;
coinex

بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020 ؛ بهترین پلیر اندروید کدام است؟

موسیقی بخش مهمی از زندگی فردی انسان مدرن را تشکیل میدهد. این نوشته به بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020 اختصاص یافته است.

انسان امروزی به مجموعه وسایل و امکاناتی دستسری دارد که برای نسل هایی از بشر حتی تا همین 40 سال پیش نیز بسیر عجیب به نظر میرسد. تفریحات مدرن نمونه های جذابی از اینگونه امکانات جدید و منحصر به فرد به شمار میروند.

در یک مثال ساده در نظر بگیرید که فرایند سفر که این روزها اکثر ما به آن به چشم تفریح مینگریم، تا همین 40 سال پیش کاری سخت و طاقت فرسا محسوب میشد و هرآنکس که به این کار اقدام میکرد از مدتها قبل از سفر درگیر تهیه هزینه و توشه راه بود. اما این روزها با یک 206 و یک قلیان و زیرانداز،‌دوساعته میشود رفت شمال و برگشت.

در این میان برخی تفریحات جدید نیز شکل گرفته اند. گوشی های هوشمند به عنوان محصولات مستقیم رشد تکنولوژی،‌ این روزها تا حد زیادی گسترش یافته اند و بخش مهمی از تفریح و اوقات فراغت هر فردی را تشکیل میدهند. در ادامه با تکراتو همراه باشید!

بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020

موسیقی از جمله تفریحات مذکور و نسبتا مدرن است. گرچه تاریخ موسیقی درازایی به قدمت بشر دارد، اما امکان ضبط موسیقی و گوش دادن چندباره به آن و سایر موارد، تقریبا از جمله قابلیتهای جدیدی است که به مرور در کنار این هنر رشد یافته است.

امروزه می‌توان با بهترین هدفون های جهان بهترین پادکست ها و موسیقی‌های محبوب را حتی از یک ربات دانلود آهنگ تلگرام دریافت کرد و گوش داد. همین الان با چند کلیک ساده می‌توانید بهترین موسیقی‌های برندگان گرمی 2020  یا برندگان امریکن موزیک اواردز 2019 را در اسمارت‌فون خود داشته باشید. در همین راستا بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020 نیز می‌تواند چاره ساز باشد.

معمولا افرادی با سن بالای 50 از دیدن اینکه ما به سهولت به مجموعه ای کامل از موزیکها دسترسی داریم و هرآنچه را که بخواهیم برای دانلود و به اشتراک گذاشتن در اختیار داریم، به شدت متعجب میشوند.

اگر پای حرفهایشان بنشینید میبنید که وسایل گوش دادن به موسیقی در قدیم بسیار محدود بوده است. دامنه این وسایل به رادیو،‌ تلویزیون و البته گرامافون که به نوعی وسیله‌ای شهری و اشرافی محسوب میشد، محدود می‌شود. همانطور که گفتیم گرامافون به عنوان ابزار شخصی موسیقی گوش دادن، یک وسیله قیمتی و لوکس محسوب میشد. خصوصا که لوح های آن نیز قیمتهای بالایی داشتند.

در نتیجه دل افراد عادی صرفا به موسیقی گوش دادن از رادیو تلویزیون و پخش انواع شوها و اجراهای مختلف خوش بود. البته این دلخوشی فقط تا زمسان 57 ادامه داشت و از آن تاریخ دیگر با محدودیتهای بسیاری روبرو شد. بسیار. اما امروزه دیگر محدودیتهای اینچنینی، مانع عمده ای میان افراد و موسیقی نیست. این روزها با یک جستجوی ساده و چند کلیک میتوانید به سادگی هرچه تمام تر به موزیک مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

اما فراتر از دسترسی به این مجموعه مهم، یکی از عمده مسائلی که برای اهالی موسیقی اهمیت دارد، امکانات و ابزارهای پخش موسیقی است. بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی چه قابلیتهایی دارند؟ بهترین نرم افزارهای پخش موسیقی و پادکست اندروید کدامند؟ در ادامه مطلب سعی در معرفی بهترین نرم افزارهای پخش موسیقی و پادکست اندروید داریم.

بهترین پلیر اندروید 2020 کدام است؟

امروزه افراد زیادی وجود دارند که به دنبال بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020 هستیند و از اپلیکیشن های استریم موزیک، مانند اسپاتیفای، اپل موزیک، گوگل پلی موزیک و غیره استفاده می کنند. با این حال افرادی هم هستند که علاقه‌ای به استریم موزیک ندارند و از آرشیو موزیک های خود استفاده می کنند.

مطمئنا برای این افراد، بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020، از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود؛ به همین جهت سعی داریم در این مقاله به معرفی بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020 بپردازیم. لازم به ذکر است که بهترین اپلیکیشنی که هم از آرشیو های موزیک پشتیبانی می کند و هم قابلیت استریم نیز دارد، گوگل پلی موزیک می باشد. که به طور پیشفرض بر روی تمام گوشیهای اندرویدی موجود است.

پلیر انکور (Anchor)

 

انکور

اگر می‌خواهید پادکست ضبط کنید، انکور یکی از ساده‌ترین راه‌ها را در این زمینه پیش پای شما می‌گذارد. این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا به تنهایی یا به کمک دوستانتان صرفا با استفاده از گوشی همراهتان پادکست بسازید. انکور حتی به چند ابزار داخلی برای ویرایش فایل‌های صوتی مجهز شده است تا بتوانید به کمک این ابزارها کلیپ‌های خود را بهبود بخشید.

اپل موزیک (Apple Music)

اپل موزیک
بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020

اپل موزیک یکی از اولین محصولات شرکت اپل برای سیستم عامل اندروید است. این نرم افزار کاتالوگ موسیقی منحصر بفرد سازنده‌اش را در اختیار ساکنان اکوسیستم اندروید می‌گذارد. اپل موزیک برمبنای سرویس استریم سازی اشتراکی اپل ساخته شده است. این برنامه به دلیل جداییش از پلت فرم iOS در سیستم عامل گوگل محدودیت‌های کمی دارد، اما در مجموع یک راه هموار را برای دستیابی به کاتالوگ وسیع موسیقی شرکت اپل در اختیار کاربران گوشی‌های اندروید می‌گذارد.

باندکمپ (Bandcamp)

باندکمپ
بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020

باندکمپ یکی از برترین بازارهای فروش موسیقی در دنیای نرم افزارهای اندروید است. این اپلیکیشن ابتدا با هدف پخش آهنگ‌هایی که کاربر می‌توانست تنها در داخل باندکمپ خریداری کند، ساخته شد ولی هم اکنون شما را قادر می‌سازد تا آهنگ‌های مورد علاقه خود را از هر سرویسی خریداری کنید. اگر به دنبال یکی از بهترین نرم افزارهای اندروید برای خرید آهنگ و دنبال کردن موسیقی هستید، باندکمپ بهترین گزینه برای شماست.

بلک پلیر (BlackPlayer)

بلک پلیر
بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020

همه سرویس‌های استریم سازی رفتاری یک طرفه دارند، ولی اگر به دنبال موسیقی‌هایی هستید که در محل زندگیتان پخش می‌شوند، بلک پلیر یک انتخاب خوب برای شماست. قابلیت Discover این نرم افزار پخش موسیقی مقدمه‌هایی 10 ثانیه‌ای را از آهنگ‌هایی که در کتابخانه گوشیتان هستند و به ندرت پخش شده‌اند، اجرا می‌کند تا دراحتتر بتوانید درباره آهنگ بعدی که می‌خواهید گوش دهید، تصمیم گیری کنید. این برنامه به یک ویرایشگر داخلی و انبوهی از تنظیمات برای تغییر دادن شکل کلیدها، فونت‌ها و تم‌هایش مطابق با نظر کاربر مجهز شده است.

پاکت کستس (Pocket Casts)

پاکت کستس
بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020

سیستم عامل اندروید با پادکست‌ها مشکل دارد، و پاکت کستس با هدف محدود کردن این مشکل ساخته شده است. این نرم افزار بسیار قابل تنظیم یک راهکار بسیار خوب برای پخش کست‌های مورد علاقه‌تان است و قابلیت همگام سازی بین دستگاه‌های مختلف را هم دارد.

لایو ایکس لایو (LiveXlive)

لایو ایکس لایو
بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020

پاندورا دنیا را با سرویس‌های پخش رادیویی آشنا کرد، ولی لایو ایکس لایو (محصولی از طرف شرکت اسلکر) ارائه شده است تا این سرویس را برای شما بهینه سازی کند. به کمک لایو ایکس لایو می‌توانید به آنچه که اسلکر فکر می‌کند دوست دارید، یا کانال‌ها و لیست‌های پخش مورد نظرتان گوش دهید. این نرم افزار همچنین لیست‌های پخش بسیار خاصی را در خود دارد که مطابق با حالت‌های مختلف روحی تنظیم شده‌اند. اگر هنوز نمی‌خواهید اشتراک اسلکر رادیو را خریداری کنید، می‌توانید از نسخه رایگان این محصول استفاده نمایید.

سانگ کیک کانسرتس (Songkick Concerts)

سانگ کیک کانسرتس
بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020

سانگ کیک پل بین موسیقی موجود در کالکشن دیجیتالی شما و کنسرت‌هایی است که در محل زندگیتان اجرا می‌شوند. این برنامه زمانی که روی گوشی نصب شود، فرکانس‌ها و آهنگ‌های آن را اسکن می‌کند و سپس به کاربر می‌گوید که خواننده مورد علاقه‌اش در چه زمان و مکانی اجرا دارد. اگر به اجرایی علاقمندید، می‌توانید برای شرکت در آن اجرا از طریق سانگ کیک بلیط بخرید. از قابلیت‌های این برنامه که آن را به یکی از بهترین نرم افزارهای اندروید 2019 تبدیل کرده‌ این است که شما زمانی که در جاده هستید می‌توانید آدرس چند مکان را به این اپلیکیشن بدهید و اطلاعات کنسرت‌هایی را که در محدوده این مکان‌ها اجرا می‌شوند، از آن دریافت کنید.

اسپاتیفای (Spotify)

اسپاتیفای
بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020

اسپاتیفای با مجموعه بزرگ موسیقی‌هایش یکی از تکیه گاه‌های اصلی رایگان برای استریم سازی آهنگ‌های قانونی محسوب می‌شود. در این برنامه اندروید شما می‌توانید چند آهنگ را که هوشمندانه انتخاب شده‌اند پخش کنید، آلبوم‌های مورد علاقه‌تان را پیدا کنید، یا در لیست‌های پخش یک سرویس جستجو نمایید.

بررسی میزان مصرف اینترنت اسپاتیفای

داشتن ارتباط نزدیک با هنرمندان و خوانندگان این امکان را به شما می‌دهد که گاهی اوقات آهنگ جدیدی را در هنگام عرضه در بازار در اختیار داشته باشید. اسپاتیفای در قالب یک نسخه رایگان ولی با قابلیت‌های محدود هم ارائه شده است.

استیتچر (Stitcher)

استیتچر
بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020

استیتچر یک رابط کاربری نسبتا پیچیده دارد، ولی شما را تقریبا به همه پادکست‌های موجود در جهان متصل می‌کند. این نرم افزار پادکست‌ها را براساس موضوع دسته بندی می‌کند، ولی امکان جستجوی آن‌ها را از طریق عنوان هم در اختیار شما می‌گذارد. استیتچر همچنین می‌تواند در یک اجرای پیوسته برنامه‌ها را برحسب لیست‌های پخش هم دسته بندی کند. زمانی که همه پادکست‌های مورد علاقه‌تان را گوش دادید، این نرم افزار گزینه‌های جدیدی را نیز به شما معرفی می‌کند. استیتچر با تمرکز خاصی که روی منابعی مانند NPR، CNN و ESPN دارد، به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای اندروید 2019 در قالب پخش پادکست خود را از سایر محصولات مشابه جدا کرده است.

جت آودیو Jet Audio

jetAudio HD مدتهاست که در میان کاربران اندروید، پرطرفدار بوده است. این اپلیکیشن آنقدر ویژگیهای خوب دارد که به حق توانسته محبوبیت بالایی نیز کسب کند. با وجود ویژگیهای متعدد، رابط کاربری نسبتا ساده Jet Audio باعث شده تا هرکسی بتواند از آن سر درآورده و با آن کار کند.

بهترین نرم افزارهای پخش موسیقی و پادکست
موزیک پلیر قوی اندروید

jetAudio ویژگی های متعددی برای پیشرفته تر کردن صدا در اختیار می گذارد؛ بنابراین با این برنامه می توان تجربه صوتی را از حد معمول خود، متفاوت تر کرد. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به اکولایزر، افکت های صدا و ویرایشگر تگ اشاره کرد. jetAudio در دو نسخه پولی و رایگان وجود دارد که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. نسخه پولی تبلیفات را حذف کرده و امکان استفاده از تم را اضافه می کند.

مدیمانکی (MediMonkey)

MediMOnkey یکی از برنامه های پخش کننده موزیک با امکانات فراوان است. یکی از امکانات متنوع آن، امکان سازماندهی کتاب های صوتی و پادکست ها می باشد و ویژگی جالب دیگر این برنامه، توانایی مرتب سازی موزیک ها، بر اساس آهنگساز است.

بهترین نرم افزارهای پخش موسیقی
موزیک پلیر قوی اندروید

ویژگی های پایه و اساسی مانند اکولایزر هم در این برنامه وجود دارد. چیزی که MediaMonkey را به پخش کننده موسیقی منحصر به فرد تبدیل می کند، امکان همگام سازی موسیقی ها از رایانه شخصی به تلفن همراه و برعکس می باشد. رابط کاربری برنامه هم ساده است که استفاده از آن را آسان می کند.

پلیر اندروید N7Player

n7player یک پخش کننده موزیک است با سبکی متفاوت در دسته بندی آرشیوهای موسیقی شما. این برنامه به جای این که موزیک ها را بر اساس روش های معمول، لیست کند، لیستی از موسیقی بر اساس سبک آن ها در اختیار می گذارد.

بهترین نرم افزارهای پخش موسیقی اندروید
موزیک پلیر قوی اندروید

از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به اکولایزر 10 باند، ویرایشگر تگ، نرمال سازی حجم صدا، اسکراب کردن و غیره اشاره کرد. n7player اخیرا به نسخه 3.0 بروز شده است که در پی آن، طراحی متریال و برخی چیزهای دیگر اضافه شده است.

نوترون موزیک پلیر Neutron Music Player

Neutron Music Player به نظر نگارنده یکی از بهترین برنامه های پخش موسیقی اندروید است که آنچنان که لیاقتش را دارد مورد توجه کاربران قرار نگرفته است.

بهترین نرم افزارهای پخش موسیقی
موزیک پلیر قوی اندروید

این برنامه، یک موتور رندرینگ 32/64 بیتی در اختیار می گذارد که مستقل از سیستم عامل اندروید می باشد. این ایده برای بهتر شدن کیفیت صدا، کمک خواهد کرد. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به پشتیبانی از انواع فایل های موسیقی (flac،MPC و غیره) اکولایزر داخلی و غیره اشاره کرد. Neutron Music Player قیمت نسبتا بالایی دارد اما می تواند برای برخی از کاربران، کاربردی باشد.

پلیر فونوگراف Phonograph

phonograph یکی از جدیدترین اپلیکیشن های پخش کننده موزیک می باشد. این برنامه ساده و سبک است و استفاده از آن، آسان می باشد. این برنامه با توجه به اینکه به تازگی ارائه شده، در بیشتر زمینه ها موفق عمل کرده است. رابط کاربری فونوگراف طراحی مینیمال و متریالی دارد.

اپلیکیشن فونوگرف
موزیک پلیر قوی اندروید

جا به جایی بین بخش های مختلف آن، باسرعت خوبی صورت می گیرد و می توان برای آن تم های مختلفی درنظر گرفت؛ اما ویرایشگر تم چندان قدرتمند نمی باشد. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به ویرایشگر تگ، قابلیت های لیست پخش، ویجت و برخی دیگر از ویژگی های ناوبری اشاره کرد. این یک برنامه ساده است که بدون ارائه ویژگی های اضافی، فقط موسیقی پخش می کند و می تواند ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

پلیر پرو Player Pro

Player pro یکی دیگر از برنامه هایی است که هنوز آنطور که باید و شاید، شناخته نشده است. رابط کاربری این برنامه طراحی خوبی دارد و استفاده از آن آسان می باشد. همچنین می توان پوسته های متنوعی برای آن دانلود کرد و آن را شخصی سازی کرد.

بهترین نرم افزارهای پخش موسیقی
موزیک پلیر قوی اندروید

از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به امکان پخش ویدئو، اکولایزر، پشتیبانی از android auto و chromecast، جلوه های صوتی گوناگون، ویجت ها و برخی از قابلیت های سرگرم کننده دیگر مانند لرزاندن گوشی برای تغییر آهنگ، اشاره کرد. همچنین این برنامه از موزیک های های فای تا 32 بیت و 384 کیلو هرتز پشتیبانی می کند.

پلیر پاورامپ poweramp

Poweramp یکی از موزیک پلیر هایی می باشد که مدت زیادی است یکی از گزینه های کاربران اندرویدی می باشد. رابط کاربری این برنامه ظاهر معمولی دارد اما می توان تم های متعددی برای آن از پلی استور دانلود کرد.

بهترین موزیک پلیر های اندروید در سال 2020

از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به پخش بی وقفه، امکان ویرایش تگ، لیست های پخش متنوع، ویجت و قابلیت های شخصی سازی بیشتر، اشاره کرد. این برنامه یکی از قدرتمندترین پخش کننده های موزیک است که با به پای بقیه، رقابت می کند.

پالسار Pulsar

شاید بتوان pulsar را بهترین پخش کننده موزیکی دانست که کاملا رایگان است. از ویژگی های این برنامه می توان به طراحی متریال و زیبا، لیست پخش هوشمند، پخش بدون وقفه، ویرایش تگ و تایمر خواب اشاره کرد.

بهترین موزیک پلیر های اندروید در سال 2020

pulsar از کروم کست پشتیبانی می کند که ویژگی بسیار خوبی به شمار می آید. در کل این برنامه می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای افرادی باشد که به دنبال پخش کننده موزیکی ساده، سبک و با طراحی زیبا هستند. همچنین این برنامه به خوبی با android auto سازگار است.

پلیر شاتل Shuttle

Shuttle music player یکی از برنامه های است که رفته رفته، محبوب می شود. توسعه دهنده این برنامه مدتی بود که آپدیتی عرضه نمی کرد، با این حال به نظر می رسد که چرخ آپدیت ها دوباره به راه افتاده است. این یک پخش کننده موزیک با طراحی متریال و امکانات فراوان می باشد.

بهترین موزیک پلیر های اندروید در سال 2020

از ویژگی های این برنامه می توان اکولایزر 6 باند، پخش بدون وقفه، پشتیبانی از تم و … را نام برد. شاتل پلیر از کروم کست نیز پشتیبانی می کند و در مجموع می توان گفت که این برنامه یکی از پخش کننده های عالی موزیک است که می تواند ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

با بهترین نرم‌افزارهای کامپیوتر در سال 2020 آشنا شوید:

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر