;
coinex

وبسایت کانن اجازه ثبت تصاویر ماهواره ای واقعی به شما می‌دهد

شرکت کانن به جای عرضه دوربین جدید در همایش CES 2021، کار متفاوتی را انجام می‌دهد: این شرکت به شما اجازه ثبت تصاویر ماهواره ای واقعی را می‌دهد.

کانن از یک سایت تعاملی رونمایی کرده است که به شما امکان می دهد از ماهواره CE-SAT-1 خود که مجهز به 5D Mark III DSLR است، عکس های شبیه سازی شده ای از مکان های مثل شهر نیویورک، باهاما و دبی بگیرید.

کانن این ماهواره کوچک که شبیه به بشکه شراب است را در سال 2017 راه اندازی کرد. این ماهواره مجهز به دوربین EOS 5D Mark lll و تلسکوپ 3720 میلی متری نوع Cassegrain است. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

تجربه ثبت تصاویر ماهواره ای واقعی را از دست ندهید

شرکت کنون ادعا می کند این ماهواره با سرعت 600 کیلومتری(375 مایل) در مدار می چرخد و رزولوشن زمینی حدود 36 اینچی را فراهم می آورد. این درحالی است، بالاترین وضوح در بین ماهواره ها در جهان متعلق به WorldView-4 است، که وضوح آن 12 اینچ می باشد.همچنین این ماهواره شرکت کانن دارای یک PowerShot S110 برای تصاویر گسترده‌تر است.

این سایت به شما امکان می دهد از چندین مکان عکس بگیرید، در هر عکس نیز جزئیات مکان و ارتفاع تصویر نیز نشان داده می شود. با اینحال، لازم به ذکر است این درحقیقت یک شبیه سازی است که از تصاویر از پیش گرفته استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین های کانن در سال 2020

بنابراین در واقع نمی توانید عکس های زنده و بی نظیری را ثبت نمایید. به هر صورت اما این تصاویر به شما احساس توانایی و وضوح تصاویر ماهواره ای را می دهد.

تجربه ثبت تصاویر ماهواره‌ای واقعی را از دست ندهید

مارشا ایونز که یک فضانورد است درباره هدف و طراحی ماهواره با ما صحبت کرده است. او متعقد است که این ماهواره های بسیار کوچکتر و ارزان تر از ماهواره های معمولی هستند و شرکت کانن امیدوار است تا سال 2030 یک میلیارد دلار تجارت حول این مسئله ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید:‌

.

منبع: engadget

نظرات شما درباره تجربه ثبت تصاویر ماهواره ای واقعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر