coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هر آنچه باید در مورد دیزنی پلاس بدانید ؛ یکی از برترین سرویس های استریم جهان

والت دیزنی چندی است اطلاعاتی را درباره تاریخ رونمایی، هزینه‌های اشتراک، محتواها و سخت‌افزار‌های مورد نیاز سرویس پخش جدیدش یعنی دیزنی پلاس منتشر کرده است.

سرویس جدید دیزنی، که قرار است رقیب قدری برای نتفلیکس (Netflix) باشد، انواع فیلم‌ها، نمایش‌ها، و محصولات اورجینال مارول (Marvel)، جنگ ستارگان (Star Wars)، پیکسار (Pixar) و البته تولیدات استودیوی خودش را به علاوه یک کتابخانه کلاسیک از آثار محبوب مدیا پخش می‌کند.

کمپانی والت دیزنی سرویس جدید خود را به عنوان آینده این شرکت معرفی کرده و از آن با نام دیزنی پلاس (Disney Plus) نام برده است. این سرویس استریم قرار است از هر نظر غول سرگرمی علاقمندان سینما و تلویزیون باشد و در بازار رقابت از نتفلیکس و همینطور رقبای جدیدی مانند اپل تی ‌وی پلاس (Apple TV Plus) و اچ ‌بی ‌او مکس (HBO Max) سبقت بگیرد.

هر آنچه باید در مورد دیزنی پلاس بدانید

دیزنی پلاس به زودی در کشور‌های مختلف به بهربرداری می‌رسد و با توجه به اینکه هزینه‌های اشتراک این سرویس نسبت به رقیبان فعلی‌اش بسیار مناسب است، احتمالاً گوی سبقت را از رقبای خود می‌رباید. در ادامه اطلاعات بیشتری را درباره دیزنی پلاس ارائه کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

مقدمه

چند روز قبل از راه اندازی دیزنی پلاس، کمپانی دیزنی خبر‌های بیشتری را درباره سرویس جدید خود منتشر و اعلام کرد که همزمان با راه اندازی سرویس جدیدش، مگا بلاک باسترش، یعنی فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) هم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مقدمه

دیزنی پلاس چیست؟

سرویس استریم کمپانی دیزنی که به زودی راه اندازی می‌شود، سرویسی منحصر به فرد برای پخش محبوبترین فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌ها خواهد بود. سرویس استریم دیزنی پلاس، یک سرویس پخش ویدئو از کمپانی دیزنی است که مطمئنا یکی از رقیب‌های اصلی سرویس‌های پخش ویدئو محبوبی مانند اپل تی‌وی پلاس، نتفلیکس و اچ‌بی‌او خواهد بود.

دیزنی پلاس یک سرویس اشتراکی پولی و بدون تبلیغات است و به طور اختصاصی امکان دسترسی به کتابخانه گسترده‌ای از محتوای میراث عظیم دیزنی، فاکس (Fox)  و همینطور نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، مستند‌ها و فیلم‌های کوتاه جدید را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

دیزنی پلاس چیست؟

سایر سرویس‌های پخش دیزنی مانند هولو (Hulu) و ESPN Plus که با محوریت موضوعات ورزشی کار می‌کنند هم بر روی همین پلتفرم فناوری اجرا می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید با همان رمز عبور و اطلاعات اعتباری خود در آن‌ها هم عضو شوید. کمپانی دیزنی قصد داشت هر کدام از این 3 سرویس را به طور مجزا ارائه کند، اما پس از راه اندازی دیزنی پلاس در ایالات متحده یک بسته خدمات سه گانه را نیز با قیمت 13 دلار در ماه ارائه کرد.

دیزنی پلاس شامل تمام تولیدات خانوادگی و دوستانه دیزنی و اساساً هر چیزی که برای مخاطبان ساخته شده و امتیاز بالایی را کسب کرده است، مانند فیلم‌های مارول، پیکسار، لوکاسفیلم و نشنال جئوگرافیک (National Geographic) خواهد بود.

تاریخ رونمایی دیزنی پلاس

دیزنی پلاس در تاریخ 12 نوامبر 2019 (21 آبان 1398) در ایالات متحده، کانادا و هلند راه اندازی شد. راه اندازی اولیه این سریوس کمتر از دو هفته، پس از به کار افتادن اپل تی ‌وی پلاس زمان برد.

بیشتر بخوانید:

این برنامه یک هفته بعد، در تاریخ 19 نوامبر (28 آبان)، در استرالیا و نیوزلند آغاز به کار کرد و در تاریخ 31 مارس (12 فروردین) هم در سراسر اروپای غربی که شامل انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و چند کشور دیگر می‌شود، راه اندازی گردید. از اوایل اکتبر سال 2020 میلادی این سرویس برای کاربران اروپای شرقی و آمریکای لاتین هم فعال سازی شد. این سرویس از ماه اکتبر سال جاری میلادی، در طی 2 سال، در آسیا و منطقه اقیانوس آرام هم فعالسازی می‌شود.

تاریخ رونمایی دیزنی پلاس

کمپانی دیزنی پیش از شروع به کار رسمی سرویس دیزنی پلاس خود آن را به صورت رایگان در هلند فعال و تست کرد، اگرچه که هلندی‌های علاقمند به این سرویس هم از تاریخ 12 نوامبر حق اشتراک این سرویس را پرداخت می‌کنند.

کوین مایر (Kevin Mayer)، مسئول اجرایی دیزنی که مسئولیت بخش راه اندازی دیزنی پلاس را هم بر عهده دارد، از اعلام سایر تاریخ‌های بین‌المللی راه اندازی این سرویس خودداری کرده، اما به گروهی از مطبوعات بین الملل گفته که معتقد است مردم از اینکه دیزنی خدمات خود را به بازار‌های بین‌المللی عرضه می‌کند، خوشحال خواهند شد.

هزینه اشتراک دیزنی پلاس چقدر است؟

دیزنی اعلام کرده که سرویس استریم این کمپانی در ایالات متحده ماهانه 7 دلار و سالانه 70 دلار هزینه خواهد داشت. این قیمت پایینتر از هزینه ماهانه 13 دلاری نتفلیکس در این کشور است.

بیشتر بخوانید:

البته کریستین مک کارتی (Christine M. McCarthy)، مدیر ارشد مالی دیزنی گفته است که هزینه اشتراک ماهانه دیزنی پلاس ممکن است با پیشرفت خدمات این سرویس افزایش یابد و هزینه ماهانه 7 دلار فقط یک قیمت اولیه است.

هزینه اشتراک دیزنی پلاس چقدر است؟

هزینه اشتراک دیزنی پلاس در کانادا و استرالیا، ماهانه 9 دلار و سالانه 90 دلار خواهد بود. مشترکان هلندی دیزنی پلاس هم باید ماهانه 7 یورو و سالانه 70 یورو برای استفاده از این سرویس بپردازند. حق اشتراک دیزنی پلاس در نیوزلند هم ماهانه 10 دلار و سالانه 100 دلار خواهد بود.

دیزنی اعلام کرده است که در صورتی که دیزنی پلاس را با هولو (با تبلیغات) و ESPN Plus به صورت یک بسته در اختیار مشترکانش قرار دهد، هزینه این سرویس‌ها با 5 دلار تخفیف، به 13 دلار، یعنی همان هزینه محبوبترین طرح نتفلیکس در ایالات متحده خواهد رسید.

سخنگوی دیزنی معتقد است که این قیمت، به طور قابل توجهی نسبت به بزرگترین رقیب دیزنی پلاس، نتفلیکس، به صرفه‌تر و در‌واقع بازگشتی به قیمت‌های سال 2017 است. اما طبیعتاً با گذشت ماه‌ها و سال‌ها، دیزنی پلاس منابع خود را پر بار‌تر خواهد کرد و بدیهی است که افزایش قیمت هم داشته باشد.

هزینه اشتراک دیزنی پلاس چقدر است؟

با چه دستگاه‌هایی می‌توانیم برنامه‌های دیزنی پلاس را ببینیم؟

کمپانی دیزنی قول داده است که سرویس پخش جدیدش انواع مختلف از دستگاه‌ها را پشتیبانی کند. گفته می‌شود این سرویس پخش با تلفن‌ها، تبلت‌ها، رایانه‌ها، تلویزیون‌های متصل به اینترنت و انواع دستگاه‌های پخش مدیا کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

در مراسم رونمایی بزرگی که در ماه آوریل برگزار شد، کمپانی دیزنی پشتیبانی از تلویزیون‌های روکو (Roku TV) و همینطور پلی استیشن ۴ (the Playstation 4)  را نیز اعلام کرد. دیزنی در ماه آگوست اعلام کرد که این شرکت با کمپانی‌های اپل، گوگل، مایکروسافت، روکو و سونی به توافق رسیده است و سپس در کمتر از یک هفته تا رونمایی نهایی، آمازون، سامسونگ و ال‌ جی را هم به لیست خود اضافه کرد.

با چه دستگاه‌هایی می‌توانیم برنامه‌های دیزنی پلاس را ببینیم؟

با این حساب، تمام تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمندی که با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند، انواع آیفون‌ها و آیپد‌ها، ایکس باکس وان (Xbox One)، دانگل‌های کروم کست، دستگاه‌های تلویزیون آمازون (Amazon Fire TV devices)، تلویزیون‌های هوشمند ال ‌جی و سامسونگ، و پخش کننده تلویزیون اپل (Apple TV) هم در جمع دستگاه‌هایی که دیزنی پلاس را پشتیبانی می‌کنند، قرار دارند. کمپانی دیزنی در تلاش است تا دیزنی پلاس توسط همه دستگاه‌های اصلی پخش کننده فیلم پشتیبانی شود.

فیلم‌ها و سریال‌هایی که در سرویس دیزنی پلاس پخش خواهند شد

دیزنی پلاس به طور کلی تولیداتی از برند دیزنی، مارول، پیکسار، جنگ ستارگان، نشنال جئوگرافیک و حتی انیمیشن‌های کلاسیک کمپانی دیزنی را منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

سرویس جدید دیزنی برنامه‌های فاکس را هم تحت پوشش قرار می‌دهد و تمام 30 فصل مجموعه سیمپون‌ها (The Simpsons)، را از روز اول منتشر خواهد کرد و البته در همان سال نخست، عناوین بیشتری مانندPrincess Bride ،The Sound of Music  و Malcolm in the Middle و انیمیشن‌های کلاسیک دیزنی مانند شیر شاه، سفید برفی، و … هم به آن اضافه خواهند شد.

فیلم‌ها و سریال‌هایی که در سرویس دیزنی پلاس پخش خواهند شد

کاپیتان مارول (Captain Marvel) و بقیه فیلم‌های سال 2019 این کمپانی و البته فروزن 2 (Frozen 2) هم توسط این سرویس پخش می‌شوند. دیزنی پلاس مجموعه کاملی از فیلم‌ها و انیمیشن‌های محبوب را در دسترس مشترکانش قرار می‌دهد.

به نظر می‌رسد دیزنی پلاس تنها جایی خواهد بود که می‌توانید همه فیلم‌ها و نمایش‌های منتشر شده کمپانی دیزنی را ببینید. پرداخت هزینه اشتراک برای این سرویس پخش فیلم با مجموعه بی ‌نظیری از فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های محبوب دنیا، منصفانه به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnet

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر