;
coinex

طراحی نسل سوم ایرپاد لو رفت

اپل در نیمه سال آینده میلادی از نسل سوم اپریاد رونمایی خواهد کرد. تصاویر غیررسمی منتشر شده از طراحی نسل سوم ایرپاد نشانگر شباهت آن به ایرپاد پرو است.

گفته می‌شود اپل ممکن است در سال آینده، هدفون بی‌سیم ایرپاد پرو را از نو طراحی کند تا کوچک‌تر و سبک‌تر شود و در نهایت، احتمالاً بدنه‌ی ساقه‌ای را از زبان طراحی آن‌ حذف خواهد کرد.

اما اولین تصاویر ایرپاد نسل سوم، از شباهت طراحی آن با ایرپاد پروی فعلی حکایت دارد. ازآنجاکه شایعات مربوط به نسل سوم ایرپاد (AirPods) در فضای مجازی منتشر شده است، اکنون شواهد بیشتری داریم که نشان می‌دهد اپل در حال کار روی مدل‌های به‌روزشده از ایرپاد نسل سوم است؛ اما وب‌سایت چینی 52audio تصاویری غیررسمی از قطعات ایرپاد نسل سوم (AirPods 3)  منتشر کرده است که از طراحی مشابه ایرپاد پرو حکایت دارد.

طراحی نسل سوم ایرپاد لو رفت

ازآنجاکه شایعات مربوط به نسل سوم ایرپاد (AirPods) در فضای مجازی منتشر شده است، اکنون شواهد بیشتری داریم که نشان می‌دهد اپل در حال کار روی مدل‌های به‌روزشده از ایرپاد نسل سوم است.

اما وب‌سایت چینی 52audio تصاویری غیررسمی از قطعات ایرپاد نسل سوم (AirPods 3)  منتشر کرده است که از طراحی مشابه ایرپاد پرو حکایت دارد.

طراحی نسل سوم ایرپاد

این گزارش که توسط وبلاگ ژاپنی MacOtakara به‌عنوان «اولین نگاه به نسل سوم AirPods» بازنشر شده است، قسمت بالایی گوشی‌های ایرپاد و همچنین پوشش محفظه قاب شارژ آن را نشان می‌دهد.

در هر حال، تصاویر جدید به‌نوعی گزارش اخیر بلومبرگ در مورد مدل‌های جدید ایرپاد را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد اپل در حال کار روی دو ایرپاد جدید از جمله ایرپاد نسل سوم به‌عنوان ارزان ترین مدل و  ایرپاد پرو بازطراحی‌شده برای جایگزینی ایرپاد پرو فعلی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طراحی نسل سوم ایرپاد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر