;
coinex

افشای مشخصات فنی Galaxy Z Flip 2 سامسونگ!

یک افشاگر ویتنامی نسبت به افشای مشخصات فنی Galaxy Z Flip 2 سامسونگ اقدام کرده است. این اطلاعات شامل برخی ویژگی های سخت افزاری این گوشی است.

سامسونگ در ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۹۸) گوشی تاشویی به ‌نام گلکسی زد فلیپ را به بازار عرضه کرد؛ محصولی که از صفحه‌نمایشی منعطف برخوردار بود و به سمت داخل تا می‌شد. درواقع کاربر تنها زمانی به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر دسترسی داشت که گوشی را به حالت گسترده درآورد؛ البته صفحه‌نمایش ۱/۱ اینچی روی بدنه تعبیه شده بود تا کاربر از اعلانات، تماس‌های ورودی و پیامک‌ها مطلع شود.

گلکسی زد فلیپ مانند هر محصول نسل اولی با انتقادهای گسترده‌ای همراه بود و بسیاری از منتقدان نیز ایرادات فراوانی به محصول جدید سامسونگ وارد کردند. بااین‌حال، شرکت کره‌ای در نظر گرفته که نسخه نسل بعدی از زد فلیپ بسازد که گلکسی زد فلیپ ۲ نام دارد.

افشای مشخصات فنی Galaxy Z Flip 2 سامسونگ

چنین اطلاعاتی را افشاگری ویتنامی در حساب توییتر خود فاش کرده و علاوه بر آن به برخی از مشخصات سخت‌افزاری گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۲ اشاره می‌کند. اولین تغییر در محصول جدید سامسونگ افزایش ابعاد نمایشگر ثانویه است که روی بدنه قرار دارد. بااین‌حال به ابعاد صفحه‌نمایش ثانویه اشاره‌ای نشده است.

افشای مشخصات فنی Galaxy Z Flip 2 سامسونگ!

در زد فلیپ ۲ از فناوری شیشه بسیار نازک یا Ultra Thin Glass جدیدتری استفاده می‌شود؛ اما مشخص نیست که چه تفاوتی با نسخه کنونی دارد. بااین‌حال، می‌توان افزایش میزان دوام صفحه‌نمایش در استفاده‌های روزمره را در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ در زد فلیپ ۲ از لولاهایی با مکانیزم پیشرفته‌تر استفاده می‌کند و ظرفیت باتری نیز گویا افزایش خواهد یافت. زد فلیپ از باتری با ظرفیت ۳،۳۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کرد که طبیعتا افزایش میزان ظرفیت باتری برای علاقه‌مندان به محصولات سامسونگ می‌تواند خوشایند باشد.

آنچه بیش از هر نکته‌ای نظرمان را به خود جلب کرده، امکان برخورداری گلکسی زد فلیپ ۲ از صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. متاسفانه به اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی زد فلیپ ۲ مانند تراشه، میزان حافظه رم و مشخصات صفحه‌نمایش اشاره‌ای نمی‌شود و حتی تصاویری از گوشی تاشوی جدید سامسونگ دراختیار نداریم. بااین‌حال، می‌توان در نظر گرفت که طی ماه‌های آینده جزئیات بیشتری از طراحی و سخت‌افزار به‌کار گرفته‌شده در گلکسی زد فلیپ ۲ به دست آوریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افشای مشخصات فنی Galaxy Z Flip 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر