;
coinex

مپ جدید Call of Duty Warzone ؛ کشف منطقه مرگ جدید توسط بازیکنان

راه اندازی و ارائه مپ جدید  Call of Duty Warzone به نام وردانسک (Verdansk 84) عاری از باگ و گلیچ نبوده است و پلیرها به یک منطقه ی مرگ برخورده اند. در ادامه همراه ما باشید.

سری بازی های Call of Duty که همواره مورد استقبال گیمرها درسال های اخیر قرار گرفته اند به گیم پلی روان و بدون باگ خود معروف اند و همواره نظر مثبت منتقدان را در پی داشته اند.

اما  Activision، کمپانی سازنده این سری بازی ها، در اولین تلاش های خود برای ساخت یک بازی بتل رویال، با موانعی مواجه شده است که سروصدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. در ادامه به برخی از این موانع می­پردازیم.

مپ جدید Call of Duty Warzone

کشف منطقه مرگ جدید توسط بازیکنان

فهرست مطالبی که در ادامه مشاهده خواهید کرد به شرح زیر می باشد:

  • باگ منطقه Airport
  • گلیچ منطقه Train Station

بازیکنان Call of Duty Warzone هنگامی که در حال پرسه زدن در ورژن جدید مپ Verdansk بوده اند به مکان های جالبی برخورده کرده اند.

مپ جدید Call of Duty Warzone
مپ جدید Call of Duty Warzone

متأسفانه، بعضی از پلیرها هنگام بازی کردن در این مپ ورژن دهه 80 میلادی Warzone به مشکلی برخورده کرده اند، که وقتی وارد منطقه خاصی از این مپ می­شوند به طور ناگهانی کشته می­شوند.

این تنها گلیچ مربوط به (مپ دیزاین) این مپ نیست که پلیرها با آن مواجه شده اند. پلیرهای این بازی چیترهایی را مشاهده کرده اند که در منطقه ی airport به زیر این مپ می­روند و در آنجا قایم می­شوند.

بیشتر بخوانید:

بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 ؛ هر آنچه از کالاف دیوتی Warzone باید بدانید!

برای انجام این کار از یک حقه ساده که آن هم گذشتن از یک دیوار خاص است، استفاده می­کنند. همین حقه ساده باعث می­شود اگر circle  درآخر به این منطقه برسد، پیروزی آنها قطعی شود.

گلیچ منطقه Train Station ؛ مپ جدید Call of Duty Warzone

مپ جدید Call of Duty Warzone
مپ جدید Call of Duty Warzone

منطقه Train Station یکی از مناطقی است که کمترین تغییر را نسبت بـه سایر مناطق مپ در Verdansk 84  به خود دیده است چرا که به ساختمانی که درابتدا در این مپ وجود داشت، شباهت بسیاری دارد.

به همین دلیل است که پشت بام ساختمان موقعیت قدرتمندی برای جایگیری و شکست دشمنان محسوب می­شود چون پلیرها در چنین موقعیتی از مزیت high ground بهره مند می­شوند.

معمولاً در این مکان حداقل یک درگیری نیز صورت می­گیرد، ولی یکی از کاربران ردیت مدعی است که این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد. در حال حاضرمکان پشت بام  (roof)این منطقه تبدیل به تله مرگی برای پلیرها شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!

در همین منطقه Train Station بازیکنان سعی می­کنند از رفتن به سمت راست سقف خودداری کنند، به ویژه آن قسمتی که یکی از zipline های Call of Duty Warzone در آنجا قرار دارد.

هنگامی که کاربر ردیت یاد شده در یکی از بازی های خود با استفاده از این زیپلاین به بالای سقف منطقه Train Station رفت و سپس به گوشه ی سمت چپ زیپلاین رفت، ناگهان به پایین پرت شد.

این یکی از گلیچ های این مپ است که پلیر در مواجهه با آن ازسطح زمین مپ نیز گذشته و نهایتاّ می­میرد. با اینکه فقط این قسمت از بام این ساختمان دارای مشکل یاد شده است پلیر ها سعی می­کنند به کلی از این مکان دوری کنند تا امنیت خود را به خطر نیاندازند.

امیدواریم به زودی پچ جدیدی برای Call of Duty Warzone ارائه گردد و تمامی این گلیچ ها و مشکلات از این قبیل برطرف گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مپ جدید Call of Duty Warzone چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر