;
coinex

قابلیت خرید با بیت کوین در آیفون اضافه شد

قابلیت خرید با بیت کوین در آیفون اخیرا اضافه شده است، برای دانستن جزئیات بیشتر درباره این مسئله تا پایان با تکراتو همراه شوید.

افزایش ارزش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی یک معنای ثابت و مشخص دارد و آن افزایش اعتماد به این ارزها و استفاده از آنها در معاملات روزمره است.

حالا دارندگان دستگاه های شرکت اپل اکنون می توانند از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی برای خرید کالا و خدمات استفاده کنند، این امر به لطف توافق جدید با BitPay ممکن شده است.

قابلیت خرید با بیت کوین در آیفون اضافه شد

سرویس پرداخت شرکت اپل یعنی Apple Pay، اکنون از کارت های نقدی BitPay پشتیبانی کرده و دارایی های دیجتالی را به پول محلی ( مثلا دلار آمریکا و یا پوند انگلیس) تبدیل می کند.

طبق گزارش وبلاگ BitPay، مشتریان می توانند از طریق تلفن های هوشمند، تبلت ها، کامپیوترها و ساعت های هوشمند اپل خریدهای درون برنامه ای را بدون تماس و آنلاین با استفاده از بیت کوین انجام دهند.

یکی از بزرگترین انتقادهایی که به بیت کوین، به عنوان یک شیوه پرداخت جدید وارد شده، این است که دارندگان این ارز دیجیتالی فرصت کمی برای استفاده از این ارز در مکان های مختلف دارند، زیرا فروشندگان اندکی تنها این ارز دیجیتال را می پذیرند.

اما اکنون، دارندگان بیت کوین می توانند با استفاده از دارایی خود مجموعه معاملات گسترده تری را با استفاده از اپل پی انجام دهند. اپل اولین و تنها شرکت فناوری بزرگی نیست که امکان پرداخت را با بیت کوین ممکن ساخته است، در ماه اکتبر، PayPal از کیف پول دیجیتالی جدیدی رونمایی کرد که به دارندگان حساب امکان خرید، فروش و معامله با استفاده از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتالی را می داد.

قابلیت خرید با بیت کوین در آیفون

همانطور که می دانید نوسان در قیمت بیت کوین همواره وجود داشته است، در زمان نوشتن این مطلب قیمت هر بیت کوین 50 هزار دلار بود، درحالی که در اواسط ماه نوامبر فقط 15500 دلار بود. (حدود 225 درصد افزایش)

به همین دلیل، معامله با استفاده از اولین و معروف ترین ارز رمزنگاری شده در جهان خطر قابل توجهی را به همراه دارد و این مسئله انجام معاملات گسترده با آن را دچار مشکل می سازد.

ارزهای دیجیتال طی هفته های اخیر افزایش قیمت بالایی را تجربه کرده اند و ما در تکراتو این موضوع را در هر مورد خاص و در جستارهای پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021، پیش بینی قمیت کاردانو در سال 2021، پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 و بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 بررسی کرده بودیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: techradar

نظر شما درباره قابلیت خرید با بیت کوین در آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر