;
coinex

گوشی های ال جی سری K ؛ میان رده های اقتصادی ال جی!

گوشی های ال جی سری K میان رده های اقتصادی کمپانی خوشنام کره ای و از جمله بهترین میان رده ها در میان رقبا محسوب میشود. با ما باشید.

ال جی از نسل جدید گوشی‌های سری K خود شامل ال جی K61 ، K51S و K41S رونمایی کرد. گوشی ال جی K61 به صفحه نمایش 6.5 اینچی FullVision با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است.

ال جی برای گوشی‌های K51S و K41S نمایشگر 6.5 اینچی FullVision با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 در نظر گرفته است.

برای اولین بار شاهد استفاده از دوربین اصلی چهارگانه در گوشی‌های سری K ال جی هستیم. این محصولات به سنسور اصلی، سنسور عریض، سنسور تشخیص عمق و سنسور ماکرو مجهز شده‌اند.

ال جی K61  به عنوان بهترین مدل این سری دارای سنسور 48 مگاپیکسلی بوده و گوشی ال جی K51S از سنسور 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی های ال جی سری K

خانواده‌ی K ال‌جی اصولا محصولاتی با سخت‌افزاری مطلوب و قیمتی اقتصادی را شامل می‌شود و اخیرا شرکت کره‌ای سه گوشی جدید را به این خانواده افزوده است.

بیشتر بخوانید:

انتظار می‌رود ماه اکتبر ابتدا هر سه مدل در بازار اروپا و سپس در بازار آسیای‌شرقی و آمریکای‌لاتین و خاورمیانه عرضه شوند. درادامه، نگاهی اجمالی به محصولات جدید ال‌جی خواهیم انداخت.

مشخصات سخت‌افزاری ال‌جی کی ۶۲ (LG K62)

  • صفحه‌نمایش: ۶/۶ اینچی از نوع LED با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن +FHD
  • مشخصات دوربین اصلی: ماژول چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۵ درجه‌ای، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص میزان عمق در تصویر
  • مشخصات دوربین سلفی: دوربین ۲۸ مگاپیکسلی تعبیه‌شده در درون حفره‌ای بالای صفحه‌نمایش
  • ظرفیت حافظه‌ ذخیره ‌سازی: ۱۲۸ گیگابایت و ارتقاپذیر با استفاده از کارت حافظه‌ microSD
  • تراشه: نامشخص (برخوردار از پردازنده‌ای با فرکانس ۲/۳ گیگاهرتز)
  • ظرفیت حافظه‌ی رم: ۴ گیگابایت
  • ظرفیت باتری: ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با امکان شارژ با استفاده از درگاه USB-C
  • مشخصات دیگر: اندروید ۱۰، دارای دکمه‌ی مخصوص گوگل اسیستنت، حسگر اسکنر اثرانگشت در لبه گوشی

مشخصات سخت‌افزاری ال‌جی کی ۵۲ (LG K52)

تقریبا مشخصات سخت‌افزاری گوشی ال‌ جی K52 با K62 یکسان است و تفاوت اصلی در بخش‌هایی نظیر دوربین سلفی ختم می‌شود. ال‌جی برای K52 از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده و ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را نیز به ۶۴ گیگابایت کاهش داده است.

هر دو مدل ال‌جی K52 و K62 از پنل پشتی با مواداولیه‌ی خاصی استفاده می‌کنند که اثرانگشت کاربر را به‌خود جذب نمی‌کند. انتظار می‌رود K52 در سه‌ رنگ سفید و قرمز و آبی عرضه شود.

گوشی های ال جی سری K

مشخصات سخت‌افزاری ال‌جی کی ۴۲ (LG K42)

ال‌جی K42 چندی پیش رونمایی شد؛ اما درکنار دو مدل جدیدتر، می‌توان از آن یاد کرد. K42 مشخصات مشابهی با دو محصول دیگر شرکت کره‌ای دارد؛ اما برای کاهش قیمت نهایی، در برخی قسمت‌ها شاهد سخت‌افزاری ضعیف‌تر هستیم.

برای مثال، با وجود برخورداری از صفحه‌نمایشی ۶/۶ اینچی مانند دو مدل دیگر، از رزولوشن +HD استفاده شده و پردازنده نیز روی فرکانس ۲ گیگاهرتزی کار می‌کند. دوربین اصلی در پنل پشتی هم به رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل کاهش یافته و در پنل جلویی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی های ال جی سری K چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر