;
coinex

بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 ؛ بهترین کیفیت صدا را دریافت کنید

دستگاه شما شاید قدرت صدای زیادی داشته باشد، اما در بعضی شرایط به یک اسپیکر خوب نیاز دارید. در این مطلب به معرفی بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 پرداخته‌ایم.

انواع زیادی از اسپیکرهای بلوتوث دار، از مدل‌های رومیزی اقتصادی گرفته تا مدل‌های هوشمند پیشرفته، در بازار وجود دارد و این تعدد گسترده محصولات باعث شده است که انتخاب کردن یک اسپیکر خوب برای کاربر سخت شود.

برای خریدن یک اسپیکر بلوتوث مناسب نیازی نیست که مبلغ زیادی را بپردازید و جی بی ال فلیپ 5 هم که در این مطلب معرفی شده است، این موضوع را ثابت می‌کند. در این مقاله به معرفی بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020

سونوس موو (Sonos Move)

بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 جهان از هر نظر

سونوس موو
بهترین اسپیکر بلوتوث 2020

وزن: 3 کیلوگرم/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ: 10 ساعت/ قابلیت‌های اتصالی: وای فای 802.11 b/g/n, 2.4 GHz، وای فای 5GHz و بلوتوث 4.2/ درایورها: 1 توییتر با خروجی به سمت پایین، 1 ووفر میانی و 2 آمپلی فایر دیجیتالی کلاس دی/ قابلیت NFC: ندارد/ ورودی AUX: ندارد/ امکان شارژ از طریق پورت USB نوع C: دارد/ داک شارژ همراه: دارد

نقاط قوت:

  • خروجی صوتی عالی
  • کارایی خوب
  • ویژگی‌های اتصالی منحصربفرد

نقاط ضعف:

  • وزن سنگین
  • قیمت گران

مشخصه‌ای که سونوس موو را به بهترین اسپیکر بلوتوث 2020 جهان تبدیل کرده این است که شما می‌توانید از آن علاوه بر پارتی، در خانه خود هم به عنوان اسپیکر بی سیم اصلیتان استفاده کنید. این بلندگو به دو اسپیکر قدرتمند، یک نرم افزار کارآمد، قابلیت استفاده در چند اتاق و سیستم تنظیم صدای هوشمند مجهز است و می‌تواند صدای خود را براساس محیط اطراف شما تنظیم کند.

بیشتر بخوانید:

سونوس موو ورای یک اسپیکر رده متوسط بلوتوث دار است و می‌تواند در کنار سایر اسپیکرهای خانگی سازنده‌اش کارایی خوبی را ارائه کند. این اسپیکر، به عنوان بهترین اسپیکر بلوتوث 2020 ، به عنوان کانال صوتی پشتی یک سینمای خانواده قابل استفاده نیست و به دلیل داشتن صدای عالی و ویژگی‌های بسیار خوب سنگین و گران است، ولی اگر بودجه خرید کافی دارید و به دنبال بهترین اسپیکر بلوتوث 2020 موجود در بازار هستید، برترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

یو ای بوم 3 (UE Boom 3)

رده دوم بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 جهان

یو ای بوم 3
بهترین اسپیکر بلوتوث 2020

وزن: 544.311 گرم/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ: 15 ساعت/ رنج وایرلس: بیش از 9 متر/ واکنش بسامدی: 90Hz-20kHz / درایورها: 2 درایور 1.75 اینچی و 2 رادیاتور منفعل 1.75 در 3 اینچی/ قابلیت NFC: دارد/ ورودی AUX: ندارد/ امکان شارژ از طریق پورت USB: دارد

نقاط قوت:

  • مقاوم در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک با شاخص مقاومتی IP67
  • صدای قوی
  • طراحی مقاوم

نقاط ضعف:

  • صدای نه چندان واضح

یو ای بوم 3 به کارآمدی یو ای بوم 2 نیست، ولی هنوز هم یکی از بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 جهان است. این بلندگو در هنگام بالا بودن ولوم صدا را با کیفیت بسیار خوبی پخش می‌کند، وزن سبک و حمل پذیری بالایی دارد، در مقابل نفوذ آب و ذرات گرد و خاک مقاوم است و می‌تواند با کمک یک دکمه کارآمد لیست‌های پخش مورد علاقه شما را بدون این که بخواهید گوشی هوشمندتان را بردارید، پخش کند.

بیشتر بخوانید:

بدون شک اسپیکرهای مجهز و قویتری هم در بازار وجود دارد، اما اگر به دنبال یک اسپیکر نسبتا اقتصادی (شاید بهترین اسپیکر بلوتوث ارزان) هستید این گزینه انتخاب خوبی برای شما محسوب می‌شود. شما می‌توانید یو ای بوم 3 را با رنگ‌ها و ویژگی‌های متنوعی خریداری کنید.

جی بی ال فلیپ 5 (JBL Flip 5)

بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک ، ساده و کاربردی

جی بی ال فلیپ 5
بهترین اسپیکر بلوتوث 2020

وزن: 544.311 گرم/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ: 12 ساعت/ رنج وایرلس: نامشخص/ واکنش بسامدی: 65Hz – 20kHz/ درایورها: 40 میلیمتری/ قابلیت NFC: ندارد/ ورودی AUX: ندارد/ امکان شارژ از طریق پورت USB: ندارد/ نسخه بلوتوث: 4.2

نقاط قوت:

  • خروجی صوتی عالی
  • استفاده راحت

نقاط ضعف:

  • فاقد جک 3.5 میلیمتری
  • فاقد میکروفون برای برقراری تماس هندزفری

جی بی ال فلیپ 5 به عنوان یکی از موارد فهرست بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک به شما ثابت می‌کند که یک اسپیکر خوب لزوما نباید به ویژگی‌های سخت افزاری منحصربفردی مجهز باشد. این بلندگو یک اسپیکر ساده بلوتوث دار با ویژگی‌های ضروری کارآد است و از یک طراحی زیبا و شاخص مقاومتی IPX7 بهره می‌برد.

بوز هوم پورتبل اسپیکر (Bose Home Portable Speaker)

بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 و جایگزین سونوس موو

بوز هوم پورتبل اسپیکر
بهترین اسپیکر بلوتوث 2020

وزن: 1.089 کیلوگرم/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ: 12 ساعت/ رنج وایرلس: نامشخص/ واکنش بسامدی: نامشخص/ درایورها: نامشخص/ قابلیت NFC: ندارد/ ورودی AUX: ندارد/ امکان شارژ از طریق پورت USB: دارد/ نسخه بلوتوث: 4.2

نقاط قوت:

  • صدای متعادل
  • طراحی عالی

نقاط ضعف:

  • قیمت گران
  • باس کم

سال 2020 سال اسپیکرهای هوشمند قابل حمل است و بلندگو هوم پورتبل اسپیکر بوز هم این موضوع را به خوبی با ویژگی‌های هوشمندش ثابت می‌کند. این محصول، به عنوان یکی از موارد فهرست بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک وزن سبک و حمل پذیری بالایی دارد، از یک طراحی کمینه گرایانه مقاوم بهره می‌برد و از بهترین اسپیکرهایی است که توسط شرکت بوز برای استفاده در محیط‌های باز ساخته شده است.

هوم پورتبل اسپیکر بوز کیفیت صدای سونوس موو یا ارزش اقتصادی (حتی می‌توان گفت بهترین اسپیکر بلوتوث ارزان) یو ای بوم 3 و جی بی ال چارج 4 را ندارد، اما در قالب یکی از بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 جهان محتویات رسانه‌ای مورد نظرتان را با کیفیت صدای بسیار خوبی پخش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آنکر ساوند کور فلر (Anker Soundcore Flare)

بهترین اسپیکر بلوتوث ارزان 2020

آنکر ساوند کور فلر
بهترین اسپیکر بلوتوث 2020

وزن: 499 گرم/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ: 12 ساعت/ رنج وایرلس: 20 متر/ واکنش بسامدی: نامشخص/ درایورها: 2 درایور فول رنج 1.75 اینچی و 2 رادیاتور منفعل/ قابلیت NFC: ندارد/ ورودی AUX: دارد/ توانایی شارژ کردن سایر دستگاهها از طریق پورت USB: ندارد/ نسخه بلوتوث: 4.2/ مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی: بله با شاخص مقاومتی IPX7

نقاط قوت:

  • خروجی صوتی عالی
  • نرم افزار موبایل منحصربفرد
  • ضد آب

نقاط ضعف:

  • آزار دهنده بودن صدا در هنگام بالا بودن ولوم

آنکر سابقه خوبی در ساخت اسپیکرهای بی سیم اقتصادی دارد. مدل ساوند کور 2 این سازنده مشهور صدای بسیار خوبی نداشت، اما قیمت بسیار ارزانش این نقطه ضعف را کمرنگ می‌کرد. ساوند کور فلر محصول جدید اقتصادی این برند و یکی از بهترین اسپیکر بلوتوث ارزان بازار است که از یک بدنه ضد آب و طراحی زیبا بهره می‌برد.

این بلندگوی زیبا در مقایسه با اسپیکرهایی مانند یو ای واندر بوم کیفیت ساخت بهتر و ارزش اقتصادی بالاتری دارد، اما مشخصه‌ای که این محصول را در مقایسه با محصولات مشابه متمایز می‌کند، خروجی صدای بهتر آن است. اگر به دنبال یکی از موارد فهرست بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک هستید و نمی‌خواهید بهای زیادی را برای خریدش بپردازید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

یو ای واندر بوم 2 (UE Wonderboom 2)

بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 برای استفاده در فضاهای بسته

یو ای واندر بوم 2
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث جهان در سال 2020

وزن: 423 گرم/ ابعاد: 104 در 95.3 میلیمتر/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ: 13 ساعت/ رنج وایرلس: 33 متر/ واکنش بسامدی: 75 Hz – 20 kHz / درایورها: 2 درایور فعال 40 میلیمتری و 2 رادیاتور منفعل 46.1 میلیمتری در 65.2 میلیمتری/ قابلیت NFC: ندارد/ ورودی AUX: ندارد/ امکان شارژ کردن از طریق پورت USB: ندارد/ نسخه بلوتوث: نامشخص

نقاط قوت:

  • خروجی صوتی عالی
  • مقاوم در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و غبار با شاخص مقاومتی IP67
  • باتری قدرتمند

نقاط ضعف:

  • قابلیت تفکیک صدای محدود

مدل اول اسپیکر بلوتوث یو ای واندر بوم، به عنوان یکی از موارد فهرست بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک به دلیل داشتن مشخصاتی نظیر بدنه مقاوم، خروجی صدای بیشتر از حد انتظار و توانایی خوبش در متصل شدن به مابقی اسپیکرهای سری واندر بوم به منظور افزایش قدرت صدا یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث جهان لقب گرفت. و حال واندر بوم 2 به عنوان جانشین این اسپیکر ارائه شده است.

این محصول نسبت به مدل اولش از چند جنبه بهینه سازی شده است و باس بهتر، باتری قدرتمندتر و قابلیت جدیدی به نام Outdoor Boost را در اختیارتان می‌گذارد.

یو ای واندر بوم 2 یک اسپیکر ضد آب و مقاوم بسیار خوب است و علی رغم داشتن اندازه کوچک خروجی صدای بسیار خوبی دارد. این بلندگو از نظر مقدار باس به خوبی یو ای بوم 3 و بوز ساوند لینک ریوالو نیست، اما به عنوان یکی از موارد فهرست بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک باس خوب و شدت صدای مناسبی را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تری بیت ایکس ساوند گو (Tribit XSound Go)

بهترین اسپیکر بلوتوث ارزان 2020 پرتابل اقتصادی

تری بیت ایکس ساوند گو
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث جهان در سال 2020

وزن: 363 گرم/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ: 24 ساعت/ رنج وایرلس: نامشخص/ واکنش بسامدی: 85 – 20,000 Hz / درایورها: 2 درایور 6 واتی/ قابلیت NFC: ندارد/ ورودی AUX: ندارد/ امکان شارژ از طریق پورت USB: ندارد

نقاط قوت:

  • قیمت بسیار اقتصادی (بهترین اسپیکر بلوتوث ارزان)
  • مقاوم در برابرآب و ذرات گرد و خاک با شاخص مقاومتی IPX7
  • کیفیت صدای عالی

نقاط ضعف:

  • طولانی بودن مدت زمان شارژ شدن باتری

شدت صدای تری بیت ایکس ساوند گو بیشتر از مقداری است که قیمتش نشان می‌دهد. این اسپیکر صدای متعادل و تقریبا بدون نویزی دارد و می‌تواند با شدت صدای متوسط به مدت بیش از 20 ساعت برای شما موسیقی پخش کند. ساوند گو به شاخص مقاومتی IPX7 هم مجهز است از این رو می‌توانید با خیال راحت در کنار ساحل از آن استفاده کنید.

این اسپیکر طراحی چندان زیبایی ندارد، اما کیفیت صدایش این نقطه ضعفش را کمرنگ می‌کند. قیمت اقتصادی یکی دیگر از ویژگی‌های مثبتی است که این بلندگوی بی سیم را به یکی از موارد فهرست بهترین مارک اسپیکر فلش خور ارزان جهان تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

بوز ساوند لینک مینی 2 (Bose SoundLink Mini II)

بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 میان رده

بوز ساوند لینک مینی 2
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث جهان در سال 2020

وزن: 680 گرم/ ابعاد: 2 در 7.1 در 2.3 اینچ/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ: 10 ساعت/ رنج وایرلس: 10 متر/ واکنش بسامدی: نامشخص/ درایورها: نامشخص/ قابلیت NFC: ندارد/ نسخه بلوتوث: نامشخص/ ورودی AUX: دارد/ امکان شارژ از طریق پورت USB: ندارد

نقاط قوت:

  • خروجی صوتی عالی
  • بدنه بسیار مقاوم
  • ضریب شکل کوچک

نقاط ضعف:

  • نداشتن مقاومت در برابر نفوذ آب

ساوند لینک مینی 2 در ماه ژوئیه سال 2015 وارد بازار شد و چندان جدید نیست، ولی به دلیل کیفیت صدای منحصربفردش هنوز هم یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث جهان محسوب می‌شود. این بلندگو در مقایسه با ابعادش صدای قویتر و باس عمیقتری دارد و نشان می‌دهد که یک اسپیکر کوچک هم می‌تواند خروجی صدای خوبی داشته باشد.

سونی اس آر اس – ایکس بی 501 جی (Sony SRS-XB501G)

بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020برای مهمانی‌ها

سونی اس آر اس ایکس بی 501 جی
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث جهان در سال 2020

وزن: 2.83 کیلوگرم/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ: 12 ساعت/ رنج وایرلس: 30 متر/ واکنش بسامدی: 20 – 20,000Hz / درایورها: 45 میلیمتری/ قابلیت NFC: دارد/ ورودی AUX: نامشخص/ امکان شارژ از طریق پورت USB: ندارد

نقاط قوت:

  • خروجی صوتی عالی و فراگیر
  • حمل پذیری بالا

نقاط ضعف:

  • عدم هماهنگی لامپ‌ها
  • عملکرد متوسط در تشخیص صدا

سونی SRS-XB501G یک اسپیکر بزرگ مجهز به رقص نور زیبا، سه پایه کارآمد، دستیار مجازی گوگل اسیستنت و صدای خوب است. این بلندگو کارایی بسیار خوبی برای پخش موسیقی در محیط‌های باز و بسته دارد و می‌تواند به مدت 16 ساعت برای شما با صدای بلند موسیقی پخش کند.

بیشتر بخوانید:

سونی SRS-XB501G در مقایسه با اسپیکرهای مخصوص خانه از نظر طراحی قدیمی است و کارایی متوسطی در زمینه تشخیص صدا دارد. این اسپیکر همچنین در مقایسه با ال جی پی کی 7 راندمان صوتی کمتر و در مقایسه با جی بی ال لینک 20 حمل پذیری سختتری دارد، ولی در مجموع یکی از موارد فهرست بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک است و برای کابردهای مختلف کارایی خوبی دارد. سونی SRS-XB501G بهترین اسپیکر بلوتوث یا هوشمند جهان نیست، اما نیازهای شما را به راحتی برآورده می‌کند.

بوز ساوند لینک ریوالو (Bose SoundLink Revolve)

بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 برند بوز

 

بوز ساوند لینک ریوالو
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث جهان در سال 2020

وزن: 680 گرم/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ: 12 ساعت/ رنج وایرلس: 9 متر/ واکنش بسامدی: نامشخص/ درایورها: نامشخص/ قابلیت NFC: ندارد/ ورودی AUX: دارد/ امکان شارژ از طریق پورت USB: دارد

نقاط قوت:

  • صدای 360 درجه واقعیو
  • طراحی زیبا و مقاوم
  • صدای واضح و دقیق

نقاط ضعف:

  • مناسب برای استفاده در فضاهای باز

اگر به دنبال یک اسپیکر عالی با صدای 360 درجه واقعی هستید، ساوند لینک ریوالو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اسپیکر برای پخش موسیقی در مهمانی یا مکان‌های مختلف خانه بسیار مناسب است، اما کیفیت صدای ساوند لینک مینی 2 را ندارد و با قیمت گرانتری نیز عرضه می‌شود. ساوند لینک ریوالو از نظر قیمتی دو برابر گرانتر از واندربوم است، در حالی که واندربوم علاوه بر خروجی صدای خوب، به یک بدنه کاملا ضد آب هم مجهز است. با این حال طراحی زیبا و صدای واضح دو مورد از ویژگی‌هایی هستند که این بلندگو را به یکی از موارد فهرست بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک تبدیل کرده‌اند.

دنون انوایا دی اس بی – 250 بی تی (Denon Envaya DSB-250BT)

بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 از نظر مقاومت

 

دنون انوایا DSB-250BT
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث جهان در سال 2020

وزن: 726 گرم/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ: 13 ساعت/ رنج وایرلس: 30 متر/ واکنش بسامدی: نامشخص/ درایورها: 2 درایور فول رنج 40 میلیمتری و 1 رادیاتور منفعل 53 در 135 میلیمتری/ قابلیت NFC: ندارد/ ورودی AUX: دارد/ امکان شارژ از طریق پورت USB: ندارد

نقاط قوت:

  • خروجی صوتی عالی و فراگیر
  • مقاوم در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک با شاخص مقاومتی IP67

نقاط ضعف:

  • دکمه‌های سفت
  • صدای زیر نامناسب

دنون انوایا DSB-250BT برترین اسپیکر سازنده‌اش است و علی رغم این که دو سال پیش وارد بازار شد، هنوز هم جزء بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 محسوب می‌شود. این بلندگو صدای قدرتمند و فراگیری دارد، در مقابل نفوذ آب و ذرات گرد و خاک مقاوم است و از یک بدنه بسیار محکم بهره می‌برد. صدای زیر دنون انوایا DSB-250BT چندان مناسب نیست و دکمه‌هایش هم کمی سفت هستند، ولی کیفیت صدای عالی کلیش این دو نقطه ضعفش را کمرنگ می‌کند.

اربانیستا بریس بن (Urbanista Brisbane): یک اسپیکر بلوتوث زیبا با کیفیت صدای خوب

بهترین مارک اسپیکر فلش خور ارزان

اربانیستا بریس بن
راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث جهان در سال 2020

وزن: 680 گرم/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ: 10 ساعت/ رنج وایرلس: 30 متر/ واکنش بسامدی: 80-20,000Hz/ درایورها: 2 درایور 52 میلیمتری/ قابلیت NFC: ندارد/ ورودی AUX: ندارد/ امکان شارژ از طریق پورت USB: ندارد

نقاط قوت:

  • خروجی صوتی عالی
  • توانایی جفت شدن با اسپیکر استریو

نقاط ضعف:

  • مقاومت نه چندان عالی بدنه
  • طراحی نه چندان خوب

اربانیستا بریس بن ظاهر چندان زیبایی ندارد، اما یکی از قدرتمندترین اسپیکرهای بلوتوث موجود در بازار است. صدای بلند و قوی، قیمت مناسب، باتری کارآمد و توانایی متصل شدن به یک اسپیکر بریس بن دیگر تنها بعضی از ویژگی‌های مثبتی هستند که این بلندگو را به یکی از بهترین اسپیکر بلوتوث های 2020 تبدیل کرده‌اند. اگر به دنبال یک اسپیکر رده متوسط وایرلس هستید که کیفیت صدای خوبی داشته باشد، این گزینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر