;
coinex

تماشا کنید: رابط کاربری One UI 3.1 گلکسی S21 چگونه کار می‌کند؟

به زودی باید منتظر عرضه جدیدترین پرچمداران سری اس سامسونگ باشیم. اما از سیستم عامل رابط کاربری One UI 3.1 چه میدانیم؟ با ما باشید.

سامسونگ از گوشی های سه گانه خود در روز 22 دی ماه رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود آخرین ورژن اندروید یعنی رابط کاربری One UI 3.1 پیشتیبانی کننده این گوشی ها باشد. اما جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 با این رابط کاربری چگونه خواهند بود؟ با ما در بررسی این موضوع همراه باشید.

رابط کاربری One UI 3.1 گلکسی S21 چگونه کار می‌کند؟

سامسونگ به زودی و البته بعد از شیائومی که می 11 را به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 عرضه کرده است، تعدادی از جدیدترین محصولات خود را به عنوان بهترین گوشی های 2021 رونمایی خواهد کرد.

گوشی های موجود سامسونگ، فعلا از ورژن 3.0 به همراه آپدیت های اندروید 11 استفاده می کنند بنابراین انتظار می رود، سیستم عامل جدید گوشی های سری اس 21 دارای ویژگی های اختصاصی باشند که ما از آن خبر نداریم.

در ویدیویی که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد «جیمی» خلاصه ای از این ویژگی ها را معرفی خواهد کرد.

ویژگی های جدید رابط کاربری One UI 3.1 خصوصا در سری گلکسی S21 اولترا که از قلم S Pen پشتیبانی می کند، مشخص می گردد. این بخش یک دقیقه از ویدیو را دربر می گیرد که در حقیقت برخی از کارکردهای S Pen در سری گلکسی نوت نیز مثل صفحه مثل «اسکرین آف ممو» ، نمای هوا دستور و «شورت کات» هوایی را به نمایش می گذارد.

پیشرفت هایی برای دوربین ها نیز در این سیستم عامل جدید پیش بینی شده است. از جمله این بهبود ها می تواند به  Focus enhancer ، ضبط چند دوربین و ستینگ راحت تر اشاره کرد.

البته ویژگی ضبط چند دوربین چیز جدیدی نیست، اما در سری جدید قابلیت نمایش 3 دوربین  همزمان به وجود آمده است، این امر به لطف ISP سه گانه اسنپدراگون 888 امکان پذیر شده است.

تماشا کنید: رابط کاربری One UI 3.1 خانواده پرچمدار سامسونگ چگونه کار می‌کند؟

مواردی بیشتری نیز وجود دارد، مثلا داده های اینترنت و یادداشت های سامسونگ را می توان با تلفن همراه و تبلت همگام سازی کرد. با اینکار می توانید برخی از متن ها در یک دستگاه کپی کرده و در دستگاه دیگر پیست کنید.

همچنین برخی اخبار نشان از این دارند که در این سیستم عامل سامسونگ فری جایگزین گوگول دیسکاور نیوز شده است.

ویدئو با برخی مشخصات از منوی تنظیمات به پایان می رسد. در معرفی تنظیمات ما متوجه می شویم که نسخه اولترا دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

سامسونگ هرساله محصولات متنوعی را به بازار عرضه میکند. امسال نیز علاوه بر اسمارتفون ها باید منتظر نمایندگان این کمپانی در میان بهترین تبلت های 2021 و بهترین لپ تاپ های 2021 باشیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص رابط کاربری جدید سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر