;
coinex

محدودیت‌های کرونایی 10 روزه در 25 استان ؛ آخرین وضعیت کرونا در ایران

با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا و با اعلام رییس جمهور ایران حسن روحانی،‌ محدودیت‌های کرونایی 10 روزه در 25 استان اعمال خواهد شد. با ما همراه باشید.

دکتر حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: در چارچوب این محدودیت، تمام آن فعالیت‌های اصطلاحا ۳ و ۴ که عمدتا به فعالیت‌های آموزشی و تجمع در مناسبت‌های مختلف مربوط می شود، تا روز جمعه آتی یعنی برای ۱۰ روز ممنوع می‌شود.

رئیس جمهور اظهارداشت: محدودیت هایی هم که پیش از این برای ۴۳ شهرستان تصویب شده بود، در این جلسه تمدید گردید.

محدودیت‌های کرونایی 10 روزه در 25 استان

بنا به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، از روز چهارشنبه (۱۴ آبان) تا جمعه (۲۴ آبان) محدودیت‌های شدید در ۸۹ شهرستان کشور اعمال می‌شود. محدودیت‌های گروه مشاغل دو، سه و چهار در ۴۳ شهرستانی که هفته‌ی پیش اعلام شده بود، به‌مدت یک هفته‌ی دیگر تمدید می‌شود. این شهرها شامل آذرشهر، جلفا، چاراویماق، عجب‌شیر، مراغه و مرند از استان آذربایجان شرقی؛ شهرستان‌های پیرانشهر، ماکو و مهاباد از استان آذربایجان غربی؛ شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین‌شهر و میمه، گلپایگان و نجف‌آباد از استان اصفهان.

شهرستان‌های ایوان و دره‌شهر از استان ایلام؛ شهرستان‌های دماوند و ورامین از استان تهران؛ درگز از استان خراسان رضوی؛ مسجد سلیمان از استان خوزستان؛ خرمدره از استان زنجان؛ شاهرود از استان سمنان؛ استهبان از استان فارس؛ بانه و بیجار از استان کردستان؛ بافت، بردسیر، رفسنجان از استان کرمان؛ اسلام‌آباد غرب، پاوه و گیلان غرب از استان کرمانشاه؛ گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ الیگودرز، پلدختر، دورود و کوهدشت از استان لرستان؛ دلیجان از استان مرکزی؛ تویسرکان، رزن و نهاوند از استان همدان؛ ابرکوه، خاتم و مهریز از استان یزد می‌شوند.

محدودیت‌های کرونایی 10 روزه

شهرستان‌های جدیدی که مشمول این محدودیت‌ها می‌شوند شامل اهر، بناب، شبستر، میانه در آذربایجان شرقی؛ اشنویه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس، نقده در آذربایجان غربی؛ کاشان، شهرضا، مبارکه در  استان اصفهان؛ مشکین‌شهر در اردبیل؛ نظرآباد در استان البرز؛ بیرجند، طبس، قائنات در خراسان جنوبی.

تربت حیدریه، سبزوار، نیشابور، کاشمر، گناباد در استان خراسان رضوی؛ اسفراین در استان خراسان شمالی؛ دامغان، گرمسار در استان سمنان؛ ممسنی در استان فارس؛ سقز، سنندج، کامیاران، مریوان در استان کردستان؛ زرند و شهربابک در استان کرمان؛ جوان‌رود، سرپل ذهاب، کنگاور در کرمانشاه؛ دلفان در لرستان؛ رامسر در استان مازندران؛ خمین در استان مرکزی؛ اسدآباد، کبودرآهنگ در همدان؛ بافق و میبد در استان یزد هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص محدودیت‌های کرونایی 10 روزه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر