;
coinex

شیائومی می 11 اولترا با سنسور 50 مگاپیکسلی GN2 عرضه می‌شود

شیائومی می 11 اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra) با سنسور 50 مگاپیکسلی GN2 عرضه می‌شود. شیائومی گوشی‌های پرچمدارانش را همزمان با یکدیگر وارد بازار نمی‌کند. در ادامه با بررسی بیشتر این موضوع با تکراتو همراه باشید.

انتظار می‌رود گوشی شیائومی می 11 اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra) با یک ستاپ دوربین سه گانه و نمایشگر کوچکی در پشت به زودی عرضه شود. آنطور که آیس‌یونیورس (Ice Universe) افشاکننده مطرح حوزه موبایل می‌گوید،این نخستین دستگاهی می‌شود که از سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN2 سامسونگ بهره خواهد برد. در ادامه با اخبار گوشی تکراتو همراه باشید.

شیائومی می 11 اولترا با سنسور 50 مگاپیکسلی GN2 عرضه می‌شود

شایعات بر این قرار است که شیائومی می 11 اولترا قرار است با سه دوربین عرضه شود. پیشتر با مشخصات فنی و قیمت شیائومی می 11 پرو آشنا شده بودیم. سنسورهایی که اعتبار بالایی به گوشی خواهند داد. بر این اساس احتمالا پنل پشتی دوربین این گوشی ستاپ زیر را خواهد داشت:

  • سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی
  • سنسور اولتراواید 48 مگاپیکسلی
  • دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی
شیائومی می 11 اولترا
سنسور GN2 در شیائومی می 11 اولترا

با این حساب این گوشی نه تنها یکی از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 خواهد بود، بلکه می‌تواند در جایگاه بالایی در فهرست بهترین دوربین گوشی 2021 نیز قرار بگیرد، جایی در میان بهترین گوشی های سامسونگ 2021 از قبیل گلکسی اس 21 اولترا و گلکسی اس 20 اولترا. کمپانی چیزی در دو سال گذشته همکاری خود را با رقیب کره‌ای‌اش بسط داده و سنسورهای دوریبن این کمپانی را پیش از سایر شرکت‌ها در محصولات مورد استفاده قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی 2021

در ژانویه 2019، ردمی نوت 7 نخستین موبایلی بود که به لطف سنسور GN1 سامسونگ از دوربین 48 مگاپیکسلی بهره برد. بعدتر ردمی نوت 8 پرو نیز نخستین گوشی جهان بود که به سنسور 67 مگاپیکسلی GW1 سامسونگ مجهز شد. همچنین شیائومی نوت 10 اولین گوشی دنیا با سنسور 108MP ISOCELL HMX لقب گرفت. همه این‌ها نشان از همکاری موثر میان این دو غول گوشی‌سازی جهان حکایت دارد.

بیشتر بخوانید:

قیمت و مشخصات فنی شیائومی می 11 ؛ قدرتمندترین گوشی تاریخ

امیدواری‌ها بر آن است تا می 11 اولترا دسترس‌پذیری بیشتری از می 10 اولترا داشته باشد. شکی نیست که بسیاری خواهان این هستند که میزان کارایی سنسور جدید را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص شیائومی می 11 اولترا چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در این زمینه در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر