coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده رونمایی از گلکسی اس 21 سامسونگ ؛‌ چگونه گلکسی Unpacked 2021 را ببینیم؟

میلیون ها نفر از طرفداران سامسونگ فرصت دیدن پخش زنده رونمایی از گلکسی اس 21 را در پلتفرم های پخش زنده ای مثل یوتیوب خواهند داشت. برای دنبال کردن جزئیات بیشتر مربوط به این رویداد با تکراتو همراه شوید.

چیزی تا شروع رویداد آنپکد 2021 نمانده است. برای رونمایی از یکی از بهترین گوشی های 2021 آماده اید؟  اگر فکر می کنید رونمایی از سری جدید پرچمدارهای سامسونگ زودتر از همیشه است، فکرتان کاملا صحیح می باشد؛ چراکه بر فرض مثال رویداد Unpacked H1 سامسونگ معمولا در ماه فوریه و یا مارس برگزار می شد و هرگز در ماه ژانویه این اتفاق نیافتده بود.

در ادامه این نوشته همراه باشید تا ببینیم سامسونگ در آنپکت 25 دی ماه قرار است چه مراسمی داشته باشد و چگونه می‌خواهد طرفداران خود را شگفت‌زده کند. در ادامه با پخش زنده رونمایی از گلکسی اس 21 سامسونگ تکراتو را دنبال کنید.

پخش زنده رونمایی از گلکسی اس 21 سامسونگ

چگونه گلکسی Unpacked 2021 را ببینیم؟

رویداد Unpacked 2021 تنها به خاطر زمان بندیش خاص نیست، بلکه در این رویداد برای نخستین یک سری از گوشی های گلکسی به صورت آنلاین رونمایی می شود. شما می توانید شمارش معکوس برای این رویداد را در صفحات اختصاصی سامسونگ در یوتیوب مشاهده نمایید. ما نیز به محض شروع رویداد در یوتیوب تمام اخبار و مسائل این رویداد را با شما در میان خواهیم گذاشت پس ما با همراه باشید.

پخش زنده رویداد Galaxy Unpacked 2021 در وبسایت رسمی سامسونگ

پخش زنده رویداد Galaxy Unpacked 2021 در یوتیوب سامسونگ

سامسونگ برای رونمایی از سری جدید گلکسی S21 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 در رویداد آنپکت 2021 درحال آماده شدن است. این سری جدید از گوشی های گلکسی شامل گلکسی اس 21، گلکسی S21 پلاس و Galaxy S21 اولترا است. انتظار می رود در تمام مدل های این سری از چیپست جدید Exynos 2100 شرکت سامسونگ استفاده شود.

پخش زنده رونمایی از گلکسی اس 21 سامسونگ

همچنین لازم به ذکر است که به همراه مدل گلکسی اس 21 اولترا یک قلم S Pen نیز ارائه می شود. همچنین اعلام شده است که شرکت کره ای سامسونگ در رویداد Unpacked 2021 از سری جدید گلکسی بادز پرو و گلکسی اسمارت تگ نیز رونمایی خواهد کرد. سری جدید دستگاه های شرکت کره ای از طراحی One UI 3.1 پشتیبانی می نمایند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

نظر شما در خصوص پخش زنده رونمایی از گلکسی اس 21 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در این خصوص به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر