;
coinex

ادامه فصل 5 لوسیفر (Lucifer) کی می‌آید؟

سریال لوسیفر یکی از پرطرفدارترین سریال‌های جنایی و فانتزی است که افراد زیادی مشتاق دیدن ادامه فصل 5 لوسیفر هستند. اما نیمه دوم این سریال چه زمانی می آید؟

در گذشته شبکه نتفلیکس اعلام کرده بود که فصل پنجم لوسیفر، فصل پایانی آن خواهد بود و در 10 قسمت ساخته خواهد شد. اما پس از گذشت چند وقت، ساخت فصل ششم آن نیز رسما توسط نتفلیکس تایید شد.

به علاوه، به اصرار عوامل سازنده تعداد قسمتهای فصل 5 لوسیفر تغییر یافت و قرار شد به جای 10 قسمت، این فصل سریال در 16 قسمت ساخته شود. از این رو 8 قسمت آن در سال گذشته پخش شد و اکنون منتظر ادامه فصل پنجم هستیم.

ادامه فصل 5 لوسیفر (Lucifer) کی می‌آید؟

شبکه استریمینگ نتفلیکس رسما اعلام کرد که ادامه فصل پنجم این سریال در تاریخ ۲۸ می 2021 پخش خواهد شد. از این رو طرفداران این فیلم جنایی و فانتزی می‌توانند ادامه این فصل را به زودی از شبکه نتفلیکس تماشا کنند. به نظر می‌رسد این پنجمین فصل لوسیفر قرار است در فهرست بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 قرار بگیرد.

بازیگر شخصیت آماندیل، دی بی وودساید، در یک مصاحبه نوید شروع پرآشوب نیمه دوم فصل پنجم Lucifer را به ما داده است که خبر چندان عجیبی هم نیست. به نظر می‌رسد در نیمه دوم فصل پنجم که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، شخصیت‌های لوسیفر، آمانادیل و مایکل با پدر خود وقت گذرانی کنند. علاوه بر این، بازیگر شخصیت لوسیفر، تام الیس نیز نسبت به کیفیت ساخت نیمه دوم رضایت خود را اعلام کرده است.

ادامه فصل 5 لوسیفر (Lucifer) کی می‌آید؟

همینطور با پخش نیمه اول فصل ۵ در سال گذشته، طرفداران این سریال مشتاقانه منتظر نیمه دوم آن هستند تا بفهمند شیطان محبوب همه چگونه با بازگشت ناگهانی پدر عزیز و باستانی خود، معروف به خدا، برخورد می‌کند.

سریال Lucifer براساس کاراکترهای کمیک بوکی خلق شده توسط نیل گیمن، سم کیت و مایک درینگن برگ برای شرکت ورتیگو تولید می شود که زیرمجموعه ی شرکت دی سی اینترتینمنت به حساب می آید.

از جمله بازیگران این سریال نیز می‌توان به تام الیس، لورن جرمن، کوین آلخاندرو، لزلی ان برنت، راچل هریس، دی بی وودساید و اسکارلت استیوز اشاره کرد. امید است این سریال از بهترین سریال های 2021 باشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ادامه فصل 5 لوسیفر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر