;
coinex

نخستین گوشی گلکسی F سامسونگ در رندرها دیده شد!

بالاخره نخستین اطلاعات فاش شده از گوشی گلکسی F سامسونگ منتشر شد. در این سری دستگاه‌هایی میان‌رده‌ با بهبود عملکرد دوربین معرفی خواهند شد.

نخستین دستگاهی که از این سری معرفی می شود، «گلکسی F41» خواهد بود. اطلاعات مربوط به دفترچه راهنمای دستگاه که در صفحه‌ پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ هند به اشتراک گذاشته شده، برخی مشخصات اصلی آن را تایید می‌کند.

حال، اطلاعات به‌همراه تصویری رندرشده از اولین محصول سری گلکسی اف در فضای مجازی قرار گرفته است که گلکسی اف ۴۱ (Galaxy F41) نام دارد. این اطلاعات ازطریق کنسول گوگل پلی به دست آمده و علاوه بر طراحی ظاهری، برخی مشخصات سخت‌افزاری محصول معرفی‌نشده‌ی سامسونگ را فاش می‌کند.

نخستین گوشی گلکسی F سامسونگ

اطاعات فاش شده خبر از معرفی «گلکسی F41» با چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ در همراهی با حافظه رم ۶ گیگابایتی می دهد که قرار است به زودی تاییدیه گیک‌بنچ را نیز دریافت کند. البته اطلاعات فاش شده به همین جا ختم نمی‌شود و اطلاعات دیگری نیز از طریق کنسول گوگل پلی لو منتشر شده که مهر تایید مضاعفی بر اطلاعات قبلی می‌گذارد.

نخستین گوشی گلکسی F سامسونگ

از نظر طراحی می‌توان گفت که شباهت بسیاری میان دو گوشی موبایل گلکسی اف ۴۱ و گلکسی ام ۳۱ وجود دارد. M31 در ماه فوریه رونمایی و سپس به بازار عرضه شد و حال به‌نظر می‌رسد مهندسان شرکت کره‌ای برای تولید اولین مدل از سری گلکسی اف، از طراحی ام ۳۱ الهام گرفته‌اند. از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز شباهت‌های درخورتوجهی میان دو گوشی سامسونگ گلکسی ام ۳۱ و اف ۴۱ قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

گلکسی F41 با بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، اسپیکرهای دوگانه و جک هدفون در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پیش‌بینی می‌شود قیمت این دستگاه در فروشگاه‌ها بین ۲۰۰ تا ۲۷۰ دلار باشد. احتمالا گوشی هوشمند جدید ماه آینده در هند رونمایی خواهد شد.

محصول جدید سامسونگ از درگاه USB-C و جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری برخوردار است و در پنل پشتی نیز ماژول دوربینی سه‌گانه قرار می‌گیرد. متاسفانه شرکت کره‌ای هنوز مشخص نکرده که چه زمانی گلکسی اف ۴۱ رونمایی می‌شود؛ اما دور از ذهن نیست که طی هفته‌های آینده، احتمالا در مهرماه، گلکسی اف ۴۱ معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی گلکسی F سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر