;
coinex

ربات هوش مصنوعی هنگام آنالیز سخنرانی های ترامپ از کار افتاد!

یک ربات هوش مصنوعی تشخیص گفتار که به تجزیه و تحلیل بیانیه‌های عمومی سیاستمداران اختصاص داده شده بود، هنگام آنالیز سخنرانی های ترامپ از کار افتاد!

ربات هوش مصنوعی (AI)، که ساخته شده توسط تیم استارتاپ فکت اسکوئرد (FactSquared) است، برای بررسی بیش از 11 میلیون کلمه‌ای که توسط ترامپ در مصاحبه ها، سخنرانی های انتخاباتی، حضور در رسانه ها و پست های رسانه های اجتماعی گفته شده، اختصاص یافته است‌.

به گفته بیل فریشلینگ، مدیر عامل فکت اسکوئرد، این ربات هوش مصنوعی نتوانست سخنان ترامپ را درک کندو الگویی برای آنها بیابد تا زمانی که وی از متخصصی برای از بین بردن کدهای دستور زبان ربات کمک گرفت.

ربات هوش مصنوعی هنگام آنالیز سخنرانی های ترامپ از کار افتاد!

به گفته فریشلینگ، ربات هوش مصنوعی سعی می‌کرد سخنان ترامپ را به زبان دقیق انگلیسی درآورد، اما این تیم با از بین بردن کدگذاری‌های دستور زبان، آن را به روش سخنرانی ترامپ تغییر دادیم.

ترامپ در ماه می سال 2017، به مناسبت 75امین سالگرد نبرد دریای مرجان که میان سربازان آمریکا و استرالیا در مقابل نیروهای ژاپن اتفاق افتاد، یک سخنرانی ارائه داد.

ترامپ گفت:

ما مفتخر هستیم که سربازان، از دو کشور آمریکا و استرالیا، با وجود بسیاری اختلافات به یکدیگر ملحق شدند. اختلافات زیادی در مورد همکاری دو کشور وجود دارد. اما به هرحال، ما جنگیدیم و مقابل ژاپن پیروز شدیم. پیروز شدن حس خوبی است.

ترامپ با در نظر نگرفتن دستور زبان و قواعد نحو، باعث شد رباتی که درحال پردازش سخنان او بود، به نام مارگارت، شروع به فعالیت زیادی کند و اکنون مارگارت به یک متخصص در فهم سخنان رئیس‌جمهور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

این استارتاپ مارگارت را به عنوان منبعی در دسترس روزنامه‌نگاران و مورخین قرار داده و همچنین، به شرکت آمازون نیز برای استفاده از این ربات هوش مصنوعی جهت کمک به سرویس الکسا، برای پاسخ به سوالات در مورد ترامپ مجوز داده است. مارگارت نه تنها می‌تواند رونوشت‌های سخنرانی‌های ترامپ را فهرست کند، بلکه ادعاهای ترامپ را با توجه به اطلاعات قبلی بررسی کند.

ربات هوش مصنوعی هنگام آنالیز سخنرانی های ترامپ از کار افتاد!

همچنین مارگارت با ابزارهای یادگیری ماشینی، جهت تشخیص حالات روانی و عاطفی ترامپ هنگام آنالیز سخنرانی های ترامپ کدگذاری شده است. با توجه به اطلاعات مارگارت، ترامپ هنگام بداهه‌گویی سریع‌تر از خواندن از روی متن صحبت می‌کند؛ یعنی دقیقه‌ای 220 کلمه در مقابل 111 کلمه.

همچنین طبق آنالیزهای مارگارت، رییس‌جمهور ایالات متحده هنگام دروغ گفتن علائم جسمی کمی را در اثر استرس از خود نشان می‌دهد. در حالی که برای بیش‌تر مردم دروغ گفتن همراه با تنش جسمی است.

مارگارت یافته است که ترامپ هنگام عصبانیت شدید، حرکات دست خود را متوقف می‌کند. در حالی که در حالت عادی، هنگام صحبت کردن مدام دستان خود را تکان می‌دهد. اما مهم‌ترین موردی که در مورد ترامپ توسط مارگارت مشاهده شده است، این است که ارتباط بسیار کمی میان گفته‌ها و اعمال ترامپ وجود دارد. فریشلینگ می‌گوید:

او می‌تواند یک تصمیم سیاسی را به عنوان بدترین اقدام توصیف کند. اما ده ساعت بعد، همان تصمیم را تصویب کند!

بیشتر بخوانید:

 

منبع: dailymail

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر