;
coinex

بهترین و پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام به تفکیک حوزه فعالیت کیستند؟

پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام را چقدر میشناسید؟ با تکراتو در معرفی فهرست بهترین و پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام همراه باشید.

پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام چه کسانی هستند؟ قبل از اینکه به دنبال لیستی درباره محبوب‌ترین اینفلوئنسرهای ایرانی باشیم، باید بدانیم چرا از میان کاربران شبکه اجتماعی، یک کاربر اینفلوئنسر محبوب می‌شود؟ چی ویژگی‌ای او را از سایر کاربران متمایز کرده است؟ اینفلوئنسرها افرادی هستند که توانایی همراه کردن دیگران با خود را دارند، می‌توانند روی افکار و نظرات آنها تاثیر بگذارند و باعث شوند که در عمل رفتار خاصی را پیش بگیرند.

این تاثیرگذاری می‌تواند به شیوه‌های مختلفی انجام شود. مثلا در قالب طنز که از شیوه‌های محبوب تولید محتوا در تمام دنیاست، در قالب مطالب مرتبط با سبک زندگی، مطالب آموزشی، انگیزشی و…

برای اینکه بتوانیم لیست محبوب‌ترین اینفلوئنسرهای ایرانی را به دست بیاوریم ابتدا لازم است معیارهای تشخیص محبوبیت را بدانیم. ویژگی‌های یک اینفلوئنسر فعال و پرطرفدار چیست؟ در گذشته عددها در اینستاگرام بیشترین نقش را در ارزیابی کاربرها ایفا می‌کردند.

فالوور بیشتر به معنای محبوبیت بیشتر بود و لایک‌های بیشتر می‌توانست تضمین کند که اینفلوئنسری از لحاظ تاثیرگذاری و دیده شدن بر اینفلوئنسر دیگر برتری دارد. هنوز هم بسیاری از افراد بر اساس همین معیارها به همکاری با اینفلوئنسرها شکل می‌دهند و همچنان معتقدند هر چه تعداد فالوور بیشتر باشد به معنی این است که اینفلوئنسر محبوب‌تر و تاثیرگذارتر است. استفاده از این روش به کلی منسوخ نشده است اما کارآمدی این روش زیر سوال رفته است.

پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام کدامند؟

اینفلوئنسرهای ایرانی این روزها در اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و فیسبوک یکه‌تازی می‌کنند. آن‌ها را می‌شناسید؟ با معرفی پرطرفدارترین افراد تاثیر گذار یا Influencer در شبکه اجتماعی اینستاگرام همراه تکراتو باشید.

به جرئت می‌توان گفت که نیمی از جوانان و نوجوانان ایرانی در اینستاگرام حساب کاربری دارند. بسیاری از این کاربران، روز خود را با بررسی آخرین پست‌های اینستاگرام آغاز می‌کنند و شب‌ها در حالی که بخش «اکسپلور اینستاگرام» را زیر و رو کرده‌اند به خواب می‌روند.

در این میان، افرادی هم هستند که با هدف تاثیرگذاری و کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می‌کنند؛ به این افراد اینفلوئنسر گفته می شود. حتی اگر تلفظ نام «اینفلوئنسر» برای شما دشوار باشد اما قطعاً در صفحات Instagram با این افراد رو به رو شده‌اید. درباره‌ی کاربرانی صحبت می‌کنیم که فالوورهای چند هزار یا چند میلیونی دارند و به شکلی هدفمند در اینستاگرام فعالیت می‌کنند.

در این مقاله به معرفی پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام می‌پردازیم اما پیش از آغاز باید به این نکته اشاره کنیم که اینفلوئنسرهایی که در این مقاله معرفی می شوند، انسان‌های عادی هستند. در واقع، نام فوتبالیست‌هایی نظیر علی کریمی یا سلبریتی‌هایی که فالوورهای زیادی در اینستاگرام دارند را در این مقاله مشاهده نمی‌کنید. ما پیشتر و در مطلب پرطرفدارترین پیج های ایسنتاگرام به تفکیک حوزه فعالیت، بیشتر به سلبریتی ها، هنرمندان و ورزشکاران پرداختیم. امروز اما ما به معرفی اینفلوئنسرهای عادی و نه سلبریتی در اینستاگرام خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

اینفلوئنسر به چه معناست؟

واژه‌ی اینفلوئنسر از کلمه «Influence» به معنی «تاثیرگذاشتن» گرفته شده است. به افرادی که می‌توانند با اعمال و رفتار خود روی دیگران تاثیر بگذارند اینفلوئنسر گفته می‌شود. در گذشته این افراد تاثیرگذار بازیگران سینما نظیر «بروس لی»، «سیلوستر استالونه» یا «آلن دلون» بودند. معروف‌ترین مثال برای درک بهتر این موضوع، «کلینت ایستوود» بازیگر اصلی فیلم «خوب، بد، زشت» است که با شکل خاص سیگار کشیدن خود، تاثیر زیادی روی فروش سیگار در آن برهه‌ی زمانی داشت. تاثیرگذاری در سال‌های بعد، تغییر شکل داد و در روزنامه‌ها، شبکه‌های تلویزیونی، رادیو  و برنامه‌های اینترنتی نمود پیدا کرد.

پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام
بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام چه کسی است؟

این روزها اما داستان فرق کرده است؛ اگر به اینستاگرام که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست سری بزنید، با افرادی مواجه می‌شوید که در ظاهر، انسان عادی هستند اما فالوورهایی به مراتب بیشتر از بازیگران، فوتبالیست‌ها، خوانندگان و افراد سلبریتی دارند. این افراد که به آن‌ها بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام گفته می‌شود، با ارائه‌ی محتوای مطلوب، دل بسیاری از کاربران را به‌دست آورده‌اند. برخی از اینفلوئنسرها از سبک زندگی خود تولید محتوا می‌کنند، برخی دیگر ویدیوی سرگرم کننده می‌سازند و برخی با ارائه‌ی روش‌هایی برای زندگی سالم کاربران زیادی را به خود جذب کرده‌اند.

در ادامه پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی در دسته‌بندی‌های مختلف را به شما معرفی می‌کنیم تا با افرادی که در این زمینه فعال هستند و کسب درآمد می‌کنند، آشنا شوید. برای آشنایی با چگونگی کسب درآمد از اینستاگرام، به آموزش کسب درآمد از اینستاگرام نگاهی بیندازید.

بیشتر بخوانید:

پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام

بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در ایران کدامند؟

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی و اینفلوئنسر مارکتینک در ایران به یک فرایند پیچیده و گاها عجیب و غریب تبدیل شده است. به این معنی که محتوای تولید شده توسط برخی از این اینفلوئنسرها را می توان بدون هیچ ارزش و اعتباری دانست! البته که زیاده روی در این مورد نیز قابل قبول نیست و برخی نیز در این میان وجود دارند که با داشتن برنامه ریزی و انجام تلاش بی وقفه توانسته اند پیشرفت روز افزونی داشته و با بکارگیری خلاقیت و نوآوری های متعدد، افراد زیادی را به خود جذب کنند. این گونه افراد را از حیث موضوع و ژانر فعالیتی می توان در دسته بندی های مختلفی قرار داد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

برای اینکه با بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام آشنا شوید، در این قسمت نام و حوزه فعالیت آن‌ها را به صورت جداگانه مشاهده خواهید کرد. تاکید می‌کنیم که در لیست پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام که در ادامه می‌آید، نامی از سلبریتی‌ها وجود ندارد و صرفا کاربرانی را مشاهده می‌کنید که به صورت عادی وارد اینستاگرام شدند و به مرور زمان با تولید محتوای مناسب، کاربران زیادی جذب کردند.

بیشتر بخوانید:

با توجه به داده هایی که ما از اینستاگرام داشتیم، سعی کردیم در این گفتار اینفلوئنسرها را دسته بندی کنیم، دسته بندی بر اساس حوزه فعالیت و نوع محتوای ارائه شده به کاربران است  به شرح زیر:

  • آشپزی
  • آرایشی و زیبایی
  • محتوای ویدیویی سرگرم کننده
  • مد و پوشاک
  • توریسم و گردشگری
  • سبک زندگی
  • تکنولوژی و بازی

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام در آشپزی

بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در حوزه آشپزی

آشپزی و طبخ و تست غذا همواره جذاب بوده است. بسیاری از افراد ساعت ها در اکسپلور اینستاگرام به تماشای ویدئوهایی با محوریت تهیه غذا مشغول میشوند.

پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام
پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام

اما این رشته‌ی خوشمزه تنها به آشپزها و کسانی که شیرینی یا غذا طبخ می‌کنند اختصاص ندارد. در اینستاگرام با اینفلوئنسرهایی مواجه می‌شوید که در زمینه‌ی بررسی و تست غذاهای مختلف فعالیت می‌کنند. به عتوان مثال در جدول زیر «مستر تیستر» به صورت تخصصی در زمینه‌ی تست کیفیت غذای رستوران‌ها فعالیت می‌کند و از همین طریق برای خود فالوورهای متعددی جذب کرده است. نکته‌ی جالب در این بخش، پرطرفدارتر بودن آشپزها یا تیسترهای مرد نسبت به زنان است. اما به طور کلی، خانم‌ها در این زمینه فعال‌تر هستند و تعداد اینفلوئنسرهای ایرانی خانم که در زمینه‌ی آشپزی فعالیت می‌کنند بسیار بیشتر از آقایان است.

نام اینفلوئنسر آیدی اینستاگرام تعداد فالوور تعداد فالویینگ
نواب ابراهیمی navab.ebrahimiii 1.5M 451
مستر تیستر mr.taster 1.1M 426
امیر جابری amir_food_review 1.1M 95
بهاره سلیمانی bahareh.soleimani 650k 119
مهدیسفود mahdis_food 534k 46
نفیسه عابدی nafis_style 447k 74
فودیسم foodism.ir 414k 72
مریم بنائی فر maryam.banaeifar 370k 81
سبا رحیمی saba.rahimi 360k 113
ستاره پرچمی setare_design_food 337k 254

بیشتر بخوانید:

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام در آرایش و زیبایی

بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در حوزه آرایش

در دسته بندی دوم اینفلوئنسرهایی قرار می گیرند که اقدام به ساخت و تولید ویدیوهای آموزشی در زمینه آرایش و زیبایی کرده و از این طریق مخاطبان زیادی را جذب پیج خود می نمایند که در اصطلاح به آنها بیوتی بلاگر گفته می شود. از معروفترین بلاگرها در ایران میتوان صدف بیوتی و ملینا تاج هستند. لازم به ذکر است که اینفلوئنسرهای متعددی در این حوزه فعالیت دارند.

پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام
پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام

در جدول زیر لیست اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام که در حوزه‌ی آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند را مشاهده می‌کنید. «الناز گلرخ» یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهایی است که در صدر جدول این گروه قرار دارد. نکته‌ی قابل توجه در این بخش، تبلیغات گسترده‌ی لوازم آرایشی توسط این اینفلوئنسرها است. ارائه‌ی محتوای با کیفیت، جذب مخاطب، جلب اعتماد او و سپس تبلیغ محصولات آرایشی، باعث درآمدزایی اینفلوئنسرهای این حوزه می‌شود.

نام اینفلوئنسر آیدی اینستاگرام تعداد فالوور تعداد فالویینگ
الناز گلرخ elnaz_golrokh 2.8m 360
صدف بیوتی  sadaf_beauty 2.7m 286
ملینا تاج melinataj 1.4m 160
شل بیوتی shellbeauty1 1.2m 521
شبنم نظیف shabnamnazif 1.1M 22
سحر الهی sahar.elahiii 446k 655
دلارام خسروانی delaramkhosravani 332k 363
بلوسوم fashionby.blossom 271k 13
شادی بیوتی shadibeautyskincare 260k 322

بیشتر بخوانید:

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام در سرگرمی

بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در حوزه سرگرمی

پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام
پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام

این بخش، به نسبت سایر قسمت‌ها جذابیت بیشتری دارد. بسیاری از اینفلوئنسرهای برتر ایران در زمینه تولید محتوای ویدیویی سرگرم کننده فعالیت می‌کنند. اگر به صدر جدول این گروه نگاهی بیندازید «محمد امین کریم پور» را مشاهده می‌کنید که با 4.1 میلیون فالوور یکی از پرطرفدارترین اینفلئونسرهای ایرانی اینستاگرام و حتی یکی از پرفالوورترین ایرانی های اینستاگرام است. تولید محتوای طنز یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث محبوبیت این اینفلوئنسرها شده است. با بررسی پست‌های اینفلوئنسرهای این حوزه می توانید نشانه‌هایی از تبلیغات و اسپانسرینگ را در آن‌ها مشاهده کنید که منجر به درآمدزایی برای این کاربران می‌شود.

نام اینفلوئنسر آیدی اینستاگرام تعداد فالوور تعداد فالویینگ
محمد امین کریم پور mohamadaminkarimpor 4.8m 301
میلاد milad_khahhh 4m 223
عرفان علیرضایی  erfanalirezai 3.6m 378
محسن ایزی iz.mohsen 3m 113
جواد خواجوی javadkhaajavi 2.8m 108
کامیار 696 kamyar696 2.5m 198
کامی های kamy_hi 1.6m 83
ام دی مبین md__mobin 1.3m 118
محمد وی اف mohamaad_vf 1.3m 78
مهدی محمودی _mehdi_7 1.1m 253

بیشتر بخوانید:

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام در مد و پوشاک

بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در حوزه مد

مد و پوشاک چه برای خانم‌ها و چه برای آقایان جذابیت دارد. به همین دلیل بسیاری از اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام به صورت تخصصی در این حوزه فعال هستند.

پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام
پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام

دسته‌ی مد و پوشاک ارتباط بیشتری با فروش محصولات دارد و بر خلاف حوزه‌های دیگر که به طور غیر مستقیم به تبلیغ محصولات کمپانی‌ها پرداخته می‌شد، در این قسمت تبلیغ مستقیم لباس و پوشاک را مشاهده خواهید کرد. در صدر جدول این گروه، خانم‌ها قرار دارند و به طور کلی، اینفلوئنسرهای خانم در این بخش بیشتر هستند.

نام اینفلوئنسر آیدی اینستاگرام تعداد فالوور تعداد فالویینگ
نهال سلطانی nahalsoltani1 1.3m 519
سوگند قدرت شناس sogandorg 791k 22
حمید فدایی hamidfadaei 550k 113
سحر الهی sahar.elahiii 446k 653
نعیمه قدیمی mrs.giahi 419k 247
تینا اسدی tina_asadiiiiii 377k 514
سروین بیات sarvinbayat 369k 66
میرا mira_miyy 353k 155
رامینا ترابی raminatorabii 315k 48
الناز طنار گلناز thetripletsss 299k 1122

بیشتر بخوانید:

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام در آشپزی در گردشگری

بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در حوزه گردشگری

پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام
پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام

عکاسی از طبیعت و معرفی اماکن دیدنی در گذشته هم مرسوم بوده است؛ اما این روزها در اینستاگرام با طیف وسیعی از اینفلوئنسرها روبه رو می‌شوید که علاوه بر معرفی مناطق گردشگری ایران و جهان، به طور غیر مستقیم کسب درآمد می‌کنند. «هدی رستمی» یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرها در این حوزه است که چندی پیش با پروژه‌ی «فم تریپ» و دور هم جمع کردن اینفلوئنسرهای معروف دنیا در ایران، حسابی سر و صدا کرد.

 

نام اینفلوئنسر آیدی اینستاگرام تعداد فالوور تعداد فالویینگ
آسوده ایمر  asuhsworld 516k 910
هدی رستمی hodarostami 434k 626
صحرا sahrazn 158k 704
مهسا نعمت mahsanemat 150k 789
نفیسه رجب پور nafiserajabpour 137k 825
ستاره معتضدی setareh.motazedi 128k 705
ملیکا بکایی melliiic 123k 680
کرگدن نارنجی orange.rhino 103k 5
سمانه samanehpolo 97.5 1745
ماهنی صالح maahnisaleh 85k 754

بیشتر بخوانید:

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام در آشپزی در سبک زندگی

بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در حوزه سبک زندگی

در اینستاگرام با صفحاتی مواجه می‌شوید که در ظاهر یک کاربر از زندگی روزمره‌ی خود عکس‌هایی می‌گیرد و با متن‌های زیبا، آن را به اشتراک می‌گذارد. این دسته از کاربران که با هدف ارائه محتوا در زمینه‌ی «سبک زندگی» یا Life Style در اینستاگرام فعالیت می‌کنند، طرفداران زیادی دارند. البته هدف این دسته از اینفلوئنسرها در معرفی زندگی شخصی خلاصه نمی‌شود و اگر به بررسی پست و استوری‌های این کاربران بپردازید با تبلیغات محصول یا برندهای متعدد رو به رو می‌شوید. در جدول زیر، با 10 اینفلوئنسر فعال در این زمینه آشنا شوید.

پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام
پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام
نام اینفلوئنسر آیدی اینستاگرام تعداد فالوور تعداد فالویینگ
نگین عابدزاده negin_abedzade 1.2m 5
شبنم شاهرخی  shabnamshahrokhi 894k 300
ماهی مائده mahimaedeh 862k 87
شبنم   shabnamiofficial 709k 1223
رنگی رنگی جان  rangi__rangi_jan  627k 15
نبات  nabauti  522k 125
آیروس ayrosmelody 507k 265
آذر ماهی صفت azarmahisefat 464k 668
کاظم عقل‌مند kazem.aghlmand 410k 4
نوید فرجی navidfarajiofficial 351k 879
مطی حیدری motiheidari 347k 382

بیشتر بخوانید:

بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام در بازی و استریم

بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در حوزه بازی

اگر به تکنولوژی و بازی علاقه دارید، در اینستاگرام اینفلوئنسرهایی حضور دارند که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند. این اینفلوئنسرها گجت‌های دیجیتال و خبرهای حوزه‌ی تکنولوژی را بررسی می‌کنند، ترفندهای اینترنتی را به کاربران آموزش می‌دهند و گوشی‌های جدید را تست می‌کنند. گیمرهای حرفه‌ای هم در این دسته قرار می‌گیرند. در جدول زیر با گیمرهای حرفه‌ای و افرادی که در حوزه‌ی تکنولوژی در اینستاگرام فعالیت دارند آشنا می‌شوید.

پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام
پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام
نام اینفلوئنسر آیدی اینستاگرام تعداد فالوور تعداد فالویینگ
موبونیوز mobonews 485k 218
امیر رضا سعیدی  amirrezasaeedii 484k 20
میا mia._.plays 397k 14
آریا کئوکسر keoxer 307k 20
توکسیک گیرل toxicgirlow 154k 13
محمد قلی پور gholipourmohamad 77k 695
جادی  jadijadinet  60k 1365
میلاد نوری milad_nouri 54.4k 992
شهروز چرکچی shahrouz.chorakchi 48.3k 508

بیشتر بخوانید:

 

تبلیغات بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام چگونه باید باشد؟

نوع تبلیغات بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام چیست؟

نوع تبلیغات بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام در واقع زیر مجوموعه تبلیغات دهان به دهان محسوب می شود که در آن مشتریان استفاده کرده از خدمات یا محصولات، میزان رضایتمندی خود از خرید یا استفاده از خدمت مورد نظر را با آشنایان و بستگان خود در میان می گذارند.

در اینجا اینفلوئنسرها به عنوان کسانی که روی مخاطبان خود اثرگذاری زیادی دارند می توانند عنوان بهترین نقش و روش کارآمد برای تبلیغ محصولات و خدمات در دنیای دیجیتال را برعهده داشته باشند. البته باید به یک نکته مهم در استفاده از این روش برای تبلیغات خود توجه نمایید و آن اینکه باید زمان زیادی را برای انتخاب گزینه مناسب و درست صرف کنید و تنها با ملاک قرار دادن میزان بالای فالوورها اقدام به انتخاب فرد مورد نظر برای تبلیغات خود کنید.

نکته مهم دیگر این است که پیش از شروع پروسه تبلیغات توسط اینفلوئنسر، برنامه ریزی و پیش بینی های لازم را انجام دهید و برای اجتناب از پیش آمدن مشکلات احتمالی کمپین تبلیغاتی خلاقی را طراحی کرده و کار مدیریت آن را بخوبی انجام دهید. برای نیل به این مهم قبل از هر چیزی باید هدف گذاری روشنی داشته باشید و متناسب با هدف و نقشه پیش روی خود اینفلوئنسر مناسب را انتخاب نمایید.

قیمت و درآمد بهترین اینفلوئنسر اینستاگرام

درآمد اینفلوئنسرها و قیمت آنها برای کارهای تبلیغاتی عموما ارتباط مستقیمی با تعداد فالورهای ایشان دارد. ما برای آشنایی شما با حدود قیمتی فعالیت اینفلوئنسرها کوشیدیم در این بخش فهرستی از کف و سقف درآمد ایشان ارائه دهیم. به طور کلی و در یک تقسیم بندی ساده اینفلوئنسرها را به نسبت تعداد فالور در سه دسته کلی قرار میدهند که به شرح زیر است.

  • میکرو اینفلوئنسر: میکرو اینفلوئنسر با تعداد فالوور مابین 10 هزار تا 50 هزار نفر: احتمال کمتر دیده شدن تبلیغات شما در این دسته بندی بیشتر است، اما در عوض میزان اثرگذاری این گروه می تواند به نفع شما باشد. قیمت این دسته بندی چیزی در حدود 50 هزار تومان تا 3 میلیون تومان است.
  • اینفلوئنسرهای میان رده:‌ اغلب این افراد مابین 50 هزار تا 300 هزار فالوور دارند، این گروه از نظر میزان تاثیرگذاری در تبلیغات کارکرد خوبی دارند و منافع زیادی برای کسب و کارها می توانند داشته باشند. قیمت تبلیغات آنها حدود 300 هزار تا 5 میلیون تومان است.
  • ماکرو اینفلوئنسر: به این دلیل که این افراد از میزان فالوور زیادی برخوردارند بر همین اساس در بیشتر زمینه ها تبلیغات قبول می کنند و مسلما بازخورد خوبی هم خواهند داشت. قیمت تبلیغات در این دسته بندی بین 3 میلیون تا 12 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

منبع: techrato

نظر شما در خصوص بهترین و پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها مطرح کنید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    به نظر ایراد متنتون یه مقدار بزرگتر از ریزه
    تعداد فالوورا به کل اشتباهه
    (برای چک کردن با جادی شروع کنید)
    و اینکه متی نیست
    مطی از مطهره میاد

    پاسخ

    سلام. ممنون از دقت نظر شما. موارد اشتباه اصلاح شد.

    پاسخ

    لیستتون ایراد ریزی داره
    ایدی ستاره اشتباهه
    حاجی وقندش الان با 900 کا اولن توی سبک زندگی

    پاسخ