;
coinex

چرا 2021 را باید سال تحول گوشی‌ های گیمینگ بدانیم؟

هر ساله گوشی های گیمینگ خوبی به بازار عرضه میشوند. اما چرا 2021 را باید سال تحول گوشی‌ های گیمینگ بدانیم؟ با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

گیمرها همانطور که دنیای خاص خود را دارند، ابزارهای مخصوص حرفه خود را نیز دارند که شاید در ظاهر چندان تفاوتی با مدل های معمولی نداشته باشد اما ریزترین جزئیات آن هم برایشان هم است.

هر ساله یک دسته از اسمارتفون ها به گوشی های مخصوص گیم اختصاص پیدا میکند. زمانی که بازی های جدید خیلی خوب و فناوری گوشی به دوره جدیدی پا می‌گذارند، این مسئله اجازه می‌ دهد که بازی کردن در گوشی های هوشمند نیز پیشرفت کند.

همانطور که امسال شاهد پیشرفت هایی در بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 یا بهترین هدست های گیمینگ 2021 هستیم، گوشی های گیمینگ هم به نسبت بهترین گوشی های گیمینگ 2020 تفاوت های زیادی دارند.

چرا 2021 را باید سال تحول گوشی‌ های گیمینگ بدانیم؟

اما اکنون بزرگترین نوآوری سال که می تواند بهترین گوشی های گیمینگ 2021 را تغییر دهد، سرویس پخش بازی(streaming) است. سرویس پخش بازی روند ساده ای دارد. به جای آنکه بازی در گوشی شما اجاره شود، بازی توسط ماشینی در فاصله ای دورتر اجرا خواهد شد.

این دستگاه اجرا نیاز به قدرت قوی ندارد و در حقیقت تنها نیاز آن اجرا و نمایش است. بهترین تلفن های مخصوص بازی را هم اکنون می توانید خریداری کنید.

در E3 2019 ما می توانیم از طریق  Microsoft xCloud مستقیما بازی های xbox را به تلفن هوشمند انتقال دهیم. پیشتر در ایالات متحده آمریکا نیز افراد قادر بودند بازی های مثل «هیلو5»، دریای دزدان و گاز 5 را با یک دسته ایکس باکس وان متصل به تلفن هوشمند، بازی کنند. اما هنوز روزی که بازی کننده دیگر بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند مشخص نیست.

چرا 2021 را باید سال تحول گوشی‌ های گیمینگ بدانیم؟

شرکت ماکروسافت متعهد شده است که بیش از 150 بازی ایکس باکس وان را در هنگام راه اندازی xCloud در دسترس قرار دهد. همچنین زمانی که EA Play  در سال 2021 کاملا ادغام شود، ایکس باکس عناوین سری X را نیز به آن اضافه خواهد کرد.

همه مسائل نام برده شده درحقیقت بیان کننده ایجاد زمینه های مناسب در سال 2020 برای بازی های تلفن همراه بوده است که می تواند پتاسیل جدی را برای تغییر نحوه بازی ما در تلفن های هوشمند را در سال 2021 فراهم آورد.

البته همچنان نیاز برخی مشکلات رفع شود، گرچه لازم به ذکر است این مسائل بیش از آنکه مربوط به فناوری بازی های گوشی هوشمند باشد، مربوط به زمینه های تجاری آن می باشد.

البته گیمرها معمولا بهترین کامپیوترهای گیمینگ 2020 را ترجیح میدهند با وجود اینکه این دستگاه ها به تهیه هدست، سایر لوازم جانبی و بهترین میکروفون های گیمینگ 2020 نیازمندند.

بیشتر بخوانید:

منبع: techradar

نظر شما در خصوص سال تحول گوشی‌ های گیمینگ چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر