;
coinex

نماینده مجلس: صدا و سیما متهم گسترش سایت های قمار است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد بانک ها و صدا و سیما متهم گسترش سایت های قمار هستند. او رویکرد مسئولان سازمان را به این موضوع نقد کرد.

جواد نیک بین، نماینده مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به نقد رویکرد صدا و سیما به سایت های قمار و عملکرد بانک ها در این باره پرداخت و با حرام خواندن شرط بندی، از شناسایی اطلاعات 70 هزار قمار باز در کشور خبر داد.

وی در این باره گفت: طبق قانون، شرط‌بندی حرام است و قوانین موجود برای برخورد با این مسائل کفایت می‌کند اما چنانچه قوه قضائیه، بانک‌ها و دولت نیاز به قانون مصوب جدید داشته باشند، باید لایحه بدهند تا در مجلس بررسی شود.

نماینده مجلس: صدا و سیما متهم گسترش سایت های قمار است

وی افزود: در رابطه با رواج این مسائل بانک‌ها باید پاسخ دهند که چگونه ظرف مدت کوتاهی چند هزار میلیارد تومان پول جابجا می‌شود؟ این میزان پول نیاز به چند میلیون کارت دارد. چگونه درگاه‌های اینترنتی رصد نمی‌شوند؟

این نماینده مجلس ادامه داد: بانک‌ها برای اینکه تراکنش‌ افزایش یابد و سود بیشتری بدست آورند به این موضوع که مثلا ظرف 24 ساعت 20 هزار میلیارد تومان به حساب یک سایت واریز می‌شود، توجهی نمی‌کنند و آن را مورد ارزیابی قرار نمی دهند!

نماینده مجلس: صدا و سیما متهم گسترش سایت های قمار است

نیک بین گفت:  رسانه ملی هم به دلیل عدم اطلاع رسانی به مردم مقصر است.چراکه باید جزئیات و نحوه چنین کلاهبرداری‌هایی به اطلاع عموم رسانده شود تا بدانند در صورت ورود به این عرصه مغبون می‌شونداما تاکنون رسانه ملی هیچ اقدام مثبتی انجام نداده است.

وی افزود: سلبریتی‌ها از جمله بازیگران و بازیکنان ورزشی در جامعه تعیین می‌کنند که مردم چه کاری انجام دهند و یا چه لباسی بپوشند. متاسفانه الگو برداری در جامعه اشتباه است و صدا و سیما در این زمینه با عملکرد ضعیفی که داشته منجر به بروز این فضا شده و به این مسائل دامن زده است.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما صدا و سیما متهم گسترش سایت های قمار است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر