;
coinex

تاریخ رونمایی شیائومی ردمی K40 رسما مشخص شد

تاریخ رونمایی شیائومی ردمی K40 مشخص شد، برای دانستن روز دقیق و جزئیات بیشتر درباره این گوشی جدید با تکراتو همراه شوید.

مدت های که در مورد شیائومی ردمی K40 خبرهایی درحال پخش شدن است، امروز سرانجام لو وایبینگ نایب رئیس شرکت غول فناوری چینی تایید کرد که کی 40 در 25 فوریه رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی شیائومی ردمی K40

گوشی جدید شیائومی 25 فوریه عرضه می‌شود

آقای لو در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی محبوب چینی وایبو از این خبر داد که شیائومی ردمی K40 با طراحی کاملا جدیدی ارائه خواهد شد و تجربه ای کاملا متفاوت را برای کاربران فراهم می آورد.

آقای لو در این پست وایبو خود از این طراحی جدید یا جزئیات بیشتر سخنی به میان نیاورد و آنها را فاش نساخت، با اینحال برخی دیگر از مدیران شرکت شیائومی پیشتر تایید کرده بودند که سری K40 مجهز به اسنپدراگون 888 است و همچنین صفحه نمایش بسیار گران قیمتی داشته و از باتری 4000 میلی آمپری پشتیبانی خواهد کرد.

لو وایبینگ نایب رئیس شرکت شیائومی همچنین گفته قیمت اولیه این گوشی تلفن همراه جدید 2999 یوآن چین (465 دلار/ 385 یورو) خواهد بود.

تاریخ رسمی رونمایی از شیائومی ردمی K40
تاریخ رونمایی شیائومی ردمی K40

برخی شایعات خبر از این داده اند که سری ردمی K40 شامل سه مدل وانیلا K40S، K40 و K40 Pro است. هر سه این گوشی ها احتمالا از شبکه های 5G پشتیبانی کرده و برخی نیز گفته اند نسخه پرو از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می برد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 5G در سال 2021

اگرچه چزئیات بیشتری درباره این گوشی جدید وجود ندارد، اما خبر خوب این است که با توجه به آنکه تنها دو هفته تا رونمایی آن بیشتر باقی نمانده است در روزهای آینده  احتمالا ما چیزهای بیشتری را درمورد ترکیب و طراحی K40 از زبان مسئولین شرکت و یا افشاگرها خواهیم شنید.

شرکت چینی چندی پیش از شیائومی می 11 و پوکو ام 3 رونمایی کرد، بهترین گوشی های شیائومی 2021 که در زمره بهترین گوشی های 2021 هستند. حالا باید ببینیم توان رقابت با بهترین های بازار یعنی بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را دارند؟ علاوه بر این با این برچسب قیمتی بالطبع کی 40 در زمره بهترین گوشی های میان رده 2021 قرار می‌گیرد اما بدون شک با محصولی فراتر از قیمت بهترین گوشی های موتورولا ، بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های سری M سامسونگ مواجهیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:‌ gsmarena

.

نظر شما درباره تاریخ رونمایی شیائومی ردمی K40 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر