;
coinex

با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، آی ماینر به بازار ایران وارد شد

آی ماینر به بازار ایران وارد شد. این پلتفرم فروش و اجاره دستگاه های استخراج بیت کوین توانست با دریافت مجوزهای لازم، فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کند.

در حال حاضر تب و تاب استخراج رمز ارزها بسیار داغ است و هر روز علاقه مندان بیشتری را جذب خودش می‌کند. این روزها بازار استخراج رمز ارزها (کریپتوکارنسی) به دلیل ارزش بالای این پول های دیجیتالی، در کنار امنیت زیاد و البته مخفی ماندن نقل و انتقال های آن برای بسیاری از افراد، حوزه مناسبی برای سرمایه گذاری شده است.

در عین حال، در بازار کریپتوکارنسی هر ‌فردی می‌تواند تمامی معاملات انجام شده در سراسر دنیا را توسط پلتفرم های معاملاتی و صرافی های آنلاین مشاهده کند. این میزان از شفافیت به هیچ وجه در بازارهای مالی دیگر نظیر بورس یا فارکس که از پول‌های رایج کنونی استفاده می کنند وجود ندارد و به همین علت، ارز‌های دیجیتالی همچون بیت کوین، مورد استقبال بسیار زیادی در کشورهای مختلف جهان قرار گرفته است.

آی ماینر (iMiner) به بازار ایران وارد شد

فرآیند به دست آوردن بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری، فرآیند پیچیده و دشواری است که توسط دستگاه هایی به نام ماینر انجام می‌گیرد. آی ماینر سرویس اجاره و خرید ماینر بیت کوین و استخراج آن بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی است که منحصرا توسط شرکت آی ماینر در ترکیه طراحی ، ثبت و تاسیس شده است. این شرکت به تازگی تواتسته با اخذ مجوزهای لازم همچون ای نماد به بازار ایران ورود کند.

سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال جذابیت های خاص خود را دارد، اما به دلیل انجام معاملات آن در فضای آنلاین، باید اعتمادزایی برای معامله گران آن وجود داشته باشد. یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی است. شرکت هایی که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت می کنند باید بتوانند در این بازار، امنیت مالی مشتریان خود را تامین کنند.

در ایران، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با ایجاد زیر ساخت های امنیتی و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی قصد دارد تا این اعتمادزایی را بوجود آورد. ساماندهی سایت‌های تجاری، موثرترین گام برای ایجاد فضای امن تجارت آنلاین خواهد بود. با ایجاد چنین سازوکارهایی مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت، با اطمینان از این‌که سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل کرده و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

آی ماینر با کسب اینماد سعی داشته تا کاربران ایرانی خود را نیز از انجام معاملات و فرآیند ماینینگ رمزارزها مطمئن کند. اکنون این سامانه تخصصی فروش و اجاره ماینر بیت کوین فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است و به همین مناسبت به تمامی مشتریان جدیدش، به شکل رایگان یک ساعت دستگاه های ماینینگ خود را اجاره می‌دهد . کاربران می‌توانند از این اجاره یک ساعته برای بررسی پلتفرم آی ماینراستفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی کسب درآمد از طریق این سامانه می‌توانید به آدرس http://iminer.net/ مراجعه کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام
    با تشکر از مدیران این سایت که در مسیر شفاف سازی آی ماینر هستند اما چند نکته قابل ذکر است:
    1. محدودیتهای ریالی و بیتکوینی برداشته شود
    2. هزینه انتقال بخصوص بیتکوینی کاهش یابد با برداشته شود..
    3. تأخیر در پرداختیها از بین برود
    4. مثل الان که اصلا اجازه برداشت نمی دهند این مشکل برداشته شود
    5. خطوط ارتباطی تلفنی شرکت ای ماینر مجددا فعال شود
    6. در حالت خوشبینانه می توان گفت سایت کلاهبردار نیست اما داره بد عمل می کنه که باید مسؤولان شرکت ای ماینر فکری برای بهبود خود بنمایند
    و در حالت بدبینانه باید گفت سایت کلاهبرداره که مشتریان باید دسته جمعی فکری برای سرمایه های خودشان بکنند
    7. سایت از پیش خود برای مشتریان ماینر اجاره نکنه و مدیریت پنل مشتریان را به خودشان واگذارند
    8. همین کامنتها نشون میده که اکثریت مشتریان ناراضیند…(کامنتهایی که در ذیل مصاحبه خانم جمالزهی در techrato.com سایت وجود داشت و متأسفانه هم متن مصاحبه و هم کامنتها حذف شدند..!)
    با تشکر از شما …
    همینکه نظریاتو حذف نمی کنید جهانی سپاس
    https://techrato.com/2020/03/03/iminer-how-to-rent-miner-reportage/

    پاسخ