;
coinex

بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران چه شرکت هایی هستند؟

نتورک مارکتینگ جند سالی هست که در ایران رواج جدی یافته است. این گفتار تکراتو به معرفی بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران اختصاص دارد.

شرکت های فعال در حوزه بازاریابی شبکه ای در ایران بسیارند. هر کدام از این شرکت ها نیز با پلن ها و محصولات متفاوت سعی در جلب نظر مردم و توسعه کسب و کار خود دارند.

اما یک سوال مهم که برای افراد تازه کار در بازاریابی شبکه یا آنهایی که قصد ورود به نتورک مارکتینگ را دارند وجود دارد، این است که از میان این تعداد شرکت های فعال در این حوزه، بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران چه شرکت هایی هستند؟

اگر هنوز وارد این کار نشده باشید احتمالا سوالات دیگری مانند نتورک مارکتینگ چیست؟ و چقدر قابل اعتماد است نیز در ذهن شما چرخ میزند.

بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران چه شرکت هایی هستند؟

برای بررسی و معرفی بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران بد نیست اگر ابتدا با یک بحث پایه ای کار را آغاز کنیم. اساسا بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ یعنی چه؟

به لحاظ واژگانی Network Marketing‌ از دو بخش اصلی تشکیل شده است. مارکتینگ در معنای بازاریابی و نتورک در معنای شبکه یا شبکه ای بر سرهم ترجمه بازاریابی شبکه ای را برای ما به ارمغان می آورد.

بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران چه شرکت هایی هستند؟

اما در معنای دقیق بازاریابی شبکه‌ای (Network Marketing) یا فروش هرمی (Pyramid Selling) یا بازاریابی چندسطحی (Multi-level Marketing) با نام اختصاری اِم‌اِل‌اِم (به انگلیسی: MLM)، نوعی شیوه فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات و کالاهای خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند.

درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.

در بازاریابی شبکه‌ای، بازاریاب‌ها به صورت «تبلیغات کلامی» یا «تبلیغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات کمپانی می‌کنند. در حال حاضر به ترتیب کشورهای آمریکای شمالی، چین، کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا و ژاپن در زمینه بازاریابی شبکه‌ای سردمدار هستند.

به علاوه ذکر این نکته در همین ابتدای بحث ضروری به نظر میرسد که بر اساس تحقیقات آژانس‌های نظارت بر مصرف‌کننده به‌طور مستقل، بین ۷۰ تا ۷۵ درصد از افراد شرکت‌کننده در بازاریابی شبکه‌ای به درآمدهای بالا نمی‌رسند.

در کشور ما هم چندسالی است که شرکت های زیادی در حوزه بازاریابی شبکه ای فعالیت میکنند. اما این همچنان یک سوال اساسی است که بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران کدام است و فهرست بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران شامل چه نام هایی است؟

در ادامه این گفتار با ما باشید تا بهترین نتورک مارکتینگ ایران را به شما معرفی کنیم.

فهرست بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران

بنابر آخرین آمارهای رسمی و موجود تاکنون نزدیک به 32 شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران ثبت شده و اخذ مجوز کرده اند که اسامی آنها در جدول زیر آمده است.

شبکه بادران گستران ۱۷ نیک پوشان رادین
۲ تلاش کاران سرمایه وزین ( تکسو ) ۱۸ سیمرغ عصر تجارت
۳ خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز ۱۹ زندگی سبز دماوند
۴ ابر تجارت کهکشان ۲۰ جانسو تجارت
۵ پارس نیوشا نیک ۲۱ بازاریابی شبکه ای راه سوم پارسیان
۶ بازاریابان ایرانیان زمین (بیز) ۲۲ شبکه تلاش آفرینان تجارت (تات)
۷ میراث نفیس دست ها ۲۳ بازاریابی شبکه ای بهترین راه تجارت ویرا
۸ آویژه سگال ۲۴ کاریزما تجارت یکتا
۹ کارآفرینان پیشرو باورس ۲۵ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان
۱۰ آرسن بازارسازان ایرانیان ۲۶ سامانه تجارت جهانی هزاره سوم
۱۱ بازاریابان خاک اهورایی ۲۷ گسترش بهداشت ارغوان
۱۲ شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا ۲۸ شرکت تجارت وینا کران
۱۳ عطا تجارت گستر کارنو ۲۹ سپاروک پخش پایدار
۱۴ فوژان شبکه تجارت پاسارگاد ۳۰ آرمان تدبیر اطلس
۱۵ بازاریابی شبکه ای توکا ۳۱ جی ام اوشن اونیو پی تا ای منطقه آزاد چابهار
۱۶ سخت کوشان اریس ۳۲ آریا پژوهش یکتا

در ایران و آنطور که احتمالا باید بدانید معروف ترین شرکت های نتورک مارکتینگ، شرکت های بادران گستران (که اتفاقا تیم فوتبال هم دارد)، پنبه ریز،‌ بیز، تلفیق هنر و نیوشانیک هستند.

البته که برخی دیگر از شرکت ها هم در کنار این شرکت های معروف در این حوزه فعال هستند که در ادامه به آنها بیشتر میپردازیم.

در اکثر کشورهای مطرح در زمینه بازاریابی شبکه ای بحثی با نام رتبه بندی شرکت ها وجود دارد که در این رتبه بندی هر سال برترین شرکت های بازاریابی شبکه ای براساس تحلیل های آماری دقیق انتخاب و اعلام می شوند؛ همچنین اطلاعات بسیار دقیق در مورد میزان فروش شرکت ها، تعداد بازاریابان، امتیاز شرکت ها از نظر رضایت مشتریان در اختیار علاقه مندان به مشارکت در این حرفه قرار می گیرد.

در کشور ما با توجه به نوپا بودن این صنعت و مشکلات زیر ساختی و فرهنگی که در زمینه این حرفه وجود دارد، هنوز رتبه بندی رسمی برای شرکت ها توسط مراجع زیربط صورت نگرفته است.

بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران چه شرکت هایی هستند؟
بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران

در رتبه بندی هایی که در سرتا سر دنیا بر روی شرکت های بازاریابی شبکه ای صورت گرفته چند موضوع کلی و مهم به عنوان اصول رتبه بندی مورد توجه قرار گرفته است:

  • طرح درآمدی شرکت: در طرح درآمدی مهم ترین مسئله تمرکز برخرده فروشی و پرداخت متناسب پورسانت به سطوح مختلف است. در برخی از شرکت ها عده کمی که در رأس هرم شرکت قرار دارند پورسانت بالایی را دربافت کرده و عده زیادی که در قاعده هرم قرار دارند پورسانت کمی را دریافت می کنند. یک طرح درامدی عادلانه پورسانت ها به نسبت متناسب بین سطوح توزیع می گردد.
  • محصولات شرکت: دومین معیار مهم محصولات شرکت است. اکثر شرکت های مطرح خود تولید کننده محصولات شان هستند و محصولات ارائه شده توسط آنان محصولی منحصر به فرد است که توسط سایر شرکت ها توزیع نمی گردد. علاوه بر منحصر به فرد بودن قیمت و کیفیت محصولات نیز در روند ارزشیابی شرکت تأثیر گذار است. بهترین قیمت برای محصولات قیمتی است که از قیمت کالاهای مشابه در بازار بالاتر نبوده و بتواند مشتریان را راضی نگه دارد.
  • سابقه شرکت: علاوه بر موارد ذکر شده معیار مهم دیگری نیز وجود دارد که نشان دهنده سلامت قانونی و اخلاقی فعالیت شرکت است و آن رعایت مقررات مصوبه توسط شرکت ها است. شرکتی که خود را ملزم به رعایت مقررات می داند به عنوان شرکتی قابل اعتماد برای فعالیت بازاریابان شناخته می شود.
    شرکت هایی که موارد ذکر شده را با دقت نظر به مرحله اجرا درآورند شرکت هایی اخلاق مدار و قانون مدار شناخته می شوند که نه تنها آینده روشنی در انتظار آنان است؛ بلکه بازاریابان آن ها نیز به راحتی می توانند به اهدافشان دست پیدا کنند.
  • رضایت بازاریاب و مشتریان: رضایت مشتری و بازاریاب از مهم ترین نکاتی است که در تمامی شرکت های مطرح دنیا مورد توجه قرار گرفته و به عنوان اصلی ترین معیار در رتبه بندی شرکت شناخته می شود. خدماتی که یک شرکت می بایست به بازاریابانش ارائه دهد عبارتند از: ارسال به موقع محصولات، پاسخگویی به موقع به درخواست انصراف و بازخرید بازاریابان، پرداخت به موقع پورسانت به بازاریابان، فراهم کردن امکانات آموزشی رایگان برای بازاریابان، تأمین امکانات زیر ساختی به تعداد کافی جهت فعالیت بازارایابان همانند تأسیس شعب در شهرستان های مختلف جهت سهولت کار بازاریابان، برگزاری همایش های آموزشی و تأمین جروات آموزشی یکسان در سر تا سر کشور جهت بالا بردن سطح علمی بازاریابان.

با تکیه بر این معیارها قصد داریم به بررسی فهرستی از شرکت های بازاریابی شبکه ای ایرانی و معرفی بهترین های این حوزه بپردازیم. اما بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران کدامند؟

بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران

تصویر زیر، بر اساس تعداد بازاریابان هر شرکت در استانهای کشور، موفق ترین شرکت در هر استان کشور در جلب نظر افراد را نشان میدهد. هرچه تعداد بازاریابان یک شرکت بیشتر باشد، میزان فروش محصولات در آن استاد بیشتر خواهد بود.

بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران چه شرکت هایی هستند؟
بهترین شرکت بازاریابی شبکه در ایران

همانطور که از تصویر بالا متوجه میشویم، سه شرکت بادران، بیز و پنبه ریز ؛ بهترین شرکت های بازاریابی شبکه ای ایران حداقل به لحاظ آماری محسوب میشوند.

احتمالا با کمی اغراق بتوانیم بگوییم بادران موفق ترین و بهترین نتورک مارکتینگ ایران است. اما در ادامه و با بررسی پلن ها و سایر مسائل جانبی این شرکت ها به نتایج بیشتری میرسیم.

معرفی هر یک از بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران

در ادامه و بنابر اطلاعاتی که از سایت هر یک از شرکت ها و همچنین سایر منابع مرتبط به دست آورده ایم، به اختصار به شرح حوزه فعالیت و معرفی هر یک از بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران میپردازیم.

پنبه ریز : بهترین نتورک مارکتینگ ایران فعال در حوزه بهداشتی

شرکت پنبه ریز با نام کامل خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز یکی از قدیمی ترین و البته بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران است که بیشتر بر روی محصولات آرایشی وب هداشتی تمرکز دارد.

با توجه به این که دامنه جدیدی برای خود انتخاب کرده اند و با وجود بازاریابان این شرکت رشد الکسا شرکت پنبه ریز بسیار زیاد بوده است. آدرس سایت قبلی پنبه ریز Panberes.ir بود اما الان از www.pisc.ir آدرس جدید سایت است، استفاده میکنند و آدرس قبلی به آدرس جدید ریدایرکت شده است.

بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران چه شرکت هایی هستند؟
بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران

محصولات شرکت پنبه ریز

  • زیبایی
  • بهداشتی و مراقبتی
  • خوشبوکننده
  • سلولزی
  • خوراکی
  • بسته های ترکیبی مو و زیبایی

مزایای شرکت پنبه ریز

  1. در زمینه محصولات تخصصی خود یعنی لوازم آرایشی و بهداشتی، حداقل در ایران در زمره بهترین ها قرار دارد.
  2. وجود شعبه های مرکزی، ارتباط و دسترسی ها و در نهایت سرعت عمل را افزایش میدهد.
  3. برگزاری همایش هایی در طول سال برای بازاریابان شرکت.
  4. کیفیت خوب آموزش های پنبه ریز را همواره یکی از علل موفقیت آن دانسته اند.

معایب شرکت پنبه ریز

  1. به سختی میتوان برای آن در هر جایی مجوز افتتاح شعبه کسب کرد. آن هم البته به دلیل سیاست های خود پنبه ریز است.
  2. گران بودن محصولات نسبت به محصولات مشابه با همان کیفیت در بازار.

تکسو : بهترین نتورک مارکتینگ ایران

تکسو از دیگر شرکت های فعال در حوزه بازاریابی است که مدتی است با استقبال خوبی مواجه شده است. محصولات این شرکت ترکیبی از انواع دمنوش ها و لوازم بهداشتی است.

بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران چه شرکت هایی هستند؟
بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران

محصولات شرکت تکسو 

  • چای
  • دمنوش
  • عسل
  • ادویجات
  • عطر و ادکلن
  • شامپو
  • لوسیون و کرم
  • لوازم آشپزی
  • حوله

مزایای شرکت تکسو:

  1. کیفیت خوب محصولات
  2. وجود شعب در دسترس برای فعالیت بازاریابان
  3. به مانند پنبه ریز، برگزاری برخی همایش ها در طول سال از علل موفقیت این شرکت است.
  4. در مورد مسائل انگیزشی و آموزشی خوب عمل میکند.

معایب شرکت تکسو:

  1. ضعف پشتیبانی شرکت در تامین کمبودی محصولات
  2. برای برگرداندن محصولات ب شرکت با دردسرهای زیادی مواجه میشوید.
  3. با وجود کیفیت خوب محصولات، قیمت ها بعضا نسبت به گزینه های موجود در بازار بسیار عجیب و گران است.

بادران گستران : مهمترین و بهترین نتورک مارکتینگ ایران

بادران از اولین و البته قدیمی ترین ها در این حوزه است که در بازه ای از زمان آنقدر با رشد و پیشرفت مواجه شد که حتی یک تیم فوتبال هم تاسیس کرد و در برخی از شهرستان های کوچک کشور بیش از دو شعبه همزمان داشت!

این موضوعات نشانگر قدرتمندی بادران و موفقیت آن است. در این میان اما طی مدت گذشته و با نزول کلی جریان بازاریابی شبکه ای، بادران هم کمی با نزول مواجه شده است.

بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران چه شرکت هایی هستند؟
بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران

محصولات شرکت بادران

  • محصولات آرایشی
  • عطر
  • مراقبت از مو
  • مراقبت از پوست
  • سلولزی
  • بهداشت شخصی
  • انواع شوینده ها

مزایای شرکت بادران گستران

  • همانطور که در ابتدا هم گفتیم، بادران از شبکه قدرتمند و پرتعدادی از شعب در سراسر کشور بهره مند است که کار فروش را برایش آسان کرده است.
  • محصولات با کیفیت راضی کننده
  • تدارک آموزش های خوب برای بازاریابان

معایب شرکت بادران گستران

  • یکی از معایب شاید گران بودن برخی کالاها به نسبت نمونه های موجود در بازار باشد.
  • بسیاری از محصولات موجود نیستند و تامین موجودی با تاخیر صورت میگیرد.

نیوشانیک

نیوشانیک یکی از شرکت های قدیمی فعال در حوزه مورد بحث بود که در سال 1385 تاسیس شد. اما از آنجا که بازاریابی شبکه ای در سال 91 در ایران مجاز شد، نیوشانیک نیز در این سال با تغییر پلن کاری به بازاریابی شبکه ای رو آورد. در نتیجه تمرکز بر یک حوزه خاص، نیوشانیک در حوزه دمنوش و قهوه بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران است.

بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران چه شرکت هایی هستند؟
بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران

محصولات شرکت نیوشانیک

  • انواع چای سبز
  • چای سیاه
  • پودر قهوه و شکلات
  • دمنوش ها

مزایای شرکت نیوشانیک

  • فعالیت در یک زمینه خاص در عین اینکه بعضا محدودکننده است اما از برخی جهات بسیار خوب است.
  • نیوشانیک در سراسر ایران و علی الخصوص مراکز استان ها شعبه دارد.

معایب شرکت نیوشانیک

  • بعضی از محصولاتی که در سایت معرفی شده وجود ندارد.
  • قیمت ها در مورد بعضی محصولات از قیمت های بازار گران تر است.

بیز ، بازاریابی ایران زمین

بیز نیز از جمله قدیمی ترین هاست. از قضا در برخی محصولات میتوان بیز را بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران دانست. در ادامه به مانند موارد قبلی محصولات و مزایا و معایب شرکت را معرفی میکنیم.

بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران

محصولات شرکت بیز

  • لوازم خانگی
  • دستگاه های تصفیه آب
  • مواد غذایی (انواع غذای آماده، خرما، ادویه و چاشنی)
  • قهوه های گائودرما
  • شوینده های بهداشتی
  • بخش فروش کتاب آموزشی
  • آرایشی بهداشتی
  • ساعت
  • منسوجات

مزایای شرکت بیز

  • برخلاف سایر شرکت ها در بیز اجباری برای خرید یا رقم مشخص خرید وجود ندارد.
  • عضویت در بیز آسان است.
  • برخلاف نیوشانیک که با تمرکز بر یک حوزه فعالیت میکند، بیز با تنوع حوزه های فعالیت و البته تنوع محصولات به موفقیت رسیده است.

معایب شرکت بیز

  • مثل بسیاری دیگر، با معضل ناموجود شدن محصولات و البته دیر تامین شدن آنها مواجه است.
  • قیمت های بیز متناسب با قیمت های بازار نیست

نفیس

شرکت نفیس به عنوان یکی از تازه واردان این حوزه فعالیت متوسط و معمولی داشته است. نه سیر نزولی خاصی و نه سیر صعودی چشمگیری!

بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران چه شرکت هایی هستند؟
بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران

محصولات نفیس

  • مورال کاپ
  • بلک بری
  • پرستوم
  • ام ان دی
  • تاپ شاپ
  • سوپر استار
  • آروماتیک
  • بارلکا
  • محصولات آموزشی

در مورد مزایا و معایب نفیس فعلا چیزی نمیتوانیم بگوییم. باید کمی صبر کنیم و منتظر آینده باشیم. شما اگر نفیس را میشناسید در کامنت ها برایمان از مزایا و یا معایب آن بنویسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین شرکت های نتورک مارکتینگ ایران چیست؟ به نطر شما بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران کدام است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (126 نظر)

    همونطور که گفتین محصولات تو اکثر شرکت ها گرانتر از بازار هستش چون شرکت ها پخش ککنده محصولات هستند نه تولید کننده اگر خودشون تولید کننده بودن قیمت هاشون خیلی کمتر میشد ولی یه شرکت رو نگفتین کیونت که الان دوباره شروع به کار کرده وتور مسافرتی با قیمت مناسب میفروشه

    پاسخ

    شرکت سفیران یگانه کمتر از دوساله که شروع به فعالیت کرده و و مدت زمان کم حجم فروش خیلی خوبی تونسته ایجاد کنه.
    تا۴۲درصد حاشیه سود محصول/۴۰درصد خروجی پلن و کمپ های آموزشی فوق العاده و محصولات مصرفی ای که داره افراد رو سریع به درآمد میرسونه
    تو اکثرشهرهای ایران دفتر داره و لیدرهای کاربلدش شبکه های قوی و پویایی ساختن.

    اگه اطلاعات بیشتری نیاز داری بهم پیام بده
    ۰۹۰۱۰۸۵۴۹۸۰

    پاسخ

    داداش پنبه ریز تا جایی که من میدونم کل ایرانو گرفته تو المان شعبه داره
    عراق و لبنان و کویت و همه جا نمایندگی داره چطور بادران بیشتره با اینکه بین المللی نیس!؟😂😂
    حداقل یه مقاله ای درست بدین بیرون یا اگه مال قبلا هست اپدیت کنید چون با این کارتون دارید فرصت رو از مردم میگیرد

    پاسخ

    من سه ساله دارم با کمپانی بی نظیر نفیس همکاری میکنم خیلی عالی پلن در آمدی خوبی داره برند های عالی داره مثل بلکبری و آلن بیوتی که توی ایران تکه و با دوره آموزشی صحیح و مشاوره درست نیاز افراد رو بر طرف می‌کنه ومحصول با کیفیت و قیمت مناسب به دست مشتری میرسونه

    پاسخ

    من تو شرکت نفیس کار میکنم هیچ اجباری برای خرید زدن نیست سقف خرید مشخص نمیکنن برات.پشتیبانی برای مرجوعی یا هرچیزی عالی عمل میکنه و قیمت ها نسبت ب بیرون خیلی پایین تره البته ب جز لاین بلک بری ک سلول بنیادی دارن
    کسی خواست همکاری کنه خوشحال میشم کمک کنم
    09302830430

    پاسخ

    شرکت نیوشانیک پدر مردم در آورده حتما باید فاکتور بزنی وگرنه جایگاهت میسوزه

    پاسخ

    سلام من داخل شرکتایی که گفته شده نبودم ولی داخل شرکت تجارت قرن ۲۱ که محصولات سلامتی هست و توی دنیا تکه و صادراتیه دارم فعالیت میکنم اصلا نباید هر ماه خرید اجباری بزنیم و با ۵ تومن میشه شروع کرد و به در آمد عالی رسید،قیمت تولید و مصرف هم نداره و بسیااار پلن درآمدش عااالیه .من که خیلی راضیم.

    پاسخ

    سلام خدمت دوستان شرکت نفیس محصولات عالی داره خودم خانوادم دوستانم از این محصولات استفاده میکنن بادران محصولاتش مضخرف بود که شامل چای سبز دارو گیاهی بود نفیس محصولات ارایشی بهداشتیش معرکه ممنون از دستدرانکاران شرکت نفیس

    پاسخ

    سلام به همه دوستان در حال حاضر قدرتمند ترین شرکت بازاریابی شبکه ای ایران پنبه ریز هست با پلن درآمدی فوق العاده . برای مشاوره در خدمتم 09055213159

    پاسخ

    من بازاریاب شرکت نفیس هستم
    پلن درامدی شرکت عالی و راحت تر از شرکت های رقیب چون من برای شرکت بیز و پنبه ریز هم کار کردم این و میگم
    قیمت محصولات نسبت به نمونه های مشابه پایین تر و کیفیت بالاتری داره
    رضایت مشتری بالایی داره
    سرعت پشتیبانی در پاسخگویی بالاست
    مرجوع کالا ب شرکت راحت و کم ترین دردسر رو داره
    اگه کالایی شکسته یا خراب ب دست مشتری برسه تا 48 ساعت ب شرکت خبر داده بشه مرجوع و تعویض میشه

    پاسخ

    با سلام شیوه کار تمام این شرکت‌ها شبیه یک بازی کودکانه هستش اساس کارشون تقلیده
    تنها شرکت نتورک واقعی در آسیا گلدکوئست
    یا QI یا همون کیونت میباشد
    که رهبرانشان تو این کار مجرب هستن بهترین تیم آموزشی دنیا رو دارن
    این تجارت یک روال علمی وعملی داره که دوره علمی آن متغیره و بستگی به شخص داوطلب
    میتونه کوتاه مدت یا دراز مدت باشه و به مرحله ای برسه که عمیقا تجربش کنه
    ولی دوره عملی آن ثابته که مدت زمانش ۶ماه میباشد که به دو تا ۳ ماه در دو موقعیت زمانی و مکانی جدا تقسیم میشه
    البته داستان این کار زیاده فقط همینو بگم که شما فقط با خوندن همین چند خط بالاترین اطلاعات نتورک مارکتینگ در ایران رو دارین
    منتظر باشین طوفان تو راهه!!!!

    پاسخ

    سلام ما رو به داتو ویجی اسپاران برسون،پاتمن هم فوق العاده هیت،بهترین بازاریابی دنیا کمپانی کیونت داره،ویسی ایوب و ویسی محمد و جمشید و …ولی یادمون باشه هر نوع نتورک در دنیا یه روزی به مقلطه و چند رویی میافته و اشباه میشه

    پاسخ

    سلام،،، ممنون از مطالب خوبتون
    اگه امکانش هست در مورد اینکه بازاریابی شبکه ای چه منفعت هایی برای خود شرکت دارد هم مطلب بگذارید، ممنون

    پاسخ

    همه اینایی که گفتید یکنار اینی ک من میگم یکنار
    کل این اسم شرکتایی ک گفتید بجز خود ایران کدوم کشورها میشناسن یا باهاش همکاری دارن
    خیلی سادس هیچ کشوری نتورک مارکتینگ ایرانیانو اللخصوص بیز ک کلاهبرداریه نمیشناسن پلی کمپانی ک من میشناسم و در ایران کار غیرقانونی انجام میده و با۱۹۰کشورهای دیگه کار میکنه و باتجارت بین المللی هم وصله و کارش هم با دلاره برخلاف اینایی ک گفتید

    پاسخ

    سلام ما رو به داتو ویجی اسپاران برسون،پاتمن هم فوق العاده هیت،بهترین بازاریابی دنیا کمپانی کیونت داره،ویسی ایوب و ویسی محمد و جمشید و …ولی یادمون باشه هر نوع نتورک در دنیا یه روزی به مقلطه و چند رویی میافته و اشباه میشه،تو ایران از هر 40نفر که کیونت میبینن 1نفر وارد کار میشه،نتورک کلأ یغنی صحبت کردن و وعده دادن به جوانان

    پاسخ

    سلام وقت بخیر
    پیشنهاد کاری فوق العاده داریم برای دوستان عزیز نتورکر در شهر تهران و کرمانشاه و مشهد برای اطلاعات بیشتر با شماره 09387210499 میتونید تماس بگیرید
    از توجه شما سپاسگزارم

    پاسخ

    ۰۹۳۳۸۸۹۰۸۸۶ تماس بگیرین

    پاسخ

    من تو شرکت نفیس مشغول هستم و از هر لحاظ ازش راضیم.قیمت ها پشتیبانی شرکت پورسانت ها بموقع پرداخت میشه. شرکت همیشه محصولات رو موجودی داره.آموزش ها فوق العاده هست.محیط سالمه.محصولات زود ارسال میشن.سود محصولات عالیه.لاین حامیان قدرتمند هستم.کیفیت هم عالی

    پاسخ

    سلام و هزاران درود میتونید تماس بگیرید و صحبت کنیم
    ۰۹۱۷۶۲۷۷۱۵۵

    پاسخ

    من از خردادماه سال ۱۴۰۱ عضو شرکت تخفیفات شدم .میهن گستران مهرگستر تازه ۳ زیرمجموعه گرفتم و۱۵ میلیون باید خریدمیزدم که زدم.فعلا نمیدونم چه طور خواهد شد اما امیدوارم به خوبی وبا درآمدهای عالی پیش بره

    پاسخ

    در ایران سرابی پیش نی،تو ایران اصولی پیش نمیره و اصلأ اشباه میشه،چون نمیتونه با دنیا کار کنه،و یک روزی اشباه میشه چون انسان های ایران هم تموم میشن،البته اگر جهانی هم نگاه کنیم یک روزی اشباه خواهد شد اما تعداد افرادی که در سطح دنیا به سن قانونی میرسن چندین برابر کشور خودمونه و همین امر از اشباه شدن کمپانی های بین المللی جلو گیری میکنه.

    پاسخ

    در مورد بیز آشنایی کامل ندارم لطفا راهنماییم کنید ممنون

    پاسخ

    برای راهنمایی با شماره بنده میتونید تماس بگیرید09387210499

    پاسخ

    سلام حسینی هستم از مشهد چگونه میتوان در کمپانی نفیس شروع به فعالیت کنم ؟

    پاسخ

    بنده درشرکت نفیس فعالیت میکنم تماس بگیریدتاراهنماییتون کنم
    ۰۹۱۰۹۱۲۶۵۶۷

    پاسخ