;
coinex

سری جدید گوشی‌های وان پلاس به زودی عرضه می‌شوند!

بازار اسمارتفون های میان رده روزگار خوبی سپری میکند. به نظر می‌رسد سری جدید گوشی‌های وان پلاس نیز به زودی عرضه می‌شوند. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

همچنان که بسیاری از افراد منتظر معرفی جدیدترین پرچمداران غول های تولید موبایل هستند، عده زیادی نیز به دلایل و انگیزه های مختلف که یکی از مهمترین بخش های آن مسائل اقتصادی است، ترجیح میدهند به بازار میان رده ها نظر داشته باشند.

از قضا و خوشبختانه، طی سالهای اخیر کمپانی های تولید کننده نیز نگاه خاص و ویژه ای به بازار گوشی های میان رده داشته اند و انواع سری های میان رده در هر برند معروفی وجود دارد.

کمپانی معروف وان پلاس نیز اگرچه بیشتر به خاطر گوشی های پرچمدار خود دنبال میشود، به فکر سرمایه گذاری در بازار میان رده هاست.

سری جدید گوشی‌های وان پلاس به زودی عرضه می‌شوند

وان پلاس قرار است به زودی خط جدیدی از تلفن های هوشمند ارزان قیمت را با نام های Nord N10 و Nord N100 ارایه کند. ما با مجموعه ای از گزارش ها و شایعات در مورد تلفن های هوشمند میان رده آینده روبرو شده ایم.

بیشتر بخوانید:

اکنون یک منبع قابل اعتماد در توییت خود نوشت که هر دو گوشی قرار است تا پایان ماه جاری میلادی ارایه شوند. وان پلاس Nord N10و Nord N100 تا کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهند شد اما به احتمال زیاد با تمرکز بر بازار ایالات متحده کار می کنند.

در این توییت چنین آمده است:

“اختصاصی: دستگاه های OnePlus Nord N10 و OnePlus Nord N100 قرار است تا پایان ماه جاری راه اندازی شوند.”

سری جدید گوشی‌های وان پلاس

علاوه بر این، در همان موضوع همچنین اشاره کرد که OnePlus Nord 10 و OnePlus Nord N100 قرار نیست به بازار هند راه پیدا کنند.

با توجه به درزهای قبلی ، مطلع شدیم که این شرکت انتظار می رود OnePlus Nord N10 5G را با قیمت حدود 500 دلار به بازار عرضه کند. این گوشی هوشمند همچنین دارای پشتیبانی از Snapdragon 690 است که اولین پردازنده از سری 600 کوالکام است که از قابلیت اتصال 5G برخوردار است.

براساس این گزارش ، OnePlus Nord N10 و N100 قرار است در ایالات متحده و در برخی از کشورهای منتخب به بازار عرضه شود زیرا OnePlus Nord مجهز به Snapdragon 765G در زمان راه اندازی راه خود را به بازار ایالات متحده باز نکرد.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که OnePlus Nord N10 از نمایشگر 6.49 اینچی FHD + با رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد. همچنین گفته می شود این گوشی توسط حافظه رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایتی پشتیبانی می شود که مدل اصلی گوشی است.

در مورد اپتیک، انتظار می رود OnePlus Nord N10 یک ماژول دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت داشته باشد که همراه با یک لنز زاویه باز 8 مگاپیکسلی و سنسورهای کمکی دو مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سری جدید گوشی‌های وان پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر