;
coinex

گوگل پلی اپلیکیشن ترامپ را حذف کرد ؛ بیانیه گوگل چه می‌گوید؟

گوگل پلی اپلیکیشن ترامپ را حذف کرد. گوگل اپلیکیشن کمپین ترامپ، رییس جمهور سابق ایالات متحده را از گوگل پلی استور حذف کرد. با بررسی بیشتر این خبر در ادامه با تکراتو همراه باشید.

پیرمرد پرسروصدای سیاست آمریکا این روزها تقریبا از سوی هر هر شبکه اجتماعی در حال رانده شدن است. نارسیست، عوام فریب، نژادپرست و ضدعلم به گفته مخالفانش، و البته ناجی آمریکا و مرد میدان عمل برای هوادارانش. کمپین انتخاباتی او حداقل تا 2024 با عدم فعالیت همراه خواهد بود و این مورد حذف شدن دلیل مشابهی با حذف و تعلیق ترامپ از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دنیا ندارد، بلکه حذف اپلیکیشن ترامپ از گوگل پلی، فقط به این دلیل است برنامه کار نکرد.

Android Police تایید کرد که اپلیکیشن قبل از حذف توسط گوگل غیرفعال بود. با آزمایش این برنامه توسط Android Police مشخص شد که اپلیکیشن قادر به بارگذاری فایل نیست و گزارش خطا یا بارگیری ناموفق را ارائه دمی دهد. نسخه iOS این اپلیکیشن هنوز در اپ استور موجود و فعال است.

حذف اپلیکیشن ترامپ از گوگل پلی

بیانیه گوگل چه می‌گوید؟

بر اساس گزارش های Android Police برخلاف دلایل سایر پلتفرم های بزرگ برای حذف ترامپ، کار نکردن این اپلیکیشن تنها دلیل گوگل برای حذف آن بود. برنامه تلفن همراه کمپین ترامپ که برای مبارزات انتخاباتی ساخته شده بود به خاطر کار نکردن، از فروشگاه Google Play معلق شد، چون برنامه‌های اندروید باید «حداقل سطح عملکرد» را داشته باشند.

البته قبل از اینکه گوگل آن را حذف کند، یک سایت تخصصی اندروید تأیید کرد که این برنامه عملکردی ندارد. حذف این اپلیکیشن از گوگل پلی استور تعجب برانگیز نیست چرا که از شرایط لازم برای باقی ماندن اپلیکیشن ها گوگل پلی استور، فعال بودن نسبی آن ها، یعنی امکان بارگذاری و بارگیری، است.

با وجود تمایل به ربط دادن حذف این اپلیکیشن به دلایل سیاسی و دلایلی چون حذف صفحات ترامپ از پایگاه های بزرگی چون فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر و یوتیوب، سیاست اپ استور به نظر نمی‌رسد که این باشد.

اپلیکیشن ترامپ
گوگل پلی اپلیکیشن ترامپ را حذف کرد

گوگل بیانیه‌ای را در مورد دلیل حذف برنامه ترامپ ارائه داد:

برنامه مبارزات انتخاباتی Trump 2020 اخیراً متوقف شده است و ما در تلاشیم تا آن‌ها را وادار به رسیدگی به این مسئله کنیم. مردم انتظار دارند برنامه‌های بارگیری شده از Google Play حداقل عملکرد را داشته باشند و سیاست ما این است که اگر مشکل برنامه‌های غیرفعال شده برطرف نشود آن را از فروشگاه حذف کنیم.

گوگل گزارش Android Police در زمینه دلیل حذف اپلیکیشن کمپین ترامپ را ارائه داده است. در ایرادها وارد شده آمده است که برنامه قادر به بارگیری محتوا نیست، گزارش خطای شبکه دارد و چرخش برای بارگیری تمامی ندارد.

وقتی اپلیکیشنی بروزرسانی نمی شود و توسعه دهندگان آن را بروزرسانی نمی کنند، برنامه پس از اخطار به توسعه دهندگان حذف می شود. از آنجا که کمپین 2020 به کار خود پایان داده است، انتظار به روز رسانی آن- حداقل تا سال 2024- وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

نظر شما در خصوص حذف اپلیکیشن ترامپ از گوگ پلی چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با تکراتو در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر