;
coinex

کسب درآمد 100 هزار دلاری در یک هفته با iOS 14

سیستم عامل جدید اپل، بستر خوبی برای کسب درآمد است. کاربری به نام ترف در عرض یک هفته موفق به کسب درآمد 100 هزار دلاری در یک هفته با iOS 14 شده است.

اگر قصد دارید تغییراتی در ظاهر رابط کاربری آیفون خود اعمال کنید، استفاده از مجموعه‌آیکون‌های متفرقه‌ی iOS 14 می‌تواند راه مناسبی برای این کار باشد. در این روش، می‌توانید آیکون تمامی اپلیکیشن‌های محبوب خود را با آیکون‌هایی سفارشی عوض کنید که جالب‌تر به‌نظر می‌رسند و حس بهتری منتقل می‌کنند.

میزان محبوبیت این روش باعث تعجب افراد زیادی شده است. یکی از طراحان مجموعه‌ی جدیدی از آیکون‌های iOS را طراحی کرد و آن‌ها را برای دانلود دردسترس قرار داد. او هرگز پیش‌بینی نمی‌کرد میزان استقبال از مجموعه‌آیکونش تا این حد زیاد باشد. بررسی‌ها نشان می‌دهد مجموعه‌آیکون ساخت این طراح تنها در ۶ روز درآمد بسیار زیادی عاید او کرد (بیشتر از ۱۰۰،۰۰۰ دلار).

کسب درآمد 100 هزار دلاری در یک هفته با iOS 14

اخیرا یک طراح در توییتر خود گفته که با فروش آیکون‌های iOS 14 بیش از ۱۰۰ هزار دلار درآمد کسب کرده است. این پست نشان می‌دهد که اگر کمی خلاقیت و شانس داشته داشته باشید، این پلتفرم منبع درآمد خوبی خواهد بود.

طراح و کاربر توییتر «Traf»، در توییتی برخی از تصاویر ستاپ آیفون خود را منتشر کرد و بلافاصله مورد توجه قرار گرفت. سپس وی آیکون‌هایی که برای صفحه اصلی iOS 14 خود طراحی کرده بود را جمع‌آوری کرده و به عنوان پکیجی برای فروش آن‌ها، را روی اپ استور اپل بارگذاری کرد. این توییت در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) ارسال شده و  فقط ۶ روز بعد، او موفق به کسب درآمد ۱۰۱۵۲۸ دلاری شد که قطعا تا زمان انتشار این مطلب، درآمد او بیشتر نیز شده است.

کسب درآمد 100 هزار دلاری در یک هفته با iOS 14

طراح مذکور در مورد این موضوع می‌گوید:

«محتوای درست و ارسال آن در زمان مناسب می‌تواند نتایج غیرقابل تصوری داشته باشد. اگرچه احتمالا عوامل دیگری در این اتفاق سهیم بوده‌اند؛ اما فکر می‌کنم چند مسئله اصلی وجود دارد که شانس من را افزایش داده است.»

به گفته PocketNow این اولین بار نبود که «Traf» از فروش آیکون‌های آیفون درآمد کسب می‌کرد. او توضیح می‌دهد که در سال ۲۰۱۳، زمانی که جیلبریک گوشی‌های آیفون مرسوم بود؛ چگونه با فروش آیکون‌های iOS به میزان ۱۷ دلار سود کرده است:

«سال ۲۰۱۳، زمانی که جیلبریک iOS مرسوم بود، مجموعه آیکونی با نام «Greyish HD» را ساختم و با قیمت ۰.۹۹ دلار آن را در اپ استور Cydia برای فروش گذاشتم. این اولین درآمدی بود که در اینترنت کسب کردم. فک می‌کنم در کل ۱۷ دلار کسب درآمد کردم و این مبلغ برای من جادویی بود.»

تجربه اول، ارزش خلاقیت را به او نشان داد و حالا «Traf» از تلاش برای خلاقیت‌های جدید لذت می‌برد. آیکون‌های او در اپ استور قیمت ۲۸ دلاری دارند و هم‌اکنون می‌توان این مجموعه را خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کسب درآمد 100 هزار دلاری در یک هفته با iOS 14 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر