coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین سریال های کره ای 2024 ؛ معرفی 21 عنوان جذاب و جدید

سریال‌های کره‌ای در ایران طرفداران زیادی دارند و خبر خوب برای این افراد این است که امسال بسیاری از بازیگران محبوب کره با بهترین سریال های کره ای 2024 به دنیای کیدراما بازمی‌گردند.

در سال 2023 سریال‌هایی از جمله بدترین شیطان، عزیزترینم، دکتر رمانتیک 3 و مادر بد از جمله محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای با طرفدارانی بسیار بودند و حالا در سال جدید میلادی، سریال‌های جذاب و جدیدی معرفی شده‌اند که برای مدت‌ها طرفداران را به خود سرگرم می‌کنند. اما بهترین سریال کره ای 2024 کدام است؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین سریال های کره ای 2024

در سال 2024 انتظار عناوین بسیار جذاب و دوست‌داشتنی را در فهرست برترین سریال های کره ای 2024 داریم. از فصل سوم سریال خانه شیرین گرفته تا سریال‌های جدید ستاره‌هایی چون پارک مین یونگ و یا لی مین هو. اما در ادامه به لیست برترین سریال کره ای 2024 می‌پردازیم.

بهترین سریال های کره ای 2024
بهترین سریال های کره ای 2024

شما همچنین می‌توانید سریال مورد نظر خود را در لیست بهترین سریال های جنایی کره ای و بهترین سریال های کره ای 2023 هم پیدا کنید. در فهرست بهترین سریال های 2024، بهترین سریال های نتفلیکس 2024، بهترین سریال های HBO در سال 2024 و بهترین سریال های مارول 2024  هم می‌توانید عناوین جذابی را پیدا کنید که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند. 

اگر به سینمای کره علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم لیست بهترین فیلم های کره ای، بهترین فیلم های کره ای کمدی، بهترین فیلم های کره ای 2024 و بهترین فیلم های کره ای 2023  را از دست ندهید.

انگل: خاکستری (Parasyte: The Grey)

سریال کره ای جدید 2024

  • تاریخ پخش: 5 آوریل 2024 (17 فروردین 1403)
  • ژانر: اکشن، ترسناک، علمی تخیلی
  • کارگردان: یون سانگ هو
  • بازیگران: جون سو نی، کو کیو هوان، لی جونگ هیون

کارگردان فیلم پرمخاطب قطاری به بوسان، یکی از بهترین سریال های 2024 را ساخته است. این سریال که تاکنون امتیاز 7.2 از 10 را در IMDB دریافت کرده، نسخه‌ای بازسازی شده از مانگای کلاسیک ژاپنی به نام Parasyte است.

این سریال کره ای جدید درباره موجودات انگلی مرموز انسان‌خوار است که به زمین می‌آیند و از میزبانان انسانی تغذیه می‌کنند. در جریان این سریال، تیم The Grey را دنبال می‌کنیم که قصد دارند این موجودات انگلی را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین سریال های تاریخی

دونده دوست داشتنی (Lovely Runner)

برترین سریال های کره ای 2024
بهترین سریال کره ای 2024
  • تاریخ پخش: 8 آوریل 2024 (20 فروردین 1403)
  • ژانر: کمدی، فانتزی
  • کارگردان: یون جونگ هو
  • بازیگران: بیون وو سوک، کیم هه یون، سونگ گون هی، لی سونگ هیوب

دونده دوست داشتنی یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای 2024 است که با کارگردانی یون جونگ هو ساخته شده و چهره‌های محبوبی همچون بیون وو سوک، کیم هه یون، سونگ گون هی، لی سونگ هیوب در آن حضور دارند. این سریال که فیلم‌نامه آن براساس وب‌تون بهترین‌های فردا نوشته شده، از 8 آوریل، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از TVN پخش می‌شود.

داستان سریال درباره دختری است که در زمان سفر می‌کند و به 15 سال گذشته می‌رود تا آیدل محبوب خود، Ryu Sun-jae را از مرگ نجات دهد. در این درام می‌بینیم که چطور این دختر طرفدار با چالش‌های تغییر آینده روبه‌رو می‌شود.

کارآگاه ارشد 1958 (Chief Detective 1958)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش: 19 آوریل 2024 (31 فروردین 1403)
  • ژانر: جنایی، درام، رازآلود
  • کارگردان: کیم سونگ هون
  • بازیگران: لی دونگ هوی، سئو یون سو، لی جی‌هون

این مجموعه جنایی که پیش‌درآمدی از درام کلاسیک کارآگاه ارشد است، درباره کارآگاه پارک یانگ هان و تیم همکاران اوست که به‌دنبال دستگیری سارقان هستند. او همچنان که در کار خود پیشرفت می‌کند، در مسیر مبارزه با فساد قرار می‌گیرد. کارآگاه جوان از اینکه کرامت انسانی در جامعه نقض می‌شود، خشمگین است و برای بهبود شرایط تلاش می‌کند.

ماجراهای سریال کلاسیک کارآگاه ارشد در دهه‌های 1970 و 1980 روایت می‌شد؛ اما سریال جدید کره ای 2024 در سال 1958 جریان دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سیتکام

بهترین سریال های خارجی

با شوهرم ازدواج کن (Marry My Husband)

سریال کره ای جدید 2024
سریال کره ای جدید 2024
  • تاریخ پخش: 1 ژانویه 2024
  • ژانر: عاشقانه، انتقامی
  • کارگردان: پارک وون گوک
  • بازیگران: پارک مین یونگ، نا این وو، لی یی کیونگ، سونگ ها یون

سریال کره ای جدید 2024 پارک مین یونگ و نا این وو یک درام انتقامی با اقتباس از یک رمان اینترنتی با همین نام به قلم سونگ سو جاک است. داستان این سریال درباره جی وون با بازی پارک مین یونگ بوده که با مین هوان با بازی لی یی کیونگ ازدواج کرده است. همسر او زنی فوق‌العاده محسوب می‌شود که علاوه بر کار در بیرون در منزل هم تمام کارها را انجام می‌دهد. اما او که شوهر خود را در حال خیانت به خودش با صمیمی‌ترین دوستش، سو مین با بازی سونگ ها یون می‌بینید.

در درگیری فیزیکی ناشی از این اتفاق جی وون فوت می‌کند و خود را 10 سال پیش در شرایطی می‌بیند که هنوز با مین هوان قرار می‌گذاشت. جی وون اینبار اما تصمیم می‌گیرد همه چیز را عوض کند و نگذارد ماجرا به آن مسیر پیش برود.

آهنگ عاشقانه خیالی (Love Song for Illusion)

بهترین سریال های کره ای 2024

 

  • تاریخ پخش: 1 ژانویه 2024
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: لی جونگ سوب
  • بازیگران: پارک جی هون، هونگ یه جی، جی وو

یکی از بهترین سریال های کره ای 2024 سریال آهنگ عاشقانه خیالی بوده که برای پخش در روزهای نخست سال 2024 برنامه‌ریزی شده است. داستان این مورد از مورد انتظارترین سریال های کره ای سال 2024 درباره ولیعهد ساجو هیون با بازی پارک جی هون است که دو شخصیت متفاوت دارد.

او با پنهان کردن هویت واقعی خود به عنوان طراح مد برای یک فروشگاه کار می‌کند و نمی‌تواند از خاطره دردناکی که پدر ستمگرش برای او در کودکی به جا گذاشته، رها شود.

شخصیت دیگر او آک هی است که مرد جذابی با توان جذب هر کسی است که بخواهد اما مشکل او این است که نفرین شده و بلافاصله با لمس هرکس درد شدیدی حس می‌کند. این دو شخصیت باهم قراری می‌بندند مبنی بر اینکه بدن مشترک خود را به مدت سه روز در زمانی مشخص به اشتراک گذارند.

در این حین دختری که تمام خانواده‌اش با اتهامات واهی اعدام شده‌اند برای انتقام‌گیری به قصر می‌رود اما وضعیت به طوری پیش می‌رود که ناگهان خود را صیغه جو هیون می‌بیند. تماشای این سریال کره ای جدید 2024 را هرگز از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهترین سریال های اکشن

پادشاه مسحور (Sejak)

برترین سریال کره ای 2024
برترین سریال کره ای 2024
  • تاریخ پخش: 21 ژانویه 2024
  • ژانر: تاریخی، عاشقانه
  • کارگردان: جو نام گوک
  • بازیگران: جو جونگ سوک، شین سه کیونگ، لی شین یونگ

یکی دیگر از برترین سریال های کره ای 2024 سریال Sejak است که با نام پادشاه مسحور (Captivating the King) نیز شناخته می‌شود. این درام تاریخی و عاشقانه داستانی درباره عشق پادشاه یی این با بازی جو جونگ سوک است.

داستان این سریال کره ای جدید 2024 پادشاه را در جریان یک بحران سیاسی داخلی و در وضعیتی روایت می‌کند که باید برای حفظ تاج و تخت بجنگد. در همین حین که قاتلی مخوف برای قتل پادشاه به او نزدیک شده، او با کانگ هی سو با بازی شین سه کیونگ آشنا می‌شود.

 پولدار در برابر پلیس (FlexxCop)

بهترین سریال کره ای 2024

 

  • تاریخ پخش: 26 ژانویه 2024
  • ژانر: معمایی، عاشقانه، درام
  • کارگردان: کیم جائه هونگ
  • بازیگران: آن بو هیون، پارک جی هیون، کانگ سانگ جون

پولدار در برابر پلیس با بازی آن بو هیون و پارک جی هیون می‌تواند از بهترین سریال های کره ای 2024 باشد. این دو ستاره پیش از این در سریال سلول‌های یومی باهم همبازی بودند و حالا بار دیگر در یک درام معمایی عاشقانه همبازی می‌شوند.

داستان این مورد از برترین سریال کره ای 2024 درباره جین یی سو با بازی آن بو هیون است که در زندگی خود همه چیز دارد و پسر بسیار مغروری محسوب می‌شود. او که در خانواده‌ای ثروتمند با قاشق طلا به دنیا آمده هرگز به کمک دیگران در زندگی خود نیاز نداشته و به همین دلیل غرور زیادی دارد. در همین شرایط ناگهان جین درگیر شرایط جدیدی در زندگی می‌شود که اوضاعش را متفاوت می‌کند.

او به تیم تحقیقات خشونت‌آمیز در ایستگاه پلیس کانگا می‌پیوندد. در اینجا کار او و همکارانش دستگیری سارقان حرفه‌ای است و یی سو تصمیم می‌گیرد از قدرت، ثروت و ارتباطات شخصی که دارد برای مقابله با جنایتکارانی که توسط مقامات حمایت می‌شوند استفاده کند.

مشکل این جا است که یی سو در تیم کارآگاه لی کانگ هیون با بازی پارک جی هیون کار می‌کند که با وجود تمام تعهدی که به کار خود دارد، یی سو را جدی نمی‌گیرد و اهمیتی به حضور او در تیم خود نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی

بهترین مینی سریال های ترکی

دکتر اسلامپ (Doctor Slump)

بهترین سریال های کره ای 2024
بهترین سریال های کره ای 2024
  • تاریخ پخش: 27 ژانویه 2024
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، پزشکی
  • کارگردان: اوه هیون جونگ
  • بازیگران: پارک شین هه، پارک هیونگ شیک، یون پارک

دکتر اسلامپ یکی از مورد انتظارترین سریال های کره ای سال 2024 است که کیدرامرهای زیادی منتظر پخش آن هستند. داستان این سریال کره ای جدید 2024 درباره هانول با بازی پارک شین هه است که در سریال نقش یک متخصص بیهوشی را ایفا می‌کند.

این شخصیت در کودکی و نوجوانی به خاطر هوش زیادی که داشته معمولا توسط دیگران نابغه خطاب می‌شده است. همین مسئله نیز انگیزه‌ای برای تحصیل و پزشک شدن می‌شود اما او از زندگی که حالا دارد و سراسر از کار و تحصیل پر شده و هیچ وقتی برای تفریح و استراحت ندارد عاصی است.

یک روز او متوجه می‌شود که اصلا این زندگی را نمی‌خواهد و تصمیم می‌گیرد تغییری در آن ایجاد کند. در همین شرایط، او در یکی از بدترین لحظات زندگی با جونگ وو با بازی پارک هیونگ شیک مواجه می‌شود، رقیب همیشگی خود در دوران تحصیل.

هونگ رانگ (Hong Rang)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش: در طول سال 2024
  • ژانر: هیجان انگیز، تاریخی، عاشقانه
  • کارگردان: کیم هونگ سون
  • بازیگران: لی جه ووک، جو بو آه، جونگ گا رام، کیم جه ووک

هونگ رانگ یک سریال جدید کره ای بوده که داستان آن درباره یک خانواده ثروتمند در اواخر سلسه چوسون است. این افراد از طریق تجارت هنر توانسته‌اند ثروت کلانی برای خود دست‌وپا کنند و ماجراهای سریال نیز حول راز یک پسر 8 ساله می‌چرخد که بعد از ناپدید شدن ناگهانی در شرایطی که هیچ خاطره‌ای از گذشته ندارد بازمی‌گردد. حالا خواهر ناتنی او به دنبال کشف حقیقت است.

در این مورد از بهترین سریال های کره ای 2024 می‌بینیم که جه یی با بازی لی جه ووک و هونگ رانگ با بازی جو بو آه از کودکی صمیمی بوده و از هم مراقبت می‌کرده‌اند. با وجود این هونگ رانگ ناگهان در 8 سالگی غیب می‌شود و خواهر ناتنی بزرگش جه یی که هرگز از یافتن او ناامید نمی‌شود در تلاش برای بازگرداندن او است.

مادر داستان نیز شخصیتی به نام یون یی با بازی اوم جی وون است که یکی از قدرتمندترین و در عین حال مغرورترین شخصیت‌های انجمن بازرگانان است و از زمان ناپدید شدن پسرش روزگار سختی می‌گذراند.

این تمام ماجرا نیست و 12 سال بعد، هونگ رانگ که حالا یک مرد 20 ساله است در شرایطی دوباره پیدا می‌شود که هیچ خاطره‌ای از کودکی و زمان ناپدید شدن خود به یاد ندارد. علاوه بر این هونگ رانگ مشخصا رازی را از دیگران پنهان می‌کند و در حالی که جه یی به هویت واقعی او شک دارد، به او علاقه‌مند می‌شود. این مورد از جمله بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024 محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز آمریکایی

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

خانه شیرین: فصل 3 (Sweet Home: Season 3)

بهترین سریال های کره ای 2024
بهترین سریال های کره ای 2024
  • تاریخ پخش: در طول سال 2024
  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی، ترسناک، درام
  • کارگردان: لی اون بوک
  • بازیگران: سونگ کانگ، لی جین ووک، لی شی یونگ، گو مین شی

یک سریال کره ای جدید در حال پخش که داستان آن در سال 2024 ادامه پیدا می‌کند سریال خانه شیرین است. داستان فصل سوم هم در ادامه فصل دوم رخ می‌دهد.

اما در فصل دوم بهترین سریال کره ای 2024 دیدیم که فرزند یی کیونگ با بازی لی شی یونگ توان بدل کردن انسان‌ها به هیولا را دارد. در همین حین سانگ ووک با بازی لی جین ووک در یک بیمارستان مخفی در حال انجام آزمایش‌هایی برای طراحی هیولاهای قدرتمند است و از طرف دیگر لی اون سو با بازی گو مین شی در تلاش برای یافتن برادرش به سر می‌برد.

اما در فصل سه چه اتفاقاتی برای شخصیت‌های اصلی این درام محبوب رخ می‌دهد؟ آیا چا هیون سو با بازی سونگ کانگ تنها امید بشر برای درمان ویروس خطرناک ناشناخته است؟ تماشای فصل سوم این اثر که از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024 است را از دست ندهید.

اگرچه یک قهرمان نیستم (Although I Am Not a Hero)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش: در طول سال 2024
  • ژانر: اکشن، عاشقانه، فانتزی
  • کارگردان: جو هیون تاک
  • بازیگران: جانگ کی یونگ، چون وو هی، گو دو شیم، پارک سو یی

یکی از بهترین سریال های کره ای 2024 سریال اگرچه یک قهرمان نیستم محسوب می‌شود. داستان این سریال مربوط به بوک گی جو با بازی جانگ کی یونگ و خانواده او را دنبال می‌کند که همگی قدرت‌های ماوراطبیعی دارند. گی جو می‌تواند به گذشته سفر کند، اما قدرت او محدود به سفر به زمان‌های شاد گذشته است و او نمی‌تواند مثلا گذشته را تغییر دهد. در نتیجه فقط می‌تواند بارها لحظات شاد گذشته را زندگی کند. همین مسئله به مرور سبب می‌شود تا او دچار نوعی افسردگی شده و قدرت خود را از دست بدهد.

در ادامه داستان برترین سریال کره ای 2024 شاهدیم که دیگر اعضای خانواده نیز به دلیل مواردی چون بی‌خوابی، پرخوری، اعتیاد به گوشی‌های هوشمند و مواردی مشابه قدرت‌های خود را از دست می‌دهند.

در همین شرایط دو داهه با بازی چون وو هی با بوک گی جو و خانواده او درگیر می‌شود و این شروعی برای تغییرات بزرگ در زندگی این خانواده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی 

بهترین سریال های تاریخی ترکیه

همه چیز حقیقت می‌یابد (Everything Will Come True)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش: در طول سال 2024
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، فانتزی
  • کارگردان: لی بیونگ هون
  • بازیگران: کیم وو بین، سوزی، آن ایون جین

در این مورد از برترین سریال های کره ای 2024 بار دیگر شاهد رویارویی ووبین و سوزی هستیم. داستان سریال درباره یک جن بیش از حد احساساتی با بازی کیم وو بین است که با گا یونگ با بازی بائه سوزی مواجه می‌شود. جن زمانی که از چراغ رها می‌شود سه آرزوی او را برآورده می‌کند، با این حال گا یونگ متوجه این نکته نیست که برآورده‌شدن آرزوهایش می‌تواند برای او شانس به همراه بیاورد یا مجازات گناهان او شود.

ازدواج ممنوعه (Wedding Impossible)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش:‌ در طول سال 2024
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، درام
  • کارگردان: کون یانگ ایل
  • بازیگران: جئون جونگ سو، مون سانگ مین، کیم دو وان، بائه یون کیونگ

یکی دیگر از مورد انتظارترین سریال های کره ای سال 2024 سریال ازدواج ممنوعه است که داستان آن درباره یک ازدواج دروغین است. زمانی که وارث ثروتمند خانواده به نام کو چان یول با بازی کیم دو وان با وجود همجنسگرا بودن یک پیشنهاد جعلی ازدواج به یک بازیگر ناشناس به نام او دا جونگ با بازی جون جونگ سو می‌دهد، او از این فرصت برای تغییر دادن شرایط زندگی خود استفاده می‌کند.

با وجود این، داستان این مورد از بهترین سریال های کره‌ای 2024 با ورود برادر کوچکتر و جاه‌طلب خانواده به نام کو جونگ یول با بازی مون سانگ مین که می‌کوشد دست برادر خود را از ثروت خانوادگی کوتاه کند متفاوت می‌شود. تماشای این مورد از بهترین سریال های کره ای 2024 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

از ستاره‌ها بپرس (Ask the stars)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش:‌ در طول سال 2024
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، علمی تخیلی
  • کارگردان: پارک شین وو
  • بازیگران: لی مین هو، گونگ هیو جین، هان جی یون، اوه جونگ سه، کیم جی هون

یکی از برترین سریال های کره ای 2024 سریال از ستاره‌ها بپرس به کارگردانی پارک شین وو است که از جمله ستارگان آن می‌توان به لی مین هو و گونگ هیو جین اشاره کرد.

داستان این بهترین سریال کره ای 2024 درباره یک توریست فضایی ثروتمند و جهانگرد است که در ایستگاه فضایی با یک فضانورد مواجه می‌شود. این دو به مرور با هم آشنا شده و به هم دل می‌بندند.

شهر مجسمه‌ها (Sculptured city)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش:‌ در طول سال 2024
  • ژانر: درام
  • کارگردان: کیم چانگ جو
  • بازیگران: جی چانگ ووک، دو کیونگ سو

شهر مجسمه‌ها نیز از جمله بهترین سریال های کره ای 2024 است که داستان آن درباره مردی است که زندگی معمولی‌اش ناگهان به جهنم بدل می شود. اما پشت این تحول ناگهانی زندگی او یک شخصیت شرور وجود دارد که زندگی افراد را به هم می‌ریزد.

برترین سریال کره ای 2024 را کیم چانگ جو کارگردانی کرده و از جمله بازیگران مهم آن باید به جی چانگ ووک و دو کیونگ سو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس

بهترین سریال های طنز ترکی

خوب انجامش دادی (You have done well)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش:‌ در طول سال 2024
  • ژانر: عاشقانه
  • کارگردان: کیم وون سوک
  • بازیگران: پارک بو گوم، مون سو ری، پارک هه جون

خوب انجامش دادی یکی از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024 محسوب می‌شود که به کارگردانی کیم وون سوک در حال تهیه است. داستان این بهترین سریال کره ای 2024 روایتی از زندگی پرماجرای دو فرد متولد شده در جزیره ججو است که در دهه 1950 زندگی می‌کنند.

آه سون یک شخصیت جاه‌طلب و سرکش اما مثبت اندیش است و نقش مقابل او، گوان شیک، مردی سخت‌کوش، جنجگو و معمولا آرام است. آه سون وضع مالی خوبی ندارد اما همیشه به خودش می‌رسد و بسیار درخشان است. او آرزوی شاعر شدن دارد و گرچه امکان مدرسه رفتن ندارد اما شخصیت جسوری دارد.

گوان شیک سخت کوش اما چندان درگیر ماجراهای عاشقانه نمی‌شود و واقعیت این است که درکی از روابط عاشقانه ندارد. مثلا او نمی‌داند در زمانی که آه سون خوشحال یا ناراحت است چه باید بکند. توصیه می‌کنیم تماشای این سریال جدید کره ای را هرگز از دست ندهید.

ملکه اشک‌ها (Queen of tears)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش:‌ ژانویه 2024
  • ژانر: ملودرام، عاشقانه
  • کارگردان: جانگ یونگ وو، کیم هی وو
  • بازیگران: کیم سو هیون، کیم جی وون، پارک سونگ هون، کواک دونگ یون، نا یونگ هی، کیم جو ریونگ

یکی از مورد انتظارترین سریال های کره ای سال 2024 سریال ملکه اشک‌ها است که یک ملودرام عاشقانه به کارگردانی جانگ یونگ وو و کیم هی وو محسوب می‌شود.

داستان عاشقانه سریال ملکه اشک‌ها درباره یک زوج جوان به نام‌های بک هیون وو با بازی کیم سو هیون و هونگ هه این با بازی کیم جی وون است که از بحران‌هایی عبور کرده‌اند و زندگی خوبی دارند. بک هیون وو مدیر حقوقی گروه کوئینز و موفق‌ترین فردی است که از روستای کوچک زادگاه خود یعنی یونگدوری آماده است. مردم روستا به او افتخار می‌کنند.

او با هونگ هه این ازدواج کرده که دختر خانواده مالک برند گروه کوئینز است و در فروشگاه بزرگ کوئینز او را به عنوان ملکه مغرور می‌شناسند. اما بحرانی در این مورد از بهترین سریال های کره ای 2024 در پیش است که همه چیز را به هم می‌ریزد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

بهترین سریال های بر اساس بازی

مرد خوب (The Good Man)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش:‌ آگوست 2024
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، درام
  • کارگردان: سانگ هائه سونگ
  • بازیگران: لی دونگ ووک، لی سونگ کیونگ، ریو هائه یونگ

مرد خوب از بهترین سریال های کره ای 2024 خواهد بود که داستان آن درباره مردی به نام سئوک چئول به عنوان وارث و اداره‌کننده یک ثروت مافیایی است.

در این سریال جدید کره ای او در موقعیت دشواری قرار گرفته و در مقابله با چالش‌های بسیار می‌کوشد از خانواده، شغل و عشق زندگی خود حفاظت کند.

تنه (The trunk)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش:‌ در طول سال 2024
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، درام
  • کارگردان: سانگ هائه سونگ
  • بازیگران: گونگ یو، سئو هیون جین

تنه از جمله بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024 محسوب می‌شود و داستان آن درباره این جی با بازی سئو هیون جین است که برای یک شرکت ارائه‌دهنده ازدواج‌های صوری و قراردادی به نام NM کار می‌کند.

این شرکت همسرانی برای مدت یک سال به مشتریان خود معرفی می‌کند و این جی خود یکی از مشتریان شرکت است که بعد از پایان چهارمین ازدواج خود، برای ازدواج پنجم با جونگ وون با بازی گونگ یو آشنا می‌شود.

جونگ وون در زمینه موسیقی فعال است اما در زندگی شخصی وضعیتی پراسترس دارد و همواره از تنهایی و دردهای گذشته رنج می‌برد. جونگ وون هنوز شدیدا دلتنگ همسر سابق خود سئو یئون است و در عین حال برای داشتن یک همسر یکساله به شرکت NM درخواست داده است.

آشنایی جونگ وون با این جی از طریق NM به مرور سبب می‌شود تا این دو بیشتر به هم وابسته شده و از هم خوششان بیاید. در همین حین اما کشف رازی خطرناک از واقعیت شرکت NM می‌تواند آینده آن‌ها را تهدید کند. تماشای این سریال جدید کره ای را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های HBO در سال 2023

ارتباط (Connection)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش:‌ در طول سال 2024
  • ژانر: جنایی، معمایی
  • کارگردان: کیم مون کیو
  • بازیگران: جی سونگ، جئون می دو

یکی از بهترین سریال های کره ای 2024 سریال ارتباط در ژانر جنایی و کارآگاهی است. این سریال درباره جانگ جائه کیونگ با بازی جی سونگ است که یکی از کارآگاهان گروه مبارزه با مواد مخدر در ایستگاه پلیس آنهیون محسوب می‌شود. او برای تمرکز تمام بر حرفه خود سعی کرده تا حد ممکن از ارتباطات شخصی خود بکاهد چراکه گمان می‌کند هر نقطه ضعفی در کار او می‌تواند به شکست بینجامد.

او که اعتقاد خاصی به اصول خود دارد در نتیجه یک بحران شخصی به مواد مخدر اعتیار پیدا می‌کند و بعدها به مرور، منشا تمام مشکلات را در یک رابطه دوستانه مخرب به قدمت 20 سال کشف می‌کند.

ملکه طلاق (Queen of divorce)

بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش:‌ 31 ژانویه 2024
  • ژانر: درام
  • کارگردان: پارک جین سئوک
  • بازیگران: لی جی آه، کانگ کی یونگ

یکی از مهمترین سریال های کره ای 2024 سریال ملکه طلاق است که در آن کیم سا را با بازی لی جی آه نقش همسر یکی از مالکان بزرگترین شرکت حقوقی کره را دارد. او بعد از اینکه شوهرش به او خیانت می‌کند همه چیز را از دست می‌دهد و از آن به بعد تصمیم می‌گیرد به عنوان یک متخصص طلاق در یک دفتر حقوقی به افرادی که در موقعیت طلاق بدی گرفتار شده‌اند کمک کند.

در این حین او با دونگ کی جون با بازی کانگ کی یونگ آشنا می‌شود. او به کیم سا را می‌پیوندد و با هم روی پرونده‌های طلاق کار می‌کنند اما مسئله اینجا است که که دونگ رازی را پنهان می‌کند.

سوالات متداول

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024 کدامند؟

هونگ رانگ، خانه شیرین، خوب انجامش دادی و تنه از جمله بهترین سریال‌های کره‌ای 2024 در نتفلیکس هستند.

کدام سریال‌های کره‌ای محبوب در سال 2024 ادامه پیدا می‌کنند؟

در سال 2024 فصل سوم سریال خانه شیرین منتشر می‌شود اما انتظار می‌رود شاهد انتشار فصل دوم سریال محبوب اسکوئید گیم نیز باشیم. البته در حال حاضر هیچ جزئیاتی از فصل دوم بازی مرکب نمی‌دانیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره بهترین سریال های کره ای 2024 چیست؟ به نظر شما جای کدام کیداماها در این لیست خالی است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    اگه طاقت افسردگی دارین ملکه اشک هارو ببینید…
    غمگین ترین هپی اندی بود که تا الان دیده بودم =/

    پاسخ

    اتفاقا هر سال داره بهترم میشه خب اونا هر جوری که میخوان آزادن فیلمشونا درست کنن تو ناراحتی نبین چون من عاشق فیلما کره ایم …….. و تو هم اگه فکر میکنی داره رو مغزت کار میکنه مجبورت که نکردن … به قول این دوستمون اسلحه که رو سرت نذاشتن ببینی ……… من با اینکه از یه سری فیلما بدم میاد ولی بی احترامی نمیکنم چون به نظرم هر کشوری فیلمی که میسازه جذابیت خودش رو داره ………

    پاسخ

    وای خوب بود😑😑

    پاسخ

    سال به سال سریال های کره ای داره چرت تر و مزخزف تر میشه
    شنیدم اخیراً هم بعضی فیلم هاش زده به فاز کثافت و نجاست آلودگی زشت همنجسگ…..

    پاسخ

    نبین کسی ک اسلحه نزاشته پشت سرت که

    پاسخ

    دقیقا دارن رو مغز کار میکنن🫥

    پاسخ

    وااااییییی کیونگسو و چانگ‌ووک باهممم
    الان میمیرم از خوشحالیییی🥹🥹🥹🥹🥹

    پاسخ