;
coinex

پلی استیشن 5 در آستانه معارفه رسمی ؛ هرآنچه باید بدانیم!

در این خبر نگاهی خواهیم داشت به اخبار مرتبط با کنسول جدید سونی یعنی پلی استیشن 5 در آستانه معارفه رسمی آن. با ما در ادامه همراه باشید.

نسل هشتم بازی‌های ویدیویی، به روز‌های آخر نزدیک می‌شود و به‌زودی شاهد عرضه کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت خواهیم بود. به همین مناسبت تصمیم گرفتیم تا تمام اطلاعات ارائه‌شده از این کنسول‌ها را مرور کنیم و برای شروع با کنسول سونی آغاز خواهیم کرد.

سونی در مقایسه با مایکروسافت، رفتار محتاط‌تری در قبال معرفی پلی استیشن 5 داشت. هرچند خبر ساخته شدن کنسول از مدت‌ها قبل اعلام شده بود، اما درحالی‌که از زمان مراسم The Game Awards 2019 با ظاهر ایکس باکس سری ایکس آشنا شده بودیم، سونی اولین‌بار خرداد امسال و در جریان رویدادی که هدفش معرفی بازی‌های این کنسول بود، رسما از ظاهر پلی استیشن 5 رونمایی کرد.

پلی استیشن 5 در آستانه معارفه رسمی

پلی استیشن 5 در دو مدل معمولی و دیجیتالی رونمایی شد که تنها تفاوت آن‌ها، به پشتیبانی از دیسک‌های فیزیکی مربوط می‌شود و درحالی‌که خریداران مدل معمولی امکان تجربه بازی‌های فیزیکی را خواهند داشت، مدل دیجیتال فاقد این ویژگی خواهد بود و به همین دلیل قیمت پایین‌تری هم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

جدید‌ترین اطلاعات مهم ارائه‌شده از کنسول نسل نهم سونی،‌ قیمت آن بود که در آخرین رویداد برگزار‌شده توسط این شرکت مشخص شد. بر این اساس قیمت مدل دیجیتال پلی استیشن ۵ برابر با ۳۹۹ دلار و مدل معمولی پلی استیشن 5 هم ۴۹۹ دلار اعلام شده است. این درحالی‌که است که مایکروسافت، ایکس باکس سری ایکس را با قیمت ۴۹۹ دلار و ایکس باکس سری اس را ۲۹۹ دلار معرفی کرده است.

پلی استیشن 5 در آستانه معارفه رسمی

مدتی قبل پیش‌فروش پلی استیشن ۵ هم آغاز شد که البته به‌دلیل استقبال بسیار بالای علاقه‌مندان، مشکلاتی هم داشت که باعث شد سونی از بابت آن‌ها عذرخواهی کند.

طبق اعلام سونی، زمان عرضه PS5 در کشور‌های آمریکا، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزلند و کره جنوبی ۲۲ آبان ۹۹ و عرضه جهانی آن هم ۲۹ آبان ۹۹ خواهد بود. در طرف مقابل مایکروسافت هم قرار است کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس سری اس را ۲۰ آبان عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

پلی استیشن 5 در آستانه معارفه رسمی است! نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر