;
coinex

چرا نیویورکی ها در برابر ویروس کرونا ایمن هستند؟

طبق آزمایشات، از هر 5 نفر در نیویورک، یک فرد مجهز به آنتی‎بادی‎های مقاوم در برابر ویروس می‎باشد. اما نیویورکی ها در برابر ویروس کرونا ایمن هستند؟

از هر 5 فرد در نیویرک، یک نفر مجهز به آنتی‎بادی‎های مقاوم در برابر ویروس می‎باشد. اگر این نتایج درست باشند، نشان‎دهنده این است که 2.7 میلیون نیویورکی بدون این که خودشان بدانند، به ویروس کرونا مبتلا شده‎اند. (در واقع ویروس وارد بدنشان شده است) فرماندار نیویورک، اندرو کومو، روز پنجشنبه طی کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت :

21.2 درصد مردم نیویورک تست مثبت آنتی‎بادی‎های ویروس کرونا را داشته‎اند.

چرا نیویورکی ها در برابر ویروس کرونا ایمن هستند؟

از روز دوشنبه 20 آوریل، آزمایش آنتی‎بادی در سراسر ایالت نیویورک آغازشده است و تا کنون بیش از 3 هزار نفر به طور تصادفی از 40 مکان در 19 بخش این ایالت، مورد آزمایش قرار گرفته‎اند. در سراسر ایالت نیویورک، حدود 13.9 درصد از افراد آزمایش‎شده نتیجه مثبت داشته‎اند.

این بدان معناست که از هر 7 نفر، یک فرد در نیویورک قبلا به ویروس آلوده شده است. این نرخ در لانگ‎آیلند کم‎تر از 17 درصد، در بخش‎های وستچستر و راک‎لند نزدیک به 12 درصد و در بقیه مناطق ایالت کم‎تر از 4 درصد بوده است.

با این حال کومو در زمینه ایمن بودن نیویورکی ها در برابر ویروس کرونا می‎گوید که باید آزمایشات بیش‎تری انجام شود تا مشخص شود آیا این افراد، از کل جمعیت در برابر ویروس محافظت می‎کنند. همچنین مشخص نیست که افراد دارای آنتی‎بادی مصونیت واقعی نسبت به ویروس دارند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

معاون بخش کنترل بیماری‎های شهری هشدار داده است که آزمایشات آنتی‎بادی ممکن است نتایج مثبت کاذب و یا منفی کاذب داشته باشند؛ به این معنی که ممکن است نتایج آزمایش، نادرست باشند. با این وجود، آزمایشات آنتی‎بادی هنوز هم ابزار قدرت‎مندی برای شناخت این همه‎گیری هستند.

نابودی ویروس کرونا با نور خورشید

مهم‎تر از همه، می‎توان از آن‎ها برای محاسبه میزان مرگ و میر استفاده کرد. به گفته کومو، این آزمایش می‎تواند با تأیین میزان آلودگی در جمعیت، مشخص کند که چه زمانی می‎توانیم به زندگی عادی برگردیم. با 263 هزار 260 مورد تأیید شده کووید 19، نیویورک تا کنون به عنوان آلوده‎ترین منطقه در جهان شناسایی شده است.

اما در مورد سایر ایالات باید بگوییم که نتایج اولیه آزمایش آنتی‎بادی نشان می‎دهد که در لس‎آنجلس، میزان شیوع عفونت بسیار گسترده‎تر و میزان مرگ و میر بسیار پایین‎تر از آن بوده که تصور می‎شده است. در کالیفورنیا نیز بین 2.8 تا 5.6 درصد از جمعیت بزرگسال قبلا به بیماری مبتلا شده و اکنون مجهز به آنتی‎بادی می‎باشند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:‌ iflsceince

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر