;
coinex

پیش فروش اقساطی BMW 218i شهریور 99 ؛ با 300 میلیون ب ام و سوار شوید!

پیش فروش اقساطی BMW 218i شهریور 99 توسط پرشیا خودرو اعلام شده است. شما با پرداخت کمتر از 300 میلیون می‌توانید صاحب یک ب ام و شوید. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

در شرایطی که بازار خودرو ایران بسیار آشفته شده و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک بازار خودرو عاری از خودروهای صفرکیلومتر کمتر از 200 میلیون تومان شود، پرشیا خودرو اقدام به فروش بی ام و 218i اکتیو تورر با شرایط اعتباری کرده است که در نوع خود و با توجه به شرایط کنونی بازار جالب به نظر می‌رسد.

در شرایطی که قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو در بازار شهریور ۹۹ چیزی حدود ۵۰۰ میلیون قیمت گذاری شده است، شاید صاحب یک BMW شدن با پیش پرداخت زیر ۳۰۰ میلیون تومانی جذاب باشد، نه؟ شرایط فروش اقساطی BMW 218i شهریور ۹۹ با پیش پرداخت ۲۸۹ میلیون تومانی امروز اعلام شده است اما پیش از این که خیلی خوشحال بشوید باید بگویم اقساط ۱ ساله آن دیتای قابل توجهی است!

پیش فروش اقساطی BMW 218i شهریور 99

با 300 میلیون ب ام و سوار شوید!

مشتریان برای خرید بی ام و 218i اکتیو تورر نیاز به ارائه پیش پرداختی تنها معادل 289 میلیون تومان دارند. سایر مبلغ خودرو نیز در اقساط یک ساله دریافت خواهد شد که مبلغ هر قسط ۱۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. این طرح فروش توسط پرشیا خودرو انجام می شود.

بی ام و سری 2 اکتیو تورر

بی ام و 218i اکتیو تورر نسخه خانوادگی بی ام و سری 2 محسوب می‌شود که تولید آن از سال 2015 آغاز شد. این خودرو به یک پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است که حداکثر 134 اسب‌بخار قدرت و 220 نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد. گیربکس مورد استفاده روی بی ام و 218i اکتیو تورر نیز از نوع شش سرعته اتوماتیک است.

پیش فروش اقساطی BMW 218i شهریور 99
پیش فروش اقساطی BMW 218i شهریور 99

سیستم صوتی Hifi، سقف پانوراما، لاستیک ران فلت و صندلی‌های برقی جلو، بخشی از امکانات رفاهی بی ام و 218i اکتیو تورر هستند. مصرف سوخت بسیار پایین این نسخه از بی ام و سری 2 یکی از نکات قوت این خودرو است که با توجه به افزایش شدید بهای سوخت در کشور، اکنون نکته مهمی هنگام خرید خودرو محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:‌ khodrobank

نظر شما در خصوص پیش فروش اقساطی BMW 218i شهریور 99 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر