;
coinex

آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام ؛ چگونه روی استوری خود موزیک بگذاریم؟

اینستاگرام یک پلت فرم اجتماعی محبوب است و هر از گاهی قابلیت خاصی را ارائه می‌کند. در این مطلب به آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام پرداخته‌ایم.

اینستاگرام در یکی از آخرین بروزرسانی‌های خود قابلیت افزودن موزیک را به بخش استوری اضافه نموده است. این ابزار قطعا در جذابتر کردن استوری‌های اینستاگرام و به تبع افزایش فالوور در اینستاگرام تاثیر بسزایی خواهد داشت. پیش از این سوال بسیاری از کاربران این بود که چگونه در استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم. در این نوشتار به آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام در جذب و افزایش فالوور اینستاگرام تاثیر به سزایی دارد. به همین خاطر است که اینستاگرام با افزودن ابزار و امکانات جدیدتر به استوری، کاربران را به استفاده بیشتر از این قابلیت جذاب ترغیب می‌کند. پخش موسیقی در استوری اینستاگرام قطعا می‌تواند استوری‌ها را برای مخاطبین جذابتر نماید تا در نهایت بازخورد بهتری دریافت کنید.

افزودن موزیک به استوری اینستاگرام یکی از ابزارهایی است که در تولید محتوای حرفه‌ای و جذاب و افزایش فالوور به افراد به ویژه بلاگرها، اینفلوئنسرها و حتی کسب وکارها کمک زیادی می‌کند.

چند روش برای افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام وجود دارد:

  • قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام با قابلیت هندزفری
  • افزودن موزیک به استوری اینستاگرام با استیکر MUSIC
  • گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام با استفاده از برنامه های جانبی
آموزش قرار دادن موزیک در استوری اینستاگرام
آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام

اگر جزء کاربران حرفه‌ای اینستاگرام هستید، باید از تمام ابزارها و امکاناتی که هر روز توسط آپدیت‌های این اپلیکیشن کاربردی ارائه می شوند، آگاه شوید. در این صورت می‌توانید اقدام به تولید محتوای قدرتمند کنید.

1- قرار دادن موزیک در استوری اینستاگرام با قابلیت  HANDS-FREE

حتما می‌پرسید قابلیت هندزفری اینستاگرام چیست؟ قدیمی‌ترین روشی که کاربران اینستاگرام از آن برای ضبط صدای در حال پخش همراه ضبط ویدیوی استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند، ابزار HANDS-FREE اینستاگرام است.

با استفاده از قابلیت هندزفری اینستاگرام می‌توانید بدون نیاز به نگه داشتن انگشت اقدام به ضبط ویدیو استوری اینستاگرام کنید. این ابزار صداهای در حال پخش را نیز ضبط می‌کند. در این قسمت به آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام با این روش پرداخته‌ایم:

  • ابتدا اینستاگرام خود را آپدیت کنید.
  • برنامه را باز کنید و در تب هوم آیکون دوربین را لمس نمایید.

    1- قرار دادن موزیک در استوری اینستاگرام با قابلیت  HANDS-FREE
    آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام
  • اکنون در پایین صفحه دکمه دایره‌ای شکل را مشاهده می‌کنید. با حرکت انگشت به سمت چپ نوع استوری خود را انتخاب نمایید. به آخرین گزینه بروید و HANDS-FREE را انتخاب نمایید.

    1- قرار دادن موزیک در استوری اینستاگرام با قابلیت  HANDS-FREE
    آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام
  • آهنگ دلخواه خود را در پلیر گوشی پخش کنید.
  • اکنون مجددا به اینستاگرام بروید و دکمه ضبط را لمس کنید.
  • پس از ضبط ویدیو با موسیقی انتخابیتان در صورت تمایل می‌توانید با لمس آیکون استیکر، نماد sound on را روی صفحه قرار دهید تا کاربران متوجه شوند این ویدیو دارای صداست.
  • در انتها گزینه your story را انتخاب نمایید.

    1- قرار دادن موزیک در استوری اینستاگرام با قابلیت  HANDS-FREE
    آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

قابلیت HANDS-FREE اینستاگرام یکی از ساده‌ترین روش‌های افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام به شمار می‌رود، اما علاوه بر صدای موزیک صداهای محیط اطراف را هم ضبط می‌کند.

2- افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام با استفاده از ابزار  MUSIC

ابزار MUSIC استوری اینستاگرام در ژوئن سال 2018 به بخش ابزارهای استوری اینستاگرام اضافه شد. این ابزار امکان پخش موسیقی در استوری اینستاگرام را برای کاربران فراهم می‌کند، اما ممکن است در کشوری باشید که آن را پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل همه کاربران به آن دسترسی ندارند. در ادامه به آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام با این شیوه می‌پردازیم:

  • اپلیکیشن اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید.
  • در تب Home روی نماد دوربین بالای صفحه ضربه بزنید.
  • یک عکس یا ویدیو را برای استوری انتخاب نمایید.
  • روی آیکون استیکر در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • اکنون برچسب MUSIC را انتخاب کنید.

    2- افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام با استفاده از ابزار  MUSIC
    آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام
  • اکنون موزیک مورد علاقه‌تان را از لیست نمایش داده شده انتخاب نمایید. به کمک ابزار جستجو می‌توانید موسیقی دلخواه خود را جستجو کنید.

    2- افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام با استفاده از ابزار  MUSIC
    آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام
  • حالا آیکون موسیقی را روی استوری خود مشاهده می‌کنید. با عقب و جلو بردن آیکون موسیقی بخشی از آهنگ را انتخاب نمایید.

    2- افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام با استفاده از ابزار  MUSIC
    آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام

نکته: توجه داشته باشید حداکثر زمان موزیک شما ‌می‌تواند 15 ثانیه باشد.

  • در نهایت گزینه your story در پایین صفحه را لمس نمایید.
  • اگر به آیکون music دسترسی دارید، می‌توانید از آن برای انواع استوری اینستاگرام استفاده نمایید. اما اگر به این ابزار دسترسی ندارید نگران نباشید. به شما روش‌‌های دیگری را برای افزودن موزیک به استوری اینستاگرام آموزش می‌دهیم.

نکات مهم در استفاده از ابزار MUSIC اینستاگرام

  • قبل از ارسال استوری می‌توانید پیش نمایش استوری خود را مشاهده نمایید.
  • اگر تصمیم به حذف آهنگ یا انتخاب یک آهنگ جدید گرفتید، می‌توانید با نگه داشتن انگشت روی آیکون MUSIC آیکون سطل زباله را در پایین صفحه مشاهده کنید و آهنگ انتخاب شده را به درون سطل زباله بکشید.
  • می‌توان از موزیک انتخابی روی استوری عکس و یا ویدیو استفاده نمود.
  • استوری حاوی موزیک به صورت ویدئو ذخیره می‌شود.
  • پس از افزودن استیکر MUSIC روی صفحه استوری می‌توان با لمس آن ظاهرش را تغییر داد.
  • مخاطبین با لمس آیکون MUSIC به صفحه اینستاگرام خواننده آهنگ هدایت می‌شوند. همچنین می‌توانید موزیک را گوش کنید.
  • با استفاده از ابزار MUSIC در حال حاضر امکان انتخاب موزیک از حافظه گوشی برای کاربران وجود ندارد. تنها می‌توانید آهنگ‌های موجود در لیست را انتخاب کنید.
  • امکان انتخاب موزیک بر اساس دسته بندی‌های موجود و یا جستجوی موزیک در ابزار MUSIC وجود دارد.

3- افزودن موزیک به استوری اینستاگرام با استفاده از برنامه‌های جانبی

اگر به ابزار MUSIC استوری اینستاگرام دسترسی ندارید، می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث برای تولید یک ویدئو با موزیک دلخواه خود استفاده نمایید. در این قسمت آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام به کمک این روش را ارائه کرده‌ایم.

  • ویدیو خود را با استفاده از نرم افزارهای تولید ویدیو درست کنید. در نظر داشته باشید مدت زمان استوری های اینستاگرام به 15 ثانیه محدود می‌شود. بنابراین اگر زمان ویدیو تولید شده شما بیشتر از 15 ثانیه باشد به چند قسمت 15 ثانیه‌ای تقسیم می‌شود.
  • پس از تولید ویدئو وارد اینستاگرام شوید.
  • در تب HOME روی آیکون دوربین در بالای صفحه ضربه بزنید و وارد قسمت استوری اینستاگرام شوید.
  • انگشت خود را روی صفحه به سمت بالا بکشید و ویدئو ساخته شده را انتخاب نمایید.
  • اکنون برای ارسال ویدئو در استوری اینستاگرام خود روی گزینه your story ضربه بزنید.

نکته: در هنگام اشتراک گذاری استوری می‌توانید نماد sound on را روی صفحه قرار دهید و از این طریق به مخاطبین خود اعلام کنید استوری شما دارای صداست (برای افزودن این نماد روی آیکون استیکر کلیک کنید و گزینه sound on را جستجو کنید).

وقتی که در حال مشاهده یک استوری فیلم یا عکس همراه با صدا هستید، صدای استوری در حالت پیش فرض خاموش است. به منظور پخش صدا می‌توانید روی استوری ضربه بزنید و یا از دکمه‌های ولوم گوشی تلفن خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

۷ روش برتر برای نظرسنجی در استوری اینستاگرام

جذب فالوور اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام بدون اینکه با آن‌ها تعامل داشته باشیم و یا بتوانیم آن‌ها را و یا عده‌ای از آن‌ها را برای داشتن فعالیت در پیج خود وادار کنیم، عملا کاری بی حاصل است.

در واقع شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند کاربران خود را نگه دارند و هر روز تکنیک‌های بیشتری را به کاربردهای نرم افزارهای خود اضافه می‌کنند تا کاربران سرگرمتر شوند و عمده زمان خود را در این شبکه‌ها سپری کنند.

از این رو پیج اینستاگرامی که بتواند با ایجاد راهکارهایی مخاطبین و فالوور اینستاگرام را در این شبکه اجتماعی نگه دارد برای اینستاگرام ارزشمندتر است.

ضمن اینکه افرادی که به دنبل سئو سایت و بالا بردن رتبه سایت خود در گوگل هم هستند، به خوبی می‌دانند که داشتن ارتباط با فالوورها و یا مخاطبین و گرفتن نظر آن‌ها تا چه حد برای بالا رفتن اعتبار و رتبه سایت اهمیت دارد.

شما هم چه بخواهید یا نه برای اینکه در اینستاگرام دیده شوید باید راه‌هایی را پیدا کنید که بتوانید از مخاطبین و یا فالوور پیج اینستاگرام خود در استوری نظرخواهی کنید و هر چه این نظرات بیشتر باشند راحتتر می‌توانید پیج اینستا خود را رشد دهید.

انتشار استوری اینستاگرام

حداقل روزانه ۵۰۰ میلیون استوری در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود. این یک آمار فوق العاده است که نمی‌توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد.

انتشار استوری در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام اهمیت زیادی پیدا کرده است، اما با این حال صبر کنید، ما بر این باور هستیم که عدم انتشار استوری خیلی بهتر از این است که یک استوری بد را انتشار دهید.

انتشار استوری اینستاگرام

اما بدون تردید پست استوری اینستاگرام  زمانی می‌توان موفق باشد که تاثیرگذار باشد. تاثیرگذاری و موفقیت یک استوری اینستاگرام به جذابیت آن است.

اگر یک استوری جذابیت لازم را داشته باشد به خودی خود فالوور اینستاگرام موجود را به تعامل و نظردهی وادار می‌کند و حتی می‌تواند باعث افزایش فالوور اینستا با جذب فالوور بیشتر شود.

در این قسمت قصد داریم که به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توانید در قالب استوری اینستاگرام با مفهوم نظر سنجی اقدام به انتشار یک استوری جذاب و زیبا کنید.

نحوه استفاده از نظرسنجی در استوری های اینستاگرام

اکثر شما اگر توانسته‌اید فالوورهای زیادی را جذب کنید، به خوبی می‌دانید که چگونه می‌توانید نظرسنجی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید. اما با این حال بهتر است با هم مروری دیگر بر این روش داشته باشیم.

نحوه استفاده از نظرسنجی در استوری های اینستاگرام

برای افزودن یک نظرسنجی به استوری اینستاگرام، با استفاده از برگه استیکر در قسمت سمت راست بالای صفحه، گزینه نظر سنجی  (Poll)را انتخاب کنید. سپس باید سوال خود و گزینه‌های مورد نظر خود را اضافه کنید.

به یاد داشته باشید که به عنوان پپیش فرض در نظرسنجی گزینه‌های بله و خیر برای شما در نظر گرفته شده است. همچنین در نظر داشته باشید که محدودیتی برای اندازه متن یا قلم نوشتاری خود ندارید. با این حال نباید بیش از ۲۲ کاراکتر برای گزینه‌ها در نظر بگیرید.

نحوه استفاده از نظرسنجی در استوری های اینستاگرام

نحوه استفاده از نظرسنجی در استوری های اینستاگرام

برای دیدن گزینه‌های ساخته شده توسط سایر کاربران می‌توانید استوری را به سمت بالا بکشید. استوری ها همیشه بعد از ۲۴ ساعت از بین می‌روند. برای اینکه این اتفاق نیوفتد و این مدت زمان را افزایش دهید، می‌توانید از بخش Stories Highlight استفاده کنید.

این کار باعث می‌شود که این استوری به عنوان یک استوری شاخص و مورد نظر شما در بالای سایر پست‌های شما به نمایش در بیاید و همیشگی شود. با تمام شدن تنظیمات می‌توانید استوری را بصورت سوالی و یا نظرسنجی انتشار دهید و نظر فالوور اینستاگرام خود را به دست بیاورید.

نظرسنجی از فالوور اینستاگرام شما می‌تواند برای هدف گذاری روی پست‌های آینده و یا نوع محتوا به شما کمک زیادی بکند.

برخی از روش های نوآورانه برای استفاده از نظرسنجی در استوری اینستاگرام

فالوور پیج اینستاگرام معمولا افرادی هستند که تنوع را دوست دارند و به دنبال خلاقیت هستند از این رو همیشه باید به دنبال جدیدترین گزینه های برای سورپرایز کردن فالوور پیج اینستا خود باشید و آنها را همیشه درگیر موضوعات جدید بکنید به نحوی که خود را با شما نزدیک ببینند و با شما ارتباط بهتری برقرار کنند.

بصورت کلی ۷ روش فوق العاده برای ایجاد نظرسنجی استوری اینستاگرام وجود دارد. از روش‌های بسیار جدید نظرسنجی استوری اینستاگرام می‌توان به موضوعات زیر اشاره کرد:

  • شروع یک مسابقه: به راحتی و فقط با طرح یک سوال، شما می‌توانید کاربران و فالوورهای صفحه خود را به تعامل وادار کنید. مسابقه زمانی هویت پیدا می‌کند که شما برای برنده یا برندگان جوایزی را در نظر بگیرید.
  • مطالعه بازار:اگر محصول و یا سرویسی را ارائه می‌کنید، مطالعه بازار و یا تحلیل بازار یکی از اقداماتی است که می‌تواند در نظرسنجی استوری اینستاگرام بسیار کارآمد باشد. استفاده از نظرسنجی اینستاگرام روشی بسیار اقتصادی و بی دردسر و البته قابل اعتماد برای انجام این کار است.
  • یادآوری انجام کارهای خوب به به فالوور اینستاگرامی خود: کارهای خوب بسیار زیادی وجود دارد که ما به دلایل مشغله و کار زیاد آن‌ها را فراموش کرده‌ایم و انجام نمی‌دهیم. از خواندن کتاب گرفته تا مسواک زدن دندان‌ها. اگر می‌خواهید کاربرانتان شما را به عنوان یک برند معرفی کنند که به سلامت جامعه فالوور خود اهمیت می‌دهد و برای آن‌ها ارزش قائل است، استفاده از این روش را توصیه می‌کنیم. به عنوان مثال در یک نظرسنجی در استوری اینستاگرام از فالوور پیج اینستاگرام خود بپرسید: این هفته چند ساعت مطالعه داشته‌اید؟ این روش نه تنها شما را به سمت شناخت بهتری فالوور پیج اینستا هدایت می‌کند و می‌توانید روی مخاطبین خود بهتر هدف گذاری کنید، بلکه به شما در ارائه ارتباطات اجتماعی هم کمک می‌کند و در ضمن شما را فردی فرهیخته و نگران سلامت فکری نشان می‌دهد.
  • مطرح کردن پیشنهاد بازدید از وب سایت شما برای فالوورها: استفاده از نظرسنجی و نمایش سریع سایر قابلیت‌ها در وب سایت می‌تواند تیزهوشانه باشد. شما می‌توانید با نظرخواهی از فالوور اینستاگرام در مورد وب سایت خودتان آن‌ها را متقاعد کنید که به وب سایت شما سر بزنند.
  • ساخت یک برند: برای ساخت برند جدید خود از فالوور اینستاگرامکمک بگیرید. فالوورها با شناختی که از شما دارند می‌توانند با ارائه نظر به شما در انتخاب برند جدید کمک کنند و در ضمن این کار می‌تواند میزان محبوبیت برند شما و شناخت بیشتر آن را در بازار به همراه حس مشترک بیشتر کند.
  • فقط سرگرمی: گاهی بهتر است در اینستاگرام عمدا اقدام به نظرسنجی هایی بکنید که جنبه تفریحی دارند و فالوور پیج اینستاگرام شما را سرگرم می‌کنند و حتی می‌توانند جنبه فان هم داشته باشند.
  • دادن آزادی انتخاب به فالوورها: اگر ایده خوبی برای نظر سنجی در استوری اینستاگرام دارید اما نمی‌توانید جواب آن را در دو یا چند گزینه خلاصه کنید، بهتر است از نظر سنجی اسلایدی استفاده کنید و اجازه دهید که فالوور هر چه می‌خواهد به شما بگوید. نگران نباشید.

استفاده از استوری زمانی می‌تواند موثرتر باشد که کار جذب فالوور و افزایش فالوور اینستاگرام به خوبی انجام شده باشد. ضمن اینکه برای بالا بردن فالوور اینستاگرام هیچ راهی بهتر و مقرون به صرفه‌تر از استفاده از ربات اینستاگرام نیست.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر