;
coinex

آموزش نصب روبیکا برای کامپیوتر ؛ استفاده از روبیکا روی ویندوز چگونه است؟

اپلیکیشن روبیکا،‌ یک شبکه اجتماعی با امکاناتی گسترده برای پلتفرم اندروید محسوب میشود. این اپلیکیشن هیچ نسخه رسمی ویندوزی ندارد، اما با ترفند زیر میتواند روبیکا را برای کامپیوتر فعال کنید.

اپلیکیشن روبیکا که یک نرم افزار ارائه شده برای پلتفرم اندروید محسوب میشود، به گواه آمار توانسته محبوبیت خوبی بین کاربران فارسی زبان پیدا کند. این اپلیکیشن با بیش از 10 میلیون دانلود در گوگل پلی و کسب نمره 4.4 از 5.0 نشان داده که توانسته جای خود را در گوشی های هوشمند ایرانی به خوبی باز کند.

روبیکا که در سال 1397 ارائه شد با تبلیغات گسترده صدا و سیما و ارائه امکاناتی بینظیر توانسته به چنین جایگاهی دست پیدا کند. امکاناتی نظیر تماشای رایگان فیلم و سریال، شرکت در نظرسنجی های تلویزیونی، ثبت نام برای مسابقات تلویزیونی و امکاناتی از این دست. روبیکا حتی در دوران شیوع کرونا، با همکاری وزارت بهداشت تست غربالگری و تعیین آمار دقیق مبتلاین به ویروس جدید کرونا را در اختیار کاربران خود قرار داد. اگر هنوز این تست را انجام نداده اید توصیه میکنیم مطلب تست کرونا با اپلیکیشن روبیکا را حتما مطالعه کنید.

روبیکا برای کامپیوتر ؛ آیا نصب روبیکا برای دسکتاپ ممکن است؟

روبیکا برای ویندوز منتشر شده است؟

تمام این امکانات بینظیر که توسط روبیکا ارائه میشود، تا حد زیادی رایگان است یا اینکه مصرف اینترنت پایینی دارد. البته همین مسئله یعنی تجمع و تعدد امکانات و قابلیت ها، برای برخی افراد شبهه برانگیز بوده و آنها را نسبت به میزان مصرف اینترنت روبیکا دچار سوتفاهم کرده است. روبیکا علاوه بر این حواشی متعدد دیگری را نیز تجربه کرد، روبیکا در نگاه کاربران ایرانی یک اپلیکیشن مشکوک به نظر میرسید و شایعاتی از این دست در حوالی مباحث مربوط به روبیکا رونق گرفت که در نهایت منجر به حذف اپلیکیشن روبیکا از کافه بازار شد.

روبیکا اما تا به امروز دوام آورده است و کاربران بیشماری دارد. کسب امتیاز و نظرات خوب درباره کارایی آن نیز از دیگر عواملی هستند که نشان از موفقیت این محصول اندرویدی میدهد. اما یکی از مهمترین سوالات برای اینگونه از اپلیکیشن ها،‌امکان نصب و استفاده از آنها بر روی پلتفرم های دیگر خصوصا ویندوز است. در این گفتار با آموزش نصب روبیکا برای کامپیوتر با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

نحوه دانلود و بررسی اپلیکیشن روبیکا؛ اپلیکیشنی جامع برای محتوای صوتی و تصویری

یکی از قابلیتهای خوب روبیکا، امکان مشاهده آنلاین فیلم و سریال هاست. اما شاید برخی کاربران به هر دلیلی ترجیح دهند از این قابلیت در صفحه بزرگتر دسکتاپ یا کامپیوتر استفاده کنند. در نتیجه برای فعالسازی روبیکا برای کامپیوتر چه باید کرد؟ همچنین ممکن است شما به علت نداشتن گوشی هوشمند، قدیمی بودن نسخه اندروید تلفن همراه خود و یا برخی دلایل دیگر بخواهید به هر طریقی از روبیکا برای ویندوز استفاده کنید.

اپلیکیشن روبیکا
روبیکا به شما امکانات بینظیری ارائه میدهد. اما نصب روبیکا برای کامپیوتر چگونه ممکن است؟

نسخه ویندوز روبیکا

آیا روبیکا نسخه ویندوز نیز دارد؟ و آیا امکان استفاده از روبیکا برای کامپیوتر مانند آنچه در مورد تلگرام و واتساپ در اختیار داریم میسر است؟ به عبارت بهتر آیا نسخه روبیکا برای ویندوز وجود دارد؟

پاسخ این است که خیر، روبیکا برای دسکتاپ وجود ندارد. در حقیقت تا امروز هیچ نسخه رسمی از روبیکا برای ویندوز منتشر نشده است. اما جای ناامیدی نیست چرا که شما با برخی ترفندها میتوانید روبیکا برای کامپیوتر را فعال کرده،‌ از آن بر روی سیستم خانگی یا لب تاب خود استفاده کنید. اما برسیم به بحث اصلی، نصب روبیکا برای ویندوز چگونه ممکن است؟

شبیه ساز اندروید چیست و به چه کار می‌آید؟

کاربردهای قابل توجه‌ای برای یک شبیه ساز اندروی روی ویندوز وجود دارد. شاید مهمترین آن بازی‌های اندرویدی باشد که بسیاری بخواند از آنها روی دسکتاپ لذت ببرند. این حقه بسیاری از گیمرهاست. شبیه ساز به کاربرهایی که نمی‌خواهد برای اجرای بازی شارژ باتری گوشی خود را هدر دهند یا استفاده از ترفندهای بازی روی ویندوز را راحت‌تر می‌بینند، موثر است. بلواستکس، ممو، کوپلیر و ناکس بهترین شبیه سازهای موجود برای اجرای بازی های اندروید هستند.

کاربرد دیگر رایج شبیه سازها به اپلیکیشن‌ها مربوط می‌شود. سازندگان اپلیکیشن‌ها و برنامه های اندروید از ایمولیتورها برای آزمایش کردن اپلیکیشن های خود قبل از عرضه آن‌ها در بازار بهره می‌برند. در این راستا کاربردی اندروید استودیوز ایمولیتور، زامارین و جنی موشن ابزارهای مناسبی هستند.

نصب روبیکا برای دسکتاپ

روبیکا برای ویندوز

بهتر است قبل از آغاز آموزش باز این نکته را متذکر شویم که روبیکا برای ویندوز هنوز ارائه نشده است. آنچه شما در این‌ آموزش میبینید در حقیقت آموزش استفاده از همان نسخه اندرویدی بر روی ویندوز است که با راههایی ساده میسر است.

در نتیجه گول برخی تبلیغات و سودجویی ها را نخورید. به تازگی دیده شده است که برخی کاربران در ازای پرداخت مبالغی اقدام به خرید نسخه روبیکا برای کامپیوتر کرده اند که وجود خارجی ندارد. این مسائل صرفا کلاه برداری است. روبیکا و خدمات آن رایگان است و اگر نسخه ویندوزی آن ارائه شود قطعا از طریق اپلیکیشن به اطلاع شما خواهد رسید.

نصب روبیکا برای کامپیوتر

همجنین فراموش نکنید که استفاده از روبیکا و خدماتی نظیر تماشای فیلم و سریال برای کاربران همراه اول و ایرانسل کاملا رایگان است و هیچ مصرفی از حجم اینترنت کاربر نخواهد داشت. در نتیجه و بدون نگرانی به تماشای انواع فیلم و سریال بنشینید. البته این مسئله در مورد کاربران رایتل صدق ندارد.

روبیکا برای دسکتاپ

روبیکا برای ویندوز

استفاده از روبیکا برای کامپیوتر اما همانطور که گفتی با استفاده از برخی ترفندها و با تکیه بر نسخه اندرویدی این اپلیکیشن ممکن است. در نتیجه و در گفتار مذکور ما به شما امکان فعالسازی روبیکا برای ویندوز را با استفاده از این روش های شبیه سازی به شما آموزش میدهیم.

در حال حاضر با استفاده از دو اپلیکیشن نوکس و بلواستکس میتوانید نسبت به فعالسازی روبیکا برای دسکتاپ اقدام کنید. هر یک از این روش ها در مورد این اپلیکیشن به طور جداگانه جواب میدهد. تفاوت اما به آنجا برمیگردد که نوکس برنامه ای ساده و سبک تر به نسبت بلواستکس است.

البته نوکس در برخی موارد با ایرادات و مشکلاتی مواجه میشود اما در مورد اپلیکیشن روبیکا چنین اتفاقی برای ما نیفتاد. از طرف دیگر بلواستکس یک اپلیکیشن همه فن حریف و کارآمد است. تاکنون پیش نیامده است که هیچ اپلیکیشنی روی بلواستکس را در این مورد کم کند.

نصب روبیکا برای ویندوز با شبیه ساز نوکس

نصب روبیکا برای دسکتاپ

شبیه ساز نوکس پلیر یکی از محبوبترین شبیه سازهای اندرویدی در فضای ویندوز است. این اپلیکیشن بعد از برنامه بلواستکس بیشترین دانلود را به خود اختصاص داده است. برخی از مهمترین خصلتهای نوکس، سرعت بالا، محیط کاربری ساده، کارایی زیاد، تنوع زیاد، اجرای خوب بازیهای اندرویدی و اپدیت های سریع و کارآمد است. برای دانلود این برنامه باید با توجه به وضعیت سیستم خانگی خود یکی از نسخه های قدیمی یا جدید را دانلود کنید. نسخه های قدیمی برای سیستم های نسبتا ضعیفتر و کارهای عادی مثل مقصود ما یعنی فعالسازی روبیکا برای کامپیوتر مناسب هستند.

اما اگر به کارهایی مثل اجرای بازیهای اندرویدی فکر میکنید باید نسخه های جدیدتر را نصب کنید.

بعد از دانلود و نصب شبیه ساز نوکس پلیر، فایل اندرویدی روبیکا را در سیستم خود دانلود کنید. طبیعتا نباید انتظار داشته باشید این فایل در فضای ویندوز باز شود چون برای پلتفرم اندروید است. آنرا دانلود کنید و در ادامه آموزش با ما باشید. بعد از دانلود و نصب نوکس پلیر،‌ آنرا اجرا کنید. بعد از گذشتن از کاتالوگ راهنمای نوکس پلیر به صفحه اصلی شبیه ساز هدایت میشوید. در اینجا کافیست فایل دانلود شده روبیکا را با موس داخل شبیه ساز بیندازید. کار دیگری لازم نیست. روبیکا به طور خودکار نصب میشود. پس از نصب روبیکا میتوانید نصب به فالسازی حساب کاربری در آن اقدام کنید.

نصب روبیکا برای کامپیوتر
نصب روبیکا برای کامپیوتر به کمک شبیه ساز اندرویدی نوکس پلیر

نصب روبیکا برای دسکتاپ در اینجا به پپایان رسید. اما در روش دوم نیز با ما باشید. چراکه برنامه بلواستکس نسبت به نوکس برنامه قدرتمندتری است.

نصب روبیکا برای کامپیوتر با شبیه ساز بلو استکس

نصب روبیکا برای ویندوز

در این روش و برای فعالسازی روبیکا برای ویندوز به سراغ شبیه ساز اندرویدی دیگری میرویم. شبیه ساز اندرویدی بلواستکس یکی از محبوبترین و کارامدترین شبیه سازهای موجود میباشد. حجم کم، کارایی بالا و امکانات متنوع از علل اصلی محبوبیت این شبیه ساز است.

فعالسازی بلواستکس 

برای فعالسازی روبیکا برای دسکتاپ، بعد از نصب برنامه بایستی آنرا فعال کنید. فقط فراموش نکنید که در طی مراحل نصب گزینه مربوط به دسترسی به اپلیکیشنهای مربوط به اپ استور و گوگل پلی را در صفحه دوم فعال کنید.

برای فعالسازی بلواستکس شما ناگزیرید که به یکی از روشهای موجود که همه بلدیم، آی پی خود را تغییر دهید. در نتیجه ابتدا فیلترشکن خود را روشن کنید، سپس اپلیکیشن را باز کرده و گزینه Sign in with Google را انتخاب کنید. در اینجا شم باید آدرس جیمیل و پسورد خود را وارد کنید.

بعد از گذراندن این مراحل باید زبان خود را انتخاب کنید. از آنجایی که زبان فارسی موجود نیست، عموما بهترین انتخاب زبان انگلیسی است. بعد از این مرحله باید اطلاعات حساب گوگل خود را وارد کنید. سپس به صفحه زیر هدایت میشوید. توصیه ما این است که تمام تیک های موجود را برداشته و سپس به مرحله بعدی بروید.

نصب شبیه ساز بلواستکس

در اینجا مراحل نصب و فعالسازی بلو استکس به پایان میرسد. اما برای فعالسازی روبیکا برای کامپیوتر در این شبیه ساز در ادامه مطلب با ما باشید.

نصب روبیکا برای ویندوز با شبیه ساز بلواستکس

نصب روبیکا برای دسکتاپ

بعد از نصب و فعالسازی شبیه ساز، کافیست تا در صفحه اصلی شبیه ساز و از نواز ابزار سمت چپ برنامه، گزینه APK را انتخاب کنید. در اینجا باید فایل برنامه روبیکا را که از قبل دانلود کرده اید، پیدا کرده و انتخاب کنید.

بعد از اینکار؛ روبیکا به طور خودکار نصب میشه. در پایان باید با استفاده از آیکون مربوط به صفحه برنامه ها در پایین شبیه ساز روبیکا را در فهرست برنامه ها پیدا کرده و آنرا باز کنید. همانطور که میبینید فضای شبیه ساز تا حد زیادی به گوشی هوشمند اندرویدی مشابه است.

نصب روبیکا برای کامپیوتر

بعد از باز کردن روبیکا میتوانید نسبت به فعالسازی آن اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

.

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    من خیلی وفته نصب کردم ، منتها قسمت ویترینش که از اصلی ترین آیتمشه نداره..
    میشه راهنماییم کنید؟

    پاسخ