;
coinex

گوگل از نرم افزار Gmail Go رونمایی کرد!

گوگل از نرم افزار Gmail Go رونمایی کرد که امکان استفاده بهینه از داده و امکانات را در دستگاه های اندرویدی فراهم میاورد. این نرم افزار در حقیقت نسخه سبک‌تر جیمیل است.

Gmail Go در واقع یک نسخه سبک شده و بهینه تر شده از جیمیل می باشد که مخصوص گوشی های اندرویدی طراحی شده است. این اپلیکیشن اندرویدی دارای ویژگی های خاصی است که سبب می شود کاربر به راحتی و با سرعتی بسیار بالاتر، سرویس مورد نیاز خود را از برنامه دریافت کند.

طراحی اینباکس در این نسخه تغییر کرده است و سبب شده است تا ایمیل های دوستان و کاری و یا شبکه های اجتماعی به طور کامل از یکدیگر جدا شوند.
همچنین قابلیت چند کاربره بودن نیز در این نسخه وجود دارد که با استفاده از آن می توان به صورت همزمان چند اکانت جیمیل را مدیریت نمود.
این برنامه حجم کمتری را نسبت به جیمیل داشته و همچنین مقدار حجم داده کمتری را نیز نسبت به جیمیل، مصرف می نماید.

گوگل از نرم افزار Gmail Go رونمایی کرد

هدف گوگل از این اقدام این بود که خدمات خود را به تلفن های هوشمند ارزان قیمت با قیمت پایینتر و تلفن های با رم کمتر که به دلیل قیمت پایین ترجیح داده می شوند، به فروش برسانند. امروز نرم افزار Gmail Go به عنوان نسخه سبک تر Gmail برای همه دستگاه ها ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

حالا اما حتی کسانی که دستگاه های قدرتمندتری دارند نیز در مواردی که به عملکرد گسترده خود نیازی ندارند، با استفاده از مصرف داده پایین تر، می توانند از برنامه های Go بهره مند شوند. بنابراین سرانجام گوگل شروع به حذف محدودیت های مصنوعی کرد که به افرادی که دارای تلفن های قوی تر اندرویدی هستند اجازه می دهد برخی از برنامه ها را بارگیری کنند.

گوگل از نرم افزار Gmail Go رونمایی کرد

برنامه Gmail Go همان ویژگی های اصلی برنامه Gmail معمولی را ارائه می دهد، اما به رم کمتری احتیاج دارد و از داده تلفن همراه کمتری استفاده می کند. البته نوار پایین Google Meet و برخی از امکانات جرئی را قربانی خواهید کرد. طراحی رابط کاربری نیز بسیار ساده تر است.

کار دیگری که گوگل با برنامه نسخه Go انجام داد محدود کردن فریم است، به این معنی که اگر از برنامه در دستگاهی با رفرش ریت بالا استفاده می کنید، Gmail Go لگ خواهد داشت. به هر حال، این یک برنامه بهینه شده برای دستگاه های ارزان قیمت با صفحه نمایش ساده است.

اگرچه این برنامه به سختی می تواند برای کاربران با موبایل های حرفه ای تر توصیه شود، اما اگر فقط به خواندن ایمیل های گاه به گاه نیاز دارید، یک روش خوب برای صرفه جویی در فضا و داده ها است.

بیشتر بخوانید:

گوگل از نرم افزار Gmail Go رونمایی کرد ! نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر