;
coinex

شکستن گلکسی زد فولد 2 سامسونگ در سرمای هوا ؛ شایعه یا واقعیت؟‌

شکستن گلکسی زد فولد 2 سامسونگ در سرمای هوا شایعه این روزهای پیرامون سامسونگ است. این یکی از برترین گوشی‌ های سامسونگ است. در ادامه این نوشتار به شایعاتی که پیرامون گوشی فولدبل سامسونگ می‌چرخد نگاهی خواهیم انداخت.

شرکت سامسونگ به دلایل مختلفی از جمله کیفیت ساخت بهتر و دوام بیشتر در رقابت گوشی های تاشو جلوتر از سایر رقباست. البته رقبای سرسختی هم ندارد. مثلا اپل هنوز به طور جدی وارد این بازار نشده است. بازاری که به دلیل هزینه‌های بالا امکان عرضه بهترین گوشی های میان رده 2021 را نیز تاکنون در خود ندیده است.

گوشی های تاشو را می‌توان در شمار بهترین گوشی های سامسونگ 2021 قرار داد. در ادامه با بررسی موضوع شکستن گلکسی زد فولد 2 سامسونگ در سرمای هوا را تکراتو همراه باشید.

شکستن گلکسی زد فولد 2 سامسونگ در سرمای هوا

شایعه یا واقعیت؟

رقبا در بازار گوشی های تاشو هنوز وارد رقابت با سامسونگ نشده است. اما چند رقیب جدی وجود دارد برای مثال گوشی Mate X هواوی به عنوان یک از بهترین گوشی های هواوی 2021 نسبت به گلکسی زد فولد 2 در برابر آسیب مستعدتر است، چراکه صفحه نمایش تاشو آن رو بیرون قرار دارد و همچنین خود شرکت هواوی اعلام کرده که بهتر است از این تلفن همراه هوشمند در هوای زیر 5 درجه سانتی‌گراد استفاده نکنید.

تلفن‌ های همراه هوشمند سامسونگ دارای این محدودیت ها نیستند، این گوشی ها معمولا در هوای سرد کار معمول خود را انجام می دهند، اما البته برای چند مالک بد شانسی این گوشی ها این محدودیت ها وجود دارد. در روز 8 ژانویه دمای هوا در شهر سئول کشور کره جنوبی به 18- درجه رسید. در همین راستا چند مالک گلکسی فولد و گلکسی زد فیلیپ ادعا کردند که دستگاه های آنها هنگام تا شدن، آسیب دیده است.

برای مشاهده سایز اصلی روی تصاویر کلیک کنید

عکس های بالا نشانه ای از این مدعا است، اما البته لازم به ذکر است، ما نمی توانیم تضمین کنیم که این صفحه نمایش های تاشو لزوما به دلیل برودت هوا خراب شدند. با این وجود، این مسئله که نمایشگر های تاشو در دمای پایین نسبت به نمایشگر های معمولی مستعد آسیبد دیدگی بیشتر هستند، موضوع جدیدی نیست. چراکه برودت هوا باعث انقباض بیشتر مواد می شود و صفحات نرم و تاشو می توانند بسیار راحت تر از نمایشگر های صاف، سفت و سخت تغییر شکل دهند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی 2021

صفحه نمایشگر گوشی های Galaxy Z Fold 2 و گلکسی Z فلیپ که از جهات بسیاری جزء بهترین گوشی های 2021 طبقه‌بندی می‌شوند، دارای لایه‌ای از شیشه بسیار نازک هستند که باید آن ها را در برابر سرمای شدید نسبت به دیگر تلفن همراه های هوشمند مقاوم تر سازد. اما این لایه های شیشه بسیار نازک ممکن است برای آب و هوای سردتر بیشتر از آنچه فکر می شود، کافی نباشد. همچنین لازم به ذکر است که گلکسی زد فولد اصلی فاقد این لایه های بسیار نازک شیشه ای است.

حالا همه منتطر این هستند که واکنش شرکت سامسونگ را نسبت به این اتفاق مشاهده نمایند، آیا این شکرت قبول می کند که برودت هوا باعث آسیب به نمایشگر شده و یا آن را بر گردن خطاهای کاربران خواهند انداخت . هر خبر جدیدی در اینباره بدست آید، ما شما را نیز با خبر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

نظر شما در خصوص شکستن گلکسی زد فولد 2 سامسونگ در سرمای هوا چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در این خصوص به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر