمان شهرت دارد و تلفات زیادی هم متحمل شد.

فیلم‌هایی با محوریت جنگ جهانی دوم مدتی است که کمرنگ شده یا درخشش سابق را ندارند اما گویا حالا نوبت به سریال‌هایی با این موضوع رسیده است.

با این اوصاف اربابان آسمان می‌تواند بهترین سریال 2024 در این ژانر باشد و با حضور ستارگانی چون بری کیوگان به گروه بازیگران، تا مدتها در خاطر همه باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های اکشن

بهترین سریال های ترکی

آقا و خانم اسمیت (Mr. and Mrs. Smith)

بهترین سریال های 2024

آیا بازسازی یک فیلم محبوب می‌تواند یکی از بهترین سریال های 2024 باشد؟ آقا و خانم اسمیتی که ما با برد پیت و آنجلینا جولی شناختیم حالا قرار است در قالب یک سریال جدید با بازی دونالد گلاور و مایا ارسکین بازسازی شود و البته گفته می‌شود جنبه طنز ماجرا اینجا کمی بیش از فیلم خواهد بود.

البته این سریال برای اینکه نسبت به فیلمی که نیم میلیارد دلار در گیشه فروخت موفق قلمداد شود کار سختی در پیش دارد، اما شاید با فیلمنامه‌ای قوی و بازی خوب بازیگران بتواند از بهترین سریال ها در سال 2024 باشد.

استعداد گلاور در کارهای کمدی که اگر به خاطر داشته باشید به موفقیت سریال‌های انجمن و آتلانتا کمک زیادی کرد در کنار مایا ارسکین می‌تواند ترکیب موفقی بسازد.

سریال پن 15 جایی بود که ارسکین استعداد خود در بازیگری را به نمایش گذاشت. او تجربه‌های متفاوتی دارد و تمام این‌ها می‌تواند به آقا و خانم اسمیت کمک کند تا یکی از سریال های برتر 2024 باشد.

آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender)

بهترین سریال ها در سال 2024
بهترین سریال ها در سال 2024

یکی از برترین سریال های 2024 ممکن است سریال آواتار: آخرین بادافزار باشد که یک بازسازی لایواکشن از انیمیشن محبوب نیکلودیون به شمار می‌رود. این سریال وقتی آغاز می‌شود که آنگ پس از صد سال گرفتار شدن در یخ آزاد شده است.

تریلر سریال بسیار چشمگیر و جذاب بود و نویدبخش یک سریال جدید در سال 2024 که در آن شاهد سوار شدن آنگ بر گاومیش کوهان‌دار پرنده‌اش یعنی آپا بودیم.

نتفلیکس با بازسازی این اثر، بر جامعه هدف بزرگی تمرکز کرده و امیدوار است این اثر به عنوان یکی از جدیدترین سریال های 2024 برای نسل‌هایی که طرفدار نسخه کارتونی بودند و همچنین نسل‌های جدیدتری که با این داستان آشنا هستند جذاب باشد. اگر از متولدین دهه هفتاد باشید بعید است فراموش کرده باشید که نسخه کارتونی این داستان در زمان خود یکی از بهترین سریال های خارجی از نظر ایرانیان بود.

مردگان متحرک: آن‌هایی که زنده ماندند (The Walking Dead: The Ones Who Live)

بهترین سریال های 2024

یکی از بهترین سریال های 2024 بخش جدیدی از دنیای پرطرفدار مردگان متحرک است که از جمله موردانتظارترین سریال‌های سال محسوب می‌شود. این سریال که تمرکز آن بر ماجرای ریگ گرایمز است به آنچه بعد از گم شدن ریک رخ داده می‌پردازد. اسکات گیمپل که ساخت فصول 4 تا 8 مردگان متحرک را برعهده داشت این بار به همراه دنای گوریرا به این سریال باز می‌گردد.

مردگان متحرک:‌ آن‌هایی که زنده ماندند از جمله بهترین سریال های خارجی 2024 محسوب می‌شود. حتی با وجود گذشت بیش از 13 سال از انتشار فصول اولیه این سریال، هنوز دنیای مردگان متحرک طرفداران پرشماری دارد و طبعا پیگیری داستانی با حضور لینکلن حالا برای طرفداران جذابیت بیشتری هم دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های کره ای

بهترین مینی سریال های ترکی

مسئله سه جسم (Three Body Problem)

بهترین سریال های 2024

یکی از سریال های 2024 که در حال حاضر نمی‌توانیم درباره آن با اطمینان خاطر نظر دهیم، مسئله سه جسم است. دیوید بنیوف دی بی وایس بعد از جنجال‌های پایان‌بندی سریال بازی تاج و تخت حالا می‌خواهند برای اعاده حیثیت اقدام کنند و نشان بدهند که می‌توانند بدون نیاز به داستان‌های جورج آر آر مارتین یک سریال محبوب و موفق بسازند.

سریال مسئله سه جسم به عنوان یک سریال جدید خارجی 2024 در واقع یک اثر علمی تخیلی محسوب می‌شود که داستان یک اخترفیزیکدان متاثر از انقلاب فرهنگی چین را روایت می‌کند که تصمیمات بعدی او در تاریخ تاثیر زیادی خواهد داشت.

سریال بازی تاج‌وتخت با پایان خط داستانی منبع اقتباس خود، چیزهای زیادی را از دست داد و دست سازندگان را برای توسعه آثاری با الهام از آن جهان بست. حالا بنیوف و وایس که در پایان بازی تاج و تخت کمتر طرفدار خوشحالی داشتند، می‌کوشند با مسئله سه جسم که یک سریال خارجی جدید 2024 محسوب می‌شود دل طرفداران را بار دیگر به دست آورده و سریال برتر دنیا 2024 را عرضه کنند.

حکومت (The Regime)

سریال های برتر 2024
سریال های برتر 2024

کیت وینسلت بعد از موفقیت در سریال کوتاه مر از ایست تاون که توسط اچ بی او ساخته و پخش شد، حالا در یکی از جدیدترین سریال 2024 قرار است در نقش صدراعظم یک حکومت در حال فروپاشی ایفای نقش کند.

گفته می‌شود این طنز سیاسی کوتاه احتمالا 6 قسمتی خواهد بود. این سریال جدید در سال 2024 بر اساس داستانی از ویل تریسی ساخته می‌شود که سابقه نوشتن فیلمنامه بخش‌هایی از سریال وراثت و فیلم منو را داشته است. اما آیا مینی‌سریال رژیم می‌تواند به یکی از بهترین سریال های 2024 بدل شود؟

سارقان زمان (Time Bandits)

بهترین سریال های 2024

هرجا که نام تایکا وایتیتی در ترکیب عوامل سازنده یک سریال یا فیلم باشد باید اخبار آن اثر را پیگیری کرد چراکه شاید بهترین سریال 2024 سارقان زمانی باشد که وایتیتی قرار است آن را از یک فیلم فانتزی محصول 1981 بازسازی و برای اپل تی‌وی پلاس آماده کند. وایتیتی البته در کارنامه کاری خود کمتر با منابع اصلی و اقتباسی سروکار داشته اما به نظر می‌رسد بار دیگر باید سری به گذشته‌ها بزند.

وایتیتی که حالا کارگردانی یکی از بهترین سریال ها در سال 2024 را برعهده گرفته قبل از این با دو فیلم ثور به خوبی توانایی‌های خود را ثابت کرده بود. در مجموع باید گفت که در یکی از سریال های برتر 2024 ما انتظار داستانی کاملا متفاوت را داریم و این می‌تواند نویدبخش فرنچایزی باشد که شاید برای مخاطبان امروزی کمی قدیمی به نظر برسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز آمریکایی

بهترین سریال های جنایی کره ای

تل‌ماسه: رسالت (Dune: Prophecy)

بهترین سریال های 2024

یکی از برترین سریال های 2024 احتمالا اسپین‌آف فیلم تل ماسه خواهد بود که داستان آن جایی هزاران سال قبل از نسخه سینمایی جریان دارد. این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های 2024 به داستان گروه خواهران بنی‌جسریت یا بن‌گسریت می‌پردازد که در فیلم نقش مرموزی داشتند، اما هیچکاه اطلاعات خاصی از هویت‌شان به ما داده نشد.

چیزی که در این سریال در قیاس با فیلم جذاب است اینکه به عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی 2024 در این سریال بازیگران معروف بسیاری از جمله امیلی واتسون و اولیوی ویلیامز حضور دارند.

علاوه بر این مارک استرانگ در نقش امپراتور جاویکو کورینو ایفای نقش خواهد کرد و نتیجتا اسطوره‌های آراکیس در قالبی بازمی‌گردند که شاید برای حماسه علمی تخیلی فرانک هربرت جذاب‌تر باشد. احتمالا باید یکی از بهترین سریال های خارجی از نظر ایرانیان را با انتشار این اثر شاهد باشیم.

فال‌اوت (Fallout)

برترین سریال های 2024
برترین سریال های 2024

موفقیت‌های اخیر اقتباس‌های سریالی از بازی‌های ویدیویی مانند آخرین بازمانده از ما، حالا آمازون پرایم هم به سراغ بازی جذاب فال اوت رفته تا یکی از بهترین سریال های خارجی را عرضه کند. والتون گوگینز در این سریال در نقش غول ظاهر می‌شود و احتمالا باید شاهد طنزپردازی‌های خاص او باشیم.

در شرایطی که هنوز هیچ تریلر یا اطلاعات خاصی از تاریخ انتشار فال اوت به عنوان سریال جدید خارجی 2024 منتشر نشده، آمازون پرایم تصاویری از گوگینز بی‌دماغ در نقش غول نشر داده و جزئیاتی از فهرست بازیگران منتشر کرده که شامل الا پورنل می‌شود. او پیش از این به خاطر بازی در سریال ژاکت زردها معروف شده بود. همچنین در این سریال خارجی جدید 2024 اسم کایل مک لاکلن در نقش مامور هنک دیده می‌شود و انتظار می‌رود در مجموع شاهد یک سریال برتر دنیا 2024 باشیم.

اکلایت (The Acolyte)

بهترین سریال های 2024

احتمالا یکی از بهترین سریال های 2024 مربوط به دنیای جذاب و پرطرفدار جنگ ستارگان است. داستان سریال اکلایت به عنوان بهترین سریال 2024 از دنیای جنگ ستارگان به دوران جمهوری اعظم در خط زمانی جنگ ستارگان می‌پردازد که در واقع به دوران قبل از تهدید شبح مربوط است.

جزئیات اطلاعات ما از این سریال بسیار اندک است اما احتمالا آماندلا استنبرگ که در دنیای عنکبوتی حضور داشت در نقش اصلی این سریال در برابر لی جونگ جائه ظاهر می‌شود و نقش استاد جدای را ایفا می‌کند که آماندلا از او کمک می‌گیرد.

لزلی هدلند این سریال را که از جمله بهترین سریال ها در سال 2024 است خواهد ساخت و گفته شده که این سریال به دنبال حضور زنانه بیشتری نسبت به دیگر آثار دنیای جنگ ستارگان است. لزلی می‌گوید این لایواکشن جنگ ستارگان بیشتر از دیدگاه تبهکارانی روایت می‌شود که تعدادشان در آن بازه داستانی بیشتر هم هست. با این اوصاف باید منتظر یکی از سریال های برتر 2024 باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

بهترین سریال های ایرانی 

دردویل: تولد دوباره (Daredevil: Born Again)

بهترین سریال های 2024

یکی از برترین سریال های 2024 سریال دردویل تولد دوباره است که در آن چارلی کاکس در نقش مت مرداک یا همان دردویل ظاهر می‌شود. از طرفی وینسنت دن‌آفریو قرار است در نقش کینگ پین ایفای نقش کند.

این سریال به عنوان یک سریال جدید در سال 2024 قرار است به کار فرانک میلر نزدیک باشد و این موضوع آن را از آثار مشابه PG که فقط سه فصل دوام داشت، متمایز می‌کند.

ذکر این نکته ضروری است که گرچه ما از این سریال به عنوان یکی از جدیدترین سریال های 2024 یاد می‌کنیم، اما برخی گزارش‌های اخیر حاکی از این است که شاید انتشار اولیه این سریال به سال 2025 موکول شود.

در تولد دوباره به عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی 2024 ستارگان مهم دیگر از جمله جان برنتال برای شخصیت مجازاتگر و مایل گاندولفینی در نقش دنیل بلید حضور خواهند داشت. این سریال همانطور که گفتیم لحن تیره‌ای چون آثار فرانک میلر دارد و احتمالا می‌تواند رقیب خوبی برای سریال‌های مشابه نتفلیکس باشد.

سلب مسئولیت (Disclaimer)

سریال جدید در سال 2024
سریال جدید در سال 2024

یک سریال جدید خارجی 2024 سریال سلب مسئولیت است که در واقع نخستین ورود آلفونسو کوارون به دنیای سریال‌ها محسوب می‌شود. در این سریال کیت بلانشت در نقش یک روزنامه‌نگار به نام کارتین ریونسکرافت ایفای نقش خواهد کرد. خانم بلانشت خود درباره بازی در این سریال گفته که این تجربه بیشتر شبیه فیلمبرداری هفت فیلم بوده است. این احتمالا نشانه‌ای از جزئیات و دقت بالا در ساخت سریال است.

با توجه به استعداد خوب کوارون برای بازی گرفتن از بازیگران و توانایی اثبات‌شده بلانشت برای جای‌گرفتن در قالب شخصیت‌های مختلف، انتظار می‌رود سلب مسئولیت بتواند سریال برتر دنیا 2024 باشد.

روز صفر (Zero Day)

بهترین سریال های 2024

یکی از بهترین سریال های 2024 سریال روز صفر نتفلیکس با حضور رابرت دنیرو خواهد بود که ظاهرا بازیگر کهنه‌کار در آن قرار است نقش یکی از روسای جمهور سابق آمریکا را بازی کند که در حال تحقیق درباره یک توطئه جهانی است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این سریال خارجی جدید 2024 در دست نیست اما لیزی کاپلان، جسی پلمونز و کانی بریتون از دیگر بازیگران این سریال خواهند بود که همگی نام‌هایی شناخته شده و موفق محسوب می‌شود.

کارگردانی این اثر که از جمله جدیدترین سریال های 2024 محسوب می‌شود برعهده لزلی لینکا گلتر قرار گرفته که تجربه ساخت سریال موفق هوم‌لند را در کارنامه دارد و حتی اگر نیمی از موفقیت آن سریال هم تکرار شود، احتمالا با یکی از جذابترین سریال 2024 طرف هستیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی ترکیه

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

مندلورین: فصل 4 (The Mandalorian: Season 4)

بهترین سریال های 2024

در سالیان گذشته سریال مندلورین یکی از بهترین سریال های خارجی از نظر ایرانیان بوده است. اما با توجه به سروصدایی که ایفای نقش اخیر پدرو پاسکال در چهار شگفت‌انگیز به دنبال داشت، احتمالا او از اجرای نقش مندلوری در فصل چهارم مندلورین منصرف می‌شود و اگر پاسکال نباشد، آیا مندلورین همچنان یکی از بهترین سریال های 2024 خواهد بود؟

البته جایگزینی شخصیت پاسکال که در عمده مواقع ماسک دارد کار خیلی سختی نیست با این وجود بازهم بی‌تاثیر نخواهد بود. در هر حال ما باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از فصل 4 سریال مندلورین باشیم.

پنگوئن (The Penguin)

بهترین سریال های 2024
بهترین سریال های 2024

پنگوئن احتمالا یکی از محبوبترین سریال های 2024 خواهد بود اما فرایند ساخت این سریال بیش از هر اثر دیگری تحت تاثیر اعتصابات بازیگران و کارگردانان هالیوودی قرار گرفت، در نتیجه برنامه تصویربرداری این اثر به نصف کاهش یافت و اعتصاب باعث شد برخی بازیگران از آن خارج شوند.

این سریال در واقع در چارچوب جهان سینمایی دی سی و داستان‌های بتمن روایت می‌شود. شخصیت اصلی، یکی از دشمنان مافیایی بزرگ بتمن یعنی پنگوئن است که سبب می‌شود از دریچه نگاه او بتوانیم دید خوبی به گوشه‌های تیره‌وتار سندیکاهای جنایتکار گاتهام داشته باشیم.

طبیعتا حضور کریستین میلیوتی و کالین فرل به موفقیت سریال یا حداقل شروع بهتر آن کمک می‌کند اما ادامه کار کاملا به تیم سازنده و داستان بستگی دارد. میلیوتی و فرل قرار است برابر هم قرار گیرند چراکه میلیوتی ایفاکننده نقش سوفیا فالکون دختر کارمین فالکون با بازی جان تورتورو خواهد بود که رابرت پتینسون در فیلم بتمن او را نابود کرد.

در مجموع اگر از عاشقان دنیای بتمن و جهان سینمایی دی سی باشید طبیعتا از تماشای یک اسپین‌آف سریالی از بتمن خوشحال می‌شوید.

جنگ ستارگان: خدمه اسکلت (Star Wars: Skeleton Crew)

بهترین سریال های 2024

یکی از بهترین سریال های 2024 بازهم متعلق به دنیای جنگ ستارگان است و اتفاقا شاید بهترین عنوان جنگ ستارگان در سال جدید میلادی همین جنگ ستارگان: خدمه اسکلت باشد. این سریال که به دوران بعد از بازگشت جدای اختصاص دارد، جود لاو و گروهی متعلق به فرقه جدای را نمایش می‌دهد.

این سریال از نظر تجاری نیز یکی از بزرگترین سریال‌های 2024 محسوب می‌شود و دیزنی روی آن حساب خاصی باز کرده است تا به یکی از بهترین سریال‌هایش بدل شود. کریستوفر فورد یکی از خالقان سریال به اینترتینمنت ویکلی گفته که خدمه اسکلت یک سریال ماجراجویانه بسیار سرگرم‌کننده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

زامبی مارول (Marvel Zombies)

بهترین سریال های 2024

در شرایطی که طرفداران دنیای مارول در سالیان اخیر جز لوکی، شاهد شماری سریال ناامیدکننده بوده‌اند، استودیو مارول در کامیک‌کان سن دیگو از سریال Marvel Zombies رونمایی کرد. این سریال که درجه سنی بزرگسال دارد از کمیک‌بوک‌های زامبی مارول که از جمله مجموعه‌های پرطرفدار این کمپانی هستند ساخته شده است.

پیش از این و در سریال وات‌ایف مارول هم شاهد ارجاعاتی به ابرقهرمانان زامبی بودیم که بعضا با ابرقهرمانان سالم می‌جنگیدند. فاز پنجم دنیای سینمایی و سریالی مارول این روزها برای طرفداران اهمیت زیادی دارد و باید دید این سریال می‌تواند موفق عمل کند یا خیر.

احتمالا در این سریال شاهد حضور شخصیت‌های معروف و محبوبی چون گوست، ایکاریس، کاپیتان مارول، اسکارلت ویچ و کاپیتان آمریکا خواهیم بود. حضور یلنا، شانگ‌چی، کامالا خان و کیت بیشاپ نیز محتمل است.

خاندان اژدها: فصل 2 (House of the Dragon: Season 2)

سریال های 2024
سریال های 2024

خاندان اژدها از جمله سریال‌های موفق ساخته شده بر اساس بازی تاج و تخت و از اسپین‌آف‌های محبوب این اثر است که در سال 2022 از شبکه HBO پخش شد.

داستان خاندان اژدها که از بهترین سریال های 2024 خواهد بود به حدود 300 سال قبل از ماجرای سریال بازی تاج و تخت و نبرد دنریس تارگرین برای به رسیدن به آیرون ترون مربوط است. در واقع داستان به زمانی مربوط بوده که خاندان تارگرین بر سراسر وستروس حکمرانی می‌کردند.

این سریال هم اقتباسی از کتاب آتش و خون جرج آر آر مارتین محسوب می‌شود که داستان آن از فتح وستروس توسط اگان تارگرین آغاز شده و تا ماجرای دنریس ادامه دارد.

به دری خوش آمدید (Welcome to Derry)

بهترین سریال های 2024

فیلم سینمایی It یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ژانر ترسناک در سالیان اخیر محسوب می‌شود و قسمت اول آن هیجان بسیار بالایی برای دوستداران ژانر ترسناک به دنبال داشت. حالا قرار است اسپین‌آفی از این سری فیلم‌های سینمایی با حضور دلقک معروف و ترسناک آن در قالب یک سریال با نام Welcome to Derry ساخته و پخش شود که احتمالا در 2024 منتشر خواهد شد.

داستان فیلم از جایی آغاز می‌شود که در زمستان 1988 در شهر دری، پسربچه‌ای به نام جرجی بعد از اصرار‌های مکرر به برادرش بیل برای بازی زیر باران و عدم موافقت او، به تنهایی از خانه بیرون می‌زند. حین بازی، آب قایق کاغذی جرجی را از مسیر منحرف کرده و به درون فاضلاب می‌برد و جرجی که به دنبال قایق خود می‌رود ناگهان با دلقک عجیبی مواجه می‌شود که آغازگر ماجراهای فیلم است. اما سریال چطور آغاز می‌شود؟ داستان آن چیست؟ در این باره هنوز چیزی نمی‌دانیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای تاریخی

بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس

چیزهای عجیب: فصل 5 (Stranger Things: Season 5)

بهترین سریال های 2024

در یکی دو سال اخیر و با پخش سریال چیزهای عجیب، این اثر به یکی از شاهکارهای محبوب ژانر فانتری بدل شده و معمولا آن را در کنار عناوینی چون هری پاتر و ونزدی قرار می‌دهد. با توجه به محبوبیت عجیب فصل چهار سریال، حالا طرفداران بی‌صبرانه منتظر انتشار فصل پنجم هستند.

در حال حاضر اطلاع دقیقی از تاریخ پخش فصل پنج در دست نیست اما انتظار می‌رود فصل پنجم در اواخر سال 2024 پخش شود و بازیگرانی چون میلی بابی براون، فین ولفهارد، سدی سینک، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، گیتن ماتارازو، مایا هاوک و جو کری در این فصل حضور داشته باشند.

سازندگان سریال تبلیغات زیادی برای فصل پنجم کرده و مدعی‌اند که این فصل از بهترین فصول سریال خواهد بود که احساسات زیادی برمی‌انگیزد و با مرگ شماری از شخصیت‌های مهم همراه خواهد بود.

اسپایدرمن: سال اولی (Spider-Man: Freshman Year)

بهترین سریال های خارجی
بهترین سریال های خارجی

اولین بار در کامیک‌:ان سن‌دیگو بود که جزئیاتی از سریال Spider-Man: Freshman Year منتشر شد. این انیمیشن سریالی که به دوران نوجوانی مرد عنکبوتی می‌پردازد احتمالا با حضور شخصیت‌های دیگری از جمله دکتر استرنج و دردویل به یکی از بهترین سریال های 2024 بدل خواهد شد.

مارول درباره این سریال گفته که Spider-Man: Freshman Year قرار است پیتر پارکر جوان را به نمایش بگذارد که در مسیری قرار می‌گیرد که به مرد عنکبوتی جهان مارول بدل می‌شود.

بازی مرکب: فصل 2 (Squid Game: Season 2)

بهترین سریال های 2024

بازی مرکب یا همان اسکویید گیم یکی از پرسروصداترین سریال‌های سالیان اخیر بود که حتی حرف ساخته شدن فصل دوم آن نیز می‌تواند بسیاری را جذب کند. با این اوصاف باید گفت که احتمالا یکی از بهترین سریال های 2024 که در سال جدید میلادی پخش می‌شود همین بازی مرکب است. گفته شده که فصل دوم سریال بر شخصیت‌های زیادی متمرکز خواهد بود اما کاراکتر Front Man یکی از مهمترین شخصیت‌های فصل دو خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ترکی

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

همه ما مرده‌ایم: فصل 2 (All of Us Are Dead: Season 2 )

یکی دیگر از بهترین سریال های خارجی از نظر ایرانیان در سالیان اخیر سریال تینیجری و کره‌ای همه ما مرده‌ایم است که بسیاری از بینندگان آن را دوست داشتند. پایان بندی فصل نخست سریال طوری بود که بسیاری از طرفداران به ساخت فصل دوم نیندیشند اما با توجه به سود خوب سازندگان از فصل نخست، قرار بر ساخت و پخش فصل دوم برای سال 2024 است.

داستان سریال کمی تکراری است و درباره دبیرستانی است که در نتیجه اقدامات یک استاد روان‌پریش، ویروس زامبی در آن تکثیر پیدا می‌کند و به تدریج به کل کشور می‌رسد.

ونزدی: فصل 2 (Wednesday: season 2)

سریال برتر دنیا 2024
سریال های برتر دنیا 2024

اگر از طرفداران ژانر فانتزی و پیگیر جدیدترین سریال‌های سال باشید بعید است ونزدی را ندیده باشید و باز هم بعید است که از آن خوشتان نیامده باشد. در توصیف این سریال گفته شده که ترکیبی از نور، تاریکی و رنگ است که به سبکی خلاقانه جادو، زیبایی، هیولاها و قدرت را با هم ترکیب کرده و ذهن باهوش ونزدی را به نمایش می‌گذارد.

پس اگر به دنبال تماشای یکی از بهترین سریال های 2024 هستید فصل دوم ونزدی که احتمالا با حضور جنا اورتگا در نقش ونزدی، هانتز دوهان در نقش تایلر گالیپین، پرسی هاینس وایت در نقش اگزویر تورپ و اما مایرز در نقش انید سینکلر ساخته و پخش می‌شود را از دست ندهید.

تو: فصل 5 (You: Season 5)

بهترین سریال های 2024

سریال You نیز از جمله سریال‌های محبوب و پرطرفدار سالیان اخیر بوده و طرفدارانش در سال 2024 باید منتظر فصل پنجم و پایانی آن باشند.

داستان این سریال که از بهترین سریال های 2024 به شمار می‌رود کمی خاص و جذاب است و دباره یک مدیر کتابفروشی است که شخصیت باهوشی دارد و به یک زن نویسنده علاقه‌مند شده است. او برای رسیدن به معشوقه خود از تمام ابزارها و امکانات موجود از جمله اینترنت و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند و حتی در این مسیر حاضر است افرادی که سد راهش شوند را به سادگی از سر راه بردارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های بر اساس بازی

بهترین فیلم های کریسمس

مامور شب: فصل 2 (The Night Agent: season 2)

بهترین سریال های 2024

فصل اول این سریال که توسط شاون رایان و بر اساس رمانی به همین نام به قلم متیو کویرک ساخته شد با بازی گابریل باسو در نقش اصلی در سال 2023 پخش شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.

با توجه به محبوبیت این سریال اکشن و هیجانی، نتفلیکس بلافاصله برنامه ساخت و پخش فصل دوم در سال 2024 را پی‌ریزی کرد.

وایکینگ‌ها: والهالا: فصل 3 (Vikings: Valhalla: season 3)

بهترین سریال های 2024
بهترین سریال های 2024

با اینکه وایکینگ‌ها والهالا از نظر محبوبیت هرگز به سریال اصلی با محوریت شخصیت رگنار لاسبروک نمی‌رسد اما طرفداران سریال‌های وایکینگی آن را بسیار دوست دارند.

با این اوصاف فصل سوم و پایانی این سریال که قرار است در سال 2024 پخش شود می‌تواند برای طرفداران یکی از بهترین سریال های 2024 باشد. این سریال درباره بخشی از تاریخ وایکینگ‌ها است که به نبرد استمفورد بریج در سپتامبر 1066 باز می‌گردد. وقایع این سریال در واقع 100 سال پس از وقایع سریال اصلی وایکینگ‌ها روایت می‌شود.

سوالات متداول

سریال‌های جدید که در سال 2024 منتشر می‌شوند کدامند؟

در سال 2024 آثار زیادی برای پخش برنامه‌ریزی شده و از جمله مهمترین‌ها می‌توان به جنگ ستارگان: خدمه اسکلت، روز صفر، به دری خوش آمدید، پنگوئن، سلب مسئولیت، فال اوت، تل‌ماسه: رسالت، سارقان زمان، حکومت، اربابان آسمان و گریزلدا اشاره کرد.

بهترین سریال‌های 2024 کدامند؟

در حال حاضر نمی‌توانیم پاسخ دقیقی به این سوال بدهیم اما در این فهرست جامع، لیست دقیقی از مهمترین و موردانتظارترین سریال‌های 2024 به شما ارائه کردیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین سریال های 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    فصل دوم سریال ارباب حلقه ها فراموش کردی

    پاسخ

    The Boys کی میاد؟

    پاسخ

    هنوز منتشر نشدن و در حال ساخت هستن

    پاسخ

    حسین

    پاسخ