;
coinex

بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید ؛ طلای وقت را بیهوده مصرف نکنید!

آشنایی با بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید در سال 2020 میتواند به شما در مدیریت زمان و تنظیم کارهای روزمره کمک کند. در این گفتار با ما باشید.

همه ما در طول روز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. زندگی در شهرهای بزرگ،‌ کارهای اداری و مسافت های گاه زیادی که برای انجام کارها باید بپیماییم بعضا ما را در چند و چون زندگی سردرگم میکند.

زندگی روزمره همه ما پر است از دغدغه و دل‌مشغولی. طبیعی است اگر در میان این دغدغه ها بی‌شمار، بسیاری از کارهای روزمره خود را از یاد ببریم یا از برنامه عادی خود عقب بیفتیم. اما برای جلوگیری از این اتفاق چه میتوان کرد؟ شاید در نظر اول برنامه ریزی روزانه مناسب به نظر برسد. یک راه کار مناسب استفاده از بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید است.

یادداشت کارها در سررسید و تقویم میتواند به شما کمک کند. اما بازهم احتمال چک نکردن سر رسیدها هست. اما شاید یکی از بهترین راه‌ها برای تنظیم فعالیت های روزانه استفاده از همراه همیشگی این روزها یعنی تلفن‌های هوشمند باشد. با استفاده از برخی اپلیکیشن‌ها شما میتوانید نسبت به برنامه ریزی امور روزانه و تنظیم زمان خود موفقیت بیشتری به دست آورید.

بهترین اپلیکیشن های یادآوری اندروید و مدیریت زمان به مجموعه اپلیکیشن هایی گفته میشود که برای مدیریت امور مختلف در جنبه های مختلف به کار گرفته میشوند. این اپلیکیشن ها قابلیت برنامه ریزی مناسب برای بهره وری از زمان محدود روزانه به بهترین وجه را برای شما فراهم میکند.

در نتیجه اگر به دنبال راهکارهای جدیدی برای افزایش بهره وری از زمان هستید در این گفتار با ما باشید تا فهرستی از بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی اندروید را به شما معرفی کنیم. با ادامه این نوشته با تکراتو باشید!

فهرست بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید

گرچه نرم افزارهای مربوط به این حوزه بی شمارند،‌اما طبعا هرکسی نیاز به کمی راهنمایی و آشنایی برای انتخاب بهترین و متناسب ترین برنامه با شرایط زندگی خود دارد. در نتیجه و در ادامه به معرفی تفصیلی برخی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید می‌پردازیم.

انی دو (Any.do) یکی از بهترین برنامه های برنامه ریزی اندروید

با بهترین اپلیکیشن های یادآوری اندروید لیست خرید بسازید

وظیفه اصلی انی دو مدیریت لیست‌های کاربر است. با این برنامه خیلی سریع می‌توانید یک لیست خرید بسازید و آن را بین چند دستگاه‌ همگام سازی کنید. یکی از برترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید وظیفه مدیریت کارهای کاربرش را نیز بر عهده دارد و به او کمک می‌کند تا همه کارهایش را سروقت انجام دهد.

انی دو
بهترین اپلیکیشن های یادآوری اندروید

انی دو ویژگی‌های زیادی دارد، ولی برجسته‌ترین ویژگی آن قابلیتی به نام Any.do Moment است که شما را تشویق می‌کند تا کمی زمان بگذارید و برنامه‌های روزانه خود را بازبینی و بررسی کنید. لیست سازی یک موضوع است، ولی ایجاد عادت‌های بهره وری خوب یک موضوع کاملا مجزا؛ انی دو در این مسیر یک همراه قابل اعتماد برای شما به شمار می‌آید.

با بهترین نرم‌افزارهای کامپیوتر در سال 2020 آشنا شوید:

اورنوت (Evernote) یکی از برترین اپلیکیشن های مدیریت زمان اندروید

یکی از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی اندروید

زمانی که شروع به استفاده از اورنوت کردید می‌توانید به کمک این نرم افزار قدرتمند یادداشت برداری تقریبا هر چیزی را سازماندهی کنید. یادداشت‌هایی که در این نرم افزار ذخیره می‌شوند می‌توانند در هر فرمتی – متن، تصویر، صوت یا ترکیبی از این فرمت‌ها – باشند.

اورنوت
بهترین اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه اندروید

یکی از قابلیت‌های اصلی یکی از برترین اپلیکیشن برنامه ریزی اندروید ، توانایی این نرم افزار در شناسایی کاراکترها است که متن داخل عکس‌ها را قابل جستجو می‌کند. حافظه ذخیره سازی کلود اورنوت آن را به یک ابزار تمام عیار برای سازمان دهی بخش‌های کوچک یک پروژه و تبدیل آن‌ها به یک پیش نویس کامل تبدیل کرده است.

ایفت (IFTTT)

یکی از بهترین برنامه های پیشرفت کارها اندروید

ایفت براساس اصل “اگر شرایط موجود فلان باشد، فلان چیز ممکن است” ساخته شده و امکان ایجاد اتوماسیون‌هایی دستی را بین سرویس‌ها و دستگاه‌های مختلف آنلاین بدون نیاز به داشتن تجربه کد نویسی برای شما فراهم می‌کند.

ایفت
بهترین اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه اندروید

با ایفت خیلی راحت می‌توانید دستورالعمل‌های مختلف را تنظیم کنید و از دستورالعمل‌های تهیه شده توسط سایر کاربران نیز استفاده نمایید. توانایی اصلی ایفت به عنوان یکی از ببهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید و کنترل دستگاه‌های هوشمند خانگی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین پیام رسان های جهان در سال 2020

برنامه جوین (Join)

بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی اندروید

برای رد و بدل کردن لینک‌ها، آدرس‌های وب و داده‌های کپی شده بین چند دستگاه، جوین یک گزینه بسیار خوب است. یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید نصب و تنظیم سازی بسیار راحتی دارد و فعال سازی اعلان‌ها و کاربردهای مختلف را در هر دستگاهی برای شما ساده می‌کند. جوین توانایی همگام سازی SMSها را با یک مرورگر کروم یا نرم افزار اختصاصی ویندوز 10 هم دارد.

جوین

این نرم افزار برخلاف برنامه پوش بولت (Pushbullet) برای ارائه همه ویژگی‌هایش نیازی به اشتراک ماهانه ندارد. توانایی گرفتن تصاویر اسکرین شات از فاصله دور و ذخیره سازی تصویر صفحه از قابلیت‌های اصلی این برنامه اندروید 2019 است.

مینت (Mint) از بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید

تنظیم امور مالی با مینت

مینت به عنوان یک سرویس آنلاین منحصر بفرد و یکی از بهترین برنامه های مدیریت زمان اندروید برای دنبال کردن امور مالی کارایی بسیار درخشانی را از خود در سیستم عامل اندروید نشان داده است. زمانی که همه اطلاعات مورد نیاز مینت را وارد کردید می‌توانید به راحتی امور مالی خود را بررسی کنید.

مینت
بهترین اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه اندروید

مینت شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان قرار می‌دهد و به کمک ویژگی پرداخت قبضش باعث می‌شود که همه قبض‌های خود را سروقت پرداخت کنید. به شما توصیه می‌کنیم که ویجت‌های این نرم افزار خاص اندروید را حتما امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020

تودوایست (Todoist)

یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت زمان اندروید

اگر می‌خواهید با لیست‌هایی که برای انجام کارهای مختلف تنظیم کرده‌اید، زندگی‌تان را سازماندهی کنید، بدون معطلی باید این نرم افزار را دانلود کنید. با تودوایست، به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی اندروید می‌توانید کارهایی را که باید انجام دهید دنبال کنید، کارهای‌تان را براساس اهمیت کلی‌شان اولویت‌بندی نمایید و بین پروژه‌های مختلف سازماندهی ایجاد کنید. تودوایست یک طراحی ساده و کاربردی دارد و پلت فرم‌های متفاوتی را پشتیبانی می‌کند.

تودوایست
بهترین اپلیکیشن مدیریت زمان اندروید

افرادی که تازه می‌خواهند زندگی خود را منظم کنند می‌توانند از نسخه رایگان این نرم افزار استفاده کنند، ولی افرادی که واقعا در انجام کارهایشان منظم هستند باید با پرداخت سالانه 28.99 دلار نسخه رایگان تودوایست را آپگرید کنند تا بتوانند با استفاده از این اپلیکیشن فایل آپلود کنند، چارت‌های مربوط به میزان بهره وری عملکردشان را ببینند و برای کارهای خود برچسب و یادداشت بگذارند.

توربو تکس (TurboTax Tax Return App)

بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید

همه ما باید هر سال سوابق مالیاتیمان را بایگانی کنیم. بیشتر افراد احتمالا این کار را با استفاده از یک نرم افزار اختصاصی راحتتر انجام می‌دهند و بعضی از افراد هم ترجیح می‌دهند که این کار را خودشان انجام دهند، با این حال متصدی‌های بلندپرواز امور بایگانی یا افرادی که سود مالیاتی مشخصی دارند می‌توانند در این روند با استفاده از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی اندروید کار خودشان را سبک کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه شماره مجازی

توربو تکس
بهترین اپلیکیشن مدیریت زمان اندروید

توربو تکس یکی از بهترین برنامه های مدیریت زمان اندروید است. یک رابط کاربری منحصر بفرد، توانایی پشتیبانی همه فرم‌های مالیاتی اصلی و گزینه‌های کمکی مبتکرانه از برتری‌های این اپلیکیشن هستند. اگر در روند استفاده از توربو تکس با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید برای کسب راهنمایی دستیار مجازی این نرم افزار را فعال کنید.

این قابلیت یک دیالوگ را با موضوعات جستجو شده توسط شما پخش می‌کند یا از طریق قابلیتی به نام اسمارت لوک (SmartLook) بین شما و یک متخصص امور مالیاتی ارتباط برقرار می‌کند تا راهنمایی مورد نیازتان را دریافت کنید.

ایمن داشتن رمزها با Dashlane Password Manager

یکی از بهترین برنامه های برنامه ریزی اندروید

این روزها همه ما در شبکه های اجتماعی گوناگونی عضو هستیم. فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر، لینکداین، اسنپ چت، جیمیل و دیگر سرویس‌ها، استفاده‌های شخصی و کاری پیدا کرده‌اند.

مدیریت پسوردها
بهترین اپلیکیشن مدیریت زمان اندروید

اما عموم این شبکه های اجتماعی برای ایجاد حساب کاربری نیاز به پسورد دارند. گاها تعدد اینگونه برنامه ها باعث میشود پسوردها را فراموش کنیم. گرچه امکان بازیابی پسورد هم وجود دارد. اما برای اطمینان بیشتر با استفاده از Dashlane میتوانید تمام پسوردهای خود را در یک محیط ایمن و همواره همراه با خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020

اپلیکیشن Dashlane به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید از تمام رمزهای عبور شما محافظت می‌کند و هیچ‌گاه آن‌ها را فراموش نخواهد کرد. البته به شرطی که پسورد این یکی را همیشه حفظ باشید.

Product Hunt

یکی از بهترین اپلیکیشن مدیریت زمان اندروید

شاید نام این اپلیکیشن برای مقاصدی مانند افزایش بهره‌وری تا حدی عجیب به نظر بیاید اما می‌توان گفت که جزء بهترین‌ها محسوب می‌شود.

بهترین اپلیکیشن بهره وری
بهترین برنامه های مدیریت زمان اندروید

چرا که می‌توان اخبار جدیدترین محصولات را از طریق آن پیگیری کرد. ضمن این که یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید منبع الهام بخشی برای ایده پردازی به شمار می‌آید.

اپلیکیشن Pocket Expense

یکی از بهترین برنامه های برنامه ریزی اندروید

اپلیکیشن‌های زیادی برای مدیریت دخل و خرج و هزینه‌های شخصی ایجاد شده‌اند. Pocket Expense در عین سادگی، به عنوانی یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید بسیار قابل تنظیم است و همین امر این اپلیکیشن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است.

بهترین نرم افزارهای بهره وری اندروید

پس از چند بار استفاده از این برنامه، اپلیکیشن درکی از داده‌ها پیدا می‌کند که با تایپ چند کاراکتر اول، آن‌ها را حدس می‌زند و دیگر نیازی به وارد کردن بقیه‌ی‌ کاراکترها نیست. ضمن این که Pocket Expense این قابلیت را دارد تا عملیات پرداختی و دریافتی شما را تحلیل و پیگیری کند.

اپلیکیشن Streaks

یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت زمان اندروید

زندگی گاهی اوقات می‌تواند استرس‌زا باشد. یکی از راهکارهای استرس‌زدایی از زندگی، ایجاد آرامش در امور روزمره است. برنامه‌ی‌ Streaks که طراحی زیبایی هم دارد در یادآوری کارهای روزانه به شما کمک خواهد کرد.

بهترین نرم افزارهای بهره وری اندروید

کافی است که حداکثر ۶ کاری را که نمی‌خواهید فراموش کنید در محیط این برنامه تایپ کنید تا به صورت خودکار انجام آن‌ها را به شما یادآوری کند. ضمن این که این برنامه به عملکرد شما، امتیاز هم می‌دهد.

Zask از بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید

یکی از اساسی‌ترین اصول بهره وری و مدیریت زمان این است که بدانید هر کدام از کارهایی که باید انجام دهید، چه مدت زمانی را به خود اختصاص می‌دهند. Zask که یکی از بهترین برنامه های مدیریت زمان اندروید و قابل استفاده در وب (Web) است، به خوبی این کار را برایتان انجام می‌دهد.

اپلیکیشن Zask

می‌توانید بدون ایجاد حساب کاربری از این برنامه کاربردی استفاده کنید؛ اما با ایجاد یک حساب و لاگین شدن می‌توانید لیست خود را برای زمان‌های دیگر نیز ذخیره کنید. علاوه بر این، زاسک به شما اجازه می‌دهد که چندین لیست ایجاد کرده که هر زمانی که به آن نیاز دارید، فعال می‌شود.

به محض اینکه لیست To Do یا کارهایی که باید انجام دهید را تنظیم کردید، دکمه Play را فشار داده تا تایمر آغاز شود. بعد از اینکه کارتان به اتمام رسید، دکمه Pause را فشار دهید و یا اینکه کار مورد نظر را تیک بزنید تا زمان آن محاسبه شود.

مدیریت صندوق پیامها با inbox by Gmail

یکی از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی اندروید

اگر شما از اکانت جی میل (Gmail) استفاده میکنید بهترین انتخاب برای شما نصب اپلیکیشن اینباکس بر روی دستگاهتان است. هدف گوگل از ارائه این سرویس، بهبود شیوه استفاده و افزایش کارایی ایمیل شماست.

اپلیکیشن های بهره وری اندروید

در بهترین برنامه پیشرفت کارها اندروید ایمیل ها به طور خودکار بر اساس موضوع دسته بندی میشوند و Inbox به صورت کاملا هوشمندانه در میان ایمیل های شما جستجو کرده و موارد مهم مانند اطلاعات پروازتان و یا زمان جلسات و قرار های ملاقات را در منوی اصلی و به شیوه ای بسیار واضح برایتان به نمایش در می آورد.

قابلیت تنظیم ریمایندر (Reminder) برای انجام کارها و تنظیم زمان نمایش مجدد ایمیل های دلخواه به منظور یادآوری، از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن است که به افزایش بهره وری شما کمک بسیار بزرگی میکند.

گوگل کیپ یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید

یکی از بهترین اپلیکیشن یادآوری کارهای روزانه اندروید

Google Keep به مرور زمان تکامل پیدا کرده و در حال حاضر به یک اپلیکیشن ضروری و چند کاره در زمینه نت برداری و یادداشت نویسی تبدیل شده. از این اپلیکیشن میتوانید برای یادداشت کردن تمام چیزهایی که میخواهید یادتان بماند استفاده کنید، یادداشت هایتان را با برچسب و رنگ علامت گذاری کنید و آنها را در گروه های مربوط به خود دسته بندی کنید.

گوگل کیپ

Google Keep یک اپلیکیشن با رابط کاربری ای بسیار ساده است که هر کس در عرض چند ثانیه شیوه کار کردن با آن را یاد خواهد گرفت. از این اپلیکیشن میتوانید برای یادداشت کردن تمام ایده هایتان، به خاطر سپردن اطلاعات مهم یا حتی تهیه یک لیست خرید که چند نفر در آن واحد بتوانند موارد یادداشت شده در آن را با هم تهیه کنند استفاده کنید.

HbitBull از بهترین اپلیکیشن های مدیریت کارهای روزانه اندروید

یکی از بهترین برنامه های پیشرفت کارها اندروید

HbitBull یک اپلیکیشن بسیار عالی برای تمام کسانی ست که میخواهند عادت ها و برنامه های مفید را به برنامه روزانه شان اضافه کنند. این اپلیکیشن با کاربری بسیار ساده خود به شما اجازه میدهد تنها با یک ضربه هر تعداد از عادات و کارهای روزمره خود را که انتخاب نموده اید، بطور کامل بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با اپلیکیشن کوچ سرفینگ

نرم افزارهای بهره وری اندروید

تنظیمات نوتیفیکیشن HabitBull بسیار آسان است و شما بدون نگرانی از فراموش کردن هیچ چیز، میتوانید اطمینان داشته باشید که HabitBull انجام تمام کارهایی را که شما برای آن برنامه ریزی کرده اید به شما یادآوری میکند. به این ترتیب به سادگی میتوانید کتاب خواندن، ورزش کردن و هر عادت مفیدی که بخواهید را در خود ایجاد کنید.

این اپلیکیشن به عنوان یکی از بهترین برنامه های پیشرفت کارها اندروید حتی زمانی که قصد دارید یکی از عادت هایتان را کنار بگذارید هم میتواند کمک بسیار بزرگی به شما بکند، چه این عادت کم کردن میزان استفاده شما از شبکه های اجتماعی باشد چه ترک کردن سیگار. HabitBull میزان پیشرفت شما در رسیدن به هدفتان را به شکل نموداری و درصدی به شما نشان میدهد.

.

منبع: thebalancesmb

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر