;
coinex

بهترین پرینترهای 2020 ؛ راهنمای خرید پرینترهای خانگی، اداری و اقتصادی

در این مقاله مجموعه‌ای از بهترین پرینترهای 2020 جمع‌آوری شده‌اند. فرقی نمی‌کند که برای چه کاری به پرینتر نیاز دارید، چون در هر صورت گزینه‌ی مورد نظر خود را در این راهنمای انتخاب پرینتر پیدا می‌کنید. در ادامه با تکراتو همراه شوید.

اگر فکر می‌کنید برای چند پرینت ساده در خانه به بهترین پرینتر خانگی ۲۰۲۰ احتیاجی ندارید، باید بگوییم که اشتباه می‌کنید. شما باید در محیط خانه و اداره از تجهیزاتی استفاده کنید که بدون دردسر و در چند مرحله‌ی ساده، به‌راحتی پرینت بگیرند. در این مقاله از بهترین پرینترهای 2020 به شما می‌گوییم که چطور بهترین چاپگر خانگی و اداری را انتخاب کنید که پاسخگوی تمام نیازهای شما باشند.

بهترین پرینترهای 2020

  • پرینتر لیزری رنگی برادر مدل HL-L8360CDW
  • پرینتر سوزنی اپسون مدل LQ-350
  • پرینتر اداری و خانگی کانن مدل Maxify MB5420
  • پرینتر لیزری جوهرافشان برادر مدل HL-L3210CW
  • پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010
  • پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26a
  • پرینتر جوهرافشان اچ پی مدل PageWide Pro 577dw
  • پرینتر اپسون مدل SURECOLOR P400
  • پرینتر لیزری سامسونگ مدل Xpress M2020
  • پرینتر چندکاره‌ جوهرافشان اچ پی مدل Deskjet 2130

برادر HL-L8360CDW – بهترین پرینتر لیزری رنگی جوهرافشان

برادر HL-L8360CDW - بهترین پرینتر لیزری رنگی جوهرافشان

پرینتر برادر HL-L8360CDW یکی از بهترین پرینترهای اداری ۲۰۲۰ است. این پرینتر برای دفاتری با حجم چاپ بالا و افرادی مناسب است که به چاپ سریع و رنگارنگ نیاز دارند.

این پرینتر در ابعاد ۱۹.۱ × ۱۲.۳ × ۱۷.۴ اینچ و وزن بیش از ۲۱.۷ کیلوگرم ساخته شده است که اصلا کم‌وزن نیست. با اینحال سرعت چاپ بالای حدود ۳۳ برگ در دقیقه را دارد. علاوه بر این دارای تونری با ظرفیت بالا است که می‌توان ۴۵۰۰ برگ را با آن چاپ کرد.

حداکثر چرخه وظیفه ماهانه این پرینتر ۶۰،۰۰۰ صفحه است که میزان بسیار چشمگیری است، ولی مقدار توصیه شده برای آن ۴۰۰۰۰ برگ است. ظرفیت سینی کاغذ اصلی در حدود ۲۵۰ ورق است و سینی کمکی آن ظرفیت ۵۰ برگه را دارد که می‌توان برای انواع کاغذهای جایگزین مانند سربرگ استفاده کرد. درصورتی‌که به ظرفیت بالای صفحات نیاز باشد، سینی‌های اضافی را می‌توان اضافه نمود و ظرفیت را تا ۱۳۰۰ برگ افزایش داد. این چاپگر از چاپ دوطرفه هم پشتیبانی می‌کند. بی دلیل نیست که برادر HL-L8360CDW یکی از بهترین پرینترهای 2020 محسوب می‌شود؛ چون برای سازمان‌های بزرگ‌تر که دارای نگرانی امنیتی هستند، HL-L8360CDW دارای یک کارت‌خوان داخلی NFC است که می‌تواند نشان کارمندان را برای اجازه دسترسی و سایر ویژگی‌های امنیتی اسکن کند.

بیشتر بخوانید:

چاپگر با استفاده از صفحه لمسی ۲.۷ اینچی کنترل می‌شود و می‌تواند با اکانت‌های گوکل درایو، دراپ باکس یا مایکروسافت وان درایو شرکت ارتباط برقرار نماید. برای استفاده در منزل یا اداره‌های کوچک، می‌توانید با سهولت از طریق Apple AirPrint و Google Cloud Print 2.0 به‌صورت بی‌سیم چاپ کنید. استانداردهای بی‌سیم اضافی شامل Wi-Fi مستقیم، فضای کاری Cortado، مپریا و برنامه Brother iPrint & Scan هستند. هنگام خرید از آمازون، HL-L8360CDW همراه با Dash Replenishment ارائه می‌شود و می‌توان با استفاده از آن اقدام به تنظیم عملکرد تونر نمود.

 اپسون LQ-350 – بهترین پرینتر ارزان قیمت سوزنی اداری

 اپسون LQ-350 - بهترین پرینتر ارزان قیمت سوزنی اداری

دستگاه LQ-350 ساخت شرکت اپسون بهترین پرینتر ارزان قیمت است. این پرینتر سوزنی با ریبون پرظرفیت خود با توان چاپ ۲٫۵ میلیون کاراکتر و مصرف برق پایین به کاهش هزینه‌های کاربر کمک می‌کند. این دستگاه با درگاه‌های پارالل، سریال و USB سازگاری آسانی با رایانه دارد و به‌راحتی نصب می‌شود. همچنین اندازه‌ی کوچک این محصول سبب شده که به‌راحتی در گوشه‌ای از میز کار شما قرار گیرد.

این پرینتر سوزنی ۲۴-پین، ۸۰ ستونی بسیار کم‌مصرف بوده و در حالت Sleep تنها ۱٫۳ وات و در حالت فعال ۲۳ وات برق مصرف می‌کند که با یک لامپ کم‌مصرف برابری می‌کند. پرینترهای سوزنی با توجه به ظرفیت و سرعت بالای چاپ استفاده‌ی رایجی در ادارات داشته و به‌عنوان یکی از وسایل ضروری در این زمینه به شمار می‌آیند.

این دستگاه یکی از بهترین پرینترهای 2020 محسوب می‌شود؛ چون شرکت اپسون یکی از پیشگامان پرینترهای سوزنی است و به دلیل کیفیت بالای محصولات خود حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. اپسون LQ-350 یکی از بهترین پرینترهای 2020 است و از سیستم‌عامل‌های Windows 2000, Windows 7, Windows 8, Windows Vista, Windows XP پشتیبانی می‌کند.

کانن Maxify MB5420 – بهترین چاپگر اداری و خانگی

کانن Maxify MB5420 - بهترین چاپگر اداری و خانگی

چاپگرهای جوهرافشان دارای مزایای زیادی هستند اما سرعت یکی از آنها نیست. چاپگر جوهرافشان کانن Maxify MB5420 یکی از جدیدترین پرینترهای جوهرافشانی است که برای دفاتر کوچک و مصارف خانگی طراحی شده و کیفیت چاپ عالی و تقریبا سریعی دارد. سرعت چاپ این پرینتر، ۲۴ عکس در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید و ۱۵٫۵ عکس در دقیقه برای چاپ رنگی است.

بیشتر بخوانید:

کانن Maxify MB5420 بدون شک یکی از بهترین پرینترهای اداری ۲۰۲۰ است که از چاپ دو طرفه هم پشتیبانی می‌کند. کارتریج‌های جوهر این چاپگر دارای عملکرد بالایی هستند. مهمتر از همه کیفیت چاپ، مخصوصا چاپ رنگی عالی این دستگاه است. کانن Maxify MB5420 یک چاپگر عکس نیست اما می‌تواند روی کاغذهای مخصوص عکس کار چاپ را به خوبی انجام دهد. MB5420 را فقط به عنوان یک پرینتر اداری نگاه نکنید اگر در خانه کار چاپ کم تا متوسطی دارید، این پرینتر برای شما مناسب است.

برادر HL-L3210CW – بهترین پرینتر ارزان قیمت لیزری جوهرافشان

برادر HL-L3210CW - بهترین پرینتر ارزان قیمت لیزری جوهرافشان

هر چاپگر لیزری تمام رنگی که کمتر از ۲۰۰ دلار قیمت داشته باشد و کارایی مناسبی ارائه دهد، قطعاً ارزش خرید دارد. سرعت چاپ یان پرینتر تا ppm ۱۹ است، سینی کاغذ ۲۵۰ برگه از نوع نامه یا اندازه قانونی را در خود جای می‌دهد و یک شکاف ورودی دستی برای اندازه‌های دیگر کاغذ و انواع رسانه‌ها، مثل پاکت‌ها در نظر گرفته شده است. برادر HL-L3210CW یکی از بهترین پرینترهای 2020 است و برای دفاتری با حجم چاپ کم طراحی شده که البته مقدار ۱۵۰۰ برگه توصیه‌شده است.

این دستگاه از چاپ بی‌سیم به صورت Apple AirPrint و Google Cloud Print، Brother iPrint & Scan و Wi-Fi پشتیبانی می‌کند. برادر HL-L3210CW برخلاف مدل L8360CDW، امکان چاپ دوطرفه را ارائه نمی‌دهد و کارتریج‌های آن دارای ظرفیت ۱۴۰۰ صفحه‌ای هستند. در مجموع باید گفت که این دستگاه می‌تواند چاپ لیزری سریع و تمام رنگ را با قیمت مناسب در اختیار کاربران خانگی و اداره‌های کوچک قرار دهد و به همین دلیل هم در فهرست بهترین پرینترهای 2020 قرار می‌گیرد.

کانن i-SENSYS MF3010 – بهترین پرینتر چندکاره لیزری

کانن i-SENSYS MF3010 - بهترین پرینتر چندکاره لیزری

پرینتر چندکاره‌ی سیاه و سفید رومیزی i-SENSYS MF3010 یکی از بهترین چاپگرهای خانگی 2020 است که کارهایی مثل پرینت، کپی و اسکن را به‌راحتی انجام می‌دهد. این دستگاه همچنین برای اداره‌های کوچک هم کاربرد دارد.

طراحی شیک و مشکی رنگ MF3010 آن را به دستگاهی مناسب، کوچک و کم‌حجم برای میز کار شما تبدیل کرده است. پرینت، اسکن و کپی با بهترین کیفیت در این مدل انجام می‌شود. درنتیجه‌ی کارایی ساده و هوشمند MF3010، هر کاربری با هر سطحی از معلومات کامپیوتری می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

درباره‌ی کیفیت چاپ دستگاه باید بگوییم که هیچ نگران نباشید؛ زیرا MF3010 دقت و جزئیات بالایی را در چاپ ارائه می‌دهد و به همین دلیل هم به عنوان یکی از بهترین پرینترهای 2020 شناخته می‌شود. سرعت چاپ هم با میزان ۱۸ برگ در دقیقه زمان زیادی را از کاربر نمی‌گیرد و نیازی نیست کاربر برای اتمام چاپ خود مدت‌ها در کنار دستگاه منتظر بماند. سرعت چاپ در بین مدل‌های مختلف سریع‌ترین میزان نیست؛ اما به ازای قیمتی که برای این دستگاه می‌پردازید، مطمئن باشید این سرعت یکی از بهترین‌های موجود در بازار است.

تکنولوژی Quick First-Print شرکت کانن هم سبب شده که اولین برگه برای چاپ پس از حدود ۸ ثانیه چاپ ‌شده و از دستگاه خارج شود. اسکن Quick First-Print همانند دیگر قسمت‌های دستگاه از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. اسکن و کپی اسناد در MF3010 به آسانی و با کیفیتی بالا صورت می‌گیرد. کپی اولین برگه هم در کمتر از ۱۲ ثانیه صورت می‌گیرد. MF3010 دستگاهی واقعاً مقرون به صرفه است که بدون کاهش در کیفیت و سرعت دستگاه در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.

اچ پی LaserJet Pro MFP M26a – بهترین پرینتر چندکاره خانگی

اچ پی LaserJet Pro MFP M26a - بهترین پرینتر چندکاره خانگی

پرینتر چندکاره‌ی اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M26a با تکنولوژی چاپ لیزری و تک رنگ، یکی از بهترین پرینترهای 2020 برای کاربردهای خانگی و اداره‌های کوچک است. این دستگاه قابلیت پرینت، اسکن و کپی هم دارد. پرینترهای لیزری برای چاپ اسناد مناسب هستند و در کنار کیفیت عالی چاپ متون، سرعت خوبی هم دارند.

سینی کاغذ این پرینتر تا ۱۵۰ برگ ظرفیت دارد و می‌تواند تا ۱۸ برگ در دقیقه پرینت بگیرد. متاسفانه این دستگاه از شبکه بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند و نمی‌توان بدون اتصال به دستگاه، به‌طور مستقیم از تلفن هوشمند خود هر فایلی را که می‌خواهید پرینت بگیرید.

اتصال در پرینتر Laserjet Pro MFPM26a صرفا از طریق کابل انجام می‌شود. این پرینتر چند کاره دارای تکنولوژی خاموش شدن خودکار برای صرفه‌جویی در انرژی است، یعنی هنگامی که شما در حال کار کردن با دستگاه نیستید، این پرینتر به‌طور خودکار خاموش و هنگام پرینت گرفتن و یا ارسال فایلی از کامپیوتر روشن می‌شود و شروع به کار می‌کند.

در سمت راست این دستگاه یک صفحه نمایش برای کنترل عملکردهای دستگاه و اطلاع از وضعیت آن تعبیه شده است. در مجموع این پرینتر یک مجموعه‌ی کارامد است و برای مصارف مختلف اداری و خانگی گزینه مناسبی بشمار می‌رود.

اچ پی PageWide Pro 577dw – بهترین پرینتر جوهرافشان

اچ پی PageWide Pro 577dw - بهترین پرینتر جوهرافشان

چاپگر جوهر افشان اچ پی مدل PageWide Pro 577dw یکی از سریع‌ترین و بهترین پرینترهای 2020 است. اگر سرعت چیزی است که شما به دنبال آن هستید می‌توانید آن را در این چاپگر HP پیدا کنید. اچ پی PageWide Pro 577dw از لحاظ فنی یک چاپگر جوهرافشان سنتی نیست، بلکه دارای ویژگی‌های خاص مانند کیفیت است. برخلاف پرینتر جوهرافشان معمولی که دارای هدهایی هستند که در طول برگه حرکت می‌کند، PageWide از یک هد چاپ ثابت استفاده می‌کند. این دستگاه به شما اجازه چاپ حداکثر ۵۰ صفحه در دقیقه (به صورت سیاه و سفید یا رنگی) را می‌دهد. اچ پی ادعا می‌کند که این چاپگر جزو سریعترین پرینترهای جوهر افشانی است که نسبت به پرینترهای لیزری رنگی تا ۴۰ درصد از رنگ کمتری استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اچ پی PageWide Pro 577dw از یک سیستم مخزن جوهر ۴ رنگی استفاده می‌کند که به‌راحتی قابل تعویض هستند شما می‌توانید ۱۳۰۰۰ برگه رنگی و ۱۷۰۰۰ برگه سیاه و سفید را با آن چاپ کنید و همچنین از کارتیج‌های بزرگ پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این دارای قابلیت‌های وای فای و اترنت است و شما می‌توانید از طریق برنامه‌های Google Cloud Print و Apple AirPrint اسناد و تصاویر گوشی خود را پرینت بگیرید. ویژگی‌های امنیتی موجود در این پرینتر جوهرافشان HP به شما امکان نظارت بر استفاده و جلوگیری از دسترسی کاربران غیرمجاز را می‌دهد.

HP PageWide Pro 577dw یک دستگاه چندکاره (چاپ، اسکن، کپی، فکس) است.پس اگر به یک مدل تک‌کاره نیاز دارید به سراغ پرینتر PageWide Pro 552dw بروید که همان عملکرد چاپ را ارائه می‌دهد. HP PageWide Pro 577dw یکی از بهترین پرینترهای اداری 2020 است و قیمت آن برای کاربران خانگی کمی بالاست.

اپسون SURECOLOR P400 – بهترین چاپگر هنری

اپسون SURECOLOR P400 - بهترین چاپگر هنری

علاقمندان به هنر و عکاسی که می‌خواهند کارهای خود را به نمایش بگذارند می‌توانند از کیفیت چاپ عالی چاپگر جوهرافشان EPSON SURECOLOR P400 استفاده کنند. این چاپگر دارای ۷ مخزن جوهر است که دقیق‌ترین رنگ‌ها را در عکس‌ها ایجاد می‌کند. بهینه‌سازی رنگ، دقت و هفت مخزن رنگ از بهترین ترکیباتی هستند که می‌توانید بدست آورید. این پرینتر وایرلس می‌تواند رول‌های کاغذ حداکثر ۱۳ اینچی و دیسک‌های قابل چاپ و همچنین مواد چاپی سنتی را مدیریت کند.

این پرینتر یکی از بهترین پرینترهای 2020 از نوع جوهرافشان است که برای هر هنرمند حرفه‌ای یا کسب‌وکارهای کوچک مناسب است. البته شما باید از چند چیز صرف نظر کنید؛ برای مثال،‌ این چاپگر به جای استفاده از صفحه لمسی رنگی، از نوارهای کنترل ساده و هشدار استفاده می‌کند.

سامسونگ Xpress M2020 – بهترین چاپگر خانگی 2020

سامسونگ Xpress M2020 - بهترین چاپگر خانگی 2020

دستگاه Xpress M2020 ساخت شرکت سامسونگ، پرینتری لیزری و تک‌کاره با قابلیت چاپ سیاه و سفید است که در میان پرینترهای رده‌ی متوسط کلاس خود قرار می‌گیرد. این دستگاه از سخت افزار متوسطی بهره گرفته است که در آن پردازنده‌ای با قدرت ۴۰۰Mhz و حافظه‌ای برابر با ۸ مگابایت اجزای اصلی سخت‌افزار آن را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

پرینتر M2020 سرعتی برابر با ۲۰ صفحه در دقیقه را می‌تواند ارائه کند که البته جزء بالاترین سرعت‌ها نیست، اما برای این رده‌ی پرینتر رقم مناسبی به شما می‌آید. پرینترهای لیزری عموماً برای چاپ متن به کار می‌روند به‌ویژه وقتی از نوع تک رنگ باشند. بدون شک این دستگاه یکی از بهترین پرینترهای 2020 برای مصارف خانگی است.

بنابراین اگر قصد چاپ اشکال گرافیکی و عکس را دارید، به سراغ مدل‌های دیگر مانند پرینترهای جوهرافشان بروید. برای چاپ دو رو هم باید در این مدل به صورت دستی اقدام کنید و قابلیت چاپ دوپلکس اتوماتیک وجود ندارد. کارتریج طراحی‌ شده برای این مدل قادر است ۵۰۰ صفحه را چاپ کند. البته این میزان بر اساس استاندارد‌های خاصی اعلام‌ شده و بسته به نوع محتوای چاپی و وضوح میزان قابل تغییر است. از سوی دیگر کارتریج‌هایی که در این مدل و تمامی مدل‌های دیگر در بسته قرار داده‌ می‌شوند به‌صورت Starter هستند. ابعاد و کاربردهای این دستگاه باعث شده تا آن را یکی از بهترین چاپگرهای خانگی 2020 بدانیم.

اچ پی Deskjet 2130 – بهترین پرینتر چندکاره جوهرافشان

اچ پی Deskjet 2130 - بهترین پرینتر چندکاره جوهرافشان

پرینتر چندکاره‌ی اچ پی مدل Deskjet 2130 دارای قابلیت‌های پرینت جوهرافشان رنگی، اسکن رنگی و کپی است که طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۴۲۵، ۳۰۴ و ۱۴۹ میلی‌متر است و با وزن ۳.۴۵۲ کیلوگرم عرضه می‌شود. اچ پی Deskjet 2130 یکی از بهترین پرینترهای 2020 است که سرعت پرینت دستگاه تا ۲۰ برگ برای چاپ سیاه‌وسفید و تا ۱۶ برگ برای چاپ رنگی است.

وضوح چاپ در این مدل ۱۲۰۰ × ۱۲۰۰ dpi برای چاپ سیاه‌وسفید و ۱۲۰۰ × ۴۸۰۰ dpi برای چاپ رنگی است. اولین پرینت سیاه‌وسفید تا ۱۵ ثانیه زمان نیاز دارد. قسمت کپی دستگاه تا ۵ برگ سیاه‌وسفید و ۳ برگ رنگی را در دقیقه با وضوح ۳۰۰ × ۶۰۰ dpi انجام می‌دهد. همچنین می‌توانید صفحات را تا ۲۵ درصد کوچک یا تا ۴۰۰ درصد بزرگ کنید و پشت و روی اسناد را روی یک برگ کپی کنید.

بیشتر بخوانید:

قسمت اسکن این دستگاه با وضوح اپتیکال ۱۲۰۰ × ۱۲۰۰ و عمق رنگ ۲۴ بیت عمل می‌کند. سینی ورودی کاغذ، ظرفیت نگهداری ۶۰ برگ را دارد و سینی خروجی تا ۲۵ برگ را تحویل می‌دهد. کاغذهایی با اندازه‌ی A4/Legal از نوع envelopes, photo paper, plain paper در این پرینتر قابل استفاده هستند. کارتریج‌های HP 123 Black و HP 123 Tri-color در این پرینتر استفاده می‌شوند. اچ پی مدل Deskjet 2130 یکی از بهترین پرینترهای اداری 2020 است که البته برای مصارف خانگی هم گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

راهنمای خرید بهترین پرینترهای 2020

برای انتخاب بهترین پرینترهای 2020 باید مواردی مانند نوع پرینتر، تعداد چاپ روزانه، کاربری و… را در نظر بگیرید. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که آیا نیاز به چاپ رنگی داریم یا خیر. در صورتی که نیاز ما صرفا بر چاپ متن و اسناد باشد، (مانند چاپ مقاله، فاکتور، نامه و…) باید پرینترهای تک رنگ یا یه اصطلاح سیاه و سفید را انتخاب کنیم. معمولا پرینترهای تک رنگ از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند و هزینه‌های مصرفی آن‌ها برای یک رنگ انجام ‌می‌شود. اما در صورتی که ‌می‌خواهیم عکس و یا اسناد را به صورت رنگی چاپ کنیم، به پرینترهای پیشرفته‌تری نیاز داریم.

پرینتر چندکاره، بهترین انتخاب کاربر

پرینترهای چند کاره:

پیدا کردن پرینتری که فقط پرینت بگیرد و کار دیگری انجام ندهد دیگر کار راحتی نیست. اصولا چرا باید به دنبال پرینتری گشت که فقط پرینت بگیرد! یک پرینتر چندکاره که اسکنر هم دارد، کار کپی کردن و دیجیتالی کردن اسناد را راحت‌تر می‌کند. بنابراین می‌توان گفت تمامی دستگاه‌هایی که در فهرست بهترین پرینترهای 2020 قرار می‌گیرند، باید چندکاره باشند. قطعا تا زمانیکه ۱۰۰% اطمینان حاصل نکرده‌اید که تنها نیازتان پرینت گرفتن است بهتر است یک پرینتر چند کاره بگیرید تا بتوانید از قابلیت‌های مختلف آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

اتصال پذیری پرینتر:

همه پرینترها می‌توانند از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل شوند، پرینترهای مناسب مصارف دفتری، دارای یک پورت اترنت برای اتصال به شبکه‌های کابلی هم هستند. وای‌فای هم این روزها در اغلب کلاس‌های پرینتر وجود دارد، هم برای راحتی استفاده در منزل و هم برای کار کردن با ابزارهای وایرلس در دفاتر کار. حتی اگر پرینتر برای استفاده یک نفر در منزل باشد و استفاده کننده دیگری وجود نداشته باشد، باز هم پیش از آنکه از ویژگی داشتن وای‌فای در پرینتر صرف نظر کنید مجددا به این مسئله بیاندیشید.

امکان پرینت گرفتن از طریق ابزارهای وایرلس:

حتی پرینترهایی که برای استفاده شرکتی طراحی شده‌اند هم در برابر نیاز به پرینت گرفتن توسط ابزارهای وایرلس تسلیم شده‌اند و راهی را برای پرینت گرفتن آنها ارائه کرده‌اند.

به‌دنبال پرینتری باشید که توانایی پرینت گرفتن مستقیم با اندروید، iOS و دیگر ابزارهای وایرلس را داشته باشد یا یا به‌دنبال راهی برای پرینت گرفتن از طریق موبایل باشید (مانند ePrint شرکت HP یا CloudPint شرکت گوگل) یا یک تکنولوژی واسطه مانند AirPrint شرکت اپل. علاوه بر اینها تکنولوژی ارتباط نزدیک میدان که نسبتا امتحان نشده هم هست در تعدادی از پرینترهای Sumsung و Brother عرضه شده است. از طریق NFC می‌توان ابزارهای وایرلس را به پرینتر متصل کرد. و سپس از برنامه ای برای ارسال پرینت به پرینتر استفاده کرد (با استفاده از وای‌فای محلی).

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر