;
coinex

اولین رندرهای میت 50 پرو پلاس منتشر شد

سری میت پرچمداران نیمه دوم سال برای هوآوی هستند که معمولا در شمار برترین های بازار قرار دارند. حالا اولین رندرهای میت 50 پرو پلاس منتشر شده است.

آخرین نسل سری میت هوآوی یعنی میت 40 و نسخه پرو پلاس آن را اگر بهترین گوشی 2020 بدانیم چندان بی راه نرفته ایم. حداقل در این تردیدی نیست که این گوشی که اخیرا جایگاه خود در رده بندی بهترین دوربین ها به می 11 اولترا تسلیم کرده هنوز هم در شمار بهترین دوربین گوشی 2021 قرار دارد.

میت 40 پرو پلاس از طراحی زیبا، نمایشگری کارآمد و البته باتری قدرتمندی بهره می برد که همه اینها در کنار دوربین خارق العاده آن را همچنان در شمار بهترین گوشی های هواوی 2021 قرار می دهد. اما هوآوی در سال 2021 جدیدترین نسل از سری محبوب میت را عرضه خواهد کرد. اخیرا اطلاعاتی از میت 50 پرو پلاس به عنوان یکی از موردانتظارترین و بهترین گوشی های 2021 منتشر شده است که به برخی مشخصات فنی و طراحی ظاهری این محصول اشاره دارد. با ما باشید.

اولین رندرهای میت 50 پرو پلاس منتشر شد

طراحی ماژول دوربین در میت 40 بسیار خلاقانه و جالب انجام شده بود و همین سبب می شود که هوآوی در محصول جدید نیز به احتمال قریب به یقین همان الگو را با اندک تغییراتی اعمال کند.

در رندر مورد بحث، ما شاهد دوربین پنجگانه و فلش ال ای دی در این ماژول دایره شکل هستیم. همچنین به نظر می رسد همکاری هوآوی و لایکا ادامه دارد و عبارت لایکا در مرکز این ماژول به چشم می خورد.

اولین رندرهای میت 50 پرو پلاس منتشر شد

در فریم فلزی میانی هم، دکمه پاور قرمز رنگ خودنمایی می‌کند، دکمه‌ای که هوآوی در سال‌های اخیر برای پرچمداران خود طراحی کرده است. در بالای این دکمه، دکمه تنظیم صدا قرار گرفته است.

در پنل جلویی شاهد یک برش حفره ای در مرکز نمایشگر هستیم ولی هنوز مشخصاتی از دوربین سلفی منتشر نشده است. انتظار می رود استفاده از شیشه ای با خمیدگی 88 درجه در سری جدید محصولا میت ادامه داشته باشد.

در پایان باید گفت هوآوی به دلیل مشکلاتی که در تامین قطعات مهم دستگاه هایش دارد احتمالا امسال به کاهش حجم تعداد تولید محصولاتش اقدام می کند و میت 50 از این قاعده مستثنی نخواهد بود. علی ایحال هوآوی در سال جاری رقابت دشواری با برندهای سرسختی چون بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس دارد.

فارغ از این ها به عنوان یک برند موفق در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 به نظر می رسد قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های سونی 2021 و بهترین گوشی های ال جی در حال گرفتن سهم هوآوی از این بازار پرسود هستند. باید منتظر آینده باشیم و ببینیم هوآوی می تواند از این بحران گذر کند یا خیر!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین رندرهای میت 50 پرو پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر