;
coinex

چرا موتورولا در سال 2021 خواهد درخشید؟

ممکن است سال 2021 برای موتورولا سال موفقی باشد. اما چگونه و چرا موتورولا در سال 2021 خواهد درخشید؟ با ما در بررسی این موضوع همراه باشید.

موتورولا از آن دسته کمپانی هایی است که کمتر از آن به عنوان یک برند پرفروش یا یک غول تکنولوژی در عرصه موبایل یا اسمارتفون از آن یاد میشود.

اما به هر صورت موتورولا به شیوه خود و طی سالهای گذشته به فعالیت در حوزه گوشی ها و البته گجت های هوشمند ادامه داده است.

«آدام کانوی» از «تکنیک نیوز» گزارش داده است که موتورولا آماده می باشد تا در سه ماه نخست سال 2021 دو دستگاه جدید تلفن همراه خود را روانه بازار سازد. اما این دستگاه ها چه ویژگی هایی دارند؟ آیا در حد بهترین گوشی های سامسونگ 2021 هستند؟

چرا موتورولا در سال 2021 خواهد درخشید؟

در ابتدا قرار است که پرچمدار که پیشتر شایعات درباره آن صحبت به میان آورده بودند، رونمایی شود. این پرچمدار را با رمزی «نیو» می‌شناسند.

این تلفن همراه هوشمند که مدل XT2125 نام اصلی آن است، با توجه به گزارشات توسط  Qualcomm Snapdragon 865 chipset پشتیبانی می‌شود. که اگرچه برای بهترین گوشی های 2021 کمی عقب ماندگی محسوب میشود اما به هر صورت یک چیپست قدرتمند است.

این اسمارتفون احتمالا دارای رم 6 یا 8 گیگابایتی است که با حافظه داخلی‌اش 128 گیگابایتی عرضه میشود. البته احتمال عرضه مدلی با رم 12 گیگابایتی و حافظه 265 گیگی نیز وجود دارد.

چرا موتورولا در سال 2021 خواهد درخشید؟

در بخش نمایشگر، این تلفن همراه هوشمند دارای یک صفحه (Full-HD + 1080 × 2520) است و سرعت رفرش آن نیز 90 هرتز می‌باشد و همچنین اگر بخواهیم شایعات وجود را مبنا قرار دهیم، اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.7 اینچ خواهد بود.

«نیو» دارای یک سیستم دوربین سه گانه با سنسور 64 مگاپیکسلی  (OV64B) است. دوربین جلوی این تلفن همراه دارای دوربین دوگانه با یک سنسور 16 مگاپیکسلی(OV16A1Q) و یک سنسور 8 مگا پیکسلی ساخت سامسونگ (S5K4H7)  است.

این دستگاه تلفن همراه ظاهرا از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و اندروید 11 رو آن اجرا می‌ شود.

با توجه به اطلاعات موجود، «نیو» دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است. همچنین برخی شایعات از این صحبت کردند که یک رابط دسکتاپ به مانند Samsung DeX نیز که DisplayPort Alternate Mode نام دارد، در این گوشی پشتیبانی می‌شود.

همچنان کاملا مشخص نیست که «نیو» متعلق به کدام سری خواهد بود، اما نشانه‌ ها خبر از آن می دهند که این تلفن همراه جدید، متعلق به Moto G است.

علاوه بر این گوشی پرچمدار، ممکن است، یک تلفن همراه ساده تر که گویا به Motorola Ibiza شناخته می‌شود، رونمایی شود. این گوشی می‌ تواند یکی از اولین دستگاه هایی باشد که از سری  Qualcomm Snapdragon 400-series 5G mobile chip  پشتیبانی می‌کند.

حالا به نظر شما گوشی های جدید موتورولا در میان بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 حرفی برای گفتن دارند؟

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما در خصوص گوشی های موتورولا در سال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر