;
coinex

گلکسی تب 8 سامسونگ قدرتمندترین تبلت جهان خواهد بود

گلکسی تب 8 سامسونگ قدرتمندترین تبلت جهان خواهد بود، برای دانستن جزئیات بیشتر درباره این دستگاه جذاب تا پایان با تکراتو همراه شوید.

گلکسی تب اس 7 و گلکسی تب اس 7 پلاس از بهترین تبلت های اندرویدی حال حاضر هستند، اکنون به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد در اواخر سال جاری جانشینانی برای این دو دستگاه فوق العاده معرفی کند.

ما پیش از این نیز در بهترین تبلت های 2021 از نمایندگان مهمی که سامسونگ در سال جدید و در کنار بهترین گوشی های سامسونگ 2021 روانه بازارها خواهد ساخت یاد کرده بودیم. حالا اطلاعات جدیدی داریم.

گلکسی تب 8 سامسونگ قدرتمندترین تبلت جهان خواهد بود

برخی از مشخصات سری جدید تبلت های گلکسی تب 8 چند هفته پیش به بیرون درز کرده است و به نظر می رسد وجود این تبلت های جدید ابدا شایعه نبوده و واقعیت دارد.

بنا به اخبار موجود گلکسی تب 8 دارای یک جای MicroSD  است که حداکثر از کارت های 1 ترابایتی پشتیبانی می کند. همچنین به نظر می رسد که این تبلت جدید دارای اسلات سیم کارت نانو است بنابراین می توان انتظار داشت که تبلت آینده در نسخه 5G و LTE ارائه شود.

گلکسی تب 8 سامسونگ

شایعه شده است که Galaxy Tab S8  و Galaxy Tab S8+ صفحه نمایش های مشابهی دارد که دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است. انتظار می رود که پردازنده این تبلت جدید از اسنپدراگون 888 پشتیبانی کند که در بسیاری از بهترین گوشی های 2021 نیز استفاده خواهد شد.

همچنین شایعات خبر از این دادند که رم این دو تبلت 8 و یا 16 گیگابایت با حافظه داخلی 256 و یا 512 گیگابایت خواهد بود که از یک شارژر سریع 25 واتی نیز بهره می برد.

جزئیات بیشتری درباره این دو تبلت جدید هنوز منتشر نشده است اما در روزها و هفته های آینده باید منتظر خبرهای بسیار بیشتری درباره این محصول جدید سامسونگ باشیم، به هر صورت با توجه به تجربه سری های قبل تبلت های سامسونگ یعنی تب 7 و تب 7 پلاس و ویژگی های اندک منتشر شده این سری جدید می توان گفت که این سری قدرتمندترین تبلت جهان خواهد بود.

علاوه بر این سامسونگ در سال جدید همانطور که بهترین گوشی های سری M سامسونگ را در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 روانه رقابت با قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های چینی 2021 خواهد کرد، با عرضه بهترین گوشی های تاشو از جمله گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 پرچمداری در این حوزه را ادامه خواهد داد.

حالا باید دید آیا محصولات کمپانی موفق کره ای در رقابت با بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس چگونه عمل میکنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

نظر شما درباره گلکسی تب 8 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر