;
coinex

بهترین پلیر اندروید 2021 ؛ لیست قوی ترین موزیک پلیرهای اندرویدی

این روزها موسیقی جزئی از زندگی افراد شده و داشتن بهترین پلیر اندروید 2021 باعث می‌شود افراد حین گوش دادن به موسیقی لذت برده و از خدمات بیشتری بهره ببرند‌.

در حال حاضر، روی تمام گوشی‌های اندروید، یک پلیر موسیقی نصب است که ممکن است افراد از رابط کاربری و یا امکانات آن راضی نباشند. به همین خاطر تصمیم می‌گیرند که یک پلیر جدید نصب کنند تا بتواند نیازهای آنها را برطرف کند.

اما سوالی که وجود دارد، این است که از بین میلیون‌ها پلیر موسیقی، بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2021 کدام است؟ ما در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و بهترین پلیر اندروید 2021 را به شما معرفی کنیم. با تکراتو همراه باشید!

بهترین پلیر اندروید 2021

به لطف پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی، امروزه افراد به امکاناتی دسترسی دارند که زندگی را نسبت به چندین سال پیش، فوق‌العاده راحت‌تر کرده است. در همین راستا، پس ازعرضه شدن گوشی‌ها و موارد دیگر، گوش دادن و دسترسی به موسیقی نیز بسیار آسان‌تر شده است.

همینطور تلفن‌های هوشمند اندرویدی زندگی ما را کاملاً تغییر داده‌اند چرا که بسیاری از کارهای خود را می‌توانیم با در دست داشتن این وسیله‌های دوست داشتنی در چند ثانیه انجام دهیم و شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین آهنگ مورد علاقه خود یا بهترین پادکست های فارسی یا انگلیسی را پیدا کرده و گوش کنید.

حتی اگر از گوش دادن آنلاین به موسیقی خسته شده‌اید، می‌توانید یک پلی لیست از موسیقی‌های مورد علاقه خود را در گوشی ذخیره کنید و هر زمان که دوست داشته باشید، به آنها گوش دهید. البته مطمئنا اگر از بهترین برنامه پخش موزیک اندرویدی استفاده کنید، از خدمات و امکانات بیشتری نیز بهره‌مند خواهید شد. بنابراین، بهتر است که بهترین پلیر اندروید 2021 که در زیر آورده شده اند را از دست ندهید!

پخش کننده موسیقی اندروید VLC

بهترین پلیر اندروید 2021
پر امکانات ترین موزیک پلیر اندروید

بی شک VLC اندروید بهترین پلیر اندروید 2021 است که می‌توانید آن را روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه دارای کامل‌ترین آکولایزر و فیلترهای مختلف صوتی است و می‌تواند تمام فرمت‌های عجیب صوتی و تصویری مانند MKV, MP4, AVI, MOV, Ogg, FLAC, TS, M2TS, Wv و AAC را نیز باز کند.

این پلیر موسیقی و فیلم بهترین برنامه پخش موزیک اندرویدی متن باز (open-source) است که از ویژگی‌های عالی آن، می‌توان به رایگان و بدون تبلیغات بودن آن اشاره کرد. این اپلیکیشن اندروید می‌تواند تمام ویدئوها و فیلم‌های شما با فرمت‌های مختلف را پخش کرده و علاوه بر آن، قابلیت network streams و drives و همینطور مانند ورژن دکستاپ آن امکان به اشتراک گذاری فایل‌ها را نیز دارد.

از دیگر قابلیت‌های جالب این پلیر می‌توان به اجرای چندگانه‌ی فایل های صوتی، قابلیت چرخاندن فیلم، نمایش زیرنویس فیلم ها با کیفیت عالی، کتابخانه اختصاصی موزیک و ویدئو با امکان سفارشی سازی، پشتیبانی از هدست و نمایش تصویر روی جلد آلبوم و محیط کاربری زیبا و ساده‌ی آن اشاره کرد. برای دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی استور، روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود VLC Media Player برای اندروید

گوگل پلی موزیک (Google Play Music)

بهترین پلیر اندروید 2021
پر امکانات ترین موزیک پلیر اندروید

در بین تمام موزیک پلیرها، پخش کننده موسیقی گوگل پلی موزیک پرطرفدارترین و بهترین پلیر اندروید 2021 است که می‌توانید با نصب آن، به تمامی آهنگ‌های جدید دسترسی داشته باشید. این موزیک پلیر برای گوشی‌های IOS نیز ارائه شده است.

در این بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2021 ، شما می‌توانید 50000 موسیقی را به کتابخانه خود اضافه کرده و از گوش دادن آنها لذت ببرید. در این پلیر موسیقی، شما می‌توانید از افکت‌های خاص و جالب استفاده کرد و به موسیقی‌های خود هیجان بیشتری ببخشید.

از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن اندروید می‌توان به محیط کاربری ساده و زیبا، به اشتراک گذاری آهنگ‌ها در گوگل پلاس، امکان ایجاد ایستگاه رادیویی خود و ذخیره آهنگ‌ها بر روی حافظه گوشی و در حالت آفلاین گوش دادن اشاره کرد.

به طور کلی گوگل پلی موزیک اپلیکیشنی رایگان است ولی به دلیل تحریم‌ها، امکان دانلود آن از گوگل پلی استور برای کاربران ایرانی وجود ندارد. در نتیجه، در صورت دلخواه می‌توان آن را از سایت‌های معتبر ایرانی دانلود کرد.

دانلود گوگل پلی موزیک برای اندروید

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های 2021

پخش کننده موسیقی اندروید KX

بهترین پلیر اندروید 2021
پر امکانات ترین موزیک پلیر اندروید

از دیگر موزیک پلیرهای پرطرفدار و معروف می‌توان به پخش کننده موسیقی KX اشاره کرد که بهترین پلیر اندروید 2021 نیز هست. این اپلیکیشن با اکولایزر بصری و گرافیکی فوق العاده خود، به موسیقی‌ها جلوه‌ای ویژه می‌بخشد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این پلیر این است که از تمام فرمت‌های صوتی از جمله MP3، MP4، MP2، MP1، OGG، WAV، AIFF، MIDI، AAC، 3GP، XM، IT، S3M، MOD، MTM، UMX، MO3، MP4، M4A، OTA پشتیبانی می‌کند.

در این پلیر، آهنگ‌ها در 5 نوع دسته‌بندی (نام آهنگ، نام خواننده، پلی لیست و پوشه) نشان داده می‌شوند که می‌توانید به انتخاب خود، از آنها استفاده کنید. برای پیدا کردن آهنگ‌ها نیز می‌توانید نام آهنگ یا خواننده را جستجو کرده و آن را پیدا کنید.

قابلیت‌های دیگری همچون کنترل راحت حجم صوت، صدای فراگیر سه بعدی، تنظیم صداهای چپ و راست در هنگام استفاده از هدفون، ایجاد پلی لیست اختصاصی و منحصر به فرد خود این پلیر را به بهترین برنامه پخش موزیک اندرویدی تبدیل کرده و شما می‌توانید آن را از لینک زیر در گوگل پلی استور دانلود کنید.

دانلود KX Music Player برای اندروید

پخش کننده موسیقی بلک پلیر (BlackPlayer)

بهترین پلیر اندروید 2021
پر امکانات ترین موزیک پلیر اندروید

از دیگر بهترین پلیر اندروید 2021 می‌توان به پخش کننده موسیقی بلک پلیر اشاره کرد که در لیست بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2020 ما نیز قرار داشت. این برنامه فوق‌العاده در تم روشن، 6 نوع فونت و 11 طیف رنگی برای انتخاب در دسترس است.

تم‌های پخش موسیقی این اپلیکیشن متنوع است و 8 تم مختلف با تم ویجت سفید دارد. شما می‌توانید با استفاده از تم‌های بالا به سلیقه خود موزیک پلیر را شخصی سازی کنید و به صورت ناشناس در بین موسیقی‌های جهان جستجو کنید.

این پلیر موسیقی از فایل‌های MP2 ،Flac ،Wav نیز پشتیبانی می‌کند و دارای اکولایزر، ویژولایزر، بیس صدای چپ/ راست هنگام گوش دادن به موسیقی با هندزفری یا هدفون، تقویت کننده بیس و ابزارک‌های سه بعدی و تبدیل به افکت سه ‌بعدی نیز از ویژگی‌های این برنامه است که آن را تبدیل به بهترین برنامه پخش موزیک اندرویدی می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن می‌توان به مشاهده و ادیت لیریک آهنگ‌ها، تایمر خواب، پشتیبانی از کنترل صفحه قفل، نوتیفیکیشن آلبوم‌های جدید و پربازدیدترین آهنگ‌های هر هفته با جزئیات آنها اشاره کرد. از آنجایی که این برنامه در ایران تحریم است، نمی‌توان آن را از گوگل پلی استور دریافت کرد ولی بلک پلیر در سایت‌های ایرانی موجود است.

دانلود BlackPlayer برای اندروید

بیشتر بخوانید: بهترین تلویزیون های 2021

پخش کننده ام پی تری (MP3 Player)

بهترین پلیر اندروید 2021
پر امکانات ترین موزیک پلیر اندروید

ام پی تری پلیر بهترین پلیر اندروید 2021 است که داشتن آن برای کاربران اندروید ضروری است. این بهترین برنامه پخش موزیک اندرویدی محیط کاربری دوستانه و ساده دارد و کاربران قادر هستند که آهنگ‌ها را بر اساس سلیقه خود جستجو و انتخاب کنند.

علاوه بر این، ام پی تری پلیر قابلیت ادیت، بریدن،چسباندن فایل‌های با فرمت MP3 را به یکدیگر دارد. همینطور ما شاهد تاثیرگذارترین ابزار برش آهنگ در این برنامه هستیم به طوریکه می‌توانید قسمت لیریک مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آن را تبدیل به زنگ تلفن خود کنید.

این ام پی تری پلیر به شما کمک می‌کند که به راحتی پلی ‌لیست خود را بسازید و آهنگ‌های منتخب خود را ادیت کنید. همینطور می‌توانید آهنگ‌ها را در دسته‌بندی‌های آلبوم، ژانر، پوشه‌ها، پلی لیست‌ها و نام آهنگ‌ها مشاهده و پخش کنید.

دانلود MP3 Player برای اندروید

پخش کننده موسیقی Audio Beats

بهترین پلیر اندروید 2021
موزیک پلیر رایگان اندروید

از دیگر پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پخش کننده موسیقی اندروید می‌توان به Audio Beats اشاره کرد که بیش از 10 میلیون دانلود داشته است. این اپلیکیشن که بی‌شک بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2021 است، کم‌حجم و سبک است و می‌تواند در کسری از ثانیه لود شده و آهنگ‌ها را پخش کند.

پشتیبانی از تمام فرمت‌های صوتی و محیط کاربری دوستانه و ساده، از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این بهترین پلیر اندروید 2021 است. این اپلیکیشن از تایمر خواب فوق‌العاده‌ای برخوردار است و بسیار ویژگی‌ جذاب دیگر دارد.

از جمله این ویژگی‌های جذاب می‌توان به ویرایش بسیار ساده و آسان تگ فایل‌های صوتی، کیفیت بالا در صدای خروجی از دستگاه، گزینه‌های سفارشی سازی متعدد و پشتیبانی از ویجت صفحه نمایش اصلی و لاک اسکرین اشاره کرد. متاسفانه این موزیک پلیر هم در ایران تحریم است و نمیتوان آن را از گوگل پلی استور دریافت کرد.

دانلود Audio Beats برای اندروید

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2021

پخش کننده موسیقی Musixmatch

بهترین پلیر اندروید 2021
موزیک پلیر رایگان اندروید

موزیک پلیر Musixmatch بهترین برنامه پخش موزیک اندرویدی است که تمام لیریک‌های آهنگ‌های اسپاتیفای، یوتیوب و پاندورا را دارد و مردم بیشتر آن را بخاطر دسترسی آسان به لیریک آهنگ‌هایش دانلود می‌کنند.

در این اپلیکیشن می‌توانید لیریک موردنظر خود را به هر زبانی که می‌خواهید ترجمه کنید و اگر یک زبان‌آموز هستید، پیشنهاد می‌کنم به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید. چرا که موسیقی یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان جدید است و برای این هدف، شما نیازمند اپلیکیشنی هستید که به راحتی لیریک آهنگ‌های آن زبان را در دست داشته باشید. علاوه بر این، شما می‌توانید از لاک اسکرین گوشی خود آهنگ را پخش، متوقف یا عوض کنید. برای دانلود این اپلیکیشن اندروید می‌توانید از لینک زیر اقدام کرده و آن را از پلی استور دانلود کنید.

دانلود Musixmatch برای اندروید

موزیک پلیر سه بعدی (Music Player 3D)

بهترین پلیر اندروید 2021
موزیک پلیر رایگان اندروید

Music Player 3D بهترین برنامه پخش موزیک اندرویدی است  و از آهنگ‌های سه بعدی و آهنگ‌های آفلاین و آنلاین  پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از تمام فرمت‌های موسیقی از جمله MP3, Mp4, AAC, AIFF, WAV و دیگر فرمت‌ها از دیگر از ویژگی‌هایی است که این پلیر موسیقی را دلپذیرتر می‌کند.

رابط کاربری آن زیبا و آسان است و این پلیر از اکولایزر، ویژولایزر، تقویت کننده بیس، و افکت‌های ویژولایزر پشتیبانی می‌کند. در درون این برنامه می‌توانید موسیقی موردنظر را به اشتراک بگذارید، پاک کنید، به عنوان آهنگ زنگ انتخاب کنید و یا آن را به پلی لیست مورد علاقه خود اضافه کنید.

این برنامه از اکولایزر 5 باندی برخوردار است و ساخت پلی لیست در آن بسیار ساده است. همینطور به کمک موزیک پلیر سه بعدی می‌توانید سرعت پخش موسیقی را نیز تغییر دهید. برای دانلود این اپلیکیشن، می‌توانید به سایت‌های معتبر ایرانی مراجعه کنید.

دانلود Music Player 3D برای اندروید

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های 2021

موزیک پلیر Dub

بهترین پلیر اندروید 2021
موزیک پلیر رایگان اندروید

پخش کننده موسیقی Dub از محبوب‌ترین موزیک پلیرهای اندروید است که در لیست بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2021 نیز قرار دارد. با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را با یک کلیک گوش کنید.

به کمک اکولایزر این برنامه که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، می‌توانید کیفیت صدا و وضوح آن را افزایش دهید. موزیک پلیر Dub از فرمت‌های Mp3, WAV, WMA, AAC, FLAC, 3Gp و ددیگر فرمت‌های صوتی پشتیبانی می‌کند.

این برنامه 3 نوع تم دارد و شما می‌توانید به راحتی تم را عوض کرده و گزینه‌ی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. امتیاز این برنامه در گوگل پلی استور 4.6 از 5 است  و بیش از 40 میلیون نفر آن را نصب کرده‌اند. در واقع رابط کاربری معرکه‌ و کلاسیک آن تاثیر زیادی بر بهترین پلیر اندروید 2021 بودن آن داشته است. برای دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی استور، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود Dub Free Music Player برای اندروید

پخش کننده موسیقی BoomCap

بهترین پلیر اندروید 2021
موزیک پلیر رایگان اندروید

آیا شما علاقه‌ی زیادی دارید با هدفون خود آهنگ‌های سه بعدی بشنوید؟ آیا به دنبال یک اکولایزر خوب هستید که قدرت بیس آهنگ‌های شما را افزایش دهد؟ پیشنهاد ما به شما پخش کننده موسیقی BoomCap است.

این اپلیکیشن کیفیت صدای آهنگ را بسیار افزایش داده و ویژگی‌ و قابلیت‌های زیادی برای هدفون شما ایجاد می‌کند. در نتیجه، BoomCap بهترین پلیر اندروید 2021 است که می‌تواند آهنگ‌های مورد علاقه شما را با بهترین کیفیت پخش کند.

از دیگر قابلیت‌های جذاب این برنامه، می‌توان به دسترسی به بیش از 20 هزار ایستگاه رادیویی و پادکست از 120 کشور مختلف و پخش جریان Spotify و Tidal با کیفیتی فوق العاده بالا اشاره کرد. برای دانلود نسخه پرمیوم این اپلیکیشن، می‌توانید به سایت‌های معتبر ایرانی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021

موزیک پلیر سنسور (Sensor Music Player)

بهترین پلیر اندروید 2021

موزیک پلیر سنسور (SMP)، یک پخش کننده موسیقی جذاب است که شامل کلی تم های معرکه و ویژگی‌های جالب است. رابط کاربری این اپلیکیشن فوق‌العاده ساده و شیک است و در نتیجه شما می‌توانید به راحتی آهنگ را پخش، متوقف و عوض کنید.

این اپلیکیشن دارای اکولایزر داخلی و افکت‌های بیس است که شما را قادر می‌سازد که از کیفیت آهنگ‌ها لذت ببرید. این اپلیکیشن به دلیل قابلیت‌های شتاب سنج خود، از محبوبیت بالایی برخوردار است و راه‌های متفاوتی برای متوقف کردن، پخش کردم و رفتن به آهنگ قبلی/ بعدی ارائه می‌دهد.

ویژگی هایی همچون ایجاد و ویرایش لیست پخش، دارا بودن ویجت برای هوم اسکرین، جست و جوی سریع و پیشرفته‌ی آهنگ، آکولایزر و تقویت بیس این اپلیکیشن را تبدیل به بهترین پلیر اندروید 2021 می‌کند.

دانلود Sensor Music Player برای اندروید

موزیک پلیر موسیقی سامسونگ (Samsung Music)

بهترین پلیر اندروید 2021
بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2021

پخش کننده موسیقی Samsung Music برای گوشی‌های سامسونگ ارائه شده و اگر شما گوشی سامسونگ دارید، این پلیر برای شما بهترین انتخاب است. رابط کاربری ساده و آسان این برنامه قابلیت‌های قدرتمند موسیقی‌ای را در اختیار شما می‌گذارد.

Samsung Music از فرمت‌های صوتی همچون MP3, WAV, WMA, AAC, FLAC پشتیبانی می‌کند. در این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی خواننده، ژانر، پوشه، نام آهنگ و یا آهنگساز را جستجو کرده و آنها را پیدا کنید.

دانلود Samsung Music برای اندروید

بیشتر بخوانید: بهترین هدست گیمینگ 2021

بهترین پلیر اندروید 2021 در یک نگاه

  • پخش کننده موسیقی اندروید VLC
  • گوگل پلی موزیک (Google Play Music)
  • پخش کننده موسیقی اندروید KX
  • پخش کننده موسیقی بلک پلیر (BlackPlayer)
  • پخش کننده ام پی تری (MP3 Player)
  • پخش کننده موسیقی Audio Beats
  • پخش کننده موسیقی Musixmatch
  • موزیک پلیر سه بعدی (Music Player 3D)
  • موزیک پلیر Dub
  • پخش کننده موسیقی BoomCap
  • موزیک پلیر سنسور (Sensor Music Player)
  • موزیک پلیر موسیقی سامسونگ (Samsung Music)

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techruth

این‌ها تمام بهترین پلیر اندروید 2021 بودند که می‌توانید با خیال راحت آنها را دانلود کرده و استفاده کنید. نظرات و تجربیات خود را در مورد این موزیک پلیرها با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    موزیک پلیر سونی را چرا نگفتی با اون همه محبوبیت

    پاسخ