;
coinex

محصول جدیدی که سامسونگ روی آن کار می‌کند

محصول جدیدی که سامسونگ روی آن کار می‌کند یک تبلت میان رده جدید است که احتمالا در نهایت با نام گلکسی Tab S7 Lite و یا Galaxy Tab S8e ارائه خواهد شد.

همانطور که باید بدانید کمپانی سامسونگ نه فقط در میان اسمارتفون ها که در سایر بخش های تکنولوژی نیز یک کمپانی محبوب و موفق شناخته میشود. حالا ما اطلاعاتی از یک تبلت جدید سامسونگ داریم.

جزئیات کمی درباره این محصول جدید وجود دارد، تنها چیزی که فعلا از آن می دانیم این است که این تبلت ها در انواع 5G، LTE و Wi-Fi با شماره مدل SM-T730, SM-T735, و SM-T736B ارائه خواهد شد

محصول جدیدی که سامسونگ روی آن کار می‌کند

کاملا مشخص نیست که آیا این شماره مدل ها واقعا می تواند با نام گلکسی تب S7 مطابقت داشته باشد یا خیر اما آنطور که شایعات مطرح می کنند این تبلت جدید احتمالا با همین نام در بازار عرضه خواهد شد.

همانطور که گفتیم همچنان مشخصات و ویژگی های این تبلت جدید مشخص نگردیده است، شواهد البته نشانگر این هستند که سامسونگ ممکن است نسخه دیگری از Galaxy Tab S7 Lite و یا Tab S8e را با نام پلاس یا XL ارائه نماید.

اگر واقعا این شایعات درست باشند، انتظار می رود که این مدل جدید تقریبا نسخی مشابه با Lite باشد، با این تفاوت که نمایشگر آن احتمالا کمی بزرگتر خواهد بود.

محصول جدید که سامسونگ روی آن کار می‌کند

سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite در سال 2020 رونمایی کرد، بنابراین به نظر منطقی می رسد که این شرکت نسخه جدیدی از تبلت را ارائه دهد، با توجه به روند دائمی تغییرات در محصولات این غول فناوری کره ای، برای اینکه زمان رونمایی و ارائه جزئیات را حدس بزنیم، بسیار زود است.

می دانیم که این خبر احتمالا نتوانسته مخاطبان و علاقمندان به تبلت های سامسونگ را راضی کند، اما به شما قول می دهیم به محض انتشار اطلاعات و جزئیات این محصول شما را از آخرین اخبار مطلع سازیم.

به هر صورت مشخص است که سامسونگ علاوه بر حضور در میان بهترین گوشی های 2021 با بهترین گوشی های سامسونگ 2021، برنامه های زیادی برای سایر بخش ها مانند بهترین تبلت های 2021 و بهترین لپ تاپ های 2021 دارد. همچنین گلکسی بادز پرو در میان بهترین هدفون های 2021 را از یاد نبریم.

علاوه بر اینه برای آشنایی بیشتر با بهترین تبلت های سامسونگ، به بهترین تبلت های 2020 سری بزنید. البته که گیمرها اگر دنبال یک تبلت خوب باشند باید بهترین تبلت های گیمینگ 2020 را ببینند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

نظر شما درباره محصول جدیدی که سامسونگ روی آن کار می‌کند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر