;
coinex

گلکسی اسمارت تگ سامسونگ چیست؟

انتظار میرود سامسونگ به زودی از گلکسی اس 21 و چند محصوب دیگر رونمایی کند. یکی از مواری که کمتر به آن پرداخته شده گلکسی اسمارت تگ سامسونگ است.

شایعات و پیش بینی ها حاکی از آن دارد که شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد از تلفن های هوشمند گلکسی اس 21 و هنزفری Galaxy Buds Pro TWS در روز 25 دی ماه رونمایی کند.

اما در کنار این موارد، مسئله دیگری نیز وجود دارد که کمتر به آن توجه شده، علاوه بر این موارد ممکن است سامسونگ در این رویداد گلکسی اسمارت تگ را نیز رونمایی کند.

گلکسی اسمارت تگ سامسونگ چیست؟

در حالی که تمام توجهات به بهترین گوشی های 2021 جلب شده، کمپانی کره ای برای معرفی چند محصول دیگر نیز برنامه ریزی کرده است.

تصویر Galaxy SmartTag با رنگ سیاره نشان داده شده است، اما همه می دانیم این محصول از گزینه رنگ خاکستری نیز برخوردار خواهد بود. به نظر میرسد اسمارت تگ مشابه ردیاب های محبوب Tile باشد.

در یک طرف این ردیاب نام سامسونگ و در طرف دیگر آن نام Galaxy SmartTag حک شده است. با اینحال، تصاویر دیگری نیز وجود دارد که طراحی متفاوتی از این ردیاب را به نمایش می گذارد.

این ردیاب همچنین دارای آرم و مارک سامسونگ در رنگ سفید نیز خواهد بود.

گلکسی اسمارت تگ سامسونگ چیست؟

لیست NCC هیچ کدام از خصوصیات و ویژگی های گلکسی اسمارت تگ را فاش نمی کند، اما مقامات مختلف که باید این ردیاب را تایید کرده و گواهینامه آن را صادر می کردند، خبر از این دادند که این ردیاب دارای یک دکمه 3 ولتی قابل تعویض است و توانایی اتصال به بلوتوث 5.1 را دارا است.

شایعه شده است که قیمت Galaxy SmartTag در اروپا 15 تا 20 یورو است و احتمالا این ردیاب جدید شرکت فناوری کره ای سامسونگ با ویژگی و خصوصیت  SmartThings Find سامسونگ نیز سازگار خواهد بود. برای جزئیات بیشتر باید همچنان منتظر ماند.

باید منتظر رونمایی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 نیز باشیم تا ببینیم آیا توان رقابت با بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 و بهترین گوشی های هواوی 2021 را دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص ردیاب جدید سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر