;
coinex

هند از یک طرح 143 میلیارد دلاری برای تولید گوشی خبر می‌دهد!

با تحریم چین، دولت هند از یک طرح 143 میلیارد دلاری برای تولید گوشی رونمایی کرد که کمپانی ها تولید کننده را به سرمایه گذاری در این کشور تشویق میکند.

طرح تشویقی تولید گوشی‌های سامسونگ و سه شرکای بزرگ اپل در میان ۱۶ تولیدکننده‌ی دیگر در هند تأیید شد. دولت هند با اجرای این طرح با نام PLI Scheme قصد دارد تولید محلی گوشی‌های هوشمند را تا ۵ سال آینده ارتقا بخشد و به شرکت‌های تأییدشده مشوق‌های ۶/۶۵ میلیارد دلاری پرداخت کند.

آگوست امسال، رسانه‌ها از ثبت‌نام ۲۲ تولیدکننده‌ی گوشی برای طرح تشویقی خبر دادند و اکنون با تأیید دولت هند، ۱۶ شرکت از میان آن‌ها می‌توانند خطوط تولیدی‌شان را به خاک این کشور منتقل کنند.

طرح 143 میلیارد دلاری برای تولید گوشی

غول فناوری کره‌ای، سامسونگ و سازندگان محصولات اپل یعنی فاکسکان، ویسترون و پگاترون به همراه شرکت‌های هندی «میکرومکس» و «لاوا» خواهان شرکت در برنامه تشویقی ۶.۶ میلیارد دلاری هندوستان برای تولید گوشی در این کشور هستند.

بیشتر بخوانید:

طرح دولت دهلی نو که با نام «طرح تشویقی مرتبط با تولید» شناخته می‌شود، برنامه‌های تشویقی زیادی برای کمپانی‌ها در نظر گرفته که شامل ۶ درصد مشوق مالی برای فروش مازاد کالاها در مدت زمان ۵ سال می‌شود و ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ به عنوان سال پایه درنظر گرفته شده است.

هند از یک طرح 143 میلیارد دلاری برای تولید گوشی خبر می‌دهد!

دولت دهلی نو می‌خواهد هند را تبدیل به یک مرکز جهانی برای تولیدات باکیفیت شامل گوشی‌های هوشمند کند. کمپانی‌های حاضر در این برنامه نزدیک به ۱.۲ میلیون شغل در کشور هند ایجاد خواهند کرد. سامسونگ و اپل که بیش از ۵۰ درصد درآمد ناشی از فروش گوشی‌های هوشمند در جهان را وارد حساب‌های بانکی خود می‌کنند، با ورود به هند می‌توانند تاثیر زیادی روی اقتصاد این کشور داشته باشند.

طرح تشویقی مزایای دیگری نیز دارد. هند دومین بازار بزرگ در جهان محسوب می‌شود و تصمیم اخیر این دولت می‌تواند نقطه‌ی شروع تحولات گسترده‌ای بین بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در این کشور باشد. اسامی فاکسکان و ویسترون و پگاترون در فهرست این طرح نشان می‌دهد که اپل قصد دارد هرچه سریع‌تر تولید محلی محصولاتش را در خاک هند توسعه دهد.

ماه گذشته، کوپرتینویی‌ها فروشگاه آنلاین اپل را در این کشور راه‌اندازی کردند. ویسترون از سه سال گذشته، تولید آیفون را در هند آغاز کرد. اواسط تابستان امسال نیز فاکسکان تولید آیفون ۱۱ در این کشور را شروع کرد؛ البته پگاترون هنوز تولیدش را در هند آغاز نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح 143 میلیارد دلاری برای تولید گوشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر