;
coinex

زمان قرعه کشی پیش فروش سایپا برای آبان 99 مشخص شد

ثبت نام طرح پیش فروش 9 محصول شرکت خودروسازی سایپا از ششم آبان ماه جاری آغاز شد. دیروز خبری مبنی بر زمان قرعه کشی پیش فروش سایپا منتشر شد.

ثبت‌نام طرح پیش فروش خودروهای سایپا در آبان ماه ۹۹ به مدت سه روز از 6 آبان ماه جاری آغاز شد. در این ثبت نام هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نشد.

اما سوال اساسی کاربران در این باره بود که زمان قرعه کشی این پیش فروش چه تاریخی خواهد بود. بالاخره دیروز مشخص شد که زمان قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا فردا یعنی دوشنبه 12 آبان ماه خواهد بود.

زمان قرعه کشی پیش فروش سایپا برای آبان 99 مشخص شد

قرعه‌کشی فروش فوری سایپا روز دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ انجام می‌شود تا شرکت‌کنندگان در قرعه کشی سایپا آبان ۹۹ با استفاده از کد رهگیری و کد ملی بتوانند وضعیت خود را بررسی کنند.

طرح جدید فروش فوری سایپا ویژه آبان ۹۹ از روز سه‌شنبه هشتم آبان ۹۹ آغاز شد. این طرح سه روز ادامه داشت و شرکت خودروسازی سایپا در طرح پیش فروش مشارکت در تولید ویژه آبان ماه، ۹محصول خود را عرضه کرد.

زمان قرعه کشی پیش فروش سایپا
جدول قیمت و زمان تحویل خودروها

در طرح پیش فروش سایپا خودرو‌های ساینا، تیبا۲، تیبا صندوق دار، وانت ۱۵۱، شاهین، کوییک دنده ای، کوییک آر، وانت نیسان بنزینی و وانت نیسان دوگانه‌سوز عرضه شدند و زمان تحویل این خودرو‌ها تابستان سال ۱۴۰۰ تعیین شد.

کد پیگیری برندگان قرعه کشی سایپا آبان ۹۹ هشت رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجو از شماره پیگیری خود استفاده کنند.

برای این کار باید کد پیگیری را در کادر جستجو وارد کنید و کلید جستجو را بزنید. بعد از فشردن این کلید‌ها سامانه کد پیگیری را جستجو کرده و نتیجه را در پنجره‌ای جدید نمایش می‌دهد.

افرادی که در قرعه‌کشی برنده شده‌اند به باید روی گزینه ورود کلیک کنند تا سایت آن‌ها را به سیستم فروش هدایت کند. در این قسمت ضمن وارد کردن کدملی و کلمه عبور با کد مخصوص کپچا را هم وارد کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان قرعه کشی پیش فروش سایپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر