;
coinex

نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون ؛ بهترین دانلودر آیفون کدام است؟

بسیاری از اپلیکیشن های دانلود آهنگ از اپ استور حذف شده‌اند و دانلود رایگان آهنگ را تقریبا غیرممکن کرده‌اند؛ اما هنوز هم راهکارهایی وجود دارد. ما در این مقاله نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون با اپلیکیشن‌‌های مختلف را آموزش می‌دهیم.

فضای سیستم عامل iOS با هدف حمایت از حقوق ناشران موسیقی و آهنگ‌سازان، بسیاری از اپلیکیشن های دانلود رایگان آهنگ را حذف کرده است. با اینحال، هنوز هم چند اپلیکیشن وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید از آهنگ‌های جدید در گوشی آیفون خود لذت ببرید. در ادامه نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف را بازگو می‌کنیم؛ با تکراتو همراه شوید.

نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون

اگر فکر می‌کنید هیچ روشی برای دانلود رایگان آهنگ در گوشی آیفون وجود ندارد، اشتباه می‌کنید. اگر بدانید که از کدام منبع آنلاین استفاده کنید، متوجه می‌شوید که روش‌های مختلفی برای دانلود آهنگ وجود دارند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

SPOTIFY

SPOTIFY

اسپاتیفای کاربران زیادی در سراسر جهان دارد. این یکی از بهترین سرویس‌های موسیقی است که به رابط کاربری خوبی مجهز است. اپلیکیشن اسپاتیفای در گوشی های آیفون، تمام ترک‌های موسیقی در دسترس را با توجه به ژانر و سبک موسیقی مثل راک، کلاسیک، پاپ و غیره دسته‌بندی می‌کند.

برای اینکه بتوانید یک ترک موسیقی را پیدا کنید، تنها کافیست به قسمت Search اپلیکیشن بروید. البته باید بگوییم که اسپاتیفای بیشتر به عنوان یک اپلیکیشن پخش موسیقی شناخته می‌شود؛ اما می‌‌توان ترک‌های موسیقی را ذخیره کرده و آنها را به صورت آفلاین هم پخش کرد.

نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون با اپلیکیشن اسپاتیفای به صورت زیر است:

  1. پس از دانلود اپلیکیشن رایگان اسپاتیفای، یک پلی لیست از تمام ترک‌ها، آرتیست‌ها یا آلبوم‌هایی که می‌خواهید تهیه کنید.
  2. اگر می‌خواهید آهنگ‌ها به صورت آفلاین، پلی لیست، گروهی یا آلبومی پخش شوند، به قسمت Go To Songs بروید.
  3. در قسمت بالای نمایشگر،‌ قسمت Available Offline را فعال کنید تا سبز شود.
  4. منتظر بمانید تا آهنگ یا آلبوم مورد نظر دانلود شود.
  5. زمانی که دانلود کامل شد، به قسمت Menu بروید.
  6. گزینه‌ی Settings و سپس Playback را بزنید.
  7. حالت Offline Mode را فعال کنید.

نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون با اپلیکیشن اسپاتیفای به صورت زیر است:

بیشتر بخوانید:

FREE MP3BOX

FREE MP3BOX

روش دیگری که در مقاله‌ی نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون آموزش می‌دهیم، استفاده از FREE MP3BOX است که درواقع یک اپلیکیشن پخش موسیقی به شمار می‌رود. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که موسیقی مورد نظر خود را نه تنها با اسم موسیقی، خواننده یا آلبوم پیدا کنید، بلکه با سبک موسیقی و هشتگ هم می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

TIDAL

TIDAL

روی دیگری که در مقاله‌ی نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون آموزش می‌دهیم، استفاده از اپلیکیشن تایدال است. این اپلیکیشن شباهت زیادی به اسپاتیفای دارد. کاربرها می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی ۱۹.۹۹ دلار در هر ماه، به مجموعه‌ای از ترک‌های موسیقی باکیفیت دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن تایدال ویژگی‌های زیادی دارد؛‌ از اشتراک گذاری موسیقی گرفته تا حالت پخش موسیقی آفلاین. در حالت آفلاین می‌توانید آهنگ مورد نظر خود را مستقیما در گوشی آیفون ذخیره کنید و بدون اتصال به اینترنت، به آن گوش دهید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌‌دهد که آهنگ‌ها را به صورت آلبوم و پلی لیست هم به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید.

نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون با استفاده از اپلیکیشن TIDAL به صورت زیر است:

  1. اپلیکیشن را دانلود و اجرا کنید.
  2. هر آلبوم و پلی لیستی که می‌‌خواهید را انتخاب کنید.
  3. گزینه‌ی آفلاین (offline) را که در قسمت پایینی نام آلبوم و پلی لیست وجود دارد را انتخاب کرده و آن را فعال کنید.
  4. منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  5. اگر نمی‌‌خواهید آهنگ‌های دانلود شده را به صورت آفلاین هم داشته باشید، فقط کافیست که گزینه‌ی آفلاین را غیرفعال کنید.

eSound Music

eSound Music

eSound Music از معدود اپلیکیشن‌های اپ استور است که اجازه‌ی دسترسی به مجموعه‌ی بزرگی از محبوب‌ترین آهنگ‌ها را می‌دهد. شما می‌توانید این آهنگ‌ها را دانلود کرده و به صورت آفلاین گوش کنید. تنها مشکل این اپلیکیشن، تبلیغات است که البته برای یک اپلیکیشن رایگان، ‌چندان هم تعجب‌برانگیز نیست. خوشبختانه یک راه‌حل برای رفع این اشکال وجود دارد. کافیست آهنگ مورد نظر را دانلود کنید و به صورت آفلاین آن را پخش کنید.

  1. نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون با استفاده از اپلیکیشن eSound Music این است که باید حساب کاربری بسازید.
  2. بعد از آن آهنگ مورد نظر خود را سرچ کنید.
  3. روی گزینه‌ی + ضربه بزنید تا به لایبرری اضافه شود. در این صورت، دکمه‌ی Download ظاهر می‌شود.
  4. گزینه‌ی Doanload را انتخاب کنید تا آهنگ ذخیره شود و برای پخش آفلاین در دسترس باشد.

 Documents

 Documents

در مقاله‌ی نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون باید به اپلیکیشن Documents هم اشاره کنیم. این یکی از بهترین دانلودرهای آیفون به شمار می‌رود. این اپلیکیشن رایگان است، تبلیغات ندارد و توسط یک شرکت مطمئن، طراحی شده است. کاربرهای آیفون می‌توانند با Documents همه‌چیز را دانلود کرده و آنها را از همان اپلیکیشن، اجرا کنند.

برای یادگیری نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون با اپلیکیشن Documents باید این کارها را انجام دهید.

  1. از مرورگر داخل اپلیکیشن Documents استفاده کرده و لینک فایل موسیقی را پیدا کنید. می‌‌توانید از هر وب‌سایتی که اجازه‌ی دانلود رایگان آهنگ را می‌دهد، انتخاب کنید.
  2. برای دانلود کردن باید دکمه‌ی Download را بزنید تا قسمت دانلود منیجر اپلیکیشن باز شود.
  3. وقتی دانلود تمام شد، می‌توانید با ضربه زدن روی آهنگ،‌ آن را پخش کنید یا اینکه منو را انتخاب کنید و آهنگ را به فولدر دیگری انتقال دهید. حتی می‌توانید آهنگ را با اپلیکیشن‌‌های دیگر مثل VLC هم به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

 

Browser and Documents Manager

این اپلیکیشن هم شباهت زیادی به اپلیکیشن بالایی دارد؛ اما با یک تفاوت بهتر. Browser and Documents Manager به یک ویژگی دانلودر جالب مجهز است. اگر لینکی مثل SoundCloud را باز کنید و روی یک فایل صوتی کلیک کنید،‌ اپلیکیشن از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید این فایل را به صورت MP3 دانلود کنید یا خیر. تنها کافیست روی دانلود بزنید تا روند دانلود آهنگ آغاز شود.

بعد از تمام شدن دانلود می‌توانید آهنگ را از همان اپلیکیشن پخش کنید یا اینکه آن را در هر اپلیکیشن دیگری به اشتراک بگذارید. نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون با اپلیکیشن Browser and Documents Manager به همین سادگی بود.

سافاری در آی‌اواس ۱۳

سافاری در آی‌اواس ۱۳

اگر از سیستم عامل آی‌آواس ۱۳ در گوشی آیفون یا آیپد استفاده می‌کنید، نیازی به هیچ اپلیکیشنی ندارید. نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون با سافاری بسیار ساده است.

  1. تنها کافیست به وب‌سایت مورد نظر بروید (وب‌سایتی که اجازه‌ی دانلود رایگان آهنگ را می‌دهد) و گزینه‌ی دانلود را انتخاب کنید.
  2. در این مرحله، سافاری از شما می‌‌پرسد که آیا می‌خواهید این فایل را دانلود کنید؟ شما باید دکمه‌ی Download را انتخاب کنید تا فایل MP3 شما دانلود شود.
  3. فایل دانلود شده در قسمت اپلیکیشن Files ذخیره می‌شود. آهنگ شما به صورت پیش‌فرض در فولدر Downloads در قسمت iCloud Drive ذخیره شده است.
  4. اگر می‌خواهید فولدر ذخیره را تغییر دهید، به قسمت Settings و سپس به قسمت Safari بروید.
  5. بعد از اینکه کار دانلود به اتمام رسید، می‌توانید با انتخاب دکمه‌ی Share،‌ آهنگ را در هر اپلیکیشن پخش موسیقی دیگر مثل VLC پخش کنید.

APPLE MUSIC APP

APPLE MUSIC APP

این اپلیکیشن به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌‌های آیفون،‌ آیپد و آیپاد تاچ نصب شده است؛ بنابراین بسیاری از کاربران با آن آشنا هستند. این اپلیکیشن تقریبا تمام چیزهایی که از یک اپلیکیشن پخش موسیقی انتظار دارید را برآورده می‌کند.

اپلیکیشن APPLE MUSIC APP که توسط شرکت اپل ساخته شده، بخشی از سیستم عامل آی‌او‌اس است و به همین دلیل هم آپدیت‌ها را به سرعت دریافت می‌کند. یکی از بهترین آپدیت‌هایی که این اپلیکیشن دریافت کرده، قابلیت ذخیره‌ی موسیقی برای پخش آفلاین است. برای یادگیری نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون با APPLE MUSIC APP باید یک اپل آیدی بسازید و اشتراک ماهیانه بخرید.

در مرحله‌ی بعد از آموزش نحوه یادگیری دانلود آهنگ در گوشی آیفون با APPLE MUSIC APP باید iCloud Music Library را روشن کنید. با رفتن به قسمت Settings و سپس Music،‌ می‌‌توانید این کار را انجام دهید. از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید آهنگ‌های فعلی خود را Merge (ادغام)‌ یا Replace (جایگزین) کنید. گزینه‌ی Merge را انتخاب کنید تا آهنگ‌های قبلی در گوشی بمانند و بتوانید آهنگ‌های جدید را اضافه کنید.

حالا با انجام دادن مراحل زیر به سادگی می‌توانید آهنگ‌ها را برای پخش آفلاین، ذخیره کنید:

  1. اپلیکیشن APPLE MUSIC APP را باز کنید.
  2. آهنگ مورد نظر را با اسم آهنگ یا خواننده جستجو کنید.
  3. روی آیکون سه نقظه نزدیک اسم آهنگ یا خواننده ضربه بزنید.
  4. گزینه‌ی Make Available Offline را انتخاب کنید.

حالا آهنگ‌های شما برای پخش آفلاین هم ذخیره شده است. فقط باید به خاطر داشته باشید که آهنگ‌های شما تا زمانی به صورت آفلاین در دسترس هستند که اشتراک ماهیانه را شارژ کنید. اگر اشتراک را کنسل کنید، آهنگ‌های آفلاین حذف می‌شوند.

GOOGLE PLAY MUSIC

GOOGLE PLAY MUSIC

به لطف توسعه‌دهندگان گوگل، اپلیکیشن گوگل پلی موزیک در دسترس کاربران آی‌اواس هم قرار گرفته است. یکی دیگر از روش‌های نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون این است که اپلیکیشن GOOGLE PLAY MUSIC را نصب کنید. نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن به شما اجازه‌ی پخش آهنگ‌ها را می‌دهد. اما اگر اشتراک ماهیانه را خریداری کنید،‌ می‌توانید آهنگ‌ها را در گوشی ذخیره کرده و به صورت آفلاین هم گوش کنید.

نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون با اپلیکیشن GOOGLE PLAY MUSIC به صورت زیر است:

  1. اپلیکیشن را نصب و اجرا کنید.
  2. اشتراک را بخرید.
  3. روی آهنگ، آلبوم یا اسم هنرمند موسیقی ضربه بزنید.
  4. گزینه‌ی Download را انتخاب کنید. (همچنین می‌توانید روی علامت سه نقطه بزنید و در این قسمت دانلود را انتخاب کنید)

DEEZER

DEEZER

دیزر هم از دیگر اپلیکیشن‌هایی است که اجازه‌ی پخش آفلاین آهنگ را به شما می‌دهد. با پرداخت هزینه‌ی اشتراک ماهانه می‌توانید آهنگ‌ها را از این اپلیکیشن دانلود کنید. فقط به یاد داشته باشید که اگر اشتراک را کنسل کنید، تمام آهنگ‌های آفلاین از دسترس خارج می‌شوند.

برای نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون با DEEZER،‌ مراحل زیر را انجام دهید:

  1. اپلیکیشن DEEZER را دانلود و اجرا کنید.
  2. اشتراک ماهیانه را بخرید یا دوره‌ی آزمایشی ۴۸ ساعته را امتحان کنید.
  3. اسم آهنگ،‌ آلبوم یا خواننده را جستجو کنید.
  4. گزینه‌ی doawnload را بزنید تا آهنگ در دستگاه ذخیره شود.

روش شما برای نحوه دانلود آهنگ در گوشی آیفون چیست؟ اگر شما هم راهکاری دارید،‌ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

iphonehacks

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر