;
coinex

اینستاگرام 10 ساله شد ؛ رونمایی از یک قابلیت مخفی!

اینستاگرام 10 ساله شد. به همین مناسبت اینستاگرام امکان دسترسی به آیکون هایی که در این یک دهه استفاده شده اند را فراهم کرده است.

گویی خیلی زود گذشت. شاید اصلا حس نکردیم که حدود یک دهه است که اینستاگرام همراه ماست و جای خود را به خوبی در هر گوشی هوشمند و هر مکانی باز کرده است.

این شبکه اجتماعی محبوب که حالا یک دهه از عمر آن میگذرد، در 6 اکتبر 2010 برای پلتفرم اندروید منتشر شد. سپس و در مدت کوتاهی برای کاربران iOS نیز در دسترس قرار گرفت.

اینستاگرام 10 ساله شد ؛ رونمایی از یک قابلیت مخفی

حال، سران فیسبوک اعلام کرده‌اند به مناسبت ۱۰ سالگی اینستاگرام در اپلیکیشن آن سورپرایزی نهفته است که کاربران پس از یافتنشان می‌تواند آیکون این اپلیکیشن را در صفحه خانه خود تغییر دهند. در میان آیکون‌ها می‌توان به موارد مختلفی برخورد که طبیعتا برای کاربران قدیمی اینستاگرام یادآور خاطرات مختلفی هستند. یکی از آیکون‌ها، طرح پولاروید است که به مدت ۵ سال برای اپلیکیشن اینستاگرام استفاده شد.

بیشتر بخوانید:

درکنار لوگوهای مختلف می‌توان به مواردی نیز دست یافت که در جهت بزرگ‌ داشت رویداد مهمی در سال، طراحی شده بودند. با آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام نه‌تنها به موارد ذکرشده دسترسی پیدا می‌کنید؛ بلکه به ویژگی‌هایی ازجمله نقشه خصوصی و آرشیوی از استوری‌های سه سال گذشته‌تان دست خواهید یافت.

اینستاگرام 10 ساله شد

برای دسترسی به ویژگی‌های ذکرشده وارد قسمت تنظیمات (Settings) موجود در اپلیکیشن شوید. سپس انگشت خود را روی صفحه‌نمایش قرار داده و به سمت پایین بکشید. با ادامه این کار، ایموجی‌‌هایی به نمایش درمی‌آیند و سپس منوی مخفی‌شده‌ای ظاهر می‌شود.

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که آیکون‌ها تا انتهای ماه اکتبر دردسترس هستند و پس از پایان مدت‌زمان ذکرشده، آیکون‌های اضافه حذف می‌شوند و تنها آیکون اصلی اپلیکیشن اینستاگرام دردسترس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام 10 ساله شد! نظر شما در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر